Téma: Anime chAArt: 2019 nyári szezon
Offline
|
|
Gondoltam gyorsan összecsapom a listám, hogy utóbb ne kelljen. Az előző kettőhöz képest ez a szezon jóval gyengébbnek ígérkezik, sőt kifejezetten harmatos a felhozatal. Persze ellensúlyozásképp ott a Vinland Saga.
Igazából mindössze 5 cím van a szezonból ami kifejezetten érdekel, plusz 3 ami talán jó lesz. Ezeket előre rakom. Vinland Saga - Abszolút szezon első lesz, ha a mangát követi, valamint az első PV-ben látott CGI förtelmet korlátozni tudja. Bár az azt követő PV-kben azért nem volt zavaró annyira, majd aztán elválik mennyire lesz ténylegesen problémás tényező. Csak remélni tudom, hogy nem a CGI Medve Kamuy szinten. Külön örömmel tölt el, az a feltételezés, hogy a studió emiatt határolódott el az AoT-tól. Független attól mi az igazság (nem néztem utána, nem is érdekel. lol), én ennek csak örülök. A másik erős pozitívum, hogy a Twin Engine áll a gyártás mögött. A rendező és a forgatókönyvíró is magas elvárásokra ad okot. Valamint a zenék is ott lesznek a toppon, ebben biztos vagyok. Szóval igen. Magas elvárások. Cop Craft - A Full Metal Panic írójának egy újabb műve, mely már önmagában is magas elvárásokat szül, de ezt tetézzük azzal, hogy ő maga írja a forgatókönyvet, valamint fellel a sorozat összeállításáért. Már is kaptunk egy másik masterpiece cuccot a szezonba. De sajnos itt be is üt egy hatalmas negatívum. Ami pedig a rendező. A rendező utóbbi munkáira ránézve, az egészet instant kukázhatjuk. A másik ami engem szerfelett zavar az a karakterdesign tucatosítása és gépiesítése. Megnézve néhány novel illusztrációt, igencsak elszörnyedtem mennyire jellegtelen karakterábrázolást kaptak a karakterek. A studióról nem is beszélek.. Kettős elvárások, tehát nem fogok meglepődni ha egy remek sorozatot kapok, és akkor sem ha egy nézhetetlen szutykot. Katsute Kami Datta Kemono-tachi e - A MAPPA mostanában csak jó sorozatokkal áll elő, ezért ennél is magasan vannak az elvárásaim. A PV és a koncepció megvett kilóra. A hangulat és a látvány toppon lesz, az pedig, hogy milyen lesz a kivitelezés, majd elválik. Persze nem a P.A Works-ről beszélünk, így feltételezem az átlag kategóriát bőven súrolja majd. Plusz ha jól láttam, akkor Saori is a gárdában van. Remélhetőleg egy gyakran visszatérő mellékszerepet kapott. BEM - Nem tudom mennyire lesz köthető a franchise-hoz, remélhetőleg az ismerte nélkül is érthető lesz. Mindenesre rendesen libabőrős lettem a PV-től. Olyan feelinget kelt, mint egy klasszikus nyomozós cucc, keverve egy adag misztikummal. A koncepció nem sejtett valami sokat, viszont a karakterek a PV-ben kellő érdekeltséget váltottak ki belőlem. A studió maga elég nevenincsnek tűnik, viszont a Production I.G is közreműködik így talán nagyot fog szólni. A rendezőnek sem voltak nagyobb érdekeltségei, ahogy néztem. Viszont ami miatt nyomós ok van a félelemre az a script-ért és a sorozat összeállításért felelős alak. Csak, hogy megemlítsek néhányat a "remek" kreálmányaiból: Blade and Soul (az anime természetesen), Zetman.. Szóval esélyesen lesznek bajok script ügyileg. De csak nem.. Viszont pozitívum lesz, hogy JUNNA fogja előadni az endinget, valamint Michiru fog felelni a zenékért, aki a B-ben, a Kokkoku-ban és az Izettában is felelt. Szóval adom. Tényleg nagyon remélem, hogy jó lesz. Örülnék, ha nagyot szólna. Takagi-san S2 - Hell yeah! Ennyit tudok csak hozzáfűzni. Remélem egyszer a spin-off manga is