Rockman.EXE 4.5 Real Operation
| év: 2004
Capcomék a http://animeaddicts.hu/encyclopedia.php?game.202 után gondoltak egyet és kiadtak 2004. augusztus 6-án egy újabb Rockman.EXE játékot, mely a Rockman.EXE 4.5 Real Operation címet viseli. Ezen játék afféle kitérőnek tekinthető, mivelhogy a játékmenet itt teljesen különbö... [ tovább ]
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Rockman.EXE 4.5 Real Operation
|
|
Ismertető engedélyezve: 2013.03.09.
|
|
2013.03.09 19:46 00 / | |
Offline
|
|
a szövegkörnyezetnél találtam egy pici ellentmondást ,amit nem tudtam megérteni. Ugye azt írtad, hogy nem mi irányítjuk a navinkat, de még abban a mondatban, valami olyasmit megtettél, hogy ezzel azt akarták elérni a tervezők, hogy úgy érezzük hogy mi irányítsuk a navinket. Ennek nincs értelme. Szerintem azt akarták elérni, hogy külső szemlélőként, valódi játékosként tekintsünk magunkra, aki csak parancsokat oszthat a navinknak mint mondjuk az erre épülő játékban a főhös.
|
|
2013.03.09 21:43 00 / | |
|
|
Raven01988 írta: a szövegkörnyezetnél találtam egy pici ellentmondást ,amit nem tudtam megérteni. Ugye azt írtad, hogy nem mi irányítjuk a navinkat, de még abban a mondatban, valami olyasmit megtettél, hogy ezzel azt akarták elérni a tervezők, hogy úgy érezzük hogy mi irányítsuk a navinket. Ennek nincs értelme. Szerintem azt akarták elérni, hogy külső szemlélőként, valódi játékosként tekintsünk magunkra, aki csak parancsokat oszthat a navinknak mint mondjuk az erre épülő játékban a főhös.Ahogy mondod, a játékos valóban csak figyeli az eseményeket, de befolyásolhatja a küzdelmet azzal, hogy chipeket tölt fel a Navijének, meg megmondhatja, hogy a Navi milyen közel legyen az ellenfél/felek területéhez, és azt is, hogy melyiket akarjuk megtámadni. Azt akarták elérni, hogy úgy érezzük magunkat, mint pl. az animében Netto (avagy Lan). |
|
2013.03.09 22:44 / utoljára módosítva: 2013.03.09 22:49 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7