- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Anime chAArt: 2019 őszi szezon
Offline
|
|
Elég ígéretesnek tűnik, így ránézésre ez a szezon. Persze nem hype szempontból, mert valószínű sokan fogni fogják a fejüket, hogy a nagy kedvenc hype animéik közül, melyikre voksoljanak, tekintve, hogy ez a szezon erősen a folytatásoknak kedvez. Persze ez nem rossz, számomra legalábbis. Természetesen ezektől eltekintve is lesznek elég erősnek ígérkező címek. Kezdve a legjobban vártammal ugye.
Africa no Salaryman TV - Elvileg ez egy alternatív verziója a '17-es sorozatnak, amit majd tervezek megnézni amúgy. Mindenesetre ígéretesnek tűnik a PV alapján, ráadásul Eri is a gárdában van. Hasonlóra számítok, mint a Honda-san volt. Ha fele olyan szórakoztató lesz, akkor élvezni fogom. Annyi biztos, hogy elég underground cucc lesz. Viszont az elég elrettentő, hogy a Hajimete és az Ore ga Suki script írója felel érte. Houkago Saikoro Club - Meg is van a szezon utalásokkal és reklámokkal teletömött címe. De adom. Külön poén, hogy a Hitman Reborn-t is jegyző Imaizumi ül a rendezői székbe. XD Érdekes lesz annyi szent. Várós. Ahiru no Sora - A leírás alapján csak egy sablonos shounen-nek gondoltam, de a PV alapján egész jó is lehet még. Van benne egy kevés Haikyuu!, egy kicsi Ippo és egy pici Eyeshield is. Már csak a design miatt is elég szembetűnő, de a párbeszédek is elégé hajaznak ezekre. Akár még jó is lehet. Ha lesz olyan jó, mint a Hinomaru vagy a Kaze, én csak örülök. Viszont érdekes választás volt, pont a The Pillows-ot felkérni az openingre. Bár a stílusuk, akár még jellemezheti is a sorozatot. Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo - Végre! Végre! Itt van a megérdemelt animeadaptációja, a már-már kultikussá váló ShindoL műnek. Végre itt az Emergence TV animeadaptációja. Jó sokat kellett várni. Bár, sajnos a műfaji besorolásokat nézve, szarrá lesz cenzúrázva. Sad Story. Mindenesetre várós. Az év legjobbja lesz, egyértelműen! Mégis csak egy mestermű. Ezt félretéve, tényleg egész érdekesnek tűnik. Viccesen kiforgatja a szokásos tucathárem szituációt. Akár még egy műfaj paródia is lehet belőle, kitudja. Kíváncsian várom. És, mivel maga az író felel az összeállításért, így bizakodó vagyok. Külön reményeket fűzök a studióhoz, a Senryuu Girl után, elvárom a hasonló minőséget. Hogy ez sikerül-e, az más kérdés. Ascendance of a Bookworm - El is érkeztünk a novellesek hype animéjéhez, amiről ódákat zengenek. És, ez esetben nem gondolom azt, hogy túlértékelik. Tekintve, hogy egy igen ígéretes isekainak tűnik, mind a leírás, mind a PV alapján. Az már elkönyvelhető szerintem, hogy a legjobb isekai lesz az évben, már csak az eddigi felhozatal miatt is nyilvánvaló, és az egyetlen ami eléri azt, hogy négy pont felé értékeljem. (Igaz, ott volt a Maou-sama, de azt csak a főszereplő miatt kapott, plusz egy pontot). Szóval várós. Assassins Pride - Elég semmitmondó a leírás alapján, és ennek ellenkezőjéről a PV sem győzött meg. Valamint, ez lesz a rendező első munkája, ahogy néztem. Várhatóan egy tizenkettő egy tucat fantasy lesz, amitől felesleges sokat várni. Persze lehet tévedek. Azur Lane - A játékról sokat hallottam, de még nem játszottam vele, mindenesetre belenézek. Babylon - Izgalmas krimi-thrillernek ígérkezik. A PV teljesen meggyőzött. Az is egy pozitívum, hogy