- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Anime chAArt: 2022 tavaszi szezon
|
|
Hol kezdjem? Melyik kezembe harapjak először?
Először megfogalmaznám az észrevételeimet... Változik a trend: kevesebb fantasy és több slice of life mű fog érkezni erre a szezonra! És súlyosan ígéretesek! Ha mindent nézni akarok, bele kell, hogy gebedjek! Jöjjenek a kötelező jellegű folytatások, melyek nézni fogok, mert nézni fogok... Ennyi! Néztem az első, második, harmadik, tehát az előző "n" számú évadot... Nyilván ki nem hagynám a folytatást! Honzuki no Gekokujou: Shisho ni Naru Tame ni wa Shudan wo Erandeiraremasen 3 - Kedvenc könyvmolyunk visszatér! Kingdom 4 - Nyögvenyelősen és több, mint egy év kihagyással, de befejezték a félbehagyott 3. évadot... Vannak hiányosságok, nem komfortos a kiindulási alap, de hangulatos és szeretem, így nem hiszem, hogy nagy baj lenne a sorozattal! Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic - Ágyúval verébre BASZOD! Látok ebben még pár száz epizódot... Egy 50 epizódos évadnak neki is lehet állni! Nyilván nem lesz ekkora szerencsém, de az igényeim meglennének! Komi-san wa, Community-shou desu. 2 - Limonádé-sztori, de ettől függően kellemes csalódás... Nyilván nézem tovább! Most jöjjenek a nulláról induló jelöltek! Dance Dance Danseur - Már most megkapja tőlem az év legigényesebbjének kijáró díjat... Ballroom e Youkoso fíling árad felőle első ránézésre és valami gyenge Yuri!!! on Ice utánérzés. Ez kell legyen az animevilágban a bölcsek köve! Love All Play - Az előző cím mellé ezt rögtön oda is tehetjük... Kifejezetten igényesnek tűnik egy súlyosan túltelített piacon is, egy súlyosan agyonhasznált koncepción belül is! Sokat várok tőle! Otome Game Sekai wa Mob ni Kibishii Sekai Desu - Mostanság mindenki aki nem tudja mit csinálni, az isekait csinál... Lehet akár jó is, bár a téma manapság erősen agyonhasznált és egyre nehezebb azon belül újat mutatni! Kawaii Dake ja Nai Shikimori-san - Szintén népszerű téma, szintén kevés kiaknázatlan lehetőséggel, de ha jól csinálják kincset érhet! Ao Ashi - Jöjjenek a sport tematikát éltető sorozatok! Ezek nyilván ki nem maradhatnának nálam! Első egy kis foci, erősen Giant Killing utánérzéssel, ha csak a koncepcióját nézem... Akár jó is lehet! Birdie Wing: Golf Girls' Story - Már kevesebb jót ígér maga a sport is... Golf! Valahogy nem tűnik izgalmasnak. Ezek mellett a MeToo mozgalom is célt ért és egy gazdag fehér férfiak uralta sportágat, ázsiai tinilányok által próbálnak népszerűsíteni... Ezek a próbálkozások rendszerint a fantázia, a karakterek mélységének és maga a sztori hiányosságait próbálja meg elfedni... Próbát hajlandó vagyok tenni, bár ettől függetlenül húzom a számat! Aharen-san wa Hakarenai - Oldalogjunk el a sportpálya mellől és üljünk be ismét a sulipadba. Komi második eljövetelére számítanék! Aztán lehet, hogy egy teljesen más sztorit kapunk! Gunjou no Fanfare - Újabb olyan cím, mely akár ígéretes is lehetne, de ez az idol téma ritkán jár kéz a kézben a minőséggel... Akár jó is lehetne, de attól még húzom a számat. Csak cáfoljon rám! Tomodachi Game - Másnak talán a Squid Game, nekem a Danganronpa jutott eszembe... A koncepció mindig érdekes marad, legfeljebb megugrani nem tudja mindenki! Spy x Family - Durván jó cuccnak ígérkezik! A vígjáték témakörben nagyon rég találkoztam olyan művel, mely ilyen zsigeri szinten magában hordozza a humort! Talán legutóbb a Kaguya-sama volt ilyen combos, már a nulláról! Az utsó kettő cím inkább csak lábjegyzet, nem írok hozzá semmit, mert nem valószínű, hogy bele fogok kezdeni... Summertime Render Heroine Tarumono! Kiraware Heroine to Naisho no Oshigoto Egy mozifilm azért maradt a végére, pár hónapja már rajta van a radaromon és mivel Netflixes, lehet, hogy rögtön magyar premierje is lesz? Bubble Ritka, hogy ennyi cím ígéretes legyen számomra, de idővel majd úgyis eltűnik a listámról pár cím! Legyen jó a szezon! UI: Kyos! Szalamandra! Ilyenkor már rég megírjátok a listátokat! Mi történt veletek? |
|
2022.03.23 0:56 00 / | |
|
|
Ez a szezon már sokkal izgalmasabb lesz a jelenleginél, Akebi és Sono Bisque-n kívül nem igazán érdekelt semmi az új címek közül.
