Egy halott platformról indult világhódító útjára
A Gnosia fejlesztését még 2015-ben kezdte meg a 4 fős Petit Depotto stúdió PS Vita-ra, figyelmen kívül hagyva annak helyzetének alakulását. Így történhetett meg az, hogy 2019-ben, három hónappal a konzol gyártásának megszüntetése után jelent meg rá a kész visual novel. Ez azonban nem a Gnosia vesztét okozta, hanem éppen ellenkezőleg. Ugyanis ily módon jóval könnyebben tudta magára felhívni a figyelmet a platformhoz még hű játékosok körében. Csakhogy az igazi áttörést a japán IGN tesztje jelentette, mely a legmagasabb 10/10-es értékelésével felkeltette a Nintendo érdeklődését is az alkotásra. Ennek következtében idén már Nintendo Switch-re is megjelent a mű. A legutóbbi Indie World Showcase-en pedig a Playism kiadó a fejlesztőkkel közösen bejelentette, hogy jövő év elejére várható a visual novel nyugati megjelenése Nintendo Switch-re.
Nem mindenki az aminek mondja magát
A történet szerint egy sodródó űrhajó legénységnek egy titokzatos és halálos fenyegetéssel kell szembe néznie, melyet Gnosia néven ismernek. A fedélzeten lévők egyik tagjaként a célunk nem lesz más, mint a túlélés. Ugyanis a Gnosia embernek tetteti magát és mindent megtesz, hogy levadássza az űrhajón lévőeket. Eme kilátástalan helyzetből pedig egy kétségbeesett megoldás jelenti a kiutat, mely során a leggyanúsabbnak megszavazott embereket egytől egyig hibernálják. Azonban szinte lehetetlen megmondani, hogy a hibernált személyek egyike valóban Gnosia-e vagy sem.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: [2020.12.18] Kitör Japánból a Gnosia
adminyon
|
|
Hír dátuma: 2020.12.18. 16:50
|
|
2020.12.18 16:50 01 / | |
Offline
|
|
A Dolog film inspirálta valszeg. Az ugrott be nekem rögtön a cikk elolvasásakor.
|
|
2020.12.18 22:10 00 / | |
|
|
A mai napon megjelent angolul a vn.
|
|
2022.01.23 15:41 / utoljára módosítva: 2022.01.23 15:41 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7