Hamarosan átveheti az All Nippon Airways az első Dreamlinereket, melyek a tervek szerint szeptember 26-án és 28-án érkeznek meg Tokióba.
Rá egy hónapra a gép már meg is kezdi a szolgálatot, és az első nemzetközi járat 2012 januárjában futhat ki.
A gép szerkezeti elemeinek jelentős része kompozit anyagokból készült, így egy új korszakot nyithat a légi fuvarozásban.
Források: Repülni jó, Radarfigyelő, All Nippon Airways
Téma: [2011.09.17] Dreamlinerek Japánban
adminyon
|
|
Hír dátuma: 2011.09.17. 08:47
|
|
2011.09.17 8:47 00 / | |
|
|
szép jószág
|
|
2011.09.17 18:25 00 / | |
|
|
Háát remélem ezen juttok ki majdan odáig xd
|
|
2011.09.17 19:05 00 / | |
Offline
|
|
Jó kis gép, azt meg kell hagyni.
|
|
2011.09.17 19:07 00 / | |
|
|
Tetszik hogy elhagyták a 747-esre nagyon jellemző kiemelkedő pilótafülkét. Így sokkal jobb a légellenállási tényezője. Egyébként a maga asszem majd 400 vagy több (?) utashelyével még így is nagyobb...
|
|
2011.09.17 20:33 00 / | |
|
|
Durván nagy egy ilyen röpcsi!
|
|
2011.09.17 21:48 00 / | |
|
|
Tényleg gyönyörű egy gép, meg kell hagyni.
|
|
2011.09.17 21:55 00 / | |
|
|
Pufferzsola írta: Tetszik hogy elhagyták a 747-esre nagyon jellemző kiemelkedő pilótafülkét. Így sokkal jobb a légellenállási tényezője. Egyébként a maga asszem majd 400 vagy több (?) utashelyével még így is nagyobb...A Jumbo két szintes volt, ezért dudorodott ki az eleje. És a Dreamlinerben kevesebben is férnek el. Az Airbus az utasszámnövelésben (A380), a Boeing pedig ezzel szemben inkább a hatékonyságban látja a jövőt. |
|
2011.09.17 21:55 00 / | |
Offline
|
|
Koko írta: Pufferzsola írta: Tetszik hogy elhagyták a 747-esre nagyon jellemző kiemelkedő pilótafülkét. Így sokkal jobb a légellenállási tényezője. Egyébként a maga asszem majd 400 vagy több (?) utashelyével még így is nagyobb...A Jumbo két szintes volt, ezért dudorodott ki az eleje. És a Dreamlinerben kevesebben is férnek el. Az Airbus az utasszámnövelésben (A380), a Boeing pedig ezzel szemben inkább a hatékonyságban látja a jövőt. Az a második szint nem volt valami nagy, inkább az volt a lényege, hogy így egészen a repülőgép orráig lehetett üléseket berakni. A kompozit anyagok miatt meg olyan sokat késett a Dreamliner fejlesztése, hogy a kezdeti több száz megrendelésből alig maradt. |
|
2011.09.18 0:39 00 / | |
|
|
Pár év múlva lehet ilyennel fogok menni.(Hacsak nem lesz addig egy újabb gép)
|
|
2011.09.18 16:13 00 / |