Fontos kiemelni, hogy az egyes helyezettek között néha 1-2 szavazatnyi különbség van csupán, így a helyezések egyáltalán nem megingathatatlanok, valamint, hogy ez a lista nem feltétlen tükrözi a nyugati, vagy éppen a magyar közönség ízlését a témában, mivel az oldal elsősorban japán közönséggel bír.
Az isekai jelentése:
Egy olyan fantasy alműfaj, aminek a jelentése: "Másik világ". Az ilyen művekben a főszereplő - aki általában egy földi, átlagember - egy párhuzamos, alternatív világba kerül, legtöbbször idézés, reinkarnáció, baleset/halál vagy isteni beavatkozás hatására.
Egy olyan fantasy alműfaj, aminek a jelentése: "Másik világ". Az ilyen művekben a főszereplő - aki általában egy földi, átlagember - egy párhuzamos, alternatív világba kerül, legtöbbször idézés, reinkarnáció, baleset/halál vagy isteni beavatkozás hatására.
Íme a szavazatok alapján a TOP 20 legjobb isekai anime:
20. Those Who Hunt Elves:
118 szavazat
118 szavazat
19. Outbreak Company:
120 szavazat
120 szavazat
18. How Not to Summon a Demon Lord:
121 szavazat
121 szavazat
17. Isekai Izakaya: Japanese Food From Another World: 126 szavazat
16. Knight's & Magic:
128 szavazat
128 szavazat
15. Grimgar of Fantasy and Ash:
139 szavazat
139 szavazat
14. Log Horizon:
144 szavazat
144 szavazat
13. The Devil is a Part-Timer!:
187 szavazat
187 szavazat
12. Zero's Familiar:
203 szavazat
203 szavazat
11. Dog Days:
232 szavazat
232 szavazat
10. Saga of Tanya the Evil:
259 szavazat
259 szavazat
09. Overlord:
342 szavazat
342 szavazat
08. Death Marching the Parallel World Rhapsody: 425 szavazat
07. Restaurant to Another World:
440 szavazat
440 szavazat
06. No Game No Life:
456 szavazat
456 szavazat
05. The Rising of the Shield Hero:
507 szavazat
507 szavazat
04. In Another World With My Smartphone: 913 szavazat
03. Re:ZERO -Starting Life in Another World: 990 szavazat
02. That Time I Got Reincarnated as a Slime: 1442 szavazat
01. KONOSUBA -God's blessing on this wonderful world!: 1465 szavazat
Téma: [2019.05.02] A legjobb isekai animék listája
Offline
|
|
Rex írta: Tipikus szánalmas lista. A sok divat isekai anime tömkelege ez a lista.Hol van rajta egy tényleges igazi jó isekai anime mint Magic Knight Rayearth, Wataru vagy Dunbine? TGabor78 írta: Nem igazán èrtem hogy ennek a veszekedésnek mi èreteme èn úgy gondolom hogy mindenki maga dönti el azt hogy a sao milyen animeEzt most komolyan írtad? Attól hogy te beleképzeled egy adott műfajba egy animét még nem lesz az. Sao még csak hírből se ismeri az isekai szót. |
|
2019.05.05 9:25 00 / | |
Offline
|
|
A lista érdekes...
Kíváncsi lennék, hogy milyen korosztályi és nemi megoszlással szavaztak, és hogy fejből kellett-e mondani vagy listáról! Megnéztem az AA listát, ami nyilván más, mert évek alatt gyűlt össze, és nem 'szavazat' hanem értékelés alapú: SPOILER! Ez jött ki: 01. No Game No Life 9.27*1 02.*2 Re:Zero Starting Life in Another World 9.08 03. The Twelve Kingdoms 8.96 04. Drifters 8.87*1 05. Saga of Tanya 8.87 06. Tenchi Muyo! War on Geminar 8.82 07. Inuyasha 8.81 08. Slime 8.79 09. Overlord 8.76*1 10. Zero`s Familiar 8.70*1 11. The Mysterious Play 8.62 12.*3 Log Horizon 8.58*1 13. Hataraku Maou-sama!*4 8.58 14. Gate 8.58*1 15. KonoSuba 8.49*1 16. Mondaiji-tachi... 