Vitathatatlan, hogy Kamui Kobayashi a balszerencsés pilóták közé tartozik. Már borítékolni lehetett, hogy ő vezetheti az egyik 2010-es (a hírek szerint világverő autónak készülő) Toyotát, amikor a csapat a gazdasági válság miatt megszűnt. Ezt követően Sauber lecsapott rá, ám a nehéz anyagi helyzet miatt kénytelenek voltak három év után jó szereplése ellenére elküldeni. Tavaly egy év WEC után a Caterham hozta vissza a királykategóriába, ám a csapat összeomlása miatt ismét új munka után kellett néznie.
Kobayashi ma bejelentette, hogy megtalálta új feladatát, méghozzá Európán kívül. A több mint tíz éve az öreg kontinensen versenyző, összesen 75 F1-es futamon rajthoz álló japán versenyző hazatér, és a Super Formula nevű nemzeti csúcssorozatban folytatja pályafutását, mely a Formula-1 és az IndyCar után a harmadik leggyorsabb együléses sorozat a világon.
A japán versenyző a Facebookon jelentette be, hogy hazatér: „Csatlakozom a Super Formula-sorozathoz 2015-re. Boldog vagyok, hogy tizenkét év európai szereplés után ismét otthon versenyezhetek. Szeretnék izgalmas produkciót, remek show-t nyújtani a pályán! Mivel minden versenyt Japánban rendeznek, arra kérlek Titeket, hogy gyertek el, hogy egy igazi versenyben legyen részünk!”
A Super Formula autóit a Dallara gyártja, a két motorszállító a Honda és a Toyota. A bajnokságban olyan ismert nevek szerepelnek, mint a háromszoros Le Mans-győztes Andre Lotterer, a 24 óráson szintén csúcsra érő Loic Duval, vagy épp a tavaly bajnoki címet szerző gyári Toyota-pilóta, Kazuki Nakajima.
Forrás: Formula.hu
Kobayashi ma bejelentette, hogy megtalálta új feladatát, méghozzá Európán kívül. A több mint tíz éve az öreg kontinensen versenyző, összesen 75 F1-es futamon rajthoz álló japán versenyző hazatér, és a Super Formula nevű nemzeti csúcssorozatban folytatja pályafutását, mely a Formula-1 és az IndyCar után a harmadik leggyorsabb együléses sorozat a világon.
A japán versenyző a Facebookon jelentette be, hogy hazatér: „Csatlakozom a Super Formula-sorozathoz 2015-re. Boldog vagyok, hogy tizenkét év európai szereplés után ismét otthon versenyezhetek. Szeretnék izgalmas produkciót, remek show-t nyújtani a pályán! Mivel minden versenyt Japánban rendeznek, arra kérlek Titeket, hogy gyertek el, hogy egy igazi versenyben legyen részünk!”
A Super Formula autóit a Dallara gyártja, a két motorszállító a Honda és a Toyota. A bajnokságban olyan ismert nevek szerepelnek, mint a háromszoros Le Mans-győztes Andre Lotterer, a 24 óráson szintén csúcsra érő Loic Duval, vagy épp a tavaly bajnoki címet szerző gyári Toyota-pilóta, Kazuki Nakajima.
Forrás: Formula.hu
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: [2015.02.02] Eldőlt hol folytatja Kobayashi
|
|
Hír dátuma: 2015.02.02. 17:00
|
|
2015.02.02 17:00 00 / | |
Offline
|
|
Sato jobb volt az örök kamikaze ^^
|
|
2015.02.02 19:42 00 / | |
|
|
Először tök érdekesnek tünt a cikk, míg gyorsfuttában csak annyit olvastam, hogy "Eldőlt Kobayashi"
XD |
|
2015.02.02 21:24 00 / | |
|
|
Hiányozni fog a mezőnyből
|
|
2015.02.03 13:38 00 / | |
Offline
|
|
Cikk nem tartalmazza hány első, második, harmadik, vagy tíz alatti helyezést ért el, személy szerint valamikor fel se tűnt, hogy a pályán van.
Legjobb Sato volt, első kanyarban mindig neki szurkoltam, néha a másodikig is eljutott |
|
2015.02.03 13:57 00 / | |
Offline
|
|
Őt is kamikaze -nak hívták néhol, és nem szerette a többi F1 versenyző sem, mert csak kárt okozni tudott. Semmi kiemelkedő eredményt nem tudott felmutatni. Ő is csak erősítette azt a sztereotípiát, hogy a sárgák nem tudnak vezetni. Ha meg ő jó vezetőnek számított a japánok között, akkor kezdem érteni, hogy animékben a főhősnek miért mindig valami közlekedési balesetben halnak meg a szülei. Isten óvjon minket az "átlagos" japán sofőröktől.
|
|
2015.02.04 17:56 / utoljára módosítva: 2015.02.04 17:57 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7