A Genshin Impact még 2020-ban jelent meg, amit a kínai HoYoverse cég készített és bombaként robbant be a piacra. A játék sikere azóta is töretlen, ezért talán nem is meglepő, hogy a cég úgy döntött hogy filmvászonra viszi az általa létrehozott világot.
Történet:
Főszereplőink egy iker testvérpár, akik a különböző univerzumok között ugrálnak. Ám egy szép napon egy ismeretlen istenséggel találják szembe magukat és az egyikőjüket elrabolja, míg a másikat megfosztja az univerzumok ugrálása közti képességétől, és Teyvat világában ragad. (Itt választod ki, hogy a fiú vagy a lány karaktert akarod irányítani)
Választott hősünk itt találkozik Paimonnal, miután egy véletlen folytán kipecázza őt és megmenti az életét. Paimon innentől főszereplőnk állandó útitársa és legjobb barátja lesz, aki folyamatosan segíteni fogja őt a kalandjaiban.
Főszereplőnk legfontosabb célja, hogy viszont láthassa testvérét. Ennek eléréséhez fel akarja kutatni Teyvat 7 istenségét (The Seven), hogy segítségükkel rátaláljon szeretett testvérére. Az utazás nem lesz azonban egyszerű, hisz megtalálni az isteneket nem egyszerű feladat. Főszereplőnknek rengeteg akadályt le kell gyűrnie, hisz a 7 istenség, a különböző régiókban, különböző dolgokat képviselnek, amik sokszor különböző konfliktusokat szülnek. Ráadásul a színfalak mögött más ismeretlen csoportok is szervezkednek, amik nagy veszélyt hozhatnak Teyvat egész népére.
Mi a Genshin Impact:
A Genshin Impact egy ARPG típusú játék, aminek elsajátításához nem kell nagy tudás. A játékban megszerezhető, kiváltható karaktereknek/hősöknek alaptámadásain kívül csak egy alap képességgel, és egy végső képességgel (Elemental Skill, Elemental Burts) rendelkeznek. A játék egyik legfontosabb eleme viszont a különböző hősök, azoknak az elemeik és fegyvereik kombinálása adja meg, amiket ha jól használunk nagy sebzéseket érhetünk el, látványos mozdulatokkal. A játékban egyszerre 4 hőst választhatunk a csapatban, amelyiknél csak 1 aktív (kivíve a co-op-ban). A játékban a jól időzített mozdulatok, a karakterek váltogatása, a jól elemi erők használata nagyban hozzájárul az erős ellenfelek legyőzésében.
Minden hős rendelkezik a 7 elem valamelyikével,(Pyro/Hydro/Anemo/Electro/Dendro/Cyro/Geo) amiket talán úgy fordíthatnánk (Tűz/Víz/Szél/Villám/Növény/Jég/Föld), és a játékban használható 5 fegyver típus valamelyikét forgatja. (Egykezes kard, Kétkezes kard, Lándzsa, Íj, Katalizátor). Ezen dolgok tudatával kell egy jó csapatot összerakni, hisz az egyik legfontosabb eleme a játéknak a különböző elemek kombinálása és annak reakciói. pl: Ha egy Hydrot és egy Cryot kombinálunk, megfagyaszthatjuk az ellenfelet. Ha egy Electrot és egy Pyrot, akkor robbanást idézhetünk elő. Ezeknek az elemi reakcióknak a elsajátítása nem annyira bonyolult, és miután kitapasztaltuk, elég változatos kombókat lehet felépíteni, egy jól összerakott csapattal. Ráadásul időnkét azt is figyelembe kell venni, hogy az ellenfelünk is egy elemi erőt képviselhet, amik miatt olykor változtatnunk kell a jól működő stratégiánkon.
A különböző hősöknek vannak tapasztalati szintjük, amiket küldetésekkel, és tárgyakkal is fejleszthetünk. A hősök szintje mellett a fegyvereket, és a felszereléseket is fejleszthetjük, ezen felül magának a világnak is van egy szintje, aminek fejlődésével erősebb ellenfeleket kapunk, de annál értékesebb tárgyakat szerezhetünk tőlük, amik a hőseik/fegyvereink/felszereléseink fejlesztéséhez szükségesek.
