Repülés előtti gépátvételen | Fotó: U.S. Air National Guard / 2nd Lt. Lacey Roberts
Japán érdeklődését fejezte ki az új indiai harci helikopter, az LCH iránt. A típus 4 prototípusa immáron 600 órát töltött a levegőben, miközben világrekordot is döntött: az idáig egyedüli harci helikopter, mely képes üzemelni a világ egyik legmagasabban fekvő repülőteréről, a Siachen bázisról.
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: [2016.04.09] Katonai hírek Japánból
munkatárs
|
|
Hír dátuma: 2016.04.09. 17:57
|
|
2016.04.09 17:57 00 / | |
Offline
|
|
Köszi a hírt, érdekes volt ... már amennyit megértettem belőle laikusként.
|
|
2016.04.09 19:48 00 / | |
|
|
kitől írta: F-2-es kissé különbözik az F-16-ostól
Viszont meghagyták a jó öreg 20 mm-es M61A1 Vulcan gépágyút, ami pozitívum. Úgy tudom, hogy kacsa vezérsíkokkal is szerették volna ellátni a gépeket, de az már nem fért bele a költségvetésbe. Így is egy gép ára 108 millió USD volt 2004-ben, míg a legutoljára gyártott F-16E/F Block 60 ára ugyanebben az időben 38-40 millió USD körül mozgott. képes üzemelni a világ egyik legmagasabban fekvő repülőteréről, a Siachen bázisról
Na ez tényleg nem semmi, ha 5753 m-en az ottani klimatikus viszonyok között hosszú távon ellátja a feladatát, akkor én is veszek egyet. Egyébként a Wikis képen úgy néz ki, mint egy Eurocopter Tiger nagyon elrontott kamuflázzsal. |
|
2016.04.09 20:53 / utoljára módosítva: 2016.04.09 21:11 00 / | |
|
|
skynet001 írta: elrontott kamuflázzsal.De hát az csak kamu. |
|
2016.04.09 22:16 00 / | |
|
|
Japán törésvonalon fekszik, hogy a fenébe nem sikerült olyan helyre rakni a repteret ahol nem mossa el az igen drága és honvédelmi szempontból fontos repülőgépeket a víz? (mondjuk Fukushima után ezen nem lepődök meg)
|
|
2016.04.09 23:05 00 / | |
|
|
Dragonman1000 írta: De hát az csak kamu.Kamu? Naná, mimá(z)s! |
|
2016.04.09 23:51 00 / | |
Offline
|
|
skynet001 írta: Dragonman1000 írta: De hát az csak kamu.Kamu? Naná, mimá(z)s! |
|
2016.04.10 7:32 / utoljára módosítva: 2016.04.10 7:35 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7