Téma: Anime Games (Offtopic animés játékokról)
Offline
|
|
Na akkor, The Witch and the Hundred Knight.
Ahogy mondani szokás, ez megvett kilóra. Valami eszméletlen, és egyben varázslatos hangulata van. Ami már a megjelenés előtt felkeltette az érdeklődésem, az a alaptéma és karakterek voltak. Egyenlőre egyikben sem kellett csalódnom. Ahogy már egyszer említettem, tényleg van abban egy jó feeling, hogy egy karakteres, szexi boszinak a kis szolgáját kell benne alakítani. Mindig is bírtam a "gazda-szolga kapcsolat" témát Metallia (azaz a boszi akit szolgálunk) nagyon király karakter, a hangja is pont olyan amilyet elképzeltem Tartottam tőle, hogy amolyan túlságosan cseszegető, állandóan trollkodó karakter lesz, de szerencsére nem. A Hundred Knight, azaz a főhős, is nagyon cuki. Ráadásul kísértetiesen emlékeztet valakire... SPOILER! A hangulat nagyon bejön. Tetszenek a párbeszédek, meg úgy alapjában véve az egész világnak van egy amolyan kellemesen őrült, beteg ám mégis szórakoztató atmoszférája. A zenék pedig szédületesek. Igazság szerint ezt hallani kell mert nehéz lenne elmondani. Na de akkor magáról a játékról... Bevallom még nem tanultam ki a játék lehetőségeinek csínyát-bínyát, még nem minden tiszta, de az alapokba már belerázódtam. A tutorialt kicsit elnyújtottnak éreztem, de végül is ez nem volt baj. A harcrendszer kellemes. Tetszik, hogy ki kell számolni, hogy mit hogy teszünk mert a kaszabolás, a védekezés és a futás csökkenti a staminát ami ha lecsökken, Hundred Knight padlót fog. Fegyverekből nincs hiány, gyakorlatilag kapjuk őket megállás nélkül. Azt is be lehet állítani, hogy mely fegyverek legyenek aktívak, így a kaszabolás során automatikusan, szép sorjában átvált az aktív fegyverekre és azokkal is bevisz pár találatot. Tetszik, hogy szép nagy területre ható csapásokat lehet mérni az ellenfelekre, tehát látványosan be lehet robbanni az ellenség soraiba. Eddig még nem volt túl nagy a kihívás, az első bosst is úgy elintéztem, hogy ihaj. A világtérkép igen mutatós, és remélhetőleg tartalmas is lesz, főleg ha a beígért 30 órás játékidőből indulok ki. Ha belépünk egy területre ott mindig kapunk egy megszerzendő bónusz listát, ami mellesleg mindig változik ha visszamegyünk az adott területre. A folyamatos exp szerzés során ezek szép sorjában kioldódnak. Persze vannak megtalálandó ládák, tehát ajánlott szépen felderíteni a helyszíneket. Vannak még "pillarok" is elszórva (bár nekem még csak egyhez volt szerencsém) amik amolyan teleportként szolgálnak, amivel persze a főhadiszállásra (azaz Metallia lakhelyére) is vissza lehet jutni. A mesterünk háza amúgy részekre van bontva pl fürdőszoba, hálószoba stb. amikbe bármikor be lehet menni, és ha valaki éppen ott tartózkodik, akkor kapunk valami párbeszédes átvezetőt. Az átvezető, "visual-novel" részek amúgy nagyon kellemesek, a rajzolás is igen tetszetős. Ami még érdekes, hogy vannak kisebb választási lehetőségek. Néha ha Metallia parancsol nekünk valamit, akkor választhatunk, hogy teljesítjük, figyelmen kívül hagyjuk, ellenszegülünk, vagy kérdést teszünk fel. Nem tudom, hogy ez különösképp befolyásol e valamit hosszútávon, bár lehet hogy csak a párbeszédek végkimenetelébe lehet velük bekavarni. Hundred Knight intelligenciája amúgy lassan emelkedik a játék során, aminek kíváncsi leszek, hogy mi lesz a szerepe (eddig még csak annyi volt, hogy az ellenszegülés és a kérdés opciót nem lehetett