Nézzük először a folytatásokat: Kaguya-sama S3: Simán lehet nálam szezon legjobbja, ha jól leadaptálják "addig" a jelenetig. Természetesen Spy x Family durva kihívója lesz, de arról madj később. Komi-san S2: Még nem fejeztem be Part 1-et, de szolid sol anime, el lehet rajta szórakozni heti szinten. Date a Live S4: Amilyen f*stalicska volt a 3.évad, itt sem várok tőle semmi többet, a stúdió egy ganéj, előzetesből ítélve jobb lesz a többi animéjükhöz képest, legalábbis a rajzolás. Tate no Yuusha no Nariagari Season 2: Erről még nem döntöttem teljesen, mert 1.évad szerintem nem volt jó, de ha azt nézzük, hogy első 3 rész és utolsó 3 rész fasza volt, talán mégis adhatnék neki egy esélyt. Térjünk is át az új címekre, amik szerintem brutál jók lehetnek. Spy x Family: Nem kérdés, ennek is el kellett jönnie. 2 brutál jó stúdió készíti (igen, CloverWorks kijavította a múlt évi hibáját, szép volt), így aztán sokat várok tőle. Ahogy olvastam, a sztori brutál jó, így simán lehet szezon kedvenc. Kawaii dake ja Nai Shikimori-san: Egy újabb waifu-t avatunk fel kérem szépen. Jókat hallottam róla, jó stúdió kezében van, előzetes eléggé megfogott, valószínű a szezon erősebbik felét fogja erősíteni. Aharen-san wa Hakarenai: Ahogy megszólalt Minane Inori a trailerben, instant betettem Tervezettbe. Egy baromi vicces komédiára számítok, jó seiyuu-kkal megspékelve. Tuti nézős. Kakkou no Iinazuke: Ugyancsak a seiyuu felhozatal miatt fogott meg, viszont ha átmegy full hárembe (nem ismerem a mangát), valószínűleg katasztrófa lesz. Csak könyörgöm, ne menjen át cringe-be, és kapjunk egy értelmes főszereplőt. Summertime Render: A borítókép egyből berántott, csodaszép karakterdizájnt kapott. 24 részes, lesz de kissé félek, hogy 144 chaptert hogyan fognak ÉRTELMESEN adaptálni. Bizakodó vagyok, de 6-7, esetleg 9 rész alatt ki fog derülni. Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi: Egy könnyed sol anime, CloverWorks által. Rájöttem, hogy ezeket nem szabad mostantól kihagynom, mert a stúdió érzi hogyan kell sol mangát adaptálni, Akebi példájára. Ráadásul Takagi-san mangakája készítette, szóval tuti megnézem. Onipan!: Erről sokat nem tudok elmondani, WIT készíti, de eléggé wtf kategória lehet. Animáció brutál lesz előzetest látva, de ez náluk alap. Original cucc, lehet hogy valami jó fog kisülni belőle, meglátjuk. Jöjjenek, amiket tuti kihagyok: Rikei ga Koi ni Ochita no de Shoumei shitemita. Heart: Borzalmas volt 1.évad. Utálom a stúdiót is, szóval bele sem kezdek. Yuusha, Yamemasu: Klisé, fantasy, stb. Kár belenézni. Mahoutsukai Reimeiki: Még eggyel több isekai/fantasy. No thanks. Otome Game Sekai wa Mob ni Kibishii Sekai desu: Cringe, buta alaptörténet. Shijou Saikyou no Daimaou, Murabito A ni Tensei suru: Előre megmondom, hogy ez lesz a szezon legrosszabb isekai címe, elég csak a borítót nézni, ezenfelül ezt fogják a legtöbben nézni is.... Tomodachi Game: Egy újabb Survivor. Squid Game nekem tetszett, de előzetes annyira nem fogott meg, hogy még esélyt sem akarok neki adni. Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekakechuu: Nem mondom, hogy tuti rossz lesz, de egyszerűen már nem tudnak érdekelni a klisés fantasyk. Koi wa Sekai Seifuku no Ato de: Ocsmány rajzolás, nincs az az isten, hogy végigszenvedjem. Dance Dance Danseur: Egy újabb töltelék cím MAPPA-tól. Szép lesz a rajzolás, de a balett nem az én műfajom. Összességében látszódik, hogy több címet fogok nézni, mint téliből, remélem nem kell csalódnom egyikben sem. |
|
2022.03.29 15:55 00 / | |
Offline
|
|
Nos. Inkább nem mondok arról semmit, mi van meg és mi nincs.. Ilyen se volt még egyébként. Hogy a szezon kezdetekor írom össze a listám. De ami azt illeti, annyira nem foglalkoztat mostanában az animézés, hogy igazából nem is izgat.
