Téma: Little Huntress Team
|
|
Üdvözlet mindenkinek, ez e fórum téma elsődlegesen azért jött létre, hogy élet jelet adjunk magunkról és némi infóval lássunk el minden érdeklődőt. A Project szépen lassan halad. Jelenleg az első karakter ízelítőéjül szolgáló mini történeten dolgozunk. (Őt láthatjátok egy kicsit feljebb és a neve Sessile) A vizualitásért felelős ember meglett Hangy személyében. (Itt némi ízelítő abból a munkásságból amit nekem is elküldött) Itt az FB oldalunk ahol további vázlatokat csodálhatok meg Sessile-ről. Illetve még mindig nyitva áll a Patreon oldalunk is ha valaki támogatni szeretne minket, ezzel is előre lendítve munkásságunkat, amit hálásan köszönünk. Illetve embereket keresünk a következő két pozitúrára: -Grafikai megvalósított hátterek készítéséhez -zenéhez és audió effektekhez értő embert elsősorban zenék készítéséhez Mindkét esetben referencia munkát jó lenne ha küldene az illető és a jelentkezéseket a thelittlehuntress@gmail.com e-mail címre várjuk. Természetesen bárkinek óhaja, sóhaja vagy kérdése van felteheti azt itt, FB-n vagy a thelittlehuntress@gmail.com e-mail címen. Hajrá előre egy magyar nyelvű VN-ekben gazdagabb világért |
|
2016.11.28 12:12 / utoljára módosítva: 2016.11.28 12:13 00 / | |
|
|
Pár gondolat Sessile harcmodoráról:
Sessil roppant éles és kemény körmökkel rendelkezik, miket mint holmi éles késeket használ a harcban. Elsősorban gyorsaságára támaszkodva harcol. A frontális támadásokat kimondottan kerüli, szeret az ellenfele oldalperifériájában vagy azon kívül mozogni, védekezési stratégiájának ez az egyik alapja. A hárítással szemben a kitérést részesíti előnyben, ám kemény csontozata miatt egy-két komolyabb csapás nem okoz neki súlyos gondot. A körmeivel nem képes olyan mélyre hatolni, hogy a legtöbb ellenfél vitális szerveit eltalálva egy csapással végezzen ellenfeleivel. Pont ebből adódólag pontok helyet területeket támad, hogy elvéreztesse ellenfeleit. Türelmes és csöppet sem könnyelmű mikor harcol. Szokása, hogy a vérveszteségtől elájult ellenfeleit szív alakú farokkristályával végzi ki. Ha bárkiben felmerül egyébként bármi kérdés bármivel kapcsolatban csak nyugodtan lehet kérdezni ám. |
|
2016.12.07 13:46 00 / | |
Online
|
|
A harcstílus leírásról jutott eszembe: Lesz valamiféle "gameplay" is a VN-ben(mint például a Kamidori Alchemy Meisterben) vagy csak próza?