a Twin Engine áll a gyártás mögött. Beastars - A szezon nagy körökben elítélt animéje. Fury anime is on. Nekem speciel nincs bajom vele, és a vonal amin elakar indulni a koncepció alapján, kifejezetten bejön. Azt kétlem, hogy olyan magaslatokat célozna meg, mint a Zootropolis, ettől függetlenül kíváncsian várom mi sül ki belőle. Mugen no Juunin: Immortal - Bírtam a 2008-as sorozatot, mondjuk nem emelkedett ki nagyon a műfajából. Viszont ami egy kicsit zavar ezzel kapcsolatban az az, hogy a készítők azt nyilatkozták, hogy teljes adaptáció lesz. Nemigazán tudom, hogyan akarnak 200 fejezetet beletuszkolni, akár 24 részbe is. Igaz, az se vágom, hogy az eredeti sorozat meddig jutott el, és esetleg annak a folytatásaként lesz meg a teljes adaptálás? Mert úgy tudom nem folytatásként van lejegyezve?! Talán meglépnek egy 30-40 részes sorozatot? Érdekes.. Mindenesetre várom. Mint mondottam, nekem tetszett az eredeti sorozat, szóval, ha hozza azt a szintet legalább, akkor én teljesen elégedett leszek vele. Didn't I Say to Make My Abilities Average in the Next Life?! - Mikor megláttam, hogy Masahiko fogja rendezi egy pillanatra megörültem, aztán rájöttem, hogy ez a cselédes szutyokhoz hasonló semmitmondó hulladék lesz. Annyi különbséggel, hogy itt nincs műfajerőszak. A leírás egy merő zagyvaság. Ahogy néztem a studió otthon van a 'témában', szóval elengedem a dolgot. Hiányzik már egy jó Masahiko féle, paródikus vígjáték. Vicces amúgy, hogy ezt a PV után, már most dobni akarom. XD Adok neki egy részt, majd elválik milyen lesz. Null Peta - A koncepció érdekesnek ígérkezik. A teaser alapján is nézhetőnek tűnik, szóval belelesek. Original anime lesz. Shokugeki no Souma S5 (S4) - Végre! A lezáró évad. Remélhetőleg egy komplett zárást kapunk. Zenékből is el leszünk látva bőven. Az opening STEREO DIVE FOUNDATION, az ending pedig nano.RIPE. Erős. Azt viszont sajnálom, hogy Risa nem tér vissza, persze nincs bajom Erina mostani hangjával se, de azért Risa mégiscsak jobb volt. Choujin Koukousei-tachi wa Isekai demo Yoyuu de Ikinuku you desu! - Meh. Belenézek. High Score Girl S2 - Hell yeah! Nagyon várós. Az első évad és a manga is kedvenc. A mangát már elolvastam, így még inkább várom. Mondjuk az ocsmány CGI-t megint meg kell majd szoknom. Kabukichou Sherlock - Egy héttel a tavaszi(?) szezon kezdete előtt, áttenni az őszire, egy nagyon kedves lépés volt. Pláne mivel nagyon vártam. Persze, ha a minőségen múlik, akkor simán várok még pár hónapot, de azért egyetlen hét, mégis egyetlen hét.. Azon se lepődnék meg, ha most is a szezon kezdés előtt raknák át, mondjuk a tavaszi szezonra. Mindegyis.. Várós! Kandagawa Jet Girls - No lám, egy egyedi témájú anime. Ilyen se volt még. A jet-ski főszerepben? Érdekes. El leszünk látva fanservice-el is a studió jóvoltából, az egyszer biztos. Belenézek. Levius - Érdekesnek ígérkezik a koncepció alapján. A mecha mivolta, nem éppen egy pozitív jelzés számomra. Mindenesetre belenézek. Ha másért nem is az ost-okért és a Mob Psyho 100 forgatókönyvírójáért mindenképp. Talán kapunk egy fasza cyberpunk animét, mostanában nem nagyon volt ilyen. Mairimashita! Iruma-kun - Hogyan fogd fel poénként, hogy a szüleid eladtak egy démonnak. eloel ikszdé kettőspontdé.. Hát a koncepcióban én semmi vicceset nem látok, de nem is ez a lényeg. Generic sorozatnak