megkapja majd a megérdemelt(!) adaptációját. Dr. Stone - Egyike annak a három sorozatnak, amik talán jók lesznek. Nem nagyon tudott meggyőzni a koncepció, annak ellenére, hogy javarészt csak pozitív visszajelzések voltak a mangáról, amit amúgy régóta tervezek elkezdeni. A PV, hogy őszinte legyek elég rendesen kiábrándított, ami miatt elég szépen alább hagyott az érdeklődésem az adaptációt illetően. De ki tudja, talán egy fasza kis shounen lesz. Főleg, mivel a Pierrot-nak közé sincs hozzá. (lol) Fire Force - Igazából, mivel a Soul Eater alkotójának a műve, mondhatnám, hogy abszolút nézős darab, és esélyesen egy újabb lehengerlő shounen-el bővül a műfaj. És, valószínűsíthetően tényleg megfog történni, már csak a manga olvasóinak elmondásai alapján is. De valahogy engem sem a koncepció, sem a PV nem győzött meg. A karakterek ellenszenvesek már most. A főszereplő srác szinkronját pedig rühellem, mármint nem a hangját (egyenlőre), hanem a szinkronszínészét. Kíváncsian várom, ezúttal, hogyan fog az agyamra menni. Viszont, mivel Dávid, ráadásul Aoi is a gárdában van, mindenképpen adok neki egy esélyt. Maidens of the Savage Season - És, a harmadik talán jó lesz, talán nem darab. Maga a koncepció rengeteg potenciállal rendelkezik, és ami azt illeti engem a PV is meggyőzött. De sajnos jól ismerem már az "ipart" és sajnos 99 százalékosan biztosra tudom mondani, hogy csak egy újabb lelketlen, önmagában nyomorgó tinidráma lesz, mellőzve minden realizmust. A rendezőket elnézve is, a reményeim azonnal szertefoszlanak. De isten adja, hogy tévedek. Mert szeretném, tényleg szeretném, hogy végre elém rakjanak egy olyan drámát, amire azt tudom mondani, hogy ,,Nah, ez remek". És mellőzön mindenféle túltoltságot és melodrámát. Ennyit kérek csak. A studióból ítélve, a humor valószínűleg rendesen működni fog, szóval szerintem ebben - legalább - nem fogok csalódni. Egyetlen tényleges reménysugaram az Mari Okada. Neki is vannak viszonytagságai (Májo igáá..), de az isten szerelmére, annyi remek anime összeállításáért felelt már. Szóval gambatte! (vagy, hogyan írják) A többi sorozat elég semmilyennek ígérkezik, persze magamhoz hűen adok nekik egy esélyt. Sounan Desuka? - Nos alapjáraton egy elég semmilyen sorozatnak tűnik, pláne a PV alapján. Amiből azon kívül, hogy lányokat helyez főszerepbe, semmi érdemleges nem derült ki. Az pedig plusz poén az egészben, hogy a Happy Sugar Life staff-ja fog dolgozni rajta. Máris sanszos az egy rész utáni dobás. Persze lehet, hogy meglepődöm. Kíváncsian várom. Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou - Odákat zengenek a novelről és a mangáról. Szerintem viszont csak egy újabb érdektelen - és a későbbiekben túlhypeolt - sorozat lesz. És, mivel ebben az évben nagyon elterjedt a középszerű isekai-k (vagy fantasy-k, tök mindegymá') túlértékelése, így valószínű ez is magasan 9 pont felett lesz, és minden toplistán dobogós helyezést kap majd. Vicc. Ráadásul White Fox. Akik "remekül" adaptálták a Goblin Slayer-t is.. Bár mivel a forgatókönyvíró egy kibaszott zseni, adok neki egy részt. Mostanában nagyon nincs kedvem az ilyenekhez. Elég lesz 3 hónapig (remélhetőleg csak) szenvednem a sorozat hype-ja miatt. Kanata no Astra - A studió és a Gakkou Gurashi írója/összeállítója miatt mindenképpen adok neki egy esélyt. Tsuujou Kougeki ga Zentai... - Jó kis kifigurázása lehetne a műfajnak, de nyilván nem lesz. Nagyobb a füstje, mint a lángja. Girls' Frontline - Nemigazán tudom ehhez hogyan kéne hozzáállnom. A játékkal játszottam egy keveset, de nemigazán vonzott be, és az adaptáció sem érdekel igazából. De azért belelesek. Granbelm - Két oka van annak, amiért érdekel ez a sorozat. Jukki Hanada és Aoi Yuuki. Dumbbell Nan Kilo Moteru? - Elég érdektelen és esélyesen 2-3 rész után teljesen elfelejtkezem róla, már ha eszembe jut egyáltalán belenézni. Uchi no Musume no Tame Naraba - Akár még egy aranyos kis slice of life is kerekedhet belőle. DanMachi S2 - Az első évadból semmire sem emlékszem, még csak emlék foszlányaim sincsenek. A spin-off sorozatot sem láttam. Tehát mondhatjuk, hogy fingom nincs, hogyan, mi, merre.. Csak-csak eszembe jutnak majd dolgok. Vagy nem. Igazából édes mindegy. Isekai Cheat Majutsushi - Egy újabb alacsony költségvetésű, isekai-hárem(?) a láthatáron. Ez az első alkalom amúgy, hogy az egyetlen ok, amiért kíváncsi vagyok egy sorozatra, az az, hogy ismerem az opening előadóját. És mivel MYTH&ROID, biztosan baszó' lesz. Kengan Ashura - A Baki-val nem nagyon haladok, több okból kifolyólag, ezért ez a Baki copy sem nagyon érdekel. Belelesek, talán le fog kötni, de akkor már inkább Baki-t néznék. Machikado Mazoku - Egy Mahou Shoujo 4koma adaptáció. Belelesek. Tejina-senpai - A koncepció maga rengeteg kiaknázandó humorpotenciállal rendelkezik. De csak egy túltolt ecchi lesz, a rosszabbik fajtából. A srác karakterében még reménykedem, majd az első résznél elválik. Maou-sama, Retry! - *sóhajt* A LadySpo rendezője. Ez sok mindent elárul. Naka no Hito Genome [Jikkyouchuu] - Survivor játék adaptáció?... Re:Stage - Egy újabb idol cucc, amit egy rész után kukázok. Már hiányoltam az ilyeneket. Joshikousei no Mudazukai - Igazából ez egy cseppet kivétel, mert ezt hívhatnám a negyedik cuccnak is, amiben látok lehetőséget. Nyilván nem várok egy High School Boys szintet, de azért egy próbát megér. Kawaikereba Hentai demo Suki ni Natte Kuremasu ka? - Egész jó hárem is lehet még belőle, de a mögötte álló felállást elnézve.. Úgy tűnik a RErideD bukása után, a studió rájött, hogy nem ért ehhez, ezért megpróbálkoznak egy hárem-ecchi-vel, hogy biztosítsák a bevételüket. Ehhez pedig a hentai studió asszisztálását kérték.. Vannak bajok. Adok neki 2 részt. Vannak ebből a szezonból is filmek és OVA-k amik érdekelnek. Hello World - A SAO rendezőjének a filmje. Majimoji Rurumo "S2" (OVA) - Nos, nem egy ilyen S2 bejelentésre számítottam. De mégis jobb, mint a semmi. Igaz, az emlékeim a sorozattal kapcsolatban igencsak halványak. Ni no Kuni - A koncepció megér egy próbát. Kicsit aggódom a játékadaptáció mivolta miatt, de majd elválik. One Piece 14. Movie - Ez a legvárósabb. Abszolút. Tekintve, hogy a Kalóz Király legénységének egy volt tagja lesz a főellenség, valamint az, hogy elvileg Smoker és Hancock is szerepelni fog, rendesen felcsigázott. Remélhetőleg, sok dolgot megtudunk a volt Kalóz Királyról és csapatáról. Vagy az akkori korszakról. Slime OVA - Hát.. Tenki no Ko - Shinkai új filmje. Várós. Totsukuni no Shoujo (OVA) - A mangát nem ismerem, de ez az OVA , a 8. kötettel együtt jelenik meg. A koncepció megér egy misét. OPM S2 OVA- Előbb-utóbb sort kerítek rá. Gochuumon wa Usagi Desuka?? OVA - Ez már inkább az őszi szezonhoz tartozik, de mindegy. Mindenképpen nézős. |
|
2019.06.06 12:49 / utoljára módosítva: 2019.06.06 15:04 00 / | |
|
|
Szerintem jó kis szezon elé nézünk, itt is van a végleges saját részemről.