A játék természetesen nem csak a harcokról szól, elvégre nagy szerepet kap benne maga a történet is. Emellett a játékban rengetek apróbb küldetések, mini játékok, és fejtörők is helyett kapnak, ha úgy döntünk, hogy inkább kincsvadászatra indulunk, ám ilyenkor is nagy szerepet kapnak benne az elemi erők.
Látványvilág:
A játék látványvilága rendkívül sokszínű. Az embernek sokszor kedve támad hanyagolni a történetmenetet és csak fel akarja fedezni a világot/kalandozni akar egyet. A különböző régiók különböző világokba juttatnak el minket: Valahol úgy érezzük, hogy a középkori lovagkorba csöppentünk, valahol a szamurájok között kell csatáznunk, de ellátogatunk jeges hegyvidékre, barlangok melyére, esőerdők mélyére is. A játék ráadásul folyamatosan bővül, frissül, ezért még sok helyre elkalauzol bennünket a jövőben is.
A játék másik erőssége a benne található Animés karakterek/hősök, akiket a kalandok során megismerünk. Mindegyik hős szép, látványos, egyedi dizájnnal rendelkezik, saját harci mozdulatokkal, akiket küldetések alatt ki is próbálhatunk, jobban megismerve őket és a háttértörténeteiket. Ez segít minket eldönteni, hogy a jövőben kiket szeretnénk a csapatunkba, kikkel szeretnénk majd együtt kalandozni.
Téma: [2022.09.21] Genshin Impact anime érkezik
Offline
|
|
Citrone írta: Ashihei írta: meg jobb gacha drop rate, valamint epitomized path a 4star karakterekhez is, hogy ne csak a weapon bannernél legyen meg a lehetőség a választásra.Ezzel szemben fegyverekre 3x80 wish után lesz csak 100% garantált, hogy azt a fegyvert nyered meg, amit az epitomized path-ben bejelöltél magadnak, így karakterekre 180, fegyverekere pedig 240 wish a garantált. Inkább töröljék el ezt az epitomized path marhaságot, és fegyvereknél is 2x90 legyen! A fejlesztőknek az az érdekük, hogy a gazdagok minél több pénzt verjenek bele a játékba. Meg nekünk, ingyenes felhasználóknak is érdekünk ez, mert minél több pénz folyik bele a játékba, annál inkább tovább tudják fejleszteni az élményt. Én nem költöttem még egy centet se a játékra, mégis megvan szinte az összes 4 star karakter és a 5 star karakterekből is van 8. Szal két csapatra való. Fegyóbanneren csak akkor húzok, ha nincs választható lány 5 star kari, mert fiúk nem kellenek, mégis van már öt db 5 star fegyóm. Ha minden hónapban egy karakter és a hozzá tartozó fegyó, artifact, talent fejlesztésére összpontosítok, akkor 1 év alatt 12 karaktert tudok kifejleszteni használható állapotba. Véleményem szerint ingyenes felhasználóként így is jóval többet kapok, mind amennyit alapból elvárnék. Sőt olyan hamar jutottam hozzá 5 star fegyókhoz, hogy nem tudtam kiélvezni a 3 és 4 star fegyók nyújtotta élményt. Én sokkal szigorúbb lettem volna az ingyenes felhasználókkal szemben, 5 star cuccokokat nem adtam volna csak azoknak, akik legalább havi 5 eurót költenek a játékban. Számomra sokkal szórakoztatóbb lett volna 5 star cuccok nélkül játszani. Ha újrakezdhetném a játékot, a wish rendszert három évig biztos nem használnám, addig spórolnám a primókat és három év elteltével csak a három kedvenc karakteremet és a hozzájuk tartozó fegyókat húznám ki. Mert nincs értelme az összes karaktert gyűjteni, mert belepusztulsz az összes felfejlesztésébe, sőt szerintem szinte lehetetlen minden karaktert felfejleszteni, mert nagyon gyakran jönnek az új karik. |
|
2022.09.23 11:45 00 / | |
Offline
|
|