tűnik, de Saori miatt belenézek. Boku no Hero Academia S4 - Végre, a várva várt folytatás. Yeah! Mondjuk időközben beértem a mangát, szóval már nem lesz akkora "hűha!" érzésem a nézése közben, de attól még várom. No Guns Life - A szezon legjobban vártja, és ha jó adaptáció lesz, akkor a szezon legjobbja címet is simán zsebelte. Sajnos a Madhouse fogja csinálni, ami már egy elég erős ok az aggodalomra, tekintve, hogy mostanság kb a Pierrot szintjén vannak. Az utóbbi munkáik egytől egyig borzalmasak voltak. Emiatt nem nagyon tudok reménykedni abban, hogy jó lesz. Az sem előny, hogy az Overlord staff-ja fog dolgozni rajta. Bár lehetséges, hogy ezzel akarnak visszatérni. Az esélyek 50/50. Majd elválik. A PV alapján bizakodó vagyok. Ha másért nem is az ost-okért érdemes lesz belenézni. Pet - A studióban eddig még nem csalódtam. Szóval várom, hogy ebből mi sül ki. A koncepció meggyőzött. Noha eddig még egy teaser sem jött ki, ami kicsit fura. Psycho Pass S3 - Oh boy! My body is ready! Ugyan nekem a második évad annyira nem jött be, amit mi sem bizonyít jobban, hogy semmire se emlékszem belőle.. Gondolkodom, hogy újranézem-e gyorsan, de nem sok kedvem van hozzá. Mindegy is. Abszolút várós cucc. Radiant S2 - Hát.. Közömbös vagyok ezzel kapcsolatban. Nem volt bajom az első évaddal, de azért az átlagkategóriát is csak éppen súrolta.. A mangába végül nem olvastam bele, és igazság szerint az első évadból se sok minden maradt meg, csak annyi, hogy egy szivárványba burkolt, fillerek teletömött dögunalom volt. Heti egy részben ezt az évadot is el fogom nézegetni. De nem különösebben érdekel. Rifle is Beautiful -Egy 4koma adaptáció lesz. A leírás alapján jó is lehet. Hataage! Kemono Michi - A szezon mindfuck sorozata lesz. Érdekes egy újragondolása az isekai műfajnak. Ha a humor nem lesz túlságosan közönséges, amitől előre félek, akkor akár még egy egész szórakoztató sorozat is lehet belőle. Ahogy néztem ez lesz a studió első animéje. Hoshiai no Sora - Original sport anime. Sem a leírás, sem a PV nem győzött meg. Erősen melodráma szaga van az egésznek. Ráadásul egyből a Hanebado jut eszembe róla, főleg a színek keltette légkör miatt.. Nincs sok kedvem megint egy "legyél öngyilkos" mondanivalójú cuccra. Elég meh. Viszont a látványra szerintem nem lesz panasz. Adok neki egy részt. Special Crime Investigation Unit Special 7 - Jó kis akció-kriminek tűnik. Original anime lesz, szóval nulla megkötés. Várós. Ha epizodikus lesz, külön lepacsizok vele. Nanatsu no Taizai S3 - Végre ennek is megérkezett a folytatása. Ez a szezon tele van hype címekkel. De nem is baj. A mangát olvasom héba-hóba, bár azért le vagyok maradva pár fejezettel. Ennek ellenére, várós. Bár a studióváltás nem épp előnyös. Kíváncsi vagyok a DEEN, hogyan birkózik meg az elvárásokkal. Főleg a harcoknál fog feltűnni a változás. Az UVERworld openinget viszont adom! Tenka Hyakken - Játékadaptáció. Hmm.. Belenézek. Kono Yuusha ga Ore Tueee Kuse ni Shinchou Sugiru - Geh. A White Fox újabb förmedvénye. Esély se nagyon akarok adni neki. A leírás alapján csak egy tizenkettő egy tucat isekai. A PV is kiábrándító. Igaz, pozitívum, hogy most legalább nem egy olyan címet csesznek el, ami a középszerűsége ellenére túl komolynak adja el magát. Ez a cucc legalább lazán beismeri, hogy tucattermék. De aki a legjobban fog sírni