választani egy darabig). Ami még nagyon LOL, hogy a mesterünk birodalmát terjesztve, lehet "hódítani", azaz házakat vagy épp falvakat elfoglalni. Ha egy ház ajtajába beállunk, akkor választhatunk, hogy szimplán belépünk, vagy támadunk. Az utóbbi lehetőséget választva a kis minilovagunk beront a házba, és ha szerencsénk van elfoglalja, ezzel hozzáadva azt Metallia területéhez. Persze egy magasabb szintű háznál ez még nem jön össze, ilyenkor minimális HP-val kivágják Hundred Knightot az ajtón. Ezt amúgy meg lehet próbálni, Metallia lakhelyével, azaz a saját főhadiszállásunkkal is (MI?) de akkor természetesen a kedves mesterünk szénné ver. Egyenlőre ennyi, sajna annyit nem tudtam vele játszani mint amennyi tervbe volt véve. Vannak dolgok amik még nem tiszták, úgyhogy kicsit még ismerkedek a játékkal inkább |
|
2014.03.21 22:25 / utoljára módosítva: 2014.03.22 21:31 00 / | |
Offline
|
|
Nos, a hétvége egyértelműen a The Witch and the Hundred Knight-é volt.
Igen sokat játszottam vele, mondhatni teljesen elmélyültem benne, és röviden szólva imádom Akkor most jöjjön a részletes leírás, persze spoiler nélkül. A történet igencsak beindult. Volt pár elég meglepő fordulat, amikre mondhatni egyáltalán nem számítottam. A humoros légkör ellenére pedig van pár baljós előjel a jövőre nézve. Karaktereket továbbra is nagyon bírom, és feltűnt már pár új is. A párbeszédeken még most is remekül szórakozok (LOL hogy Metallica káromkodásait mindig kisípolják), valamint a Boszi és a két szolgája olyan jeleneteket vágnak le hogy mindig elröhögöm magam A harcrendszer nagyon bejön, még ha nem is túl nagy szám. Apró főhősünk úgy bír aprítani, hogy öröm nézni. Élmény egy nagyobb csapatnyi ellenfél közé berobbanni és véres rendet vágni közöttük. Mint mondtam korábban, az Equipnél be lehet állítani, hogy az 1. 2. 3. 4. és az 5. ütéshez milyen fegyvert rendelünk. Így tulajdonképpen mi határozzuk meg, hogy az 5 lépésből álló kombók során melyik lépésnél milyen fegyvert használjon apró lovagunk. Én az első 4 helyre könnyű fegyvereket pakolok (kard, lándzsa) míg az utolsó helyre csatakalapácsot. Ezzel jól lehet taktikázni, ugyanakkor vigyázni is kell, mivel egyes ellenfelek csak nehézfegyverrel sebezhetők, így például az én esetemben, egy ilyen ellenfélnél az első 4 csapás semmit sem sebez. A fegyverek mellesleg fejlődnek a harcok során, ugyanakkor gyorsan cserélődnek is mivel gyakran lehet újabbakat találni. A fegyverek rangsorolva is vannak (pl Rare, Legendary stb.) Ugyanakkor a történet folyamán kapunk új sisakokat is amit ha felveszünk akkor a külsőnk mellett a képességeink is változnak némiképp (tehát egyes fegyvertípusok jobban sebeznek míg mások kevésbé). Van még persze mindent elsöprő szuper támadás is, de ezt persze a bossokra jó tartogatni. A játékrendszerről még pár dolog amit nem említettem. Ha elhagyjuk a főhadiszállást, akkor a bal felső sarokban lévő számláló szép lassan elkezd 100-tól visszafelé számolni. Ha letelik akkor végünk, mivel nem bírjuk ki öröké a mesterünktől és a lakhelyünktől távol. Így aztán vigyáznunk kell, hogy még időben elérjünk és aktiváljunk egy pillart, hogy legyen módunk visszajutni Metallia lakhelyére. Harc közben a számláló megáll, valamint hasznos képesség a Quck Time Eat amely során felfaljuk a legyengült ellenfeleket. Ettől a számláló párral feljebb ugrik. Fontos még, hogy a tapasztalati pontokat és a felszereléseket amiket egy területen