Téma: PC & KONZOL Games (Offtopic PC & KONZOL játékokról)
|
|
Granblue Fantasy: Relink - DEMO
Én a Granblue szériáról vajmi keveset tudok, tán van mobil játék meg anime, illetve hamarosan meg fog jelenni-e konzolos játék is. Amit ahogy olvasgattam neten azért elég sokan várnak. Így hát a ma megjelent demo-t végig vittem esti programként. Nos a sztoriból meg a világról most sincs fogalmam, ahogyan arról sem ki kicsoda. Hiszen a demo-ban lebegő szigeteken kell a gonosz goblinokat levadászni, mert hogy feldúlták a helybéliek falvait. Na jó azért annyi leesett, hogy a főszereplő és csapata segít az embereken. E ízelítő alapján a gameplay jó, a harcok pörgősek, a mozgások és animációk fluidak. Külön bejött, h karakterünk nagyot tud ugrani. Ez a lebegő szigetes világrész is tetszett, mondjuk kicsit a Gravity Rush-ra emlékeztetett. Látvány is szép, mondjuk az én ízlésemnek már kissé túl élénkek a színek. Illetve egy-két karakter arca a csapatunkból kissé furán néz ki. Összességében a demo jó benyomást keltet bennem, így majd egy leárazás alkalmával be fogom szerezni (már ha a kritikák/vélemények nem fogják lehúznia végleges változatot). |
|
2024.01.12 23:15 / utoljára módosítva: 2024.01.12 23:16 01 / | |
|
|
Aki akar néhány olcsó japán játékot beszerezni PlayStation-re annak érdemes megnéznie a bestbyte akcióit. Ami igazán olcsó most:
És ahogy néztem ezek mindegyike ingyen frissíthető PS5-re. |
|
2024.03.14 21:49 / utoljára módosítva: 2024.03.14 21:51 00 / | |
|
|
Stellar Blade - DEMO
Ma este normal-on végig vittem a demo-t, kivéve a plusz boss harcot és hát kicsit vegyesek az érzéseim. A játék le se tagadhatná, hogy merített a NieR:Automa-tából, hiszen mind a zene, az atmoszféra, az androidos téma, a post-apoc setting, de még a létrán való mászás is hajaz rá. De ez egyáltalán nem gond, sőt ez az egyik nagy pozitívuma a játéknak. További pozitívum még a nagyon szép látvány, a jó performance az ötletes szörny design-ok és az általunk irányítható csinos karakterünk. Illetve a kötött pálya design is jó, ahol azért van nem egy megmászható vagy merülhető hely. Meg is lepett, hogy lehet úszni a játékban. Ami egyelőre a semleges kategória nálam az a történet. A demo-ból szinte semmi nem derül ki róla, sem a virágról. Na és akkor rátérnék az egyetlen igazi negatívumra a harcrendszerre. Én általában dodge-olni szoktam játékokban, mert számomra az könnyebb és mert nincsenek nagyon penge reflexeim. Hát sajnos itt a dodge szart se ér. Mocskosul lassú és kb egy fél lépést tesz alatta a karakter. Szóval egyértelmű, hogy ennek a harcrendszernek az alapja a parry. Oké ezt még el is fogadnám, de azt már nem tudom elfogadni, hogy sokszor borzalmas input lagg-ok vannak. Vagy legalábbis azt input lagg-nak tudom be, hogy nem egyszer a karakterem lassan reagált, ezáltal egyáltalán nem éreztem a harcot responsive-nak sem gyorsnak. Nem egyszer elhaláloztam a demo alatt, amihez az előbb leírtak nagyban hozzájárultak. De azért így is kicsit fura, hogy egy-egy sima ellen jobban meg tudott fingatni mint a boss harc a végén, amit 3. nekifutásra legyőztem. Summázva a dolgokat, a teljes változat továbbra is érdekel, de valószínű nem első napos vétel lesz a számomra. |
|
2024.03.30 22:55 00 / | |
Offline
|
|