az az író. Meg persze a lightnovel olvasói. Előre is RIP. Hasonlóan, mint az előző szezonos Isekai Cheat-nél, itt is csak a MYTHROID miatt fogok belenézni. Adok neki egy részt. Ennél tovább amúgy se bírná, ebben biztos vagyok. Val x Love - Generic háremnek tűnik, így ránézésre. Ráadásul a studiónak is csak két jó animéje van, ebből az egyik egy hentai. Szóval kétlem, hogy 2-3 résznél tovább jutnék, bár valószínűbb, hogy az első rész felénél megválok tőle. Kap egy esélyt. Majd elválik. Belenézek. Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai S2 - Hell yeah! A kedvenc hárem mangám, kapott egy folytatást! Az első évad, a hibái ellenére nagyon tetszett. Abszolút város. Ha pedig kiküszöböli az első évad bakijait, akkor meg pláne. Chuubyou Gekihatsu Boy - Talán ez az a cím, ami a legjobban taszít a szezonból. Aminek három fő oka van. Az első, hogy a leírás egy fiúháremet sugall. Annak ellenére is, hogy a PV azért más megvilágításba helyezi az egész cselekményt. A második a design, ami az olcsó animáció miatt is elég furán néz ki, de önmagában is elég taszító. A harmadik ok pedig az, hogy elvileg egy komédia lesz, de tekintve, hogy az Aoyama-kun rendezője felel érte, valahogy ebben a részében a dolognak, erősen kételkedem. Plusz egy ráadás indok, hogy azt hittem már elengedtük ezeket a Chuunibyou dolgokat és ezt a kötözött szemű karakteresdit. De úgy tűnik nem.. Azért belenézek. Movie-k és OVA-k, amik még érdekelnek a szezonból. ACCA OVA - Oh, de még mennyire. Black Fox - A fő oka amiért belenézek az a studió, meg aztán a koncepció is érdekesnek tűnik. Boku no Hero Academia Movie 2 - Várós. Fragtime - Hell yeah! A Bloom és a Kase-san után beindult a műfaj feltámasztása. Yey! Nagyon váróm, a mangát bírtam. Re:Zero OVA - Hát.. Nincs sok kedvem hozzá, de ha már az animét is végighánytam, akkor ebbe talán nem halok bele. Santa Company: Christmas no Himitsu - Az első film nem volt egy nagy durranás, bár én sose rajongtam túlzottan az ilyen karácsonyi cuccokért. De ezt is megnézem. Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai OVA - Mindenképp! Sora no Aosa o Shiru Hito yo - Mari Okada miatt belenézek. Nem vagyok túl bizakodó a műfaj miatt, de ha rajta múlik, akár még kimagasló is lehet. Human Lost - Érdekes seinen-nek ígérkezik. Belelesek. Kimi dake ni Motetainda - Bishounen.. De a koncepció, és Mari miatt teszek vele egy próbát. OPM S2 Specials - Megnézem őket. Violet Evergarden Movie - Megnézem. Mob Psycho 100 OVA - Mindenképp! Gochuumon wa Usagi Desuka?? OVA - Mindenképp! Plusz címek amikre talán, valamikor sort kerítek. Chihayafuru S3 - Egyszer biztos. Granblue Fantasy S2 - Előbb vagy utóbb. Shin Chuuka Ichiban! - A '90-es sorozattal már szemezgetek. Lehet a közel-távoli jövőben. Please Take my Brother Away S3 - Az első évadot elkezdtem, és tetszik egyenlőre. Szóval, ha minden jól megy, hamar beérem. Iya na Kao Sarenagara Opantsu Misete Moraitai S2 - Ha valami csoda folytán sikerül befejeznem az első évadot.. A mém miatt muszáj leszek, de annyira rossz... Hozuki's Coolheadedness OVA 2 - Valamikor biztos. Az előző szezonhoz képest, elég erős a felhozatal. Aztán majd az első részek utáni, és a fél idei rostán kiderül, mennyi cím marad meg ezekből a végére. |
|
2019.09.11 2:17 00 / | |
|
|
Most nagyon alapos voltam, magamhoz képest mindenképpen!
