hogy a kritikai siker ellenére nagyon keveset kerestek az animével, így valahol várható volt a törlés.
A 2016 márciusban megnyitott hivatalos honlappal jelentették be a készítők, hogy a shoujo mangaka Kubo Mitsurou (Moteki, 3.3.7 Byooshi) és a rendező Yamamoto Sayo (Lupin III: The Woman Called Fujiko Mine, Michiko & Hatchin) egy közös, műkorcsolyázással foglalkozó anime projekten dolgoznak a MAPPA animációs stúdiónál, ami a 2016-os őszi anime szezonban került bemutatásra.
Az egész ország Katsuki Yuurinak szurkolt, amikor az Japánt képviselte a Gran Prix Finale műkorcsolya versenyen, ám végül vereséget szenvedett. Miután hazatér Kyushuba és bezárkózik a családi otthonába, hősünk nehezen tudja eldönteni, hogy folytassa-e a sportot, vagy talán itt az ideje visszavonulnia. Egy nap megjelenik előtte a zsinórban ötszörös világbajnok, Victor Nikiforov, valamint annak 15 éves tanítványa, Yuri Plisetsky, aki sorra győzi le az elődeit, és új kihívás elé állítják Katsuki Yuurit.
Műfajok/témák: dráma, lélektani, romantikus, sport, vígjáték, barát(ság), bishounen, fanservice, jelen, jégkorcsolya, lmbtq+ szereplő nem bl/gl műben, téli sport, verseny
További szinkronhangok: Hosoya Yoshimasa (Atabek Altyn), Honjou Yūtarō (Chi Guanhong), Yasumoto Hiroki (Kristoff Giacometti), Miyano Mamoru (Jean-Jacques Leroy), Ono Kensho (Phichit Chulanont), Maeno Tomoaki (Michele Crispino), Murase Ayumu (Minami Kenjirō), Nojima Kenji (Lee Seung-gil) és Fukuyama Jun (Nishigōri Takeshi)
Az animesorozatot a MAPPA animációs stúdiónál rendezte Yamamoto Sayo (Lupin III: The Woman Called Fujiko Mine, Michiko & Hatchin), aki Endless Night címen már készített egy ilyen stílusú rövidfilmet a témában. A mangaka Kubo Mitsurou (Moteki, 3.3.7 Byooshi) a sztoribordot írta és az eredeti karakterrajzokat készítette, amiket Hiramatsu Tadashi (Parasyte -the maxim-) ültetett át animációs formába. Miyamoto Kenji felelt a korcsolya koreográfiáért, Umebayashi Taro és Matsushiba Taku (PIANO) pedig a zenét szerezte az animéhez.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: [2024.04.19] Törölték a Yuri!!! on Ice animefilmet
munkatárs
|
Offline
|
Hír dátuma: 2024.04.19. 06:36
|
|
2024.04.19 6:36 03 / | |
|
|
szomorú
|
|
2024.04.19 18:26 01 / | |
Offline
|
|
Anyagilag nagy bukás volt, nem is csodálom, hogy a stúdió nullázta a projektet. Azért annyian nem nézték, mint ahogy sokan hiszik. Őszintén, szerintem nem is volt egy akkora anime, csak a hype volt körülötte, de az is inkább nálunk, meg az USA-ban.
|
|
2024.04.19 19:12 95 / | |
|
|
Màrmint anyagilag nagy bukás a stúdió történetének legtöbbet vásárolt animéje? Még a JJK sincs sehol eladott példányszámok tekintetében a YoI-hoz, nem hogy a többi. 7 éve semmi nem jelent meg hozzá, ehhez képest a bejelentés óta trending a twitteren, tehát még mindig a köztudatban van. Nézd meg mennyien reagáltak a bejelentésre, vagy mennyien reagáltak Suwabe Junichi ezzel kapcsolatos tweetjére. Valami, ami nem kelendő, nem vált ki ekkkora érdeklődést 7 ev csend után.
