A Metal Gear Solid V: The Phantom Pain egy korszak lezárását jelenti. Nemcsak Snake története válik teljessé, hanem Kojima Hideo is elbúcsúzik a sorozattól, melynek további részeire minden bizonnyal máshogy tekintenek majd a rajongók.
Az első tesztek már befutottak, és tekintve, hogy több oldal is 10/10-re értékelte a Metal Gear Solid V: The Phantom Paint, azzal a tudattal búcsúzhatunk erről a szériától, hogy Kojima mindent megtett annak érdekében, hogy a legtöbbet hozza ki belőle. Mióta összerúgta a port a Konamival, több traileren is érződött, hogy csak szorgos marketingesek dobálták össze, de a záróakkordot maga Kojima komponálta.
A sorozat rajongói minden bizonnyal libabőrösen nézik majd végig az iménti képsorokat, ahol az elmúlt 17 év legfontosabb állomásai elevenednek meg.
Ezúttal egy sokkal szabadabb és nagyobb világ várja a rajongókat. Az új MGSV rész csodaszép grafikával és komplex történetével még azokat is képes lesz meghódítani, akik még egyetlen korábbi résszel sem játszottak. Ha kedveled a lopakodásra építő külső nézetes shootereket, akkor az MGS-sel nem foghatsz mellé.
Ismerd meg az MGS történetének előzményeit! A Metal Gear Solid V: The Phantom Pain története ezúttal nem kizárólag Solid Snake jelenére koncentrál, hanem egy jóval régebbi korszakot is bemutat. Az évszám 1975, amikor a Big Boss, néhány lezáratlan ügyet próbál felgöngyölíteni Kubában, de csak szerencsétlenség vár rá. A kudarcba fulladt katonai hadművelet során súlyos sérüléseket szerez, és kómába kerül. Csaknem tíz évvel később ébredsz Afganisztánban, ahol már semmi sem maradt az egykori Militaires Sans Frontieresből. Legfőbb ideje hát, hogy a sérülésekből felépülve megpróbálj rendet tenni a sorok között.
Döbbenetes grafika, hatalmas szabadság! Az MGS5 alatt a FOX Engine névre keresztelt grafikai motor dübörög, ami az új és régi konzolok képességeit egyaránt kihasználja. Élethű fények és árnyékok, részletes karaktermodellek és kidolgozott helyszínek várnak, hogy a dinamikus napszakváltásról ne is beszéljünk. A látványt pedig óriási, nyílt területeken tapasztalhatod meg: az MGSV játékmenete még mindig a lopakodásra és lövöldözésre koncentrál, de a korábbi részekre jellemző linearitás nélkül. Már nem egyértelműen behatárolható útvonalon mehetsz végig, hanem te döntheted el, hogy mit csinálsz. Így igazán úgy érezheted, hogy egy megállíthatatlan, profi katona szerepét játszod, hiszen a döntéseidnek is nagy súlya van.
A Metal Gear Solid V: The Phantom Pain nemcsak normál kiadásban, hanem gyűjtői változatban is elérhető lesz a megjelenéskor. Sőt, ha még eddig vártál volna a nextgen konzolvásárlással, akkor az limitált példányszámban elérhető Sony PlayStation 4 gépcsomagot érdemes választanod, ami egyedi borításával kifejezetten a rajongók számára készült!
Téma: [2015.08.27] Metal Gear Solid V visszatekintő PV
munkatárs
|
|
Hír dátuma: 2015.08.27. 10:30
|
|
2015.08.27 10:30 00 / | |
|
|
Gyanús ez a grafika, túl jól néz ki. Ha PC-n akarok játszani vele, akkor a NASA-tól kell gépet kérnem hozzá, amit rákötök egy atomerőműre?
|
|
2015.08.27 11:33 00 / | |
munkatárs
|
|
Nagatopein írta: Gyanús ez a grafika, túl jól néz ki. Ha PC-n akarok játszani vele, akkor a NASA-tól kell gépet kérnem hozzá, amit rákötök egy atomerőműre?gepigeny.hu |
|
2015.08.27 11:37 00 / | |
|
|
Annak idelyén pont azért szerettem a GTA sorozatot mert ha elkapott a terminator gépszíj mindig beborult a gyilok. Akkor a szabadság erre is vonatkozik vagy csak a terep bejárásra? Csak ritkán fordúlt elő.
|
|
2015.08.27 12:32 00 / | |
|
|
-OJ- írta: Nagatopein írta: Gyanús ez a grafika, túl jól néz ki. Ha PC-n akarok játszani vele, akkor a NASA-tól kell gépet kérnem hozzá, amit rákötök egy atomerőműre?gepigeny.hu Kb igazam is van. De nem mintha hinnék ezeknek a gépigényeknek, Dragon Age Inquisitionnek is simán megfelel a gépem (még az ajánlottnak is), mégis volt, hogy minimum grafikán szaggatott. |
|
2015.08.27 12:39 00 / | |
munkatárs
|
|
Rabit-Junk írta: Annak idelyén pont azért szerettem a GTA sorozatot mert ha elkapott a terminator gépszíj mindig beborult a gyilok. Akkor a szabadság erre is vonatkozik vagy csak a terep bejárásra? Csak ritkán fordúlt elő.Szerintem itt ugyanúgy pályák lesznek, és azon a 'kis' területen belül oda megyünk, ahová tetszik. De nem hinném, hogy egész városok lennének egy adott pályán, csak eldönthetjük, melyik oldalról közelítjük meg a célpontot. Mint mondjuk a Hitmanben |
|
2015.08.27 12:41 / utoljára módosítva: 2015.08.27 12:50 00 / | |
|
|
Igen így több értelme van mert több a lehetőség a rejtőzködésre.
|
|
2015.08.27 12:49 00 / | |
|
|
Nagatopein írta: Gyanús ez a grafika, túl jól néz ki. Ha PC-n akarok játszani vele, akkor a NASA-tól kell gépet kérnem hozzá, amit rákötök egy atomerőműre?Nekem egy elég gyenge gépen futott a Ground Zeroes 1280x1024 medium-high beállításokkal, az se volt csúnya. Nem hiszem, hogy annyival szebb lenne a Phantom Pain, hogy az se menjen. (Gépigény.hu-n pedig szokásosan magas a gépigény) |
|
2015.08.27 13:01 00 / | |
moderátor
|
Offline
|
-OJ- írta: Nagatopein írta: Gyanús ez a grafika, túl jól néz ki. Ha PC-n akarok játszani vele, akkor a NASA-tól kell gépet kérnem hozzá, amit rákötök egy atomerőműre?gepigeny.hu |
|
2015.08.27 13:20 00 / | |
Offline
|
|
Az a csaj...
|
|
2015.08.27 14:42 00 / |