Katsuhiro Harada – akinek a nevéhez a Tekken széria fűződik – egy második videóban magyarázta el a projekt lényegét. Nem mellesleg ő a projekt producere és vezető rendezője.
A Summer Lesson célja elérni, hogy a játékbeli karakter figyelembe vegye a játékost mint létformát. A mai játékokban hiába veszi észre a játékos a másik karaktert, ez nem kölcsönös. A Summer Lesson-ben ha a játékos eltávolodik a karakterről, ő elszomorodik, ha viszont túl közel megy, akkor meglepődik. A játék környezete interaktív és realisztikus, ez elősegíti a komfortérzetet.
A kérdésre, hogy miért vágtak ebbe bele, Harada annyit válaszolt, hogy szerette volna meglepni a videojáték sajtót azzal, hogy a virtuális valóságot megnyitják egy nagyobb közönség számára. Hozzátette, hogy szeretné, ha a játék élvezetességéről beszélnének az emberek, ezzel terjesztve a hírt. Harada és a csapata azon ügyködik, hogy a jövőbe vezető rendszert készítsen.
Harada a játékosoknak üzenve megjegyezte, hogy a fejmozgással irányítható Summer Lesson csak az első lépése ennek a technológiának. Harada és a csapata új tartalmakkal bővíti a projektet, melyek ugyanezen a technológián alapulnak és 10-15 év múlva hatalmas előrelépés történik a VR játékok világában.
A bemutatóban más is szerepelt a Summer Lesson–on kívül, például egy Sword Art Online demo.
A készülék még nem teljes, de dolgoznak a véglegesítésén. A Sony Entertainment Worldwide Studios elnöke, Shuhei Yoshida az idei Game Developers Conference-en (GDC) prezentációjában megjegyezte, hogy „a virtuális valóság a következő innováció a Playstation óta, amely meghatározza a játékok jövőjét”.
Jelenleg a fejlesztői prototípus rendelkezik egy 1080p-s képernyővel, egy 360 fokos fejkövetéssel és 90 fokos látószöggel, Playstation Move és Dualshock 4 támogatással és térbeli hangrendszerrel.
Forrás: www.animenewsnetwork.com
Téma: [2014.12.06] Summer Lesson
|
|
Hír dátuma: 2014.12.06. 19:27
|
|
2014.12.06 19:27 00 / | |
|
|
Hamarosan jön a SAO virtuális valóság, már csak 10évet kell rá aludnunk
|
|
2014.12.06 20:00 00 / | |
|
|
Ez mennyiben külömbözik az Oculus Rift projekttől?
|
|
2014.12.06 20:20 / utoljára módosítva: 2014.12.06 20:20 00 / | |
|
|
Igaz ha már tíz év múlva lesz is megéri kivárni majd görnyedt háttal és kopaszon asszott mazsolaként leszek frontharcos
|
|
2014.12.06 20:40 / utoljára módosítva: 2014.12.06 20:42 00 / | |
Offline
|
|
Köszi a hírt,remélem minden a tervek szerint fog menni nekik
|
|
2014.12.06 21:10 00 / | |
|
|
Jól sikerült, első pillantásra meg nem mondtam volna a lányrol, hogy 1-esek, és 0-ák alkotják. XD
|
|
2014.12.06 21:14 00 / | |
Offline
|
|
dollartom írta: Ez mennyiben külömbözik az Oculus Rift projekttől? |
|
2014.12.06 21:16 00 / | |
|
|
Akarom. Most.
|
|
2014.12.06 21:39 00 / | |
Offline
|
|
Le merem fogadni, hogy hamar le fog rá csapni a japán pornóipar
|
|
2014.12.06 22:01 00 / | |
|
|
Jah igen, láttam tumbler-en hogy csinálják. Ilyen valósághű(bb) szimulátor, csak az asszem anime csaj volt.
|
|
2014.12.06 22:08 / utoljára módosítva: 2014.12.06 22:09 00 / |