Azért összeírtam. Kakkou no Iinazuke - Egy újabb hárem, egy újabb szürreálisan buta koncepcióval. A Yamada-kun alkotójától. Annyira nem mozgat. De belenézek. Aharen-san wa Hakarenai - Úgy látszik ez a romantikus animék egy új hulláma. Nekem nincs bajom ezekkel egyébként. Ami talán érdekes lehet, hogy az Otherside Picnic studiója fogja csinálni, a zenékért pedig az a csávó fog felelni aki a Vivy-ben és a Beastars mindkét évadában felélt a zenékért. KanaHana is a gárdában. Elfogom szerintem nézegetni ezt a cuccot. Ao Ashi - A Productin I.G a Kaze után egy újabb sport animével "lep" meg minket. Kicsit sajnálom, hogy futball. Mert eddig nekem őszintén nincs túl sok jó élményem a focis animékről. Egynek elmentek azok amiket láttam, de meh. Így ránézésre se hiszem, hogy ez változna most, de talán. Belenézek. Honzuki S3 - A Sonny Boy mellett a másik kiemelkedően jó isekai az utóbbi években. És még folytatást is kap. A HARMADIKAT. Miféle alternatív univerzumba kerültem?! Az isekai fanoknak tetszik egy olyan isekai amiben nincs op főhős, 30 centis farokkal? Képtelenség. Birdie Wing: Golf Girls' Story - A másik golfos anime. A jobbik. Legalábbis ránézésre. A studió okán a látványra nem lesz panasz. A Chio-chan rendezője felel a projecktért. Oké. Ez azért érdekes is lehet még. A zenéért az a csávó fog felelni aki a Gosickban és a Planetesben is. Ez azért felkeltette az érdeklődésem. Belenézek. Black Rock Shooter: Dawn Fall - 10 év után visszatér egy újabb sorozattal. Sokan ajánlották nekem ezt a cuccot anno. Azóta se néztem meg. Azért felírtam. Majd ha úgy döntök belekezdek, megnézem utána ezt is. XD Dance Dance Danseur - A MAPPA balettos animéje. Mondanám, hogy igértesnek néz ki. De az ilyen cuccoknál két erőteljes aggodalmam szokott lenni. Amik általában be is igazolódnak. Egy, egy bishounen fanservice-zé válik az egész és bele is fullad ebbe. (Király lenne, ha olyan lenne, mint a Bakuten tavaly, de erősen kétlem). Kettő, egy túldrámázott meloborzalom váltja fel a sportrészt. Ettől méginkább vérthánynék. Mindenesetre! A készítők között vannak érdekes alakok. Ott van a zenéért felelős csaj, aki a Kokkoku-ban és a Bem-ben is felelt a zenéért. Vagy a rendező csávó aki mások számára biztosan, számomra annyira nem pozitívum. A Zombieland Saga directora. Szóval belenézek. Nem fűzök hozzá nagy elvárásokat, így lehet meglepődöm. Date a Live S4 - Újabb studióváltás. XDDDD Szegény franchise-t annyira megrángatják már, hogy nekem kínos. Mindenesetre a harmadik évad egy nagy ugrás volt a másodikhoz képest. Az elsőtől persze így is fényévekre. Ennél rosszabb már nem történhet ezzel a cuccal. Majd lesz valahogy. Deaimon - Annyira szeretném mondani, hogy várom. Mert én imádom a gyereknevelős cuccokat. De nem akarom mondani.. Mert megint kezdődik g*c... Érzem. És most még a gasztronomiát is belekeverik ebbe a fétisromantikus cuccba. Geh. Valószínűleg elkezdek fórumokat böngészni később, hogy jó-e megérzésem (remélem nem!), ezzel kapcsolatban. Addig bele se kezdek, az tuti. Kono Healer, Mendokusai - Meh. Annyira nem tűnik érdekesnek így elsőblikkre. Hayami Saori a gárdában. Ennyi, amit feltud így ránézesre mutatni. Gunjou no Fanfare - Original sport anime. Nekem ez így ránézésre valami műkomoly tinidrámának tűnik, a rosszabbik fajtából. Az mondjuk érdekes, hogy Sawano felel a zenéért. A rendező korábbi két munkája igen jól sikerült (Bloom, Sakurako-san), szóval ez azért bizakodásra ad okot. Belenézek. Tomodachi Game - Oh. Csak nem hiányolt