(Egyébként az első posztban lévő kép nekem nem jelenik meg. ) |
|
2016.12.07 16:13 00 / | |
|
|
Jelen álláspont szerint olyan szintű dolog nem lesz a játékban, mint a Kamidori Alchemy Meisterben (egyébként egy nagyon jó játék, mindenkinek csak ajánlom), de nem csak statikus szövegből áll majd a harc. Egyszerűen leírva sokkal inkább választások tömkelegével lesz megoldva, lesz egy kis lapozgatós könyv feelingje. Folyamatos akció és reakció fog megvalósulni. Persze a lehetőségeinket és a sikerre való esélyünket nagyban foglya befolyásolni a harc előtti cselekedeteink. (social linkezés, gyakorlás, beszélgetésekre adott válaszok)
(Konkrét példával élve lesz egy erősen pacifista karakter, akit ha rá akarsz venni, hogy ne csak a sebeidet gyógyítgassa, hanem aktívan támadólag lépjen fel a csatában, akkor bizony rá kell venned, hogy megváltoztassa az elveit.) Szintén fontos kiemelendő tény, hogy minden csata merőben más lesz, de ha jobban belemennék az spoileres lenne elégé. Viszont fontos apróság, hogy bizonyos aktivitásokhoz szeretnék majd kisebb mini-game-eket betenni. De még sok víz le fog folyni a Dunán mire az első tényleges harchoz érünk, az erőforrások és igény függvényében még sok minden változhat. (Én egyáltalán nem vagyok ellenzője a Kamidori Alchemy Meisterben látott harcrendszernek, roppant élveztem habár a stat greedre és a shoop activity kiváltására ... oké már ki is találtam valamit) A képpel kapcsolatban pedig úgy tűnik meghalt a link az egyik kép volt egyébként kirakva ami FB-n is fent van. |
|
2016.12.07 17:36 / utoljára módosítva: 2016.12.07 17:39 00 / | |
|
|
Valamikor 19. után jönnek, majd az első színes képek Sessile drágáról s az első látvány vázlatok egy kardforgató férfi karakterről és egy teltebb vonalakkal rendelkező papnőről. Jelenleg egyébként fő célunk egy kis "reklám" videó összerakása ezzel a három karakterekkel. Én eközben írom a karaktereket bemutató kis műveket. A "relám" videó után majd érkezni fog az első karakter előtörténet, majd egy kis nyilt szavazás, hogy a két karakter történet között melyik kis erotikus történetet csináljuk meg közkivánatra, hogy ilyet is láthassatok. (: |
|
2016.12.15 13:44 00 / | |
|
|
Némi kísérletezgetés, próbálkozás és rengeteg kutatómunka után a következő eredményre jutottam.
A játék 4 szakaszra lesz tagolva minden segítő párossal. Minden szakasz végén egy kvázi boss eventel. A második és harmadik szakaszban egy-egy vezért kell majd legyőzni, nos hogy mi lesz az első és utolsó esetén az maradjon egyelőre titok. Ami viszont nem titok az az, hogy mi fog történni a főbb események között, ami nem más, mint, hogy így vagy úgy de felkészülünk rájuk. Egy átlagos nap ilyen formát fog követni. 1. Reggel Minden reggel egy reggeli eventel fog kezdődni amelyet mi vagy valamelyik társunk fog készíteni, ilyenkor karakterek közti beszélgetés fog folyni ami által többek között az aktuális napra vonatkozó státuszukról tudhatunk meg fontos információkat. (persze ezt megelözhet néha ilyen-OLYAN eventecskék) ezt követően az egész délelőttünket egyedül tölthetjük önképzéssel vagy információ gyűjtéssel a könyvtárban. Esetleg párosban az egyik társunkkal gyakorolhatunk, párbajozhatunk, taníthatunk vagy tanulhatunk tőle, kapcsolat építő eventekben vehetünk részt, hogy többet tudjunk meg róluk, szorosabbra fűzzük kapcsolatunkat vagy megpróbáljuk őket egy általunk helyesebb út felé terelgetni őket, megváltoztatni őket számunkra tetszőbb önmagukká. 