összegyűjtünk, azt csakis akkor kapjuk meg ténylegesen ha egy pillar segítségével hazajutunk. Addig csupán csak a gyomrában(!) tárolja őket Hundred Knight. Megszerezni valók akadnak bőven. Sokfelé ládák vannak elszórva amik különböző hasznos cuccokat rejtenek. Ahol csillog a föld, ott ki is lehet ásni pár dolgot. Vannak még fontosabb, nem újratermelődő ládák is amikkel főhősünk gyomorkapacitását lehet növelni, így egyre több tárgyat lesz képes bekebelezni. Illetve ahogy már korábban írtam, minden területen van egy megszerzendő bónusz lista is ami az adott területen való exp szerzés során szép lassan kioldódik. De persze ezek is akkor kerülnek tényleg hozzánk ha hazaugrunk. Előző postban már említettem a hódítást, azaz hogy falvakat, városokat foglalhatunk el. Minden épületnek van egy szintje, ami ha magasabb a miénknél, akkor nem lehet elfoglalni. Azonban ha alacsonyabb akkor, miután hősünk kíméletlenül szétver bent mindent, hozzáadhatjuk az épületet a mesterünk birodalmához. Innentől kezdve az adott falu állandóan "adózik" nekünk, bár ehhez nekünk kell időnként elugrani oda és minden háznál átvenni a jussunkat (pénzt, fegyvert stb.), illetve egyes épületekben meg is lehet szállni, így ott teljesen feltöltődhetünk. A házak mellesleg alapból rejtenek magukban valami kincset (ami ki is van írva ha az ajtajukba beállunk) úgyhogy már ezért megéri őket elfoglalni. A falusiak amúgy alapból nem támadnak, csak ha rájuk támadunk, de én nem szoktam hergelni őket. A választási lehetőségek úgy tűnik tényleg csak a közeljövőt befolyásolják. A jeleneteken és a párbeszédeken lehet velük változtatni (néha nem is keveset) de a végeredmény nagyjából mindig ugyanaz lesz. Pl (EZ NEM NAGY SPOILER) egyszer nekünk kell felébresztenünk a hálószobájában alvó mesterünket, s amikor odaérünk választhatunk, hogy befekszünk e mi is az ágyába. Ha nem tesszük meg akkor az ébredését követően felvázolja nekünk a következő küldetésünket, ha megtesszük akkor ellőtte persze szilánkosra töri a képünket. A sötét, véres hangulat annyira túlságosan még nem mutatta meg magát. Mondjuk vér akad benne, illetve két boss olyan kegyetlen véget ért, hogy komolyan megsajnáltam őket. Kihívás most már akad bőven. Amikor a legújabb területre beléptem, úgy lerohantak, hogy kínomban azt se tudtam, hogy merre meneküljek. Éppen ezért időnként érdemes tápolni a korábbi területeken. A gyorsan újratermelődő ellenfelek miatt ez nem is nehéz. Érdemes vigyázni a spontán megjelenő csapdákkal (merthogy vannak ilyenek is). Pl ha belelépünk valami kábító vagy altató vacakba, akkor pár keményebb dög simán lerohanhat minket. Érdemes taktikázni még a mágiahasználó ellenfelekkel szemben is. Ha leállunk pár közelharcra specializálódott ellenféllel harcolni, akkor addig néhány mágiát használó lény simán szétlőhet minket távolról. Az viszont hasznos, hogy az ellenfelek egymást sem kímélik, tehát a mágikus támadások mindent sebeznek amik az útjukba kerülnek. Eddig nagyjából ennyi. Remekül szórakozok a játékkal A karaktergárdát imádom, a hangulatot még jobban, a zenéket úgyszintén, s e mellet a játékmenet is abszolút le tud kötni. Eddig nagyon bejön. |
|
2014.03.23 21:45 / utoljára módosítva: 2014.03.23 21:53 00 / | |
|
|
2014.03.24 10:08 00 / | |
|
|
Sword Art Online: Hollow Fragment angolul