valaki egy edgy survivor animét?! A Dead Tube alkotójának újabb agymenése. Érdekes. Erősen Danganronpa után szabadon érzést kelt. A studiót újabb probálkozása a csőd előtt. Legalábbis a korabbi munkáit nem voltak épp a "legjobbak". Healer Girl - Újabb uncsi CGDCT anime, a gyártósorról. Gondoltam ezt, még ránem néztem a studióra és a staffra. Legit elkezdem várni. Márcsak a studió okán. Amik eddig négy jelentősebb animét csináltak. És azok nem kicsit ütöttek. Várom. Lehet csalódok. De várom. Yuusha, Yamemasu - Maga a koncepció még érdekes is, de nyilvánvalóan csak egy újabb op főhőssel operáló fantasy.. A studióból kiindulva, egy merő dögunalom lesz közepesen gyenge animációval. Kunoichi Tsubaki no Mune no Uchi - A Takagi-san írójának másik pure vígjátéka. A Cloverworks gondozásában. Várós. Kaguya-sama S3 - Oh YES! Finally! Végre folytatódik. Ténylegesen. A második évad, nem folytatta az első évadot, hanem feldolgozta a kimarad fejezetek egy részét. Azt nem tudom, hogy a harmadik évad merre indul, de a alcímből adódóan szinte biztosan előrefele. Amit én nagyon, de nagyon fogok élni. Oh bizony. Ha valóban így lesz akkor.. Get ready. Koi wa Sekai Seifuku no Ato de - Egy újabb rómeó és júlia stílusú mű. A középszerűség mintapéldája studió csinálja. Meh. KanaHana a gárdában és Masayoshi Oishi adja elő az openinget. Belenézek. Komi-san S2 - Az első évadot se fejeztem még be (4 részt láttam), eddig meglepően jó amúgy, szóval a folytatást is felírom. Love All Play - Elég középszerű sportanimének tűnik. Belenézek. Shachiku-san wa Youjo Yuurei ni Iyasaretai. - Senko-san reverse verzió. Konkrétan. Szintén a középszerűség studiójától. Ami meg is látszik. Belenézek. Onipan! - Ez egy original slice of life. A Wit-től?! Dafuk. Na, erre kíváncsi vagyok. RPG Fudousan - Még mindig amondó vagyok, hogy kéne egy jó boszis anime már a LWA után, de csak nem jön össze. Ez most egy boszis, rpgs ingatlanügynök anime? Whut. Erősen kétlem, hogy végignézném, de meglátjuk. RikeKoi S2 - Ez egy ilyen kérdőjeles dolog nekem, mert az első évadból, konkrétan nem emlékszem semmire. De tényleg. Szóval felkerül az elsőévad rewatcholása utáni elkezdésre. Addig hagyom. Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekake-chuu - Mégegy op főhős isekai. A két studió akik közösen készítik viszont érdekes. A Super Cub és a Somali and the Forest Spirit studiója. Kawaii Dake ja Nai Shikimori-san - A koncepció érdekesnek tűnne, de nem vagyok benne teljesen biztos mit is takar pontosan. Most egy borderline személyiségzavarról beszélünk vagy ténylegesen többszörös személységről? Vagy csak túlkomplikálom, és csak átmegy durciba vagy menőbe a csaj? Mindegy. Majd meglátjuk. Mindenesetre érdekesnek néz ki, márcsak azért is, mert itt egy már randizó párrol beszélünk, ami eleve ritka. Ha a főhős nem lesz nyámnyíla és azért egy normális(abb) párkapcsolatot láthatunk majd, engem megnyertek. Spy x Family - Talán ez a szezon leghypeoltabb címe. Ezeket szoktam általában egy rész után kukázni. XD Mindenesetre, érdekesnek igérkezik. Várós. Summertime Render - Ez ilyen Arakawa Under the Bridge után szabadon cuccnak néz ki. Nyilván csak a főszereplő páros okán. Így ránézésre egy egész korrekt kis krimi lehet belőle. Remélem is, speciel, mert a műfaj nem bővelkedett kiemelkedő darabokban mostanság. És abból ítélve, hogy 25 részes lesz, szerintem a készítők is komolyan gondolják. Nagyon várom. Talán végre kapunk egy jó krimit annyi év után. Mahoutsukai Reimeiki - A