Amik kiemelt figyelemben részesülnek: Africa no Salaryman TV - Nagyon kemény agyradír, a számomra szimpatikus fajtából! Nagyon kemény társadalmi szatírának tűnik, melyben remélhetőleg nem kell csalódni! Honzuki no Gekokujou: Shisho ni Naru Tame ni wa Shudan wo Erandeiraremasen - Nem tudom, hogy mi fogott meg benne oly nagyon, de... Nem szeretem sem a fantasyt sem a sci-fit, így talán még szebb is! Sokat várok ettől! Babylon - Talán a legsötétebb hangulatú darab azok közül, melyeket kinéztem magamnak... Velős és többszörösen összetett történetet várok, egy politikai thrillert! Pet - Az első ami eszembe jutott: A sejt - The Cell (2000) Shokugeki no Souma: Shin no Sara - Három folytatást veszek fel, ez az egyik! Boku no Hero Academia 4 - Jól érzed, ez a második! Psycho-Pass 3 - Hát csak megvan a harmadik is! Amik még akár jók is lehetnek: Hoshiai no Sora - Barátságos sportanime, talán tudhat valamit! Ahiru no Sora - Rettegek ettől, de hátha... Kabukichou Sherlock - Elég hosszan tolták a premiert, ez ritkán tesz jót egy sorozatnak... Lehet, hogy csúnyát fog bukni! Ningen Shikkaku - Az egyetlen szólófilm, ami be lett válogatva ebből a szezonból! Jónak ígérkezik! Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo- Szerintem sok ilyet láttunk már... Egy próbát megér! Beastars - Eddig bizakodó voltam a NETFLIX-es sorozatokkal kapcsolatban, azonban ez a lelkesedésem mostanra alábbhagyott! Levius - Imádom a cyberpunkot, de a mecha műfajt kifejezetten gyűlölöm... Ambivalens érzések kavarognak bennem! Keishichou Tokumu Bu Tokushu Kyouakuhan Taisaku Shitsu Dai Nana Ka: Tokunana - Egy '90-es éveket idéző darab, mely alapjában véve egy kétélű kard részemről... Inkább csak elrettent! Majd kiderül, hogy mit kapunk! |
|
2019.09.20 0:25 00 / | |
|
|
Nos, az lesz a baj ezzel a szezonnal, hogy mindössze csak kettő anime érdekel úgy, hogy azokat valószínűleg szívese(bbe)n fogom hétről hétre követni. Ellenben rengeteg van, ami érdekesnek tűnik, viszont mindegyik mögött ott van egy hatalmas "DE!" felkiáltás.
Az egyedülik, amik tutik, azok a Chihayafuru és Psycho-Pass 3. évadjaik. Nem kell túlmagyarázni, mindegyiknek néztem az előző szezonját és tetszettek. Mondjuk persze bizonyos keretek között, mert a folytatásokban voltam kivetni valóim, szóval azok a kisebb-nagyobb hibákat mostanra orvosolják. (Ergo: Chihaya, kiegyenlítettebb legyen az arány a verseny és a hétköznapi részek között, PP te pedig ne újabb főgonoszt hozz be, hanem haladjon a sztori!) Amik érdekesek, de... Ahiru no Sora: Sose voltam nagy sport anime rajongó, míg nem jött a Kuroko és utána 1-2 jobb próbálkozás és onnan megváltozott egy rövid időre a véleményem erről a műfajról. De tényleg csak ideig-óráig tartott, mert aztán sorban jöttek a rossz és/vagy unalmas darabok, szóval jelenleg megint nagyon szkeptikusan állok minden ilyen műhöz. Ez lehet kap egy esélyt, mert kosárlabdás és elvileg lesz vagy 52 rész, de ugyanezért félek is, hogy hamar ki fog fulladni. Majd látjuk... Pet: Igazából túl sok minden nem derül ki a leírásából, csak hogy kik ezek a címszereplő Pet-ek, éppen ezért fogalmam sincs, merre hány méter. Oké, mistery seinen manga, de ezen belül mi? Gyilkossági ügyekkel foglalkoznak? Epizodikus cucc vagy van nagyobb története? Érdekesnek tűnik, de félek hogy csak ilyen Ranpo Kitan-szerű cuccot kapunk, ami weird az fuck, de ezen túlmenően