The Knife of the Traitor
típus: visual novel | év: 2012 | hossz: nagyon rövid
kitőlCsontok és belek, csontok és belek. Ulla királysága nem másból épült, mint ellenségei csontjaiból és beleiből. A trón új várományosa volt az eddigi legvérszomjasabb. De a palotán belül volt egy áruló, aki mindent tönkretett... még az új trónörököst is. Aztán nyomtala... [ tovább ]
Téma: The knife of the Traitor
|
|
Műfaja: komédia/misztikum/románc Korhatár: 16 éves kor (a csúnya kifejezések miatt) Kitaláló: Clua és Anarchy Zene: 8BitPeoples Hosszúság: kb. 1,5 óra (minden végkifejlettel) Végkifejlet: 7 féle (!) Történet kitől írta: Csontok és belek, csontok és belek. Ulla királysága nem másból épült, mint ellenségei csontjaiból és beleiből. A trón új várományosa volt az eddigi legvérszomjasabb. De a palotán belül volt egy áruló, aki mindent tönkretett... még az új trónörököst is. Aztán nyomtalanul eltűnt és nem is bukkant fel... egészen a mai napig.Vélemény Már régóta nagy kedvencem a THE KNIFE OF THE TRAITOR című visual novel. Közel 3000 sorával ez az egyik leghosszabb VN, de én egy évvel ezelőtt (Katayashi segítségével) belevágtam és már megvan a nagy része. Csak pár kép kitisztítása, kb. 1000 sor illetve a data.rpa visszahelyezése kell, de ebben az évben meglesz. |
|
2015.10.18 14:37 / utoljára módosítva: 2015.10.18 14:48 00 / | |
|
|
Mivel úgy látom elég halott a VN részleg (2014-ben volt az utolsó bejegyzés), így ráfér egy kis vérfrissítés. Eddig még senki sem jelentkezett segítségnek, gondolom mivel sokan nem jönnek fel erre a részre, úgyhogy magamra maradtam. De azért haladtam a projekttel.
Elkészült
Előkészületben
|
|
2015.10.19 20:08 / utoljára módosítva: 2015.10.19 20:14 00 / | |
|
|
Örömhírrel érkeztem. Végül találtam társat és segítséget a VN további munkálatainak befejezésére, mégpedig Jibrab személyében. Tehát az Animeseries-szel együtt fogunk dolgozni a projekten. Még van egy-két technikai dolog, amire rá kell kérdeznem és utána kell néznem, de így már menni fog, hogy decemberre közösen elkészítsük a játékot!
|
|
2015.10.23 21:01 / utoljára módosítva: 2015.10.23 21:09 00 / | |
|
|
Már régen írtam ide, szóval gondoltam jelzem, hogy haladunk.
Előkészületben
Még ma átküldöm a játékot az AA-nak, mert a képek külön szerkesztgetése elég időigényes, szóval ezzel legalább haladhatunk egy kicsit, bár egyszer már megtettem, de a méret túl apró volt, a fene se tudja miért. Van egy pár hibája a játéknak, amit még mindig nem értek. Például, ha kijátszok egy boldog véget elvileg új menüt kéne kapni, de valamiért ez nem sikerül. Ezen még agyalni fogok, mi lehet, mert elég kezdő vagyok VN téren. Majd utánanézek vagy rákérdezek az AA-soknál, hátha tudja valaki. |
|
2015.11.05 15:41 00 / | |
|
|
Kész a játék, de sajnos adódott egy kis technikai gond. Az rpa fájlt sajnos nem tudom visszaalakítani, ebben kéne segítség. Ráadásul a szöveg fájl nem jól lett elmentve, így az egészet újra át kell írnom. Ennél már nem is lehetne jobb, de komolyan.
|
|
2015.12.24 12:18 00 / | |
|
|
Lehet elkésve írok.
A Ren'py játékoknál nem kell visszacsomagolni a szövegfájlt. Jobban kifejtve: Archive.rpa==>Kibont: sok fájlt kapsz és az archive.rpa-t kitörölheted Script.rpyc(ami a szöveget tartalmazza)==>kibont: megkapod a Script.rpy fájlt, ami notepad++-al szerkeszthető, majd kitörlöd a Script.rpyc fájlt és visszahelyezed a lefordított .rpy végződésű társát. A lényeg, hogy mindegy a játéknak, hogy az adatok tömörített vagy kicsomagolt állapotban vannak és ne legyenek fájlduplikációk, mert akkor is kidob. |
|
2016.01.10 15:56 00 / | |
|
|
Szia! Ezzel már próbálkoztam, de sajnos nálam nem működött. Próbáltam a data mappát úgy ahogy van visszahelyezni, de nem fogadta el, pedig az előzőt is kitöröltem. Csak a visszacsomagolt fájlokat észleli.
|
|
2016.01.10 16:34 / utoljára módosítva: 2016.01.10 16:35 00 / | |
|
|
Belenéztem konkrétan a fájlokba. Kicsomagolni nem kell semmit, mert minden szövegfájl szerkeszthető simán notepad++-al. A hiba ott lehetett, hogy mindegyik szövegfájlról van egy kódolt másolat és játékindításnál összehasonlítja a kódolatlannal, ami ha nem egyezik kidob. A megoldás az, hogy kitörlöd atokat a .rpyc fájlokat, amiknek a .rpy verzióját szerkesztetted, majd a játék a következő indításnál generál a szerkesztett fájlról egy kódoltat és működni fog.
Néhány kép: |
|
2016.01.10 17:31 00 / | |
|
|
Szia! Értem, amit mondasz, de nekem eddig se a script fájlokkal volt gondom (azt már rég lefordítottam), hanem a data fájllal. Abból meg csak egy verzió van. Nincs rpcy. A data ugyanis a képeket tartalmazza és rpa fájl.
A szövegfájl amit átküldtem lektorálásra, rosszul érkezett vissza, ezért az ékezetes betűket kockaként mutatja. Erre tudsz valami megoldást? |
|
2016.01.13 21:02 / utoljára módosítva: 2016.01.13 21:05 00 / | |
|
|
Üdv!
A képekkel való gondot nem igazán értem. Gondolom kicsomagoltad a data.rpa fájlt, szerkesztetted a képeket, majd visszamásoltad a game mappába a kicsomagolt és szerkesztett anyagolat, végül kitörölted a data fájlt, hogy ne legyen ütközés. A képeknél ha jól tudom arra kell figyelni, hogy egyezzen a felbontás. A szöveges fájlnál nagy valószínűséggel az lehet a gond, hogy rossz formátumban mentette el aki lektorálta. Talán, ha átállítanád a szöveg kódolását az segítene vagy végső esetben a notepad++ra feltelepítesz egy összehasonlító plugint és átmásolgatod. A képeken szereplő egy-két sort is notepad segítségével írtam át és azon jók az ékezetek. |
|
2016.01.13 21:30 00 / |