ZeroProcess írta: Én általában dodge-olni szoktam játékokban, mert számomra az könnyebb és mert nincsenek nagyon penge reflexeim.Valóban egy modernebb Nier Automata benyomását kelti, de azért echte copynak sem lehetne hívni, hiszen látszólag nem az androidokról és gépekről szól a story. A mentési rendszerével és a nagy odafigyelést igénylő harcrendszerével pedig inkább közelebb áll a souls játékokhoz (csak állítható nehézséggel). Engem a demo végeztével teljesen megvett, ment is az előrendelés! Az utána megnyíló plusz boss harcot pedig érdemes lenyomni, mert ott kapunk egy fullos skill fát, aminek hála megtudhatjuk, hogy milyen érzés lesz Eve-t a játék későbbi szakaszában irányítani. |
|
2024.03.31 8:55 / utoljára módosítva: 2024.03.31 9:16 00 / | |
|
|
Citrone írta: de balanced módban sem lehet probléma, ahogyan néztem az összehasonlító videókat. 2 parry között meg szerintem azért van némi késleltetés, hogy ne tudd spammelni a gombot (Sekiro eléggé bénán nézett ki, hogy a főhős állandóan rángatta a kardját maga előtt).Én balanced-ban toltam és az input lag inkább akkor jött elő mikor támadásból parry-re vagy fordítva kellett váltani. Volt egyszer h parry-ztem majd utána nyomtam neki a támadást, de a karakter még 2 másodpercig parry-ben volt. De ahogy olvastam reddit-en mások is írták, h valami nagyon stimmel a reszponzivitással. Én input lag-nak tudom be mert az a jobbik eset mintha szándékosan csinálták lomhára a karaktert. Pláne úgy, hogy itt nagyon a precíz parry-re mennek, de közben nehezen lehet parry-re váltani mert lassan reagál. Mondjuk olyan érzetem is volt, mintha stack-elné a command-okat és ezért nem lehet azonnal lereagálni. Mellesleg nekem az sem jött be, hogy a position-t is nagyon lassan használja el a karakter, illetve ha bekapsz vmi olyan támadást, akkor hosszú másodpercekig fekszik a karakter. |
|
2024.03.31 9:51 00 / | |
Offline
|
|
ZeroProcess írta: Mellesleg nekem az sem jött be, hogy a position-t is nagyon lassan használja el a karakter, illetve ha bekapsz vmi olyan támadást, akkor hosszú másodpercekig fekszik a karakter.Nekem talán ezért nem tűnt fel az input lag, mert inkább souls játékként tekintettem rá, mint sem hack and slashként. |
|
2024.03.31 10:48 / utoljára módosítva: 2024.03.31 10:51 00 / | |
|
|
Citrone írta: mint sem hack and slashként.Hát igen én hack & slash-t vártam. Azért remélem egy day-one patch-el módosítanak/javítanak a harcon és akkor lehet hamarabb behúzom. |
|
2024.03.31 21:45 00 / | |
|
|
Citrone írta: Az utána megnyíló plusz boss harcot pedig érdemes lenyomni, mert ott kapunk egy fullos skill fát, aminek hála megtudhatjuk, hogy milyen érzés lesz Eve-t a játék későbbi szakaszában irányítani.Ma megvolt. Fél órámba telt újra felfedezni az ugrást, mert levegőben az a boss nem tud sebezni, így elég felugrani és csapkodni Így lazán legyűrtem. A fullos skill-fából annyira sok minden nem jött át, mert nem nagyon néztem át mit ad. A lőfegyver az ami tetszett, ha több lőszer lett volna akkor a boss még simább ügy. Amúgy az input delay-hez kapcsolódóan játszadoztam és nekem úgy tűnt gyorsabban reagál a karakter amikor nincs target lockolva az ellen. Legalábbis dodge jóval gyorsabbnak tűnt. Így újra játszottam a sztori részt és target lock nélkül illetve, állandóan levegőbe ugrálva és onnan suhintgatva jóval könnyebbnek éreztem a harcrendszert. Mellesleg korábban nem írtam, de az, hogy a parry az L1 meg a speckó képességek kijátszásához is L1-et (plusz vmelyik piktogram gomb) kell számomra zavaró. |
|
2024.04.02 20:48 01 / |