A visual novelek felépítése
Kikerült: 2013.06.19. 15:47
Írta: Katayashi
Írta: Katayashi
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Visual novel: a vn-ek felépítése (330)
|
|
Szép kis leírás. Köszi.
Az összes Engine közül eddig szerintem a KiriKiri az amit gyorsan le lehet fordítani, csak az ékezetes betűtípust kell hozzáadni, de szerintem a többi sem lehet olyan nehéz, csak rá kell jönni. |
|
2013.08.05 15:32 00 / | |
|
|
A KiriKiri-nek nagy előnye az unicode kompatibilitás mellett, hogy ingyenes engine lévén szabadon elérhető a hozzátartozó összes konvertáló és kódoló progi, így lényegében csak ki kell bontani a kiszemelt VN megfelelő fájljait és mehet is a fordítás. Egyetlen tényező ami törhet némi borsot az orrunk alá, hogy az engine támogatja az archivált fájlok titkosítását.
|
|
2013.08.05 16:36 00 / | |
|
|
Elég hasznos cikk, már sokkal jobban átlátom, miért, hogyan, és milyen fájlok vannak tömörítve. Az engine-eket ugyan még nem ismerem (kivéve a novelty-t meg a RenPy-t, de azokkal kicsomagolni még nem sikerült), de a hozzászólások is okosítottak ezügyben.
Köszi a cikket! |
|
2013.08.06 13:52 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7