Téma: Anime chAArt: 2019 nyári szezon
|
|
Egy bl anime a második helyen, alig lemaradva az elsőtől az kemény Ennyire talán még a Banana Fish-nek sem ment
És valószínűleg nem itt kell kérdezni (tutira nem itt kell), de tud valaki valamit a King's Avatar S2-ről? Az élőszereplős sorozat már a 40. résznél tart, az anime meg sehol |
|
2019.09.07 22:22 00 / | |
Offline
|
|
Nem követek minden szériát, mivel az embernek véges az ideje, mindenképpen érdemes szelektálni már azokat is amikbe csak belelesek.
Az eddig látottak alapján igencsak jó ez a szezon, bár lehet ehhez az érzéshez az is hozzájárul, hogy az előző szezon kb az utóbbi 4-5 év leggyengébb eresztése volt és azután bármi nagyon jónak hat. Na szóval.. Lord El-Melloi II Sei no Jikenbo: Rail Zeppelin Grace Note - Az Unlimited Bladeworks óta az első normális Fate sorozat, hozza a szokásos hangulatot, nagyon jó a megvalósítás, kiváló a rajzolás, jók a zenék, a szezon egyik meglepetése a sorozat. Dr.Stone - Egész érdekes shounen ötletes sztorival, nincs benne komolyabb hiba, érdemes belenézni. Joshikousei no Mudazukai - Nagyon jó kis slice of life vígjáték, sok jó karakterrel, kifejezetten jó zenkkel, jó megvalósítással. Kanata no Astra - Szórakoztató sci-fi, jó karakterekkel, jó hangulattal, mindenképp érdemes belenézni. Dumbbell Nan Kilo Moteru? - A szezon szerintem egyik legjobb slice of life vígjátéka, szép rajzolással, vicces sztorival, jó zenékkel, nagyon jó karakterekkel. Takagi-san S2 - Kb. olyan mint az előző évad, el lehet nézegetni, de elég gyakran önmagát ismétli, unalomba megy át, nem különösebben kiemelkedő darab. Akinek tetszett az előző évad annak itt a folytatás. Cop Craft - Érdekes nyomozós fantasy, a design néhol kicsit fura, picit néhol erőltetett, de el lehet nézegetni, a jobbak közé tartozik. Maou-sama, Retry! - Elég gyenge a megvalósítás, borzalom a rajzolás, de eleinte egész jó volt a karakterek és a fun sztori miatt, ráadásul nem vette magát komolyan az egész. Viszont 3 rész után a sztori és a cselekmény is a rajzolás szintjére süllyedt, kifejezetten gyenge sorozat. Tejina-senpai - Nem rossz, de kicsit még így is túl hosszuak a részek, kifejezettten fárasztó tud lenni, ráadásul a rajzolás és a szinkronhangok sem az igaziak. Érdemes azért vetni rá egy pillantást. Vinland Saga - A szezon egyik várt címe, ami kifejezetten gyengére sikerült, sablonos sztori, bugyuta cselekmény, igazából a shounenrajongókon kívül nem tudnám senkinek sem ajánlani. Külön vicc, hogy seinennek akarták eladni. Do You Love Your Mom and Her Two-Hit Multi-Target Attacks? - Hát, ilyen se nagyon volt még, ha fantasy kell akkor érdemes belenézni, egész szórakoztató, a megvalósítással sincsenek gondok, egy jó közepes darab, a szezon fantasy címei közt a jobbak közé tartozik. Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou - Hát ez elég érdekes darab, az eleje egész jó volt, aztán kicsit leült, hogy aztán a közepe után megint beleerősítsen. Furcsa darab, elég érdekes megoldásokkal, a lényeg, hogy nem veszi túl komolyan magát, kifejezetten szórakoztató hülyeségekkel van tele Rajzolás terén elég közepes, de nagy hiba nincs benne, a zenék elég jók. Katsute Kami Datta Kemono-tachi e - Eléggé sablonos és kiszámítható, viszont a látvány egész jó, a sztori sem lenne rossz, kár hogy a közepére elég unalmassá válik. Sounan Desuka? - Egész jó kis vígjáték, jó poénokkal, jó karakterekkel, kár hogy ennyire rövidek a részek. Isekai Cheat Magician - Nagyon gyenge isekai anime, unalmas karakterek, a sztori bugyuta, kb. értelmetlen, a látvány legalább viszonylag jó. Nem tudnám ajánlani senkinek. |
|
2019.09.13 21:28 / utoljára módosítva: 2019.09.13 22:13 01 / |