Grimoire of Zero alkotójának újabb fantasy-ja. Na, ezt várom. Ha lesz olyan jó, mint az író másik műve ÉS nem jut arra a sorsra, mint az elődje.. Imádni fogom. Shokei Shoujo no Virgin Road - Valahonnan ismerős ez a koncepció. Szerintem már pár tucatszor elsütötték. Mindenesetre egy középszerű isekainak igérkezik. Belenézek. Shijou Saikyou no Daimaou, Murabito A ni Tensei Suru - Sose unják meg az op fantasykat. Soha. Belenézek. Tiger and Bunny S2 - Bírtam az első évadot. Bár messze nem hypeoltam annyira szét, mint mások. Azért annyira szerintem nem volt jó, viszont, hogy a folytatást nézni fogom-e, na az nem kérdés. Heroine Tarumono! Kiraware Heroine to Naisho no Oshigoto - Fiúhárem. Ráadásul idolos. És tinidráma is. XDD Szerintem ezt külön nekem csinálták. Még a mecha műfaj kellett volna és ott robbantam volna szét. Sayori a gárdában, de.. Otome Game Sekai wa Mob ni Kibishii Sekai Desu - Szóval ez egy férfiaknak készült fiúhárem lesz?! Ha jól értem. Csak itt a fiúhárem egyik tagjának a szemszögéből fogjuk látni az eseményeket? Vagy én értettem félre valamit. Előfordulhat. Mindegy. Belenézek. Paripi Koumei - Oké, ez viccesen hangzik. Érdekes koncepció. A P.A Works csinálja. Belenézek. A többi cucc ami érdekel. Vampire in the Garden Bubble Spriggan Odd Taxi Movie Tongari Atama no Gonta Inu-Ou Takagi-san Movie |
|
2022.04.02 10:59 / utoljára módosítva: 2022.04.02 11:07 00 / | |
|
|
Bár a téli szezonban 8 animét írtam össze magamnak amiből 5-t végignéztem, 1-nek az utolsó pár epizódja még pótolnom kell, abban a tekintetben gyenge szezon volt, hogy ezen címek nagyja kevésbé érdekelt és nem volt 1 folytatást ezek közül leszámítva amit kimondottan vártam volna. Ezért is lehetett az, h most doramakat néztem inkább. De nem ez a helyzet a most következő tavaszi szezonnal!
Folytatások: Honzuki no Gekokujou 3.évad: messze ezt várom a legjobban. Igaz szeretném még előtte valamikor újrázni az előző két évadot, emiatt lehet váratom magam még az új részekkel. Tate no Yuusha no Nariagari 2. évad: Már a minap elkezdtem belenézni a korábbi részekbe, hogy felelevenítsem mik is történtek azokban, mert bármennyire is volt jó, így utólag azért eléggé feledhető. Kyoukai Senki 2. évad: ha már az előzőt végig nézem, megpróbálom ezt is. Új címek: Shokei Shoujo no Virgin Road: no ennek már meg is néztem az első részét, ígéretesnek tűnik, de van olyan érzésem ez csak beetetés volt és innen már csak lefelé megyünk. Deaimon: remélem ez Barakamon szerű sorozat lesz és akkor nagyon elégedett leszek. Spy x Family: az első előzetese tetszett, de nagyon remélem, hogy romantika az nem nagyon lesz benne és inkább egyfajta kémes vígjáték lesz. Mahoutsukai Reimeiki: valahogy a boszorkányos animékre mindig vevő vagyok, szal meglesem. Yuusha, Yamemasu: egyértelműen Maoyuu Maou Yuusha rip-offnak tűnik és nem is a nívósabb fajtából, de hátha jó lesz. Gaikotsu Kishi-sama, Tadaima Isekai e Odekake-chuu: na ettől nem várok sokat és sanszonszos, hogy erre végül nem is fogok sort keríteni. |
|
2022.04.05 23:12 00 / | |
|
|
A már régebben említett korona vírusos probléma miatt a [Kawaii dake ja Nai Shikimori-san] anime további részeinek előre látható kiadási dátumai (japán idő szerint):
2022/5/14 6. Rész 2022/5/21 recap vagy valami bohóckodás 2022/5/28 7. Rész 2022/6/4 8. Rész 2022/6/11 recap vagy valami bohóckodá 2022/6/18 9. Rész 2022/6/25 10. Rész 2022/7/2 11. Rész 2022/7/9 12. Rész |
|
2022.05.13 19:48 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7