Téma: Anime Games (Offtopic animés játékokról)
Offline
|
|
Shin Megami Tensei: Persona 4
Hú, milyen jó, hogy ráakadtam erre a játekra. A leendő PS3-amnál gondolkoztam a Persona 4: Arena-n, és gondoltam, ha azzal akarok játszani, akkor nem ártana az előzményét is kipróbálni. Jelenleg május 27-nél tartok, Kanji kiszabadításánál. Hát mit ne mondjak, most szívom a fogam, mert iszonyat kemény a bossfight, sőt, az összes Moon Tsukubame-t ellőttem, úgyhogy visszamentem fejlődni az alsóbb szintekre, meg beszerezni Yukikonak a Suzaku Feathert a kastélyban (utólag találtam rá a neten, hogy van ilyen). Jelenleg 22-es szinten vagyok, a magasabb szintű Personáim Jack Frost és Archangel. Milyen taktikát ajánlanátok a bossfighthoz? |
|
2014.02.22 14:28 00 / | |
|
|
Sajnos úgy tűnik, hogy ez a GW Emunand még nagyon béta, az eshopba lépéskor mindig befagy. Sajnos várnom kell a végleges verzióra, de emiatt le fogok maradni a Dual Destinies leértékelésről. Pedig így nézve ingyen lett volna minden DLC, és még annál is olcsóbb lett volna.
Tales of Symphonia Chronicles Kikerült végre torrentre. Ahogy megláttam (10 perccel a kikerülés után) elkezdtem tölteni, fél óra és lent van. Mivel úgyis öt végigjátszás kell a platinához, ezért nem izgulok a nagyon durva feltételek miatt. Hagyok finomságokat a későbbiekre is. Azt fogom csinálni, hogy a meglévő strategy guide-om szerint haladok. Az új jelenetekkel pedig szerintem később foglalkozom. Persze vannak kötelező dolgok, amikre ügyelnem kell. Minimum öt végigjátszás kell, mivel a FLanoir jelenetnél csak egy embert lehet választani, de öt megszerezhető dolog van. Egy Regalnál, egy Colette-nél, egy Kratosnál, egy Zelosnál és egy Genisnél. Ezen kívül minimum három végigjátszás kell a formális és a fürdőruhák megszerzéséhez, de ahhoz figyelmesen kell dolgoznom, mivel kellő affinitást kell felhalmoznom legalább két szereplőnél. A megkötések pedig ezek lesznek: Nem menekülhetek el egy harc elől sem (Yuan és Bottával való harcig) Kilia legyőzéséig csak Lloyd alapfegyverét használhatom Inbaris legyőzéséig nem halhat meg senki a csapatban Pronymával való harcig nem használhatok gyógyítótárgyakat a harcok közben Ha szerencsém van, még ma el tudom kezdeni. |
|
2014.02.22 19:01 00 / | |
|
|
Final Fantasy XIII: Lightning Returns kb. 10 óra és az első nagy story boss után:
Hmmm~ Kissé vegyesek az érzelmeim, de többnyire kellemesen csalódtam benne. Luxerion egy kicsit mehh helyszín volt a kezdetekben; sőt még most is az, de mihelyt eljött az IDŐ, hogy várnom kell, elmentem a legközelebbi harmadosztályú MÁV™ járattal a Wildlands-be, és teljesen más fordulatot vett a játék open-worldedness terén. Tényleg nagy, szabadon bejárható terek; sok felfedezni és gyűjteni való, tonna side quest (de igyekeztek változatosan megcsinálni őket), és Chocobo-k! Amiken Chocobo-lni is lehet (habár még nem végeztem azzal a quest-el). Mihelyt elérkezett az IDŐ, ott kellett hagynom a Wildlands-t, és vissza kellett mennem Luxerion-ba a story folytatása miatt. Aztán ha az IDŐ is éppen megfelelő volt, folytattam is a story-t és eljutottam az első boss-ig, Noel-ig, ahol rájöttem, hogy