Először is üdvözlök mindenkit!
Mi is ez és miért?
Nos, egy épp most megalakuló csapat, ami vizuális novellákat szeretne készíteni nektek. Azért, mert úgy gondoljuk, hogy a magyarok megérdemlik a magyar nyelven íródott vizuális novellákat. Vagy talán nem lenne ez így?
Az első történetünk a Kívánság játék címet kapta. A novella alaptörténete szerint te, a főhős egy isteni hatalmú lény közbenjárása által egy vérre menő játékban veszel részt, melyet ha megnyersz, kívánhatsz egyet, ami valóra válik. Hogy miért rendezik ezeket a játékokat? Nos mi olvasunk, sorozatokat nézünk vagy játékokkal játszunk, míg ők ilyen húsba markoló valóság show-kal űzik el minden élőlény legnagyobb ellenségét, az unalmat.
Na de mi vár rád tényleg a játékban?
Először is bőven több, mint 1 óra játék idő. Ez pedig több úton lesz biztosítva. Egyrészt egy rout kijátszása is kielégítően hosszú lesz. Másrészt nem egy, nem is kettő, hanem 24 fő rout lesz a játékban. A játékban választhatsz, hogy férfi vagy női főhőssel szeretnél menni. Mindkettőhöz 12 fő rout tartozik.
A játék sűrűn át lesz járva effektív választási lehetőségekkel, amik hol apróságokat, hol hatalmas dolgokat választanak.
Végül az úgynevezett "Mások Akarata Rendszer". Ez egy kisebb matematikai boszorkányság, ami által a sors és a karakterek - akikkel kölcsönhatásba lépünk - egy adott cselekedetünkre többféleképpen is képesek reagálni. Ehhez a kis érdekességhez kapcsolódva a játékban helyet fognak kapni ritka események, melyeket csak a legszerencsésebbek láthatnak játék során.
Ó és ha ez mind nem lenne elég, a játékban helyet kapnak úgynevezett ábránd fejezetek, ami a főhős képzelgéseit takarja, melyek kis történetek, amiknek legtöbbször semmi köze a fő cselekményhez.
Fontos tudnivalók a játékkal kapcsolatban, hogy opcionálisan tartalmaz erotikus jeleneteket, vagyis a fő történet ezek megtekintése nélkül is teljes értékű és kijátszható lesz.
További fontos tudnivalók
Ha támogatni szeretnéd a projektet, itt a Patreon oldalunk.
A játék ha kész lesz, illetve bizonyos szakaszaiban ingyenesen és mindenkinek elérhető lesz!!!
Ebben az esetben felmerülhet a kérdés sokakban, hogy minek adjak egy fityinget is? A válasz pedig az, hogy így nem csak előbb jutsz hozzá a játék legújabb verzióihoz, hanem betekintést nyerhetsz annak készülésébe és részt vehetsz a játék végleges formájának alakításában.
További felhívás!
A játék vizuális megvalósítására már találtam két jelöltet, de nem szeretnék szűk látókörű lenni egy ilyen esszenciális kérdésben. Ezért ennek a hírnek a megjelenését követő egy hét határidején belül szívesen várom bármilyen vállalkozó szellemű művész jelentkezését a posztra a thelittlehuntress@gmail.com e-mail címre.
Elvárások:
- Elmúltál 18 éves.
- Tudod, mi az a visual novel és játszottál már ki legalább két darabot. (Tudod, hogy milyen vizuális munkára vállalkozol.)
- Az e-mailednben küldj általad készített munkát. (Lehetőleg minél többet!)
- Írj magadról az e-mailben!
- Vállald az erotikus jelenetek megvalósítását.
Végezetül
Itt egy apró étvágygerjesztőt tölthettek le a játékból.
Azt, aki letöltené és kipróbálná, szeretném egy kis játékra invitálni. A játék első ritka eseménye benne van a játékban, amit ha elsőként találsz meg és a szerencsés szavakat kiírod ide kommentbe, egy speciális jutalommal leszel gazdagabb. Hogy mi az? Majd ott le lesz írva, maradjon meglepetés.
Ha bármilyen kérdés felmerül bennetek, nyugodtan kérdezzetek.
Köszönöm minden olvasó figyelmét és remélem, ez egy olyan pillanat, amire sokáig fogunk mind emlékezni.
Egy pillanat, amikor valami nagyszerű elkezdődött.
Mi is ez és miért?
Nos, egy épp most megalakuló csapat, ami vizuális novellákat szeretne készíteni nektek. Azért, mert úgy gondoljuk, hogy a magyarok megérdemlik a magyar nyelven íródott vizuális novellákat. Vagy talán nem lenne ez így?