Vinland Saga: A szezon legvártabbja, szerintem nem is kell róla mit írnom, úgyis mindenki nézni fogja. Karakai Jouzu no Takagi-san S2 : A szezon 2. legvártabbja. 1. évad után azt hiszem nagyon megkedveltem ennek az animének a hangulatát, főleg Takagi-sant. Dr. Stone : Ezt is eléggé várom. Mangáról hallottam, hogy elég jó, stúdió is szerintem jó választás, aztán majd meglátjuk. En'en no Shouboutai: Most mondanám, hogy Soul Eater rajongóknak kötelező darab, de ez persze nem igaz. Mindenki szerintem majd első 3rész után döntse el, hogy érdemes-e nézni. Eddigi előzetesek alapján nekem bejövős. Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou: Ezt is jó sokat húzták, de nem is baj, mert én már előre érzem, hogy lesznek ennek az animének hatalmas "Haterei" és persze "Fanjai", mint Goblinnál, de ez persze nem tántorít el attól, hogy megnézzem. Rajzolástól meg nem félek, hiszen White Fox, persze nem ez számít igazán, hiszen tudjuk, hogy azért jó, ha történet is van. Na majd meglátjuk. Danmachi S2: 1.évad tetszett. Viszont utána kell olvasnom 1-2 dolognak, mert már nem nagyon emlékszem. Ennél az animénél most bízok a J.C.Staff-ban, hiszen mondhatjuk úgy is, hogy ez az egyik legnagyobb nevű projektjük, és még ráadásul jó is. Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.: Egy "elvileg" dráma-romantika besorolású anime, ami lehet még nagyon jó is, és fordítva is elsülhet. PV rajzolása személy szerint nagyon tetszett. Kawaikereba Hentai demo Suki ni Natte Kuremasu ka?: És a szezon vége egy "kihagyhatatlan" - "kötelező" háremmel zárul. Nem is írnék erről többet. Katsute Kami Datta Kemono-tachi e: Ez az egyetlen kérdéses. Majd ismerősöktől első 3rész után megkérdezem, hogy milyen, utána talán elkezdem. Bízom a Mappában, hiszen napjaink egyik legjobb stúdiója, szóval még bármi lehet. Számomra így ennyi, nem hiszem hogy Droppolni fogom bármelyiket is. |
|
2019.06.11 16:15 00 / | |
|
|
Kellemesen soványka lesz ez a szezon, ami olyan szempontból gáz, hogy három hype cím is most fog menni, de egyik se érdekel XD Nem tudom, se a 7SEEDS, se a Vinland Saga, se a Dr. Stone nem mozgatja meg kicsit se a fantáziám, úgyhogy én hanyagolom őket. Max utólag pótlom valamelyiket, ha nagyon jó kritikákat kapnak és sikerül minimálisan beindítani az érdeklődésem, de egyelőre nem erőltetem őket.