milyen precíz és mély is a harcrendszer. Úgy játszottam ellene, mint ahogy egészen addig az összes harcot, s eddig nem volt probléma, de ő kb. lazán törölte fel velem a padlót... kétszer... na jó, háromszor is. Aztán mondom betöltök egy korábbi mentést, visszamegyek healing poti-kat venni, mert ez így nem fog menni. Megtanított ez a boss egy kicsit arra, hogy ha ész nélkül nyomogatja folyamatosan az ember a támadásokat, akkor arra rendkívül ráfázik. Jól be kell osztani az ATB-t (nem pedig "uccu neki ellőni, amíg van"), taktikusan kell tenni a schema-kra a skill-eket és a felszerelést, és nem utolsó sorban időzíteni nagyon jól kell tudni. Ha ezeknek a kritériumoknak eleget tesz a játékos, van is nála elég healing item (vagy kellő EP), s ki is ismeri az ellenfelet (vele együtt a weakness-ét is; s ki is tudja használni stagger-el), akkor szépen nyugodtan megoldható; csak kellő IDŐT kell rá szánni. Jaj igen, a másik dolog: az IDŐ. Elég furcsa, hogy folyamatosan ott jár az óra a jobb felső sarokban, s őszintén szólva nem is tetszik. Jó, persze, a story szempontjából elengedhetetlen, sőt még meg is tudnék vele barátkozni (főleg így, hogy EP használatával egész hosszú időre le lehet állítani), de hogy adott időpontokban lehessen csak hozzáférni adott helyszínekhez/NPC-khez/quest-ekhez... kicsit frusztráló. Igazság szerint ez a legnagyobb bajom a játékkal; amúgy nagyon pofás benne minden más. Mellesleg olyan könnyűnek sem mondanám. Jó, persze benne van az is, hogy nem játszottam sokat az előző XIII játékokkal, s total n00b vagyok, de gondoltam csak nem büntet majd a játék, ha normal-t kezdek. Hát pedig vannak ellenfelek, ahol nagyon megszívja az ember, ha nincs megfelelő skill épp bemacro-zva, s legrosszabb esetben menekülhet, amivel ugye időt veszít, vagy pedig betöltheti egy korábbi mentését. Az open-world egy nice touch, a sok változtatható schema is nagyon szép, a harcrendszer meglepően mély már egy adott idő után, s az angol hangok is tetszenek, no meg nagyon látványos az egész. Viszont az óra csak azt fogja elérni nálam, hogy mérges legyek a vége felé, hogy még egy csomó dologgal nem végeztem, s majd kelljen indítani egy NG+t, de éppen ez is a célja szerintem a játéknak vele~ BTW nekem is épp most jött le a Symphonia Chronicles, úgyhogy majd abba is belevetem magam hamarosan (pedig mindjárt itt a Dark Souls 2; mi lesz így velem~). |
|
2014.02.22 22:16 / utoljára módosítva: 2014.02.22 22:18 00 / | |
|
|
Pont 10 óránál vagyok Symphoniában (Xillia óta nem játszottam ennyit egyhuzamban (ma hét órát + tegnap hármat)), szóval írok egy kis véleményt.
Örülök, hogy végre megkaptuk a japán openingeket. Imádom a Symphonia openingjét, Abyss mellett a kedvencem. A PS3-as kiadáshoz kicsit alakítottak a ritmuson. Az egyik verzió nem igazán tetszik, túl vidám lett hozzá, a másik viszont az új verzióval is ugyanolyan jó. Igaz, hogy elég lusta HD kiadás lett az egész, kevesebbet módosítottak, mint kellett volna. Egyedül a főszereplőknél, és az új ruháknál új, felújított a kinézet. A főhősök nagyon jól néznek ki, gyönyörű. Viszont, mikor melléjük kerül közelről egy mellékszereplő, elképesztő