8.43*1 17. Tenkuu no Escaflowne 8.4 18. Isekai Shokudou 8.32 20. Imaboku*4 8.22 21. Grimgar 8.22*1 22. How Not to Summon a Demon Lord 8.21 23. Outbreak Company 8.15 24. Ixion Saga DT 8.07 25. Dog Days 7.98*1 26. Knight's and Magic 7.96 27. Those Who Hunt Elves*4 7.93*1 28. Smartphone 7.75 29. Death March 7.53 30. Digimon 7.39*1 31. .hack// 7.38*1 32. The Master of Ragnarok... 6.95 *1: Ott ahol több évad, ova és film került ki, megpróbáltam a szavazatszám, és a részek arányában súlyozni egy átlageredményt, hogy a teljes univerzumot lehessen értékelni. *2: (A valódi második a Chihiro Szellemországban 9.11, de ez film és nem sorozat.) *3 Ha a Sao (8.59*1) Isekai lenne akkor éppen megelőzné a log Horizon-t. *4: Hiányzik a Isekai tag, kérlek pótoljátok! Ezenkívül észrevettem (,de lehet csak én vagyok túl kretén), hogy van egy érdekes megoszlás a tét nélküli, vagy OP és az 'élet nehézségeit' reálisan, vagy túlzóan ábrázoló animék között: tét nélküli, vagy OP: 01, 02, 04, 08, 09, 11, 14, 18 szavazatok 77.7% 'élet nehézségeit' ábrázoló: 05, 06, 10, 12 félig, 15 szavazatok 22.3% Csak nem a japán hópihe generáció megnyilvánulását látjuk itt kérem?! (Nyilván a főzőcske, és a slice of life jellegűek nem számítanak, mint a 07, 13, 17, viszont nem láttam a 03, 04 (ebből elég a borítóképet megnézni..), 16, 19, 20, ezek osztályozásában segíthetnétek!) A Grimgarhoz még hozzátenném, hogy megpróbálta a női nézőket bevonni a fantasyba, teljesen az érzelmekre koncentrálva. Tőlem kapna is egy shoujo vagy josei tag-et.Amúgy nem volt rossz, csak a rendezés/dramaturgia és a tematika kölcsönösen kizárják egymást. Inkább egy már futó bevált fantasy spin-offjánál kellett volna így történet-vezetni, mint pl. a Danmachi, vagy a SAO. |
|
2019.05.06 1:10 / utoljára módosítva: 2019.05.06 1:48 01 / | |
munkatárs
|
|
Chiteki Yaban írta: ...Köszi a kiegészítést a hazai adatokkal. Beírtam, ami hiányos volt. A power-trip-fantasy isekaiok általában népszerűbbek szoktak lenni, ami érthető, mert gondolom sokan jobban szeretik beleélni magukat egy olyan helyzetbe, mint egy "realisztikusabba", ha már a mindennapi életük is egy szenvedés, adott esetben. Szerintem mindkettőnek megvan a maga bája, de én inkább a szenvedősebbeket szoktam szeretni, mert a végén úgyis felülkerekednek a nehézségeken és így jobb érzés győzni látni a hőst, mintha az az általános. |
|
2019.05.06 10:12 04 / | |
Offline
|
|
Fura, hogy a Smartphone-t odaát ennyien kajálják, pedig se itt, sem pedig a külföldi oldalakon nem lett túl népszerű. Én pedig még a 20-ba se tenném bele. No Game No Life lehetne kissé előrébb, valamint a Grimgar-t is nélkülözöttnek érzem.
|
|
2019.05.06 19:43 / utoljára módosítva: 2019.05.06 19:45 00 / | |
Offline
|
|
TGabor78 írta: Rex írta: Tipikus szánalmas lista. A sok divat isekai anime tömkelege ez a lista.Hol van rajta egy tényleges igazi jó isekai anime mint Magic Knight Rayearth, Wataru vagy Dunbine? TGabor78 írta: Nem igazán èrtem hogy ennek a veszekedésnek mi èreteme èn úgy gondolom hogy mindenki maga dönti el azt hogy a sao milyen animeEzt most komolyan írtad? Attól hogy te beleképzeled egy adott műfajba egy animét még nem lesz az. Sao még csak hírből se ismeri az isekai szót. A műfaj kérdése elég objekiv dolog, nem úgy működik, hogy mindenki eldönti mi az. |
|
2019.05.06 23:41 / utoljára módosítva: 2019.05.06 23:41 00 / | |
Offline
|
|
Uram atyám! Mi ez a lista? Én is kíváncsi lennék a szavazók korára és nemére, meg arra hogy egyáltalán mikre lehetett még szavazni, mert ez elég gáz. Van itt kapásból kettő, amit még az emlékezetből is kitörölnék, nem hogy a listáról...
