A Genshin Impact még 2020-ban jelent meg, amit a kínai HoYoverse cég készített és bombaként robbant be a piacra. A játék sikere azóta is töretlen, ezért talán nem is meglepő, hogy a cég úgy döntött hogy filmvászonra viszi az általa létrehozott világot.
Történet:
Főszereplőink egy iker testvérpár, akik a különböző univerzumok között ugrálnak. Ám egy szép napon egy ismeretlen istenséggel találják szembe magukat és az egyikőjüket elrabolja, míg a másikat megfosztja az univerzumok ugrálása közti képességétől, és Teyvat világában ragad. (Itt választod ki, hogy a fiú vagy a lány karaktert akarod irányítani)
Választott hősünk itt találkozik Paimonnal, miután egy véletlen folytán kipecázza őt és megmenti az életét. Paimon innentől főszereplőnk állandó útitársa és legjobb barátja lesz, aki folyamatosan segíteni fogja őt a kalandjaiban.
Főszereplőnk legfontosabb célja, hogy viszont láthassa testvérét. Ennek eléréséhez fel akarja kutatni Teyvat 7 istenségét (The Seven), hogy segítségükkel rátaláljon szeretett testvérére. Az utazás nem lesz azonban egyszerű, hisz megtalálni az isteneket nem egyszerű feladat. Főszereplőnknek rengeteg akadályt le kell gyűrnie, hisz a 7 istenség, a különböző régiókban, különböző dolgokat képviselnek, amik sokszor különböző konfliktusokat szülnek. Ráadásul a színfalak mögött más ismeretlen csoportok is szervezkednek, amik nagy veszélyt hozhatnak Teyvat egész népére.
Mi a Genshin Impact:
A Genshin Impact egy ARPG típusú játék, aminek elsajátításához nem kell nagy tudás. A játékban megszerezhető, kiváltható karaktereknek/hősöknek alaptámadásain kívül csak egy alap képességgel, és egy végső képességgel (Elemental Skill, Elemental Burts) rendelkeznek. A játék egyik legfontosabb eleme viszont a különböző hősök, azoknak az elemeik és fegyvereik kombinálása adja meg, amiket ha jól használunk nagy sebzéseket érhetünk el, látványos mozdulatokkal. A játékban egyszerre 4 hőst választhatunk a csapatban, amelyiknél csak 1 aktív (kivíve a co-op-ban). A játékban a jól időzített mozdulatok, a karakterek váltogatása, a jól elemi erők használata nagyban hozzájárul az erős ellenfelek legyőzésében.
Minden hős rendelkezik a 7 elem valamelyikével,(Pyro/Hydro/Anemo/Electro/Dendro/Cyro/Geo) amiket talán úgy fordíthatnánk (Tűz/Víz/Szél/Villám/Növény/Jég/Föld), és a játékban használható 5 fegyver típus valamelyikét forgatja. (Egykezes kard, Kétkezes kard, Lándzsa, Íj, Katalizátor). Ezen dolgok tudatával kell egy jó csapatot összerakni, hisz az egyik legfontosabb eleme a játéknak a különböző elemek kombinálása és annak reakciói. pl: Ha egy Hydrot és egy Cryot kombinálunk, megfagyaszthatjuk az ellenfelet. Ha egy Electrot és egy Pyrot, akkor robbanást idézhetünk elő. Ezeknek az elemi reakcióknak a elsajátítása nem annyira bonyolult, és miután kitapasztaltuk, elég változatos kombókat lehet felépíteni, egy jól összerakott csapattal. Ráadásul időnkét azt is figyelembe kell venni, hogy az ellenfelünk is egy elemi erőt képviselhet, amik miatt olykor változtatnunk kell a jól működő stratégiánkon.
A különböző hősöknek vannak tapasztalati szintjük, amiket küldetésekkel, és tárgyakkal is fejleszthetünk. A hősök szintje mellett a fegyvereket, és a felszereléseket is fejleszthetjük, ezen felül magának a világnak is van egy szintje, aminek fejlődésével erősebb ellenfeleket kapunk, de annál értékesebb tárgyakat szerezhetünk tőlük, amik a hőseik/fegyvereink/felszereléseink fejlesztéséhez szükségesek.
A játék természetesen nem csak a harcokról szól, elvégre nagy szerepet kap benne maga a történet is. Emellett a játékban rengetek apróbb küldetések, mini játékok, és fejtörők is helyett kapnak, ha úgy döntünk, hogy inkább kincsvadászatra indulunk, ám ilyenkor is nagy szerepet kapnak benne az elemi erők.