Citrone írta: Fegyverekre wishelni sokkal igazságtalanabb, mint karakterekre. Karakterek esetében 2x90 wish után garantált az az 5 csillagos karakter, aki a bannerben is szerepel, feltéve ha az első 90 wish után nem őt nyerted meg, valamint van pity 70 után.Ezzel szemben fegyverekre 3x80 wish után lesz csak 100% garantált, hogy azt a fegyvert nyered meg, amit az epitomized path-ben bejelöltél magadnak, így karakterekre 180, fegyverekere pedig 240 wish a garantált. Inkább töröljék el ezt az epitomized path marhaságot, és fegyvereknél is 2x90 legyen! |
|
2022.09.23 13:00 / utoljára módosítva: 2022.09.23 13:01 00 / | |
|
|
Ez az igazi Genshin Impact élmény. Csak pár komment kellett, hogy eljussunk annak kibeszéléséhez, milyen igazságtalan a játék
|
|
2022.09.23 13:30 02 / | |
Offline
|
|
Doroshii írta: Attól még, hogy ezeken javítanának, ugyanúgy csak ~10 domainbe lehetne egy nap menni :') Bejött Sumeru, ezzel is nőtt a domainek száma, jött két új boss, következő verzióban megint jön kettő, hamarosan jön az új weekly boss is... Ráadásul weekly bossoknál is továbbra is csak 3 esetében van "akció", hiába van már 8 weekly :') Szóval a resin továbbra is nagyon kevés.Utálatos az artifactozás, de őszintén szólva még mindig több értelmét látom artis domainbe invesztálni a resint, mint fegyverfejlesztős vagy talentfejlesztős domainbe. 5 csillagos artit legalább fixen kapok legnagyobb szinten, de arany talentes könyvet alig látok, fegyverfejlesztős résznél meg már az csoda, hogyha ezüstöt kapok a legnagyobb szinten, nem hogy még aranyat :'D Az meg, hogy bossoknál 40 resint elkér, és max. három fejlesztős cuccot dob szintén nevetséges. Még a weeklyk esetében a 30 resin megéri, de a 60 már ott sem. Aztán az indok ezekre az, hogy de hát telefonos játék, meg Kínában max. 1 órát játszhatnak a gyerekek meg ilyenek... Ja, aztán egy archon quest már 3 órás minimum, egy story quest 2 órás, a world questekről meg ne is beszéljünk (imádtam most az Aranarásat, de szerintem laza 12 órám benne volt, ha nem több). 7 nemzethez meg már végképp nagyon kevés lesz a 160 resin. Már Inazumánál rezgett a léc, de most Sumerunál tényleg nagyon érne az a 200. A weekly bossoknál én már nem törekszem, hogy mindet leverjem, mert így is bőven több materialom van, mint kellene. Ez szerintem veterán játékosoknál már nem annyira fontos, ha a kezdetektől fogva farmolták a weekly bossokat. Az új karakterek talent fejlesztését pedig úgyis megoldja az idő, mivel hetente csak 1x van drop. Az új játékosokat viszont elriaszthatja a kevés resin, mivel szenvedés lehet a karakterek és a fegyverek fejlesztése, ez kétségtelenül probléma. Az viszont idegesít, hogy AR60-on már nincs semmi kihívás. Túl könnyű minden. Az Abyss floor 12 is nevetséges, pár perc az egész. |
|
2022.09.23 14:25 / utoljára módosítva: 2022.09.23 14:45 00 / | |
|
|
Dewil írta: Ez az igazi Genshin Impact élmény. Csak pár komment kellett, hogy eljussunk annak kibeszéléséhez, milyen igazságtalan a játékHát na, sajnos fizetős játékosként nem tudok örülni annak, hogy a játékra költött pénzemet animére meg rakétára költik ahelyett, hogy a játékélményt fejlesztenék :') főleg hogyha nem mondjuk előzményanime lesz, vagy valami slice of life cucc, hanem a sztorit fogják adaptálni, akkor én biztos nem fogom nézni. Már most vitáznak az emberek, hogy melyik iker lesz a Traveler, én ráadásul abszolút Lumine main