a különbség. A többivel is kellett volna valamit kezdeni. Távolról annyira nem észrevehető, de azért szembetűnő. Az irányítás nagyon jó. A Gamecube kontrollert közel 4 Symphonia végigjátszás után is utálom, így öröm volt a váltás. A japán hangok új színt visznek a történetbe. Négy végigjátszás alatt rengeteg dolgot megjegyeztem, emlékszem, hogy a legtöbb mondatnál milyen hanggal beszéltek az angol hangok, így érdekes összehasonlítani a kettőt. Lloyd mindkettőben jó volt. Angol hangjával különösebb gond nem volt. A japán hang egy bizonyos hanglejtésnél nagyon tud idegesíteni, de ez általában csak a harcok utáni kis jelenetnél van, szóval nincs gond. Raine mindkettőnél jó, japán tetszik. Genisnél szinte nem is érzem a különbséget japán és angol közt, természetes volt a váltás. Colette elég furcsa. Nem szeretem az ennyire nyávogós hangokat, de nem igazán zavar. Kratosnál is mindkettő jó. Az angol változat nagyon katonásra, ridegre csinálta, és jó is volt, mivel olyan a jelleme. A japánban nagyon ritkán észreveszek egy kis lazaságot, ami kis pluszt ad a karakteréhez. De nagyjából hasonló mindkettő. Mindent egybevéve, nagyon jó munkát végeztek az angol színészek az első játéknál, szóval nem lenne gond az sem, ha újra azzal kéne végigvinném. De ez a legtöbb Symphonia+-os Tales-nél így van. Öröm hanggal együtt nézni a skit-eket. Már láttam őket többször, de hang nélkül halál volt, így viszont élvezet végignézni őket. A külsővel a karaktereken kívül van más gond is. A HD-sítás során követtek el pár hibát. Ilyenek a kilógó szövegbuborékok (eddig csak egyszer tapasztaltam), a homályosabb hátterek (nekem nincs gondom vele, de jobb lett volna ezen is dolgozni), és már azt is észrevettem, hogy a világban mászkáláskor "varráscsíkok" vannak bizonyos helyeken. Egy milliméterrel eltévesztették az összeillesztést. Meg azt is furcsállom, hogy Noishén lovagolva nem lehet belépni a városokba. Mintha a GC verzióban lehetett volna. De ez mindegy. Most különben 18-19-es szinten vannak a karaktereim, a korlátozásokhoz pedig tartom magamat. A sztoriban pedig Asgard felé tartok. Talán még ma Sheenát is megszerzem, és akkor búcsúzom Llyod-tól, mint irányított karakter |
|
2014.02.23 18:32 00 / | |
|
|
Tales of Symphonia Chronicles gyűjtői csak 20e forint. Nem tudom, mi legyen. Szívesen megvenném, mert mégiscsak Tales of és gyűjtői, de idegesít, hogy jóval kevesebbet kapunk, mint amcsik. Alszom rá még egyet.
Meg azon is múlik, hogy vajon sikerül-e megvennem a Dual Destinies-t. Ma még teszek egy utolsó prábt GW frissítéssel, de nem sok esélyt látok rá. Ma jár le az akció, ha ma sem jön össze, akkor úgyis csak hetek/1-2 hónap múlva venném meg. Mellesleg... Az Ace Attorney második részének utolsó ügyénél járok. Nagyon megdolgoztattak, ritka szar ez az egész játék az elsőhöz képest. De elvileg ez a negyedik jó, és eddig nem látok semmi zavarót, szóval reménykedem, hogy tényleg az lesz. |
|
2014.02.27 17:50 / utoljára módosítva: 2014.02.27 17:51 00 / | |
|
|
Akit érdekel, múlt héten került fel a Japán Playstation Plus-ra a Ciel nosurge teljes, és az Ar nosurge 5 órán keresztül játszható Trial verziója!