Látványvilág:
A játék látványvilága rendkívül sokszínű. Az embernek sokszor kedve támad hanyagolni a történetmenetet és csak fel akarja fedezni a világot/kalandozni akar egyet. A különböző régiók különböző világokba juttatnak el minket: Valahol úgy érezzük, hogy a középkori lovagkorba csöppentünk, valahol a szamurájok között kell csatáznunk, de ellátogatunk jeges hegyvidékre, barlangok melyére, esőerdők mélyére is. A játék ráadásul folyamatosan bővül, frissül, ezért még sok helyre elkalauzol bennünket a jövőben is.
A játék másik erőssége a benne található Animés karakterek/hősök, akiket a kalandok során megismerünk. Mindegyik hős szép, látványos, egyedi dizájnnal rendelkezik, saját harci mozdulatokkal, akiket küldetések alatt ki is próbálhatunk, jobban megismerve őket és a háttértörténeteiket. Ez segít minket eldönteni, hogy a jövőben kiket szeretnénk a csapatunkba, kikkel szeretnénk majd együtt kalandozni.
Téma: [2022.09.21] Genshin Impact anime érkezik
Offline
|
|
Ha tippelnem kell, a játék történetéből egy szeletet fog feldolgozni, random plusz jelenetekkel. Konklúzióval rendelkező befejezett sztorit mióta várhat az ember modern animétől, ráadásul egy lényegében gacha waifu/husbando cucc esetében?
|
|
2022.09.23 20:46 00 / | |
|
|
sanzenin írta: Ha tippelnem kell, a játék történetéből egy szeletet fog feldolgozni, random plusz jelenetekkel. Konklúzióval rendelkező befejezett sztorit mióta várhat az ember modern animétől, ráadásul egy lényegében gacha waifu/husbando cucc esetében?Igen, ezért sem örülök annak, hogy anime készül belőle, mert ez a játék több mint egy waifu/husbando gyűjtő gacha, mert TÉNYLEG nagyon jól kidolgozott lore van mögötte. Maga a sztorivezetés elég hullámzó tud lenni, főleg ami a karakterek story questjeit jelenti, de a háttér az elképesztően izgalmas, érdekes. És pont ez nem kerül normálisan bemutatásra a játék alatt, helyette menj A-ból B-be, beszélgess random karakterekkel, a kifejezetten karakterfókuszúnak szánt sztoriknál meg lényegében az adott karakterről tudsz meg a legkevesebb dolgot :') És akkor ahelyett, hogy arra fordítanák a pénzt meg energiát, hogy jobb sztorivezetést csinálnak (amit amúgy tudnak, mert a nem-szinkronizált world questek nagyon jók tudnak lenni, most a legutóbbi nemzettel is bejött egy nagyon hosszú, de nagyon jó sztoriszál, komolyan élveztem minden órát, amit vele foglalkoztam), felkérik az egyik legdrágább animestúdiót, hogy hozzanak össze valamit. Hát na, őszintén szólva tényleg nem tudok boldog lenni. |
|
2022.09.23 21:00 01 / | |
|
|
Hát nem olyan rég kezdtem el játszani így nagyon zsír új nekem a Genshin, viszont animét mindenképp nézek belőle. A játék most picit háttérbe szorult újra a League miatt, de hát na, még előveszem ha chillezni támad kedvem.
A Studió mindenképp jó választás volt, reméljük sokat hozzátesznek majd a képi világhoz, ami a játékban is csodálatos. Meglátjuk, nagyon várós. |
|
2022.09.25 14:21 00 / | |
Offline
|
|
Már várom, biztos nagyon jó lesz!
|
|
2022.12.12 12:19 00 / | |
|
|
Legalább nem egy újabb isekai, ami nem jut el semeddig, csak egy szimpla reklám fantasy. Soha nem hittem volna, hogy ez fog hiányozni, de na...
|
|
2022.12.13 22:03 01 / | |
Offline
|
|
Yorgash írta: Legalább nem egy újabb isekai, ami nem jut el semeddig, csak egy szimpla reklám fantasy. Soha nem hittem volna, hogy ez fog hiányozni, de na...Hát akkor nincsen szerencséd, mert a Genshin Impect is egy isekai story, ami jelenleg befejezetlen. Aki játszik a játékkal, az mindenképpen várja, de egyenlőre nem tudni róla semmit sem. |
|
2022.12.14 8:46 / utoljára módosítva: 2022.12.14 10:48 01 / | |
Offline
|
|
Én nem ismerem a játékot, nem játszom vele. De kíváncsi leszek rá. Maximum később kaszálni fogom, de mindenképpen belenézek. Egyszer talán a játékra is ráveszem majd magam.
|
|
2022.12.14 9:01 00 / |