nincs benne semmi. Chuubyou Gekihatsu Boy: Most hülyének fog mindenki nézni, de a Studio DEEN miatt akadt meg rajta a szemem. Nincs túl jó hírük, de miután pár éve bombaként robbantották a fejünk fölött a Rakugot, azóta eltűntek a szemem elől (ergo nem néztem tőlük szerintem nagyon semmit) és most kíváncsi vagyok, ebből mi lesz. Meg amúgy is jópofának tűnik a kicsit dilis fiúkkal, de félek a humor hamar ki fog fulladni, vagy átmegy valami fordított hárembe. Actors: Songs Connection: Ha van, anime, amit tuti gyorsan dobni fogok, az ez. Eleve én és a Vocaloid két teljesen külön világ. Nem szeretem őket és nem látom bennük a szépséget, de mindegy. Ezen túlmenően csak valami szokásos énekelgetős cuccnak tűnik, amit egyedül csak a seiyuu rajongók fognak lecsekkolni. Ezért is van a listámon. Szóval belenézek, mert rengeteg olyan seiyuu van benne, akit szeretek, de asszem pár rész alatt körvonalazódni fog, hogy ezen túl nincs sok benne. Bár ne legyen igazam. Babylon: Ez a cucc egészen addig jónak tűnt, míg meg nem néztem a trailet, majd kiderült, hogy a Seikaisuru Kado írójának/rendezőjének benne van a keze. A trailer alapján eléggé úgy tűnt, keményen próbálkozik hogy atom komoly animének tűnjön, míg ugye a Kado mutatta be anno az egyik leggázabb mélyrepülést, amit valaha láttam (pedig nem indult magasról). Ezen túlmenően meg uncsinak is tűnik. Szóval megvan az esélye, hogy az előítéleteim ne jöjjenek be, de szerintem én egy rész után búcsút mondok majd neki. Kabukichou Sherlock: Én szeretem a krimit, még ha annyit nem is olvastam a témában, de általában izgalmasnak találom a módot, ahogy a szereplők felgöngyölítenek egy ügyet. Sajnos animén belül egyedül a Detective Conan tudta eddig úgy prezentálni, hogy tényleg érdekes és szórakoztató legyen, játékon belül meg a Danganronpa, de ezen túl az ilyen animék csak csalódást okoztak nekem. Úgyhogy remélem, hogy ez az anime változtatni fog a felálláson, de kevés reményt fűzök hozzá és inkább csak egy sima, epizodikus ügymegoldós cuccot kapunk, ami annyira nem hoz lázba. Beastars: Vagy hype anime lesz, vagy egy hidden gem vagy nem tudom, de tényleg a két végletet látom, hogy vagy iszonyúan felkapják, vagy senki se figyel rá XD Engem a furcsa alapkoncepció miatt érdekel (meg talán díjnyertes is a manga?), viszont én elolvastam az első pár fejezetet a mangából és lövésem sincs, miről akar majd később szólni. Szóval lehet ez egyfajta társadalomkritika vagy bűnügyi cucc, vagy egy szimpla sötét hangulatú SoL állatszereplőkkel. Nem tudom. Érdekesnek tűnik, de félek, hogy a Houseki no Kunihoz hasonlóan ennek is nagyobb a füstje mint a lángja és nincs benne annyi mély tartalom, mint ami elsőre lejött belőle. |
|
2019.09.22 16:02 00 / | |
|
|
Hat anime szerdán? Ma a franc? XD Vagy csak én emlékszem rosszul, de eddig hét közben jó ha két szezonos volt eddig, de legalább is az előző szezonban.
|
|
2019.10.02 19:09 00 / | |
|
|
nem láttam a listában a sword art online alicization war of underworld..
|
|
2019.10.24 19:20 00 / | |
munkatárs
|
|
Pedig ott van az S-nél, a Super Shiro és a Taeko no Nichijou között.
|
|
2019.10.24 20:41 00 / | |
Offline
|
|
2 hét és vége a szezonnak. Ahogy az lenni szokott, most is a szezon végén értem el a félidőhöz. Egyrészt nem volt valami sok időm, másrészt, kellemetlenül sok cím van ebben a szezonban, és nagyon kevés a kukaalapanyag.