Helyettük lesz: Given: A legvárósabb darab. Egy év után végre újra BL anime és ezúttal egy olyan, ami megérdemli a figyelmet. Legalábbis a manga alapján mindenképp. Az alap jó, remélhetőleg az animét nem fogják elcseszni. Ensemble Stars!: Szintén egy éve nem néztem szezonos idolos animét. A játékot anno kipróbáltam, bár nem nagyon kötött le hosszútávon és nem is értem a népszerűségének okát. Viszont sok kedvenc seiyuum szerepel benne és pár banda érdekel, szóval belenézek. Remélem sikerül valami közép oké cuccot kihozni belőle. Katsute Kami Datta Kemono-tachi he: Egy ideje megfogadtam, hogy minden MAPPA cuccba belenézek, ami érdekesnek/az én ízlésemnek tűnik. Ez erősen súrolja azt a bizonyos határt, mert annyira azért nem keltette fel a figyelmem, de azért belenézek. Try Knights: Legfőképp azért, mert Takarai Rihito felel a karakter dizájnért. Elég sanszos, hogy nem lesz túl jó cucc (szkeptikus vagyok már a sport animék felé), de ne legyen igazam. Aztán az első részébe belenézek a Kochouki: Wakaki Nobunaga-nak és a Naka no Hito Genome [Jikkyouchuu]-nak. Előbbinek tetszik a karadizije, de pont ezért félek, hogy ugyanolyan uncsi és eseménytelen lesz, mint a Hakuouki (na meg megint egy Nobunagás cucc? sose unják meg?), míg utóbbinak egyszerre érdekes és nagyon retardált a sztorija, szal lehet egész szórakoztató és nagyon rossz is a végeredmény. Ja, és persze a Yami Shibai. Ha a lemaradásom pótoltam. (Nem is tudom, hanyadik évadig néztem...) |
|
2019.06.11 22:22 00 / | |
|
|
A Certain Scientific Accelerator
- a Toaru Majutsu no Indexből csak az animéket láttam, ezért már teljesen elvesztettem a fonalat, de Accelerator és Last Order a kedvenc szereplőm, így majd megnézem valamikor. BEM - csak azért, mert szeretem a youkai témát, és érdekes a grafikája. Meg Kensho Ono miatt. Gorgeous Butterfly: Young Nobunaga - hogy meglegyen a bishounen adagom. Plusz történelmi, amit általában szeretek. Kikapcsolódásnak remélhetőleg jó lesz. Starmyu 3 - láttam az első két évadot, de nem nagyon emlékszem rá. Talán megnézem. The Ones Within: Genome [Live] - néha kedvem támad az ilyen túlélőjátékokhoz. + a címkéi alapján SPOILER! dráma, játék, kaland, lélektani, misztikus, shounen, természetfeletti, diák(lány), gamer, halál, tú lélőjáték, webcomic alapján Try Knights - láttam már pár sportanimét, ezért ez is érdekel. Ni no Kuni - tetszik az alapötlet, a megvalósítás majd elválik. Kengan Ashura - edo-kori Japán és harcművészet. Ez. Kell. Nekem. Remélhetőleg nem fullad érdektelenségbe. Mindenesetre elég sok elvárással fogok belekezdeni. Majd kiderül, hogy megéri e. Vinland Saga - nem igazán érdekel, pedig eléggé nagy a hype körülötte. Ha meggyőznek a róla szóló értékelések, talán megnézem. Maidens of the Savage Season - adok neki egy esélyt, de félek, hogy nem éri meg. Fire Force - Soul Eater alkotójának a műve. Az SE-t imádtam, első animéim között volt, így ennek is adok pár résznyi esélyt. Bár koncepció nem igazán fogott meg. Given - shounen ai. Elég sokban már csalódtam, és a mai napig kiráz a hideg, ha visszagondolok rájuk, de ennek szép a grafikája, ráadásul zenés. Remélem jó lesz. The King's Avatar 2nd Season - eléggé homályosak az emlékeim az első évaddal kapcsolatban. Nem biztos, hogy folytatom. Skilled Teaser Takagi-san 2nd Season - szerettem az első évadot és Takagi-sant, de meddig kell még ezt húzni. Talán nem fullad unalomba. Filmek és ovák 7 Seeds - az egyetlen okom arra, hogy nézni fogom, az Akira Ishida. Már nagyon hiányzik a hangja. Violet Evergarden Gaiden: Eien to Jidou Shuki Ningyou - szerettem a sorozatot, így mindenképpen meg fogom nézni. Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume o Minai - azért, mint a Violet movie. The Girl from the Other Side - nem tudom miért, de eddig ezt várom a legjobban. Aranyosnak tűnik. Slime OVA - Rimuru!!! |
