Téma: Friss cuccok tárgyalása
|
|
Végre volt egy kis időm és belenézegettem párba eddig.
Kagewani-ocsmány animáció, nem érdekel tovább. Diabolik Lovers 2- Nem nagyon lehet már ebből mit kihozni, hisz a meglévő vámpír fiúcskák közül pár karakter jellemét megkettőzték és megkaptuk a többi új vámpírt. A történet nem tudom mi lesz, de megmondom az igazat az első évad tetszett, de itt elég selejt kezdés volt. Young Black Jack- Retro fíling és bejön a karakter jelleme is, meg úgy az egész orvos téma, mivel nincs ilyen mindennap. Az opening pedig király főleg a zene, hát elképesztően megszerettem elsőre!!! Rakudai Kishi no Cavalry-eredetileg nem terveztem belenézni, de a sok pozitív visszhang miatt belenéztem és szintén tetszett, így nézem tovább. Kowabon- rotoszkópikus eljárás az Aku no Hana-nál sem különösebben zavart és még mindig azt mondom jót is tett neki, így itt mint horror animénél is tetszik. Shingeki! Kyojin Chuugakkou-ez is olyan volt amibe nem akartam belenézni, de a tömeg ereje rávett és mint az eredeti anime/manga önparódiája kellőképpen szórakoztató. Komori-san wa Kotowarenai!-nem tudom miért néztem bele, mert az égegyadta világon semmiről nem szól, csak hogy a csaj semmire sem tud nemet mondani (vagyis Igenember xD), de heti 3 perc még nem a világ vége. High School Star Musical- első ep alapján ismét csak egy pozitív csalódás és ebbe sem akartam belenézni, mivel már kezdek belefáradni hogy ugyanazt nyomják, itt csili-vili, ott csili-vili, nuku történet és egyebek, de ebben van potenciál, mert történetféleség is látszik kibontakozóban, emellett a számok is egész jók, és jól megkoreografált táncok vannak benne. Osomatsu-san- ez fájt x''''DDDD Szavakkal leírhatatlan, szóljon inkább a vidi ha valaki kíváncsi xD ITT és ITT besírtam. Valóban visszatér az eredeti animére a kövi résztől???! Hát ez sajnálattal hallom, mert ebből komolyan egy paródia áradatot is ki lehetett volna hozni, illetve a készítők ezt az ep-ot baromi jólösszerakták, szóval sajnálom, szívesen néztem volna így:( |
|
2015.10.07 18:50 / utoljára módosítva: 2015.10.07 19:20 00 / | |
|
|
Végeztem a szezonnal. Nem nézek sokat, összesen ötöt egyelőre. Ezen kívül még a Kindaichi 2-t, de azt más ütemben.
Én végül ezeket nézem legjobbtól leggyengébbig. Az első háromnál első rész alapján viszont nem igazán tudok sorrendet állítani, mert mindhárom nagyon tetszett, de más-más szempontból: 1. Sakurako-san Jó főszereplők, gyönyörű grafika, stílusos, krimi 2. Subete ga F ni naru Lassú, de hatásos bevezető jó karakter interakciókkal. A hangulata pedig engem kilóra megvett. 3. Utawarerumono: Itsuwari no Kamen A szezon fantasy-ja. Jó kezdés, mely épít az első évadra, mégis egészen sajátos lett. 4. One Punch Man Talán azért, mert sokat olvastam a mangát, de különösebben nem kötött le, de ez nem változtat azon, hogy nagyon szép, stílusos, őrült és poén, szóval nézős. Csak kár, hogy emlékszem ezekre, ha újdonság lenne, jobban érdekelne. 5. Young Black Jack Opening nem rossz. Nézéskor tetszett, de így utólag végiggondolva nem tartom kifejezetten kiemelkedőnek, de ha továbbra is élvezni fogom, akkor marad. És ennyi lenne nálam a szezon. Nem túl sok, de nem is túl kevés. Pont elég. És a lista első háromja elég erős benyomást tett nálam ahhoz, hogy jónak könyvelhessem el a szezont. |
|
2015.10.09 20:36 00 / | |
|
|
És itt a másik kis rövidem a szezonból, a Monster Strike, ami meglepően vicces volt az első két rész alapján. Azt hittem valami kis semmiség, és végül is az is, de ezt jól csinálja. A főhős srác belső monológjai nagyon viccesek, a kis szörnye szintén, és együtt tök jó párost alkotnak. Igazából csak Fukushima Jun miatt kezdtem el, mert nagyon ritkásan lehet hallani, de abszolút megérte megtekinteni a cuccot.
|
|
2015.10.10 18:59 / utoljára módosítva: 2015.10.10 18:59 00 / | |
|
|
Én is sikeresen végeztem ezzel a szezonnal. Úgy emlékszem majdnem mindenbe belenéztem kivétel talán a High School Start, az valahogy ígyse-úgyse fogott meg...