Félrértés ne essék, én már évek óta lemondtam erről a movieról, szóval a mai hir nagy meglepetés nem volt. Dehogy anyagilag ráfizetés volt az bullshit. Akkor is, ha a MAPPA ezt mondja. |
|
2024.04.19 19:32 / utoljára módosítva: 2024.04.19 19:35 25 / | |
munkatárs
|
Offline
|
Valószínűleg úgy értik hogy akkor még kezdő stúdióként minimális volt a részesedésük a bevételből és mivel a szerződések lehet ugyanolyan arányban lettek megkötve a filmre is
nem éri meg nekik legyártani ha megint a producerek vinnék el a hasznot. |
|
2024.04.19 19:53 / utoljára módosítva: 2024.04.19 20:02 04 / | |
|
|
Én nagyot mernék fogadni, hogy nem ez áll a döntés mögött, hanem más oka vagy okai vannak. Ez esetleg benne lehet, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem ez volt a fő ok. Gyakorlatilag egy csomó minden megvolt a filmhez, a történet, a koreográfia, a zene, tehát már tettek bele pénzt és energiát. Ha csak ez lett volna az oka, akkor már az elején kihátrálhattak volna belőle vagy bele sem kellett volna menniük.
Az viszont, hogy LonelyDesert szerint csak a hype volt nagy körülötte, egyszerűen nem igaz. Akárki, akárhogy részesült belőle, számszerűen ez a stúdió legtöbbet eladott animéje, és ennek a nagy többségét belföldön, Japánban adták el. Tehát még csak az sem állja meg a helyét, hogy a nyugati meg amerikai nézők körében lett volna ismert és szeretett. A japánok most legalább olyan csalódottak, mint a nyugati rajongók, a japán twitterezők körében is trend a YoI. |
|
2024.04.19 20:36 54 / | |
Offline
|
|
Sajnos az elmúlt évek csendje után nem lepett meg ez a hír. De ettől még nem fáj kevésbé...
|
|
2024.04.20 12:06 03 / | |
|
|
jucuky írta: Én nagyot mernék fogadni, hogy nem ez áll a döntés mögött, hanem más oka vagy okai vannak. Ez esetleg benne lehet, de szinte biztos vagyok benne, hogy nem ez volt a fő ok. Gyakorlatilag egy csomó minden megvolt a filmhez, a történet, a koreográfia, a zene, tehát már tettek bele pénzt és energiát. Ha csak ez lett volna az oka, akkor már az elején kihátrálhattak volna belőle vagy bele sem kellett volna menniük. Az viszont, hogy LonelyDesert szerint csak a hype volt nagy körülötte, egyszerűen nem igaz. Akárki, akárhogy részesült belőle, számszerűen ez a stúdió legtöbbet eladott animéje, és ennek a nagy többségét belföldön, Japánban adták el. Tehát még csak az sem állja meg a helyét, hogy a nyugati meg amerikai nézők körében lett volna ismert és szeretett. A japánok most legalább olyan csalódottak, mint a nyugati rajongók, a japán twitterezők körében is trend a YoI. És azt is tegyük hozzá, hogy pont a törlés bejelentése előtt hagyta ott az anime rendezője is a céget. Na meg, ha csak az előzetest megnézi az ember, látszik mennyi pénzt akartak beleölni, plusz közvetlen az utolsó epizód után ki volt egyből írva hogy "See you next level" és pár hónap múlva a film is be volt jelentve? Itt valami bűzlik nekem és nem teljesen a pénzről lehet csak szó. Jó nyilván a cégek a profitot nézik, ezt el is fogadom, de ami hozzájárult a MAPPA elismeréséhez és sikeréhez, ami kihúzta őket a slamasztikából az a "In This Corner of the World" és a "Yuri on Ice" volt, ezt még a MAPPA igazgatója is elmondta egy tavalyi interjúba. A pénzen felül én ezt személyes fájdalomnak veszem, mert ami segített nekik, hogy túléljék az eladósodást és kihúzta őket a csávából így bánnak vele. Jó, tudom a pénz számít a cégeknek, de akkor is fáj. Az utolsó reményem hogy ezt is felkarolja a Netflix mint a Kimi ni Todoke-t és talán kapunk egy folytatást, de ennek gyakorlatilag az esélye egyenlő a nullával. |
|
2024.04.22 6:34 / utoljára módosítva: 2024.04.22 7:02 15 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7