Az első történetünk a Kívánság játék címet kapta. A novella alaptörténete szerint te, a főhős egy isteni hatalmú lény közbenjárása által egy vérre menő játékban veszel részt, melyet ha megnyersz, kívánhatsz egyet, ami valóra válik. Hogy miért rendezik ezeket a játékokat? Nos mi olvasunk, sorozatokat nézünk vagy játékokkal játszunk, míg ők ilyen húsba markoló valóság show-kal űzik el minden élőlény legnagyobb ellenségét, az unalmat.
Na de mi vár rád tényleg a játékban?
Először is bőven több, mint 1 óra játék idő. Ez pedig több úton lesz biztosítva. Egyrészt egy rout kijátszása is kielégítően hosszú lesz. Másrészt nem egy, nem is kettő, hanem 24 fő rout lesz a játékban. A játékban választhatsz, hogy férfi vagy női főhőssel szeretnél menni. Mindkettőhöz 12 fő rout tartozik.
A játék sűrűn át lesz járva effektív választási lehetőségekkel, amik hol apróságokat, hol hatalmas dolgokat választanak.
Végül az úgynevezett "Mások Akarata Rendszer". Ez egy kisebb matematikai boszorkányság, ami által a sors és a karakterek - akikkel kölcsönhatásba lépünk - egy adott cselekedetünkre többféleképpen is képesek reagálni. Ehhez a kis érdekességhez kapcsolódva a játékban helyet fognak kapni ritka események, melyeket csak a legszerencsésebbek láthatnak játék során.
Ó és ha ez mind nem lenne elég, a játékban helyet kapnak úgynevezett ábránd fejezetek, ami a főhős képzelgéseit takarja, melyek kis történetek, amiknek legtöbbször semmi köze a fő cselekményhez.
Fontos tudnivalók a játékkal kapcsolatban, hogy opcionálisan tartalmaz erotikus jeleneteket, vagyis a fő történet ezek megtekintése nélkül is teljes értékű és kijátszható lesz.
További fontos tudnivalók
Ha támogatni szeretnéd a projektet, itt a Patreon oldalunk.
A játék ha kész lesz, illetve bizonyos szakaszaiban ingyenesen és mindenkinek elérhető lesz!!!
Ebben az esetben felmerülhet a kérdés sokakban, hogy minek adjak egy fityinget is? A válasz pedig az, hogy így nem csak előbb jutsz hozzá a játék legújabb verzióihoz, hanem betekintést nyerhetsz annak készülésébe és részt vehetsz a játék végleges formájának alakításában.
További felhívás!
A játék vizuális megvalósítására már találtam két jelöltet, de nem szeretnék szűk látókörű lenni egy ilyen esszenciális kérdésben. Ezért ennek a hírnek a megjelenését követő egy hét határidején belül szívesen várom bármilyen vállalkozó szellemű művész jelentkezését a posztra a thelittlehuntress@gmail.com e-mail címre.
Elvárások:
- Elmúltál 18 éves.
- Tudod, mi az a visual novel és játszottál már ki legalább két darabot. (Tudod, hogy milyen vizuális munkára vállalkozol.)
- Az e-mailednben küldj általad készített munkát. (Lehetőleg minél többet!)
- Írj magadról az e-mailben!
- Vállald az erotikus jelenetek megvalósítását.
Végezetül
Itt egy apró étvágygerjesztőt tölthettek le a játékból.
Azt, aki letöltené és kipróbálná, szeretném egy kis játékra invitálni. A játék első ritka eseménye benne van a játékban, amit ha elsőként találsz meg és a szerencsés szavakat kiírod ide kommentbe, egy speciális jutalommal leszel gazdagabb. Hogy mi az? Majd ott le lesz írva, maradjon meglepetés.
Ha bármilyen kérdés felmerül bennetek, nyugodtan kérdezzetek.
Egy pillanat, amikor valami nagyszerű elkezdődött.
