Sekiro: Shadows Die Twice
||| | év: 2019
Ehhez a műhöz még nem készült ismertető, csak adatlap. Írd meg te!
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Sekiro: Shadows Die Twice
|
|
Ismertető engedélyezve: 2018.09.02.
|
|
2018.09.02 12:59 00 / | |
Offline
|
|
Souls rajongóként nagy elvárásaim voltak felé, amiket többé-kevésbé be is váltott. Nehéz összehasonlítani a korábbi From Software játékokkal, mivel itt egy shinobit alakítunk, akinek a sunyulás, és a csendben való kivégzés a feladata, és erre a stílusra a játék nagyon is kényszerít. Az ellenfelek gyakran túlerőben vannak, és a rendkívül gyors harcrendszer miatt szinte lehetetlen mindenből a szemtől szembeni megoldással kilábalni. A stúdió nyilatkozata szerint ez eredetileg egy Tenchu játék lett volna, csak később döntöttek az új cím mellett, hogy ne ütközzenek korlátokba.
A történet egyszerű, de fokozatosan válik érdekessé, a főszereplő pedig amennyire zord, és szűkszavú, annyira is szimpatikus. Itt is érdemes minden NPC-t meghallgatni, többször vissza látogatni hozzájuk, mert gyakran nagyon fontos információkat közölnek, amik segíthetnek a továbbhaladásban, vagy a világ megértésében. A pályatervezés a Souls játékokhoz hasonló, hatalmas, egybefüggő pályákból áll, rengeteg mellék útvonallal, és rejtett boss-al. Sajnálom, hogy a grappling hook-t csak korlátozottan lehet használni, a fejlesztők által előre megadott pontokon. A kivégzések nagyon látványosak (gyakran már sajnáltam szegényeket), és úgy általánosságban elmondható a játékról, hogy vizuálisan ott van a toppon. És most jön az árnyaltabb oldala, a technika: A játék borzalmasan fut konzolokon, Ps4 Pro-n sokszor alig látok valamit a boss harcok közepette, annyira szaggat a kép, belassul a játék. Nincs lehetőség a felbontás állítására a magasabb, stabilabb fps szám reményében, mint a Nioh-ban, és a God of War-ban, és ez egy ilyen játéknál bizony necces, ahol fontos a pontos időzítés. Aki teheti, az ezt a játékot inkább játsza PC-n, fix 60 fps mellett, ott nem csalódhat. Jelenleg a Guardian Ape-nél szenvedek, az fps problémák természetesen itt is keresztbe tesznek. Én ezt tartom a legnehezebb From Software játéknak, de a környezet, és a shinobis stílus miatt csak ajánlani tudom. |
|
2019.03.28 11:40 00 / | |
|
|
Citrone írta: Jelenleg a Guardian Ape-nél szenvedek, az fps problémák természetesen itt is keresztbe tesznek. Én ezt tartom a legnehezebb From Software játéknak, de a környezet, és a shinobis stílus miatt csak ajánlani tudom.Nekem tegnap lett meg a nagy majom, ráadásul elsőre. Nagyjából így: SPOILER! A második phase-ben én mindig átfutottam a kardot tartó keze alatt és mögé kerülve meg tudtam ütni párszor. Az első phase-ben pedig szétnyomattam a petárdával, mert azt hittem csak egyszer kell megölni... |
|
2019.03.28 12:55 01 / | |
|
|
137 óra. Mind a 4 endig megszerzve. Shinobi prosthetic mind kimaxolva. Összes skill ág teljesen kifejlesztve. Minden achievement megszerezve.
Az utolsó két szál végigjátszása már gyerekjátékvolt. Ha az ember beletanul a harcba, a játék egyáltalán nem nehéz, még a haranggal együtt sem. Bátran ajánlom, mindenkinek hogy próbálja ki, mert nagyon technikás játék. Elképesztő élvezet a harc, soha nem láttam még ilyen kardpárbajokat, mint amiket itt lehet végigvinni. Egyetlen negatívumként azt emelném ki, hogy a grab támadásokra egyszerűen nincs ellenszer. Nagyon gyorsan el kell futnod az ellenféltől, messzire, mert a hitbox szörnyű ezeknél a támadásoknál. Volt olyan, hogy 2 méterről tőle vissza teleportáltam a kezébe. Más támadásoknál, milliméter pontosság működik a hitbox, ezért ezt nem értettem. |
|
2019.05.07 22:40 01 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7