Elvileg a tajvani SAO PSV kiadásán lesz angol felirat. Ha tényleg teljesen angol lesz minden, és még helyesen is, akkor szerintem megrendelem. Mivel úgy gondoltam, úgysem jelenik meg angolul, nem igazán olvasgattam róla, de képek alapján nem tűnik rossznak. Majd kiderül. Május vége még mesze van. |
|
2014.03.24 10:13 00 / | |
|
|
Senran Kagura 2: Deep Crimson trailer
Nagyon jól néz ki! Egyértelműen a legjobban várt játék 3DS-re gergoking írta: Sword Art Online: Hollow Fragment angolulEmellett bármelyik SAO-s lánnyal lehet randizni benne, ölbevenni őket, és még együtt aludni is lehet velük, hát kinek nem kéne? |
|
2014.03.24 11:18 / utoljára módosítva: 2014.03.24 13:03 00 / | |
|
|
Pletykák szerint (elvileg ugyanazoktól, akik kiszivárogtatták, hogy jön angolul a Symphonia Chron.) Július 24-én érkezik hozzánk a Tales of Xillia 2.
Sejthető volt, hogy július, de hó elején jobban örültem volna. De ez se rossz, pont lesz időm nyugisan végigvinni. |
|
2014.03.27 10:59 / utoljára módosítva: 2014.03.27 11:00 00 / | |
Offline
|
|
Jöjjön egy kis boszorkányság...
A The Witch and the Hundred Knight továbbra is nagyon bejön. A sztori szépen halad, vannak mókás illetve durvább momentumok egyaránt. Azt figyelem, hogy igen hosszú játéknak ígérkezik (ami jó). Sokat játszottam már vele, de még a negyedénél sem járok. A világtérképnek még csak egy töredékét uralom, és még mindig a Metallia lakhelye körülötti erdőségekben szórakozunk. Továbbá SPOILER! a végzetes visszaszámlálás is csak 96 napnál tart. Végül is mire egy területet teljesen felderítek, nem kevés idő megy el az életemből. Általában három napig is elhúzódik. Igen sokat tápolok egy helyen, és persze minden zugot átkutattok. Lassan de biztosan növelem a mesterem birodalmát. Több várost is elfoglaltam már, amitől mostanra a városlakók már nagyon rühellnek. Valahányszor benézek egy elfoglalt településre (csak hogy beszedjem az adót) a lakosokon össznépi lincselő hangulat lesz úrrá. Állandóan megtámadnak, és e mellett még sebezhetetlenek is (!). A harcrendszerben mostanra szerepet kaptak a Tochkák. Ezek különleges képességek pl: időzített bombát rakhatunk le, melyekkel az ellenfeleket és a rejtett helyeket elzáró akadályokat robbanthatjuk szét. Mondjuk én ritkán használom őket. Továbbá ha egy ellenfél csapása elől félreugrunk, akkor belassul az idő pár másodpercre, így gyorsan le lehet darálni akár egy tucatnyi dögöt is. A jobbnál jobb fegyvereket mellesleg olyan iramban kapom, hogy alig győzök válogatni. Valahányszor visszatérek Metallia házához, úgy 5-10 percig mindig a zsákmányolt fegyverarzenált bújom. Varázsbotokra is szert tettem már, szépen lehet velük pusztítani, de én azért mégis a közelharcot részesítem előnyben. A harcot továbbra is élvezem. Gyakran összecsalom az ellenfeleket, hogy aztán orbitális méretű aprítást rendezzek. Az ellenfelek is ötletesek (már volt Succubus is ) valamint vannak az átlagnál erősebb, Berserker típusú ellenfelek is amikkel érdemes vigyázni. Ja igen, van két szerencsétlenkedő mellékszereplő katona akiket Biggsnek és Wedgenek hívnak. Ismerős... |
|
2014.03.31 22:10 / utoljára módosítva: 2014.03.31 22:13 00 / | |
|
|
gergoking írta: Pletykák szerint (elvileg ugyanazoktól, akik kiszivárogtatták, hogy jön angolul a Symphonia Chron.) Július 24-én érkezik hozzánk a Tales of Xillia 2.Sejthető volt, hogy július, de hó elején jobban örültem volna. De ez se rossz, pont lesz időm nyugisan végigvinni. |
|
2014.03.31 22:32 00 / | |
|
|
Létezik agyatlanabb, tehetségtelenebb játékkiadó a Square Enix-nél?