Ciel nosurge Kiváló játék, eddigi kedvencem Vitán. 12 chapterből áll, melyből eddig 10 jelent meg, az első kettő ingyenes, a 3-8. pack pedig jelenleg leárazás alatt van, így összesen 1.350 Yen az ára, ennyiért sztem nagyon megéri. Egyébként 300 Yen szokott lenni egy új World Pack ára. A Full DLC pack is leárazás alatt van, ami tartalmaz nyolc új ruhát Ionnak, egy új Sharl-t, és az első 8 World Pack-ot, 4.300 Yen. Akit érdekel a játék, most érdemes beszerezni. A játék maga egyébként két fő részből áll, az egyik a valós világ, ahol jelenleg Ion lakik, és beszélgethetünk vele. A megvalósítás egészen ötletes, egy különleges terminálon keresztül beszélhetünk Ionnal, az érintőképernyőn keresztül "kopoghatunk neki", illetve megsimogathatjuk a haját, vagy egyéb hasonló dolgokat, melyre ő reagál Ion elvesztette az emlékeit, melynek visszaszerzésében mi segíthetünk neki, méghozzá úgy, hogy belépünk az álomvilágba. Az álomvilágban meg kell javítanunk a törött memóriapontokat az ún. Sharl-ok segítségével (tündérekhez hasonló lények), a Sharl-okat mi magunk hozhatjuk létre a játékban, és az emlékek javítása során interneten keresztül más játékos Sharl-jaival közösen is javíthatjuk őket, mely szintén egy érdekes funkció. Miután a Sharl-ok megjavítanak egy memória pontot megtekinthetjük az ott történt eseményeket, gyakorlatilag így halad előre a történet, pl. egy RPG, vagy VN-hez hasonlóan, és így szerezzük vissza Ion emlékeit. Egy kicsit hasonlít az Ar Tonelico-ban található Dive rendszerhez. Miután újabb emlékeket szerzünk vissza Ionnak, visszatérhetünk a valós világba, és beszélgethetünk vele, már ő is emlékezni fog a megtörtént eseményekre, a párbeszéd során pedig választási lehetőségünk is van sokszor, illetve egyéb interakciók (pl. az érintőképernyővel). Ahogy haladunk előre a történetben új tárgyakat is kapunk a valóságban, melyek felhasználhatóak például új ruhák készítésére. A valós világban Ion rendesen éli az életét, mint egy hétköznapi ember, alszik, felkel, főz, eszik, napközben rajzol, könyvet olvas, boltba megy (többek között itt szerzi be a szükséges alapanyagokat a receptekhez), varr (így készülnek el pl. az új ruhák), fürdik, és sokáig lehetne még sorolni Nagyon ötletes, és poén dolgokat lehet a játékban csinálni, és a játék ezen része egyébként teljes mértékben real-time történik. A lehetőségek száma egyébként egyre nő, ahogy jönnek ki a játékhoz az újabb DLC kötetek. Maga a történet az Ar Tonelico elődje, az idővonal így helyezkedik el: Ciel nosurge -> Ar nosurge -> Ar Tonelico, így az Ar nosurge-ben mind a két játékból több karakter is visszatér (pl. Ion, Casty, Ayatane, Shurelia...) Én most járok a 3. fejezetnél Ciel nosurge-ben, a történet egyre izgalmasabb, a karakterek pedig mindannyian nagyon szerethetőek. A világ veszélyben van, és két rivális fakció küzd a maga módján, az emberiség megmenteséért, az egyik a Tenmon, akik az emberiséget teljes egészében egy másik bolygóra szeretnék átköltöztetni, a másik pedig a Chimon, akik a jelenlegi bolygót, Ra Cielát szeretnék megmenteni a Genom-ok segítségével. Ionasol Kkll Preciel (Ion) a Tenmon császárnő jelöltje, Kanon pedig az ellenséges fakció, a Chimon-é. A második fejezetben azonban Ion és Kanon jobban is megismerkednek már egymással, és egyfajta barátság is kialakul közöttük, de a pózicíójuk miatt ez nem tart sokáig. Az első fejezetben Ion Manjusara városába kerül, ahol megismerkedik Tabou-val, és két barátjával, Casty és Ruray-el, a vidám napok viszont nem tartanak sokáig, az ún "Wave Burst" lecsap a városra, melybe Ruray bele is hal... Ion időközben megismerkedett a városban egy haldokló genommal (egy kis sárkány), akit megsajnált, és végül szinkronizált vele, így már képes lesz a song magic használatára, és végül ő lesz az aki ennek segítségével megmenti Manjusara