vagyok, így is fáj, hogy minden hivatalos képen Aether van. Szóval én ilyen telhetetlen vagyok, mert amúgy meg szeretem a játékot, és endgame playerként az is rosszul tud esni, hogy a patchek végére napi egy óra játékkal kifújt az egész... Ez az 5 hetes patch még eddig a legélvezhetőbb, lényegében amint jön jövőhéten a sivatagos terület, szerintem 100% lesz mindenem Sumeru esőerdős részén, aztán meg reménykedem, hogy a TCG élvezhetőbb lesz, mint a Spiral Abyss, és ki tudom húzni vele a patchek közötti időt :'D Ashihei írta: Egyetértek, hogy kevés a 160 resin, de az a +40 nem oldja meg az artifact farming problémáját. Csak egy példa: többszáz domain farming után sincsen egyetlen darab dendro damage bónuszos gobletem és akkor még hol vannak a megfelelő sub statok hozzá.A weekly bossoknál én már nem törekszem, hogy mindet leverjem, mert így is bőven több materialom van, mint kellene. Ez szerintem veterán játékosoknál már nem annyira fontos, ha a kezdetektől fogva farmolták a weekly bossokat. Az új karakterek talent fejlesztését pedig úgyis megoldja az idő, mivel hetente csak 1x van drop. Az új játékosokat viszont elriaszthatja a kevés resin, mivel szenvedés lehet a karakterek és a fegyverek fejlesztése, ez kétségtelenül probléma. Az viszont idegesít, hogy AR60-on már nincs semmi kihívás. Túl könnyű minden. Az Abyss floor 12 is nevetséges, pár perc az egész. Azért 200-at írtam igazából, mert legutóbb is 40-et emeltek, szóval reménykedtem benne, hogy az új nemzettel megint 40-et emelnek. Nem sok, nem sok, de még mindig jobb mint a semmi. És igen, nekem is azért fáj a resines téma, mert nem a játék elejétől fogva játszom, hanem tavaly kezdtem, aztán amikor a covidlezárás miatti +3 hét volt, eléggé szenvedtem, mert tartalom nem volt, maradt a karakterfejlesztés, de tényleg mindenhez resin kellett, és max. fél órát játszottam egy nap, mert egyszerűen több nem volt benne :'D Most hogy bejött Sumeru, már kicsit jobb a helyzet, és nagyon nem akarnám, hogy megint úgy járjak, mint ahogy tavasszal/nyáron volt, de konkrétan úgy, hogy Sumeruban tényleg minden world questet elolvasok, már csak azok a questek vannak hátra, amikhez dailyk szükségesek három terület 100%-on van, és a maradék három is 90% körül van. Úgyhogy most legalább a fragile resineket gyűjtöm, hogyha megint eljön az az időszak, hogy csak a fejlesztések maradnak, tudjak is mit csinálni. |
|
2022.09.23 17:22 / utoljára módosítva: 2022.09.23 17:23 00 / | |
|
|
Doroshii írta: Már most vitáznak az emberek, hogy melyik iker lesz a Traveler, én ráadásul abszolút Lumine main vagyok, így is fáj, hogy minden hivatalos képen Aether van.Arra nem látok esélyt, hogy előzmény legyen, mert az lespoilerezné a játékot, hiszen nem titok, hogy a végső Chapter Khaenri'ah-ról és az elkallódott testvérről fog szólni. |
|
2022.09.23 17:49 00 / | |
|
|
Dewil írta: Igen, szerintem is Aether a default főszereplő a Hoyoverse-nél, szóval az animében is ő lesz.Arra nem látok esélyt, hogy előzmény legyen, mert az lespoilerezné a játékot, hiszen nem titok, hogy a végső Chapter Khaenri'ah-ról és az elkallódott testvérről fog szólni. Nemcsak Khaenri'ah lehet előzmény, ott az Archon War, a Primordial One, bármelyik karakter háttérsztorija, stb. Én annak örülnék, ha semmilyen szempontból nem szerepelnének benne az ikrek, hanem akkor játszódna, mikor még nem érkeztek meg Teyvatba. A webtoon is azelőtt játszódik, hogy a Traveler találkozott Ventivel, miért ne lehetne az anime is előzmény? |
