A Toyota a közelmúltban bemutatott hibrid autója, a C-HR legújabb reklámját egy meglehetősen szokatlan stílusban valósította meg. A japán cég ugyanis az egy perces klipet az egykori 8-bites játékok stílusában készítette el, méghozzá utóbbiak egyik legismertebb képviselőjének álcázva azt.
A reklám ugyanis szakasztott úgy néz ki, mint ha az ikonikus Street Fighter II játékból lett volna felvéve - azt az apróságot leszámítva, hogy a főszereplőt az ismert karakterek helyett a Toyota új autója képezi. Utóbbi ugyanakkor éppen úgy küzd az ellenfelekkel, mint azt a játék eredeti változatában a felhasználó tehetné az általa választott karakterrel. Bár a reklám igazából nem villant meg semmit a valódi C-HR előnyeiből, valószínűleg így is felkelti majd a most 30-40 éves férfi korosztály figyelmét, aminek képviselői fiatal korukban számolatlan órákat tölthettek az eredeti Street Fighter játékban verekedéssel.
Forrás:
PC Fórum
A reklám ugyanis szakasztott úgy néz ki, mint ha az ikonikus Street Fighter II játékból lett volna felvéve - azt az apróságot leszámítva, hogy a főszereplőt az ismert karakterek helyett a Toyota új autója képezi. Utóbbi ugyanakkor éppen úgy küzd az ellenfelekkel, mint azt a játék eredeti változatában a felhasználó tehetné az általa választott karakterrel. Bár a reklám igazából nem villant meg semmit a valódi C-HR előnyeiből, valószínűleg így is felkelti majd a most 30-40 éves férfi korosztály figyelmét, aminek képviselői fiatal korukban számolatlan órákat tölthettek az eredeti Street Fighter játékban verekedéssel.
PC Fórum
Téma: [2017.03.06] 8-bites Toyota reklám
Offline
|
|
anubys írta: Elcseszték. Vega-t írtak Bison helyett. :/ |
|
2017.03.07 16:07 00 / | |
|
|
Nos, én is marketingesnek tanultam (valamit kellett, és nem volt sok választási lehetőség), bár nem ebben helyezkedtem el. De... nekem tetszett a reklám. Egy időben azon kaptam magam, hogy elkezdtem elemezni a reklámokat, meg hogy én mit hogyan csináltam volna (ja, hozzáteszem, tanultam, de nem mondanám, hogy értek hozzá, és már eléggé fakultak is az emlékeim a tanultakról), és ugye, manapság rengeteg olyan reklám van, amit én kukáznék, annyira hulladéknak tartom.
Ellenben ez vicces és jópofa, felhívja a figyelmet, lehet tudni, miről is van szó, ellentétben a legtöbb mai reklámmal, mikor egészen addig, míg a végén be nem mondják a reklámozni szándékozott terméket, addig le sem esik, mégis mi a rákot akarnak, annyira nincs köze az egésznek az adott termékhez vagy szolgáltatáshoz. Lehet, hogy magáról az autó tulajdonságairól nem tudunk meg sokat, de annyit már elérhet, hogy felkeltse az érdeklődést esetleg, és ha valaki komolyan érdeklődni kezd, akkor az kutakodni kezd (ez is egyfajta marketingfogás, hogy kicsit "megmozgassuk" a potenciális vásárlókat), utánajár a terméknek (közben az adott cég/szolgáltatás további termékeivel, akármilyével is megismerkedhet - ha most nem ragadunk le az autóknál - és még több bevételt hozhat), tájékozódik, és dönt. Ha 100-ból csak 50-en érdeklődnek, és ebből már páran vásárolnak, utána már ezek a vásárlók is továbbadhatják a tapasztalataikat (ingyen reklám ), amik újabb vásárlókat is eredményezhetnek, és már nem csak a nosztalgiázók köreiben akár... Személy szerint, én a mókás, és közben lényegre törő, egyértelmű reklámokat jobban csipázom. |
|
2017.03.07 19:24 / utoljára módosítva: 2017.03.07 19:28 00 / | |
munkatárs
|
Offline
|
Nekem is tetszett, jó poénnak tartom. Főleg, mikor nyitogatja a tetejét, meg sugarat lő szegény...Sokkal jobban megmarad a fejemben, minthogy a semmi közepén szuper jó felbontásban száguld az összes kocsi... (Persze nyilván, ha most hirtelen mindenki így reklámozná a sajátját, akkor meg pont fordítva lenne maradandó.)
|
|
2017.03.07 19:28 00 / | |
|
|
Egy reklámkampány sikerességét a termékeladások jegyzik. Bár nállunk a R.ub,.i.tusz-in eladások olyanok mintha valami elixír volna. A többit meg
|
|
2017.03.07 20:43 00 / | |
Offline
|
|
Szerintem zseniális XD
|
|
2017.03.10 1:17 00 / |