Ha rajtam múlna, inkább valahogy így nézne ki: SPOILER! 01. Re:ZERO -Starting Life in Another World: elég nagy az "Uhh" faktor, ahogy a főszereplő szenvedéseit nézzük végig. Nem az az anime, amit végignéznék még egyszer, de szerintem megérdemli a dobogós helyezést. 02. Saga of Tanya the Evil: jó az alapötlet és a kivitelezés is. Sajna vannak problémák az animációval és a karakter rajzolással a mangához képest, de attól még jó. Elbírna egy második évadot. 03. No Game No Life: jó alapötlet, kivitelezés, elég humoros és akció dús is. Igazából nem is tudok rosszat mondani róla, jöhetne a folytatás. 04. KONOSUBA -God's blessing on this wonderful world!: egyik legjobb paródia, amit eddig láttam. Nem akar több lenni annál, ami. Vannak ugyan hullámvölgyei, ezért nehéz neki megfelelő helyezést adni. Egyelőre ide raknám. 05. The Devil is a Part-Timer!: leginkább a humoros jellege miatt raknám ide. Könnyed és nem akar több lenni annál, ami. 06. Overlord: na ezt most nehéz besorolni, mert az animének rengeteg hibája van, de az LN nagyon jó. A fő hangsúly a világépítésen lenne, és nem az akción vagy "karakterfejlődésen", ami az animéből kimaradt, így sokan nem igazán értik. 07. Log Horizon: igazából nem ide raknám, de lehet megérdemli a pozíciót. Jó világépítés megy az elején, de a végére vontatott és baromi unalmas az anime. A második évada a kommentek szerint meg borzalmas. Összességében jónak jó, egyszer nézős. 08. The Rising of the Shield Hero: jó az alapötlet, a kivitelezés már sántít kicsit. Nem mondhatnám, hogy kiváló, de jónak jó. Egyelőre. 09. That Time I Got Reincarnated as a Slime: könnyed, laza, kicsit drámai. Nem rossz, de nem is kiváló. Volt benne potenciál, de nem igazán használta ki. 10. Zero's Familiar: ööö... na hagyjuk. Inkább a fiatalabb korosztálynak szól, vagy azoknak, akik még nem láttam sok animét. 11. Outbreak Company: nem emlékszem már rá, rég láttam és így nem is tudom besorolni. Valahova ide kerülne. 12. Dog Days: szintén zenész. 13. How Not to Summon a Demon Lord: ecchi. Ennyi. Igazából lehet ezt a helyezést sem érdemelné ki. ??. Grimgar of Fantasy and Ash: ezt még nem láttam, valószínűleg nem is fogom. Elég sötét hangulatú, lehet beférne az első 10-be is. ??. Those Who Hunt Elves: ezt sem láttam. 15-20-as alapanyagnak tűnik. 20+. Knight's & Magic: borzalmas. Az alapötlet még csak-csak, de a kivitelezés és úgy maga a történet jó esetben is fogcsikorgató és fárasztó. ??. Restaurant to Another World: nem vagyok oda a kajálós animékért akármilyen is a körítés. Végig lehet nézni, de szörnyen unalmas. ??. Isekai Izakaya: Japanese Food From Another World: ezt még nem láttam, de az előző mellé raknám valahova. 999999999999999999999999999999999999999+1. Death Marching the Parallel World Rhapsody: unalmas, borzalmas, 0 történettel, humorral, stb stb. Röviden: pocsék. A listára se raknám fel, nemhogy top 10be. 999999999999999999999999999999999999999+2. In Another World With My Smartphone: undorítóan fostos okádék. Egy hasmenéses tehén jobbat tojna az út közepére, mint ez a valami. Még az emlékét is kitörölném a szerzőjével együtt. És ez kapott 4-ik helyezést... Amúgy az Overlord témához még hozzátenném, bár a vitának már vége, de igazából nem derült még ki ténylegesen, hogy a játékban vagy egy másik világban landolt a főhős. Az eddigi infók alapján egy másik, tényleges világról van szó és nem egy virtuális valóságról. |
|
2019.05.08 12:10 / utoljára módosítva: 2019.05.08 12:16 01 / | |
|
|
szinte mindegyiket láttam nagyjából egyetértek de mondjunk a re:zero az egy nagyon különleges példány!
elvégre a legtöbb isekai anime arról szól hogy a főhős minden erőlködés jellem fejlődés nélkül overpower lesz... ami szinte mindegyik isekairól elmondható persze a kono-suba kivétel mert 1. vigjáték anime 2. a főhős nem a legerősebb no meg az outbreak company is szintén egy vigjáték a no game no life pedig szintén egy rendkívüli anime és nagyon sajnálom hogy anno nem folytatták még talán a tate no yusha ahol lehetett látni a karakter jellem fejlődését és a szint lépéseit! a zero no tsukaimahoz pedig annyit hogy fiatalabb koromban nagyon élveztem igaz most is jónak tartom mert pl amikor készült nem volt annyi klisés anime mint most (szinte az elsők között volt akik eztaz isekai témát csinálta a benne lévő középkori/harem elemekkel) van benne jellem fejlődés és szint fejlődés is |
|
2019.05.11 17:44 00 / |