Elég erős szezonnak nézett ki és, mint mondtam, pár címet leszámítva az is lett. Nem is emlékszem, mikor volt utoljára olyan szezon, ahol ilyen kevés címet kukáztam, az első részek és a félidő után. Sőt, ha jól rémlik, eddig a legalacsonyabb kuka mennyiségem 8 cím volt. Szóval így félidőnél ez egy elég jó rekord javítás. Persze gyakori, hogy a félidő után hanyatlik meg egy-két cím, és most is vannak dobásra esélyes darabok, de még így se éri el a 10-es átlagomat. Általában legalább 10-12 címet kukázok vagy függesztek fel a 25-40-ből, szóval most, hogy csak 5 cím érte el ezt idáig, az azért nagy szó. Mindenesetre, ha a mennyiséget tekintem, és nem a minőséget. Akkor ez volt az év legjobb szezonja. Ha a minőséget nézem, akkor a folytatásokon kívül, egy animét se tudtam a kedvenceim közé rakni. Ellenben azok hozták a színvonalat. És, azért elég sok említésre méltó darab volt a felhozatalban. Nem volt kedvem irkálni, szóval lényegében pontok szerint bontottam szét őket, és mivel nem volt 10-es cucc most, ezért 9-től lefelé haladva. Kimagaslóak (9) No Guns Life Babylon Nagyon jók (8) High Score Girl S2 Bokuben S2 Iruma-kun Africa no Salaryman Kabukichou Sherlock Boku no Hero Academia 4 Beasters Shokugeki no Soma S5(S4) Ascendance of a Bookworm Jók (7) Ahiru no Sora Houkago Saikoro Club Psycho Pass 3 Átlagosak vagy valamivel jobbak (5-6) Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo Nanatsu no Taizai S3 Hataage! Kemono Michi Watashi, Nouryoku wa Heikinchi de tte Itta yo ne! Shinchou Yuusha Levius Azur Lane Special Crime Investigation Unit - Special 7 Átlag alattiak, egyszer nézhetőek (4) Radiant 2 Chuubyou Gekihatsu Boy Null Peta Hoshiai no Sora Gyenge címek (3) Tenka Hyakken Mugen no Juunin: Immortal Kandagawa Jet Girls Rifle is Beautiful Hulladékok (1-2) Assassins Pride Choujin Koukousei-tachi wa Isekai demo Yoyuu de Ikinuku you desu! Val x Love Amiket tuti végignézek No Guns Life Beasters High Score Girl 2 Bokuben 2 Iruma-kun Africa no Salaryman Shinchou Yuusha Kabukichou Sherlock Houkago Saikoro Club Boku no Hero Academia 4 Nanatsu no Taizai 3 Hataage! Kemono Michi Ahiru no Sora Watashi, Nouryoku wa Heikinchi de tte Itta yo ne! Radiant 2 Babylon Shokugeki no Soma S5(S4) Null Peta Psycho Pass 3 Chuubyou Gekihatsu Boy Azur Lane Hoshiai no Sora Levius Ascendance of a Bookworm Amiket kukáztam Val x Love Choujin Koukousei-tachi wa Isekai demo Yoyuu de Ikinuku you desu! Assassins Pride Kandagawa Jet Girls Rifle is Beautiful Amiknél még lehetséges a dobás Mugen no Juujin: Immortal Tenka Hyakken A szezon legjobbjáról azt gondoltam, hogy egyértelműen a No Guns Life lesz, végül aztán a Babylon rendesen meglepett engem a női Makishimájával. Szóval így félidőnél, hihetetlen, de a Babylonra adom a voksom, mint az őszi szezon legjobb címe. Pláne mivel az utóbbi időben nemigazán volt ilyen kimagasló és pláne nem egyetlen szálon futó(!) nyomozós cucc. A szezon legrosszabbja, pedig egyértelműen a Val x Love. Kár firtatni. Borzalmas. |
|
2019.12.12 13:44 / utoljára módosítva: 2019.12.12 13:57 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7