Castlevania: Lords of Shadow
|| | év: 2010
Mindig is úgy gondoltam, hogy tökéletes játék nem létezik. Egy játék lehet nagyon jó vagy akár egyenesen mestermű, de akkor sem tökéletes. Mindezek ellenére régen számtalanszor elgondolkodtam azon, hogy mégis milyen lehet egy tökéletes játék. Kábítóan gyönyörű a grafikáj... [ tovább ]
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Castlevania: Lords of Shadow
|
|
Ismertető engedélyezve: 2013.07.06.
|
|
2013.07.06 22:22 00 / | |
|
|
Az ismertető megírásra került, kiengedélyezésének napja: 2013.10.09.
A korábbi változat csak adatos ismertető volt. |
|
2013.10.09 16:58 00 / | |
|
|
a játék már megjelent pc-re is!
|
|
2013.10.09 17:19 00 / | |
|
|
Rég láttam ilyen jó ismertetőt
|
|
2013.10.10 0:28 00 / | |
|
|
Köszi az ujabb epikus ismertetöt.
|
|
2013.10.10 9:18 00 / | |
|
|
Egész jó a játék, de a régi oldalnézet Castlevaniák hangulatát valahogy még se tudta megidézni számomra ez az újabb harmadik dimenzióba ültettet rész, amit már nem a japánok fejlesztettek, mert ugye ez ki lett adva bérmunkába Spanyol játék fejlesztőknek (MercurySteam), de tagadhatatlan, hogy egy nagyon korrekt God of War klónt sikerült csinálniuk. (Hideo Kojima nevével is reklámozta a Konami a játékot, de neki sok köze nem volt hozzá, összevágott egy trailert, meg néha adott egy két tanácsot a fejlesztőknek.)
Pozitívumba nálam régen amikor kijátszottam a legesősebb része a grafika volt ami nagyon tetszett és az mellett ehhez gyönyörű helyszíneket is kreáltak. Harcokban voltak már gyengébb eresztések pl: mikor az elején egy havas részen egy gólemmel (vagy mivel) küzdesz nagyon repetativ harc lett és maga a golem is úgy van megcsinálva ha már a testén vagy csak rázogatja magát és max leesel, így annyira nincs ott feszültség, mint pl: GOW3-ba hogy mászkáltál egy Titánon az meg össze vissza ütötte magát, hogy agyon nyomjon és így nem lett unalmas a harc. Szóval egyszer kétszer vannak benne unalmasabb harcok, de azt leszámítva tényleg a harcrendszerben is elég korrekt cucc lett. Az újra játszhatóság faktora is egész jó mert a folyamatosan megszerezhető képességek miatt, még újra is lehet csinálni pár pályát visszamenőleg, mert vannak mindig olyan helyek a pályákon ahova nem lehet csak úgy bemenni, csak ha megszereztünk bizonyos képességet. Negatívumba még a zenét hoznám fel aki kitolt már egy rakat Castlevania-t annak ez a szimfonikusra váltás nem biztos hogy tetszeni fog, mint legalábbis jómagamnak. A játékról meg annyit összességében, hogy nagyon korrekt ezt tudom csak ismételgetni, mer tényleg nem a legjobb H&S és nem is a legjobb Castlevania játék, de egy tartalmas 20 órás cucc lett. |
|
2013.10.10 11:20 00 / | |
Offline
|
|
Elég magas elvárásokkal néztem neki ennek a játéknak a sok jó szó miatt szerte az interneten, és talán emiatt is egy kicsit csalódtam benne.
A játék sok helyen unalmassá válik, főleg a hosszú boss fight-oknál, amik nemcsak hogy hosszúak, de egy ponton túl már unalmasak is. Persze nem mind, de egy jó részük. A játék kifejezetten hosszú, és sok benne az átvezető, amiket én speciel szeretek, de olyan jelentős fordulatokat nem tartalmaz. Legalábbis én kettőt tudok mondani. Az egyik a Lordok eredete, a másik a valódi főboss feltűnése, ami azért lepett meg, mert össz egyetlen utalás volt rá az egész játékban, aminek nem is tulajdonítottam nagy jelentőséget. (A fán lakó banyánál.) Valamint az utolsó animáció még, de az önmagában még sokat nem mond. Ami még nagy fájdalmam volt, az az irányítás. Ez a játék nagyon nem PC-re van kitalálva. Lehet konfigurálni, de ezek a gomb püfölések nagyon az agyamra mentek. Valamint az egész játékmenet eléggé egy PoP és DMC keverékként jött le nekem az ugrálásokkal, és a harcokkal. Összességében nem egy rossz játék, de türelem is kell hozzá. Valamint a várakozásaimat kissé alulmúlva az összképet tekintve, mégis a karakterdizájn egy rendkívül kiemelkedő pontja a játéknak, ami nagyon feldobja az egészet. |
|
2014.04.06 14:47 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7