Amiket nézek: Noragami Aragoto: Mert hát miért ne...az első évadot egészen élveztem, most pedig nincs annyi ami lekötött volna ezért ez most simán maradhat. Ha tömve lenne a szezon szuper animékkel akkor valószínűleg hagynám későbbre de így most marad~ Subete ga F ni Naru: Az egyetlen ami megfogott igazán...elszomorító, tekintve hogy a legtöbb szezonban legalább 3 mindig volt ami érdekelt. Bővebben már írtam róla, elgondolkodtató, tetszetős karakterek, szóval minden megvan ami nekem kell. Még eldől, de valószínűleg maradnak: Kagewani: Hangulatos volt, még ha sok embernek csalódás is. Kell egy rövid szösszenet is, ez szerintem megteszi~ Tekintve hogy a Kowabontól sikító rohamot kaptam, Zombie Neko-ról pedig semmi hír, így jobb lesz ez nekem Dance with the Devil: Mert hát miért ne...nincs jobb...Sakura-san és a One Puch Man se kötött le annyira, pedig próbálkoztam...valamiért ez a béna reverse harem jobban érdekel ^^" Amin még filózok: Valkyrie Drive Mermaid: Nem vagyok egy pirulós, de azért jó kis kezdést kaptunk~ Tudtam én hogy ecchi lesz, de ez már valahol a hentai-ecchi gyenge mezsgyén sétálgat. Ettől függetlenül nem rossz, kevés érdemleges yuri létezik, ez meg így első ránézésre remélhetőleg több lesz mint egy shoujo-ai. |
|
2015.10.10 20:43 00 / | |
|
|
Nálam továbbra is az Utawarerumono maradt az élen, a Rakudai Kishi pedig a második részével ismét bizonyított, hogy sokkal nagyobb élményt tud nyújtani, mint az egyébként unalmas Asterisk.
A Heavy Object második részét már jobban élveztem, mint az elsőt, remélem ilyen is marad, és valami érdekes taktikázással fogják legyőzni az ellenséget. Lance N’ Masques-ben pedig remélem hamarabb lesz a karakter, akinek Taketatsu Ayana adja a hangját, minthogy megunnám a sorozatot És akkor jöjjenek az új cuccok, amik azóta lementek. Hidan no Aria AA kezdésnek egész jó, bár nem voltam tőle elájulva, az eredeti sorozat sem hagyott bennem túlzottan mély nyomokat. Taimadou Gakuen 35 Shiken Shoutai már érdekesebb, Ouka karaktere egészen egyedi, kemény, határozott csaj, és akció terén sem volt hiány. Gundam Tekketsu no Orphans pedig úgy néz ki, hogy évek után végre kapunk egy komolyabb, és egyben minőségi gundam sorozatot. VALKYRIE DRIVE -MERMAID-, ARMS hozza a tőlük megszokott formát, ebben a kategóriában legalább "erősek". Kezdésnek egyébként meglehetősen jó volt, látszik, hogy Takaki mester keze van a háttérben, és nem véletlenül promózták ennyire ezt a cuccot. Senran Kagura x Soul Eater, ha röviden össze akarnám foglalni Shinmai Maou no Testament BURST szintén jól kezdett, fanservice terén pedig már az első részben sem volt hiány. Ha a történet is lesz olyan jó, mint az első évadban, akkor biztosan élvezni fogom. Nálam kb ennyi, még az Owarimonogatarit akarom majd mindenképpen nézni. Így elsőre egész jó a szezonos felhozatal. |
|
2015.10.11 8:42 / utoljára módosítva: 2015.10.11 8:50 00 / | |
Offline
|
|
Anitore EX
Fogalmam sincs, mi ütött belém, de valamiért elkezdtem nézni ezt az egyébként négy perces epizódokból álló retardságot... és vigyorgok alatta. Mondjuk a kötelező szilikon-kosárért a harmadik részben ARGH, de ezt tudjuk be annak, hogy szemmel láthatóan "minden" fétist igyekeznek kielégíteni benne. Ja, és bírom a közösséget is; /a/-n tök élvezetesek ezek a threadek. (Büszkeség, standardek, meg miegymás - adieu...) |
|
2015.10.27 9:36 00 / | |
|
|
Én nem sok mindent nézek...
Comet Lucifer - Felia aranyos, az OP bejött, az anime eddig egynek elmegy. Noragami S02 - Az OP alapján valószínűleg hasonlóan "szép" adaptáció lesz, mint az első évad, de majd kiderül, mi lesz. Annyira tisztán már nem emlékszem a mangában történtekre, szóval el is olvasom újra az adott fejezeteket. Owari no Seraph S02 - Eddig még nem estem tőle hanyatt. Owarimonogatari - Monogatari. Kell ennél több? Rakudai Kishi no Cavalry - Egyre jobb és jobb, azt hittem az Absolute Klisé Duo szintjén fog mozogni, de eddig egy meglehetősen kellemes csalódás. Shinmai Maou no Testament Burst - Ha legalább olyan jó lesz, mint az első évad, akkor nem lesz vele problémám. Utawarerumono: Itsuwari no Kamen - Hát, valami komolyabb dologra számítottam, elég sok benne a poénkodás... de attól még nézhető. Valkyrie Drive: Mermaid - Végre valami yuri. A One Punch Mant az első rész után dobtam, halál unalmas volt, valahogy most nem jött át ez a kreténség. |
|
2015.10.27 10:47 00 / | |
Offline
|
|
Esetleg egy top5 must watch-ot írna valaki ebből a szezonból? Én még egy animét se kezdtem el, és most már azért lehet látni ennyi részből, hogy melyik jó, melyik kuka
|
|
2015.11.04 16:06 00 / | |
munkatárs
|
|
Pitbull írta: Esetleg egy top5 must watch-ot írna valaki ebből a szezonból? Én még egy animét se kezdtem el, és most már azért lehet látni ennyi részből, hogy melyik jó, melyik kukaMust watch csak egy van a szezonban, a One-Punch Man |
|
2015.11.04 16:09 00 / | |
munkatárs
|
|
Nekem a One-Punch Man nem jön be annyira, viszont a Subete ga F ni Narut nagyon várom hétről-hétre. ^^
|
|
2015.11.04 18:35 00 / |