2. ebéd idő Ez után egy reggelihez hasonló eventel fogunk gazdagodni ahol többek között azt is megtudjuk mit csinált azon társunk/társaink akikkel nem együtt töltöttük delelőtűnket. (Mert ügyebár természetesen csak azért mert ép nincsenek a képernyőn ők azért még tevékenykednek. Ezt követően a délutánt vagy kettesben töltjük valakivel hasonlóan a délelőtti lehetőségekhez vagy együttesen töltsük el, mint egy csapat. Ha mint egy csapat töltitek el az időt nem csak együtes eventek és gyakorlási lehetőségek lesznek elérhetőek hanem egy gyakorlatilag dungeon-ba is bejárásotok nyílik ahol külömböző hasznos tárgyakat és tapasztalatokat szerezhettek persze nem veszélytelenül. 3. vacsora Az étkezési eventekhez hasonló event lesz a vacsora, ám ilyenkor több időnk van így egy valakivel vagy csapatod mindkét tagjával mélyebben elbeszélgethetsz. (Nincs is hangulatosabb, mint a tábortűznél eszegetve beszélgetni. (: ) Ezt követően vagy tovább beszélgetünk vagy valamilyen szabadidős tevékenységet végzünk egyedül vagy valakivel. (olvasunk, alkotunk, huncutkodunk ha van kivel (: ) ezt követően jön az alvás és ekkor lehetőségünk nyílik az úgy nevezet álom eventek közül egynek a megnézésére, ha azt kioldottuk. Fontos megjegyzendő tény, hogy csak a saját karakterünk felet van totális kontrollunk. Ez főleg a harcoknál lesz érdekes ahol a harcban aktív harcosok lehetünk vagy a háttérben megbújó taktikus. A csatákat négy dolog fogja mindig meghatározni. Milyen készségeket tanítottunk/tanulnak meg társainknak és mi, menyire hallgatnak ránk/miként döntenek ők, menyire jó döntéseket hozunk/parancsokat adunk, na és persze az a mocskos tényező, tudjátok, a szerencse. Ami az eventeket és főleg erotikus eventeket illeti két fajtával fogunk találkozni. Lesznek az úgynevezett egyszeri eventek. Például az első alkalom amikor tanítanak nekünk mágiát és bénázunk vagy éppen igen jól teljesítünk vagy az első csók, esetleg amikor elveszítjük/elveszíti egyik társunk szüzességét. A másik az úgy nevezet szabad eventek ez valami olyasmi lesz, mint a Life With A Slave -Teaching Feeling- című nagyszerű műben. Ez elsősorban az erotikánál lesz jelen, ahol így elég nagy szabadságot élvezhettek majd. (Egy nagyon nagyszerű mű és ki kell hangsúlyoznom nagyon Vanilla az egész mű a látszat ellenére.) Ja és jut eszemben. A játék elején nem csak társainkat választhatjuk majd meg, hanem mindenki esetén három öltözet közül választhatunk. Minden öltözethez tartozni fog egy plusz helyszín ami elérhetővé válik majd, illetve bizonyos event módosító tényezők, új típusú eventek, lehetőségek.(Sessile három választható öltözetét már láthattátok is FB-n. A kimono az alap ruhája, amit hordott a saját világában. ) Na és még egy kis apróság, természetesen a történet során lesz majd általunk generált és tőlünk független esemény amivel kicsit vagy éppen nagyon befolyásolhatjuk/befolyásolja társaink külsejét. Bármilyen kérés, óhaj, sóhaj van csak nyugodtan hozakodjatok vele elő. |
|
2016.12.21 14:07 / utoljára módosítva: 2016.12.21 14:10 00 / | |
|
|
Érdemes felpillantani FB-re, hogy megcsodálhassátok végre Sessile drágát színesben!
Kérdés, kérés, óhaj, sóhaj, még mindig szívesen várunk illetve, a kritikát és dicsérő szavakat is. SPOILER! Imhol vala kérésre (: |
|
2016.12.22 21:25 / utoljára módosítva: 2016.12.22 21:55 00 / | |
Online
|
|
Ide nem rakjátok ki? Már egy ideje nem használok FB-t.
|
|
2016.12.22 21:34 00 / | |
|
|
-Már csak egy plüssmaci, egy banán és egy mahou shoujo varázspálca kell az ördögi tervemhez! -S enyém a világ! -HAHAHAHAHA! (Elnézést pillanatnyi agymenés, a történethez semmi köze.) |
|
2016.12.23 14:35 / utoljára módosítva: 2016.12.23 14:37 00 / | |
Online
|
|
Wow, ezek elég HQ character sprite-ok! Csak így tovább!
|
|
2016.12.23 15:53 00 / |