városát. A grafika, és a zenék a játékban egyébként mindvégig gyönyörűek, és ez kiemelkedőképpen igaz a nagyobb jelenetekre, mint például amikor Ion először használja a mágikus ének erejét. A Ciel nosurge PS3-as folytatása, az Ar nosurge 5 órás "trial verziója" is elérhető PS Plus tagok számára, a teljes játék megvásárlásával, pedig folytatható tovább a játék (a jövő héten jelenik meg). PS Vitára egyébként több említésre méltó cím is van jelenleg PLUS-on, mint pl. a Demon Gaze, szerintem nagyon megéri az árát a szolgáltatás. To Love-Ru: Darkness Battle Ecstasy új trailer - ezt pedig egyre jobban várom Végül, de nem utolsó sorban, a mai napon jelent meg Európában a Senran Kagura Burst! Két vicces reklám hozzá |
|
2014.02.28 11:47 / utoljára módosítva: 2014.03.01 8:14 00 / | |
|
|
SPOILER! Megvéve. Továbbra is haragszom, amiért az amcsik jóval többet kapnak, de akkor is elbűvölő az egész csomag. A doboz nagyon szép és minőségi, a figurák is állati jó, a könyv szintén. A kis leírás fölösleges, de mindegy, meg azt is sajnálom, hogy a két zenelemez a játék dobozában van, nem külön. Azt hittem, hogy ez alap dolog, de úgy tűnik, itt is az amcsik változata nyert. Nem csak négy lemezes az övéké, de rendes tok is van hozzá. Viszont már nagyon várom, hogy elolvassam a könyvet, kíváncsi vagyok rá. És a doboz is gyönyörűen fest a polcomon (meg a többi is) Ezen kívül megvettem az Ace Attorney: Dual Destinies-t. Sikerült helyrepofoznom a GW-t, és fellépnem az eshopba, ahol még pont kifogtam az akciót, így közel 8000 Ft helyett 5200-ért vehettem meg. Ace Attorney-ben meg mindjárt vége a második játéknak. Az utolsó ügy első tárgyalásának legvégén járok, már nincs sok. |
|
2014.02.28 17:43 00 / | |
|
|
FFXIII: Lightning Returns DLC-ben lévő ruhákat ha felteszem, fel-felcsendül Sakamoto Maaya hangja a harcok végén. Priceless! Nincs bajom az angol szinkronokkal; sőt, tetszenek is, de annyira örülnék egy japán szinkronos verziónak. Hátha lesz a közeljövőben hozzá egy japán audiósávos DLC, vagy hátha valaki megcsinálja hozzá az undub verziót. Amúgy már egyáltalán nem zavar az idő múlása; jobban mondva nem igazán engedem neki, hogy múljon (ha folyamatosan harcol az ember, akkor effektíve meg lehet állítani az időt a végtelenségig). Inkább most azon filózok, hogy merre is kellene mennem, melyik boss irányába, mert voltam Caius-nál a tower-ben, de khmm... feltörölte velem a padlót, pedig már mondhatni egész jól tudok játszani.
gergoking: Láttam róla az IGN-es unboxing-ot. Szép kiadás; gratula hozzá Már nekem is fent van a PS3-mon, úgyhogy Lightning Returns után szerintem az lesz a következő, amit elkezdek. Csak jön a Dark Souls 2 is két hét múlva *^* |
|
2014.03.01 0:32 / utoljára módosítva: 2014.03.01 0:36 00 / | |
|
|
Daisuken írta: FFXIII: Lightning Returns DLC-ben lévő ruhákat ha felteszem, fel-felcsendül Sakamoto Maaya hangja a harcok végén. Priceless! Nincs bajom az angol szinkronokkal; sőt, tetszenek is, de annyira örülnék egy japán szinkronos verziónak. Hátha lesz a közeljövőben hozzá egy japán audiósávos DLC, vagy hátha valaki megcsinálja hozzá az undub verziót. Amúgy már egyáltalán nem zavar az idő múlása; jobban mondva nem igazán engedem neki, hogy múljon (ha folyamatosan harcol az ember, akkor effektíve meg lehet állítani az időt a végtelenségig). Inkább most azon filózok, hogy merre is kellene mennem, melyik boss irányába, mert voltam Caius-nál a tower-ben, de khmm... feltörölte velem a padlót, pedig már mondhatni egész jól tudok játszani.Van hozzá japán hangsávos DLC, de ezt mr a játék megjelenése elött bereklámozták jopár honappal. |
|
2014.03.01 0:35 00 / | |
|
|
finalfantasy7 írta: Van hozzá japán hangsávos DLC, de ezt mr a játék megjelenése elött bereklámozták jopár honappal. |
|
2014.03.01 0:40 / utoljára módosítva: 2014.03.01 0:41 00 / |