Téma: [2016.10.30] Little Huntress team
|
|
Azuren írta: Viszont egy tipp: A kép nagyon félrevezető, mivel nem csak köze sincs a játékhoz, de kvázi khm lopott link. Egyetlen projektnél sem túl ígéretes, ha kapásból más munkájával indít, aminek a felhasználásához valószínűleg engedély sincs, hiszen a művészt sem nevezik meg.Tudom, tudom és eredetileg nem is volt kép a cikkben, pontosan ez miatt. Végül viszont be lett téve ez a kép, hogy valahogy mégis mutasson a cikk. A Patreon-os profil kép és borító kép is csak ideiglenes, addig, amíg nem lesz meg a vizualitásért felelős személy, aztán hamar kicserélődik. mullerdavid írta: éjféli szerető szellemek, 44 a szerencseszámomHelyes, de honnan tudod, hogy a 44 volt a szerencseszám? Azt nem írtam ki a szövegdobozba. Yasu. írta: Ezen kívül nem tudom, hogy ez vajon programozási, vagy más egyéb, hasonló hiba, de egyes mondatok hossza egyszerűen túl hosszú volt a szövegdobozba, így volt, hogy maradtak le mondatvégek itt-ott. A másik, hogy a teljes képernyős funkció ütközött a beviteli mezőt tartalmazó ablakkal, így alttaboznom kellett, hogy elő tudjam hozni. Ráadásul, mikor visszatértem a fő ablakba, az egész kifagyott. Mindenesetre a játék nagyon korai állapotát tekintve lehet ezek csak megszokott típushibák/a játékmotor hibái, de azért jeleztem, hogy tudjatok ezekről.Közösségi oldalakon mennyire terveztek amúgy majd jelen lenni? A mondatvégeket majd, nekem kell megoldanom az nem a program hibája és szörnyen röstellem is. (habár jó lenne ha lenne automatikus karakterszám számoló benne.) A teljes képernyős probléma viszont már a motorból adódik sajnos, nem megoldhatatlan, ahogy olvastam, de nem két kattintás a probléma. Amint ténylegesen elindul a projekt Facebook oldalunk biztos lesz, illetve igény szerint egyéb helyeken is biztos ott leszünk. A helyesírással kapcsolatban. Nos kreativitásból soha nem volt hiányom, a párbeszéd írás a specialitásom, de helyesírás mindig is örök ellenségem volt. Igen el fog kelleni majd egy lektor. Hogy túl nagy fába vágom a fejszém? Nos ezért lesznek részben az ábránd fejezetek, eredetileg ezek nem a fő történetben fognak helyet kapni, hanem menüből lesznek elérhetőek, ha hallasz, látsz valami fantáziát beindított a játékban. Gyakorlatilag mini történetek lesznek, amiket kis VN-eknek is vehetünk. Ám meglehet, hogy valami kisebb műremek fog érkezni előtte. Köszönöm szépen az eddigi reakciókat, úgy tűnik a cikk már így is siker. Elsősorban végül is azt akartam felmérni, hogy van-e érdeklődés és igény. Másodsorban azt akartam, hogy ott legyen a köztudatban, hogy könnyebb legyen megfelelő embereket találni a projekthez. Ja és természetesen várom a további észrevételeket és mindennemű egyébbkérdéseket, biztatásokat. |
|
2016.10.31 6:34 00 / | |
Offline
|
|
Marc írta: Helyes, de honnan tudod, hogy a 44 volt a szerencseszám? Azt nem írtam ki a szövegdobozba(Mivel 3 próba után nem dobott be semmi érdekeset, elkezdtem szétszedni a játékot. Annál is jóval egyszerűbb volt, mint számítottam rá. Még a random generátort se kellett meghookolni.) |
|
2016.10.31 12:51 00 / | |
|
|
mullerdavid írta: A tudás végtelen könyvtárából olvastam ki.(Mivel 3 próba után nem dobott be semmi érdekeset, elkezdtem szétszedni a játékot. Annál is jóval egyszerűbb volt, mint számítottam rá. Még a random generátort se kellett meghookolni.) Őszinteség + stílus + hozzáértés + vetted rá a fáradtságot = leülhetsz ötös A heck protect általában az utolsó szokott lenni a fejlesztésnél, ami valószínűleg nem is lesz lévén a játék ingyenes lesz. |
|
2016.11.02 15:16 00 / | |
Offline
|
|
Marc írta: Őszinteség + stílus + hozzáértés + vetted rá a fáradtságot = leülhetsz ötösMarc írta: A heck protect általában az utolsó szokott lenni a fejlesztésnél, ami valószínűleg nem is lesz lévén a játék ingyenes lesz. |
|
2016.11.03 22:02 00 / | |
|
|
mullerdavid írta: Anticheatet csak multinál érdemes csinálni. Cheat enginnel magában rengeteg dolgot lehet átírni a legtöbb játéknál. Itt inkább magával a motorral van a baj, túl sok infót tartalmaz a projectről. Nem gondolkoztál azon, hogy más motort használj? Lehet érdemes lenne valami HTML5 alapút, hogy böngészőben is játszható legyen.De, igen, gondolkodtam már rajta és most is gondolkodok milyen motort használjak a jövőben, de így az elején azért döntöttem a Novelty mellett, mert egyrészt egyszerű, másrészt a scriptelése is közel áll hozzám. A böngésző alapú játszhatóságon alapvetően még nem gondolkodtam, de egyáltalán nem egy hátrányos dolog. Csak nem véletlen HTML5 géniusz volnál véletlen? (Most egyébként azt tervezem, hogy a jó tanácsokra hallgatva csinálok 8 kisebb VN, ami által a 8 választható karakterrel ismerkedhettek meg és azok világával ahonnan jöttek kissé felszínesen, de hatásosan.) |
|
2016.11.04 9:20 00 / | |
Offline
|
|
Marc írta: Csak nem véletlen HTML5 géniusz volnál véletlen? |
|
2016.11.04 16:53 00 / | |
|
|
S már leltem is egy jobb engine-t, ami multiplatform támogatásos.
|
|
2016.11.05 9:47 00 / |