|
2022.09.23 18:20 / utoljára módosítva: 2022.09.23 18:26 01 / | |
|
|
Doroshii írta: Nemcsak Khaenri'ah lehet előzmény, ott az Archon War, a Primordial One, bármelyik karakter háttérsztorija, stb. Én annak örülnék, ha semmilyen szempontból nem szerepelnének benne az ikrek, hanem akkor játszódna, mikor még nem érkeztek meg Teyvatba. A webtoon is azelőtt játszódik, hogy a Traveler találkozott Ventivel, miért ne lehetne az anime is előzmény?Én legfeljebb azt tudom elképzelni, hogy OVA formájában készítenek epizódokat karakterekről vagy eseményekről, de a sorozat a játékban előadott sztori lesz. |
|
2022.09.23 18:47 / utoljára módosítva: 2022.09.23 21:03 00 / | |
Offline
|
|
Doroshii írta: Dewil írta: Igen, szerintem is Aether a default főszereplő a Hoyoverse-nél, szóval az animében is ő lesz.Arra nem látok esélyt, hogy előzmény legyen, mert az lespoilerezné a játékot, hiszen nem titok, hogy a végső Chapter Khaenri'ah-ról és az elkallódott testvérről fog szólni. Nemcsak Khaenri'ah lehet előzmény, ott az Archon War, a Primordial One, bármelyik karakter háttérsztorija, stb. Én annak örülnék, ha semmilyen szempontból nem szerepelnének benne az ikrek, hanem akkor játszódna, mikor még nem érkeztek meg Teyvatba. A webtoon is azelőtt játszódik, hogy a Traveler találkozott Ventivel, miért ne lehetne az anime is előzmény? Fura lenne, ha előzménnyel indulna egy sorozat, szerintem előbb a jelen legyen meg. |
|
2022.09.23 20:12 00 / | |
|
|
Dewil írta: Ez a teaser után hiábavaló arról álmodozni, hogy nem az ikrekról fog szólni a sorozat és az ő történetük előznémnye Khaenri'ah, ezért is mondtam azt.Én legfeljebb azt tudom elképzelni, hogy OVA formájában készítenek epizódokat karakterekről vagy eseményekről, de a sorozat a játékban előadott sztori lesz. Persze, tudom, csak tényleg annyira zavar, hogy a lore-t mindenféle random könyvből meg artifact leírásokból lehet megismerni, a Traveler története meg csak egy szelet Teyvat világából, sokkal jobban tetszene, hogyha a webtoonhoz hasonlóan az anime is mást mutatna be, mint amit a játékban már láttunk, végigjátszottunk. Sinesol írta: Fura lenne, ha előzménnyel indulna egy sorozat, szerintem előbb a jelen legyen meg. Csak a "jelen" még tart, és a hosszútávú terveket látva még simán 4 évig el fog húzódni a játék sztorija (hátravan még 3 nemzet + egy másik szál, ez egy régi teaserből egyértelműen kiderül). A "múlt" csak a játék sztorijához képest múlt, egyébként a lore kb. a játék világának a teremtéstörténetétől kezdődik, szépen le van írva mindenféle megszerezhető könyvekben meg fegyverek sztorijában meg ilyenekben. Ergo aki nem ismeri a játékot, az is tudna kapni egy kerek sztorit a kezdetektől fogva. Készült webtoon is, annak az eleje is egy ezer évvel a játék kezdete előtti sztorival indított, majd időugrás, és így a fő sztoriszálának kezdete előtt pár évvel veszi fel a fonalat az a történet. Szóval teljesen logikus lenne bármelyik "múltbeli" szálat feldolgozni, mert amúgy kapcsolódik a "jelen" dolgaihoz, főleg, hogy mondjuk vannak karakterek, akik éltek is akkor Szóval ez a múltbemutatás pont hogy árnyalná a jelen sztoriját, jobban ki lehetne bontani, be lehetne mutatni, mi történt, egyes karakterek motivációit is jobban ki lehetne fejteni általa. |
|
2022.09.23 20:39 00 / |