Drakengard 3-nál már jól indítottak... USA-ban rendes és limitált kiadás is, EU-ban PSN letöltés. És USA-ban is csak limitált példányszám és csak SE boltból rendelhető (amiről jót nem nagyon hallani a neten) SE most viszont leszállt közénk, azt állítva, hogy meghallgatták a rajongók szavait (szóval, hogy jelenjen meg nálunk is rendesen lemezen a játék, aminek (csak megjegyzem), hogy istentelenül szép a doboza, szóval kötelező vétel lenne már csak amiatt is), és EU-ban is "rendesen" kiadják a játékot. Kezdjük is az elején. Természetesen nálunk közel 23.000 Ft-ba fog fájni a gyűjtői kiadás, alig 4-5e-rel drágábban, mint drága amerikai barátainknál. Ez persze várható volt. Viszont... Továbbra is csak az SE hivatalos honlapján lehet megrendelni. Szóval lehet imádkozni, hogy szállítsanak ide is. Nagy valószínűséggel nem fognak. És végül pedig... Ahhoz képest, hogy meghallgatták a rajongók szavát, akik rendes lemezes játékot kértek, érdekes, hogy a gyűjtői kiadáshoz NEM ADNAK LEMEZT. Hallott már valaki ilyenről? Kiadnak egy 23.000 Ft-os gyűjtői kiadást, ami amcsiknál 17.000, és még a játékot sem képesek hozzáadni, csak egy szutyok kódot... Elmehetnek a fenébe. Egyik legjobban várt játékom, de én az ilyen szutykokat, akik a játék kiadásához még egy játéklemezt sem tudnak adni, nem fogok támogatni. Rettentően szeretném, az a poszter különösen csábító, de hacsak nem hoznak be hozzánk amcsi gyűjtőit rendes áron (kétlem), akkor valószínűleg nem is veszem meg. Szerk.: Majd elfelejtettem... Összesen kétezer példány fog csak megjelenni, szóval sok sikert a beszerzéséhez, ha valakinek kelleni fog. És én még a Symphonia 5000 darabját keveseltem |
|
2014.04.02 19:23 / utoljára módosítva: 2014.04.02 19:24 00 / | |
Offline
|
|
gergoking írta: És végül pedig... Ahhoz képest, hogy meghallgatták a rajongók szavát, akik rendes lemezes játékot kértek, érdekes, hogy a gyűjtői kiadáshoz NEM ADNAK LEMEZT. Hallott már valaki ilyenről? Kiadnak egy 23.000 Ft-os gyűjtői kiadást, ami amcsiknál 17.000, és még a játékot sem képesek hozzáadni, csak egy szutyok kódot...SPOILER! Nem is tudom, hogy erre mit mondhatnék. Inkább nem mondok semmit... |
|
2014.04.02 21:07 00 / |