|
2019.06.12 10:01 00 / | |
|
|
Részemről megint csak 10+ anime, de a végén úgy is lecsökkent 6-7-re max xD
Mo Dao Zu 2: Tavaly ősz óta megy nálam a hype ezerrel, a történet még az első évadnál is jobb lesz, szóval ja, kicseszettül várom, ez kihagyhatatlan! Dungeon 2.évad: Az elsőt szerettem, a lényegre még emlékszem és arra is, hogy egy epizódon sem unatkoztam. Vinland Saga: A nyári szezon egyik hype animéje, viszont érdekesnek tűnik. Dr. Stone: Még egy hype anime, amiről szintén fogalmam sincs, hogy miről fog szólni, mert sem a mangáját sem az előzetesét nem olvastam/láttam, majd meglátjuk alapú ez is. Tsuujou Kougeki ga Zentai : Nem igazán rajongok az ilyen isekai cuccokért, de a csávó az anyjával lesz ott, ebből még valami random baromság is kisülhet xD Enn Enn no Shouboutai:Csak mert jól néz ki és érdekesnek tűnik. Kanata no Astra: Ez azért keltette fel az érdeklődésem, mert a mangája úgy tudom, hogy díjat nyert, és az űrben is játszódik Katsute Kami Datta Kemono-tachi e:Belenézek, mert MAPPA. Cop Craft: Majd kiderül alapon fog menni ez is nálam,az előzetes jónak tűnik, de meg van rá az esély, hogy unalmassá is válhat. Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.: A szezonos sulis cucc, egy általában minden szezonra kell nekem xD BEM:Ehhez nagy reményeket fűzök:) Given: Évek óta tervezek a mangájába belekezdeni, de eddig még nem jutottam el odáig. Az olvasóktól elég jó pozitív visszajelzéseket olvastam, hát kiderül Kochoki: Wakaki Nobunaga: Ez meg csak azért mert egy háborús történelmi dráma. Try Knights: Mint utolsó befutó, erről sincs semmi infóm, csak valamilyen sportos cucc lesz, nagy reményeket nem fűzök hozzá, de egy próbálkozást megér. |
|
2019.06.12 12:28 00 / | |
|
|
Kivételesen nem igazán nyúltam bele a folytatásokba, bár nem is igazán vagyunk ebből a szempontból eleresztve! Ezek amiket lehet, hogy nézni fogok (vélhetően)!
A SOROZATOK: Vinland Saga - Jónak tűnő sztori, semmitmondó és tartalmatlan köntösben (előreláthatóan). Amennyire lehet sejteni, erős shounen gyökerű cucc lesz... Vagy nagyon jó, vagy nagyon szar! Try Knights - Szeretem a sportaniméket, szeretem a rögbit, bírtam az All Out!!-ot is... A sztori amúgy engem a Big Windup!-ra emlékeztet, pontosabban ezt juttatja eszembe! Remélem nem lesz belőle valami ********! Sounan Desuka? - Remélem valamiféle agymenet lesz, afféle "instant faszság"! Kono Oto Tomare! - legutóbb a Tsurune keltett bennem hasonló érzést, akkor abban csalódnom kellett! Kochouki: Wakaki Nobunaga - Háááááát! Estek már pofára biztosabb pozícióból is... Kengan Ashura - Agyatlan baromság, de most félreteszem az előítéletem! Katsute Kami Datta Kemono-tachi e - Claymore fíling, Attack on Titan és Drifters utánérzéssel... Ígéretes? Naná! Kabukichou Sherlock - A Blöff kap egy animeadaptációt? Given - Számomra a legígéretesebb sorozat a szezonban, nem hiszem, hogy van még egy olyan darabja a szezonnak, ami versenyezhetne ezzel... De, mint tudjuk, a pokolba vezető út is jószándékkal van kikövezve! Dr. Stone - Adok neki egy esélyt! Fairy Gone - Újabb ígéretes darab, talán a Youjo Senki és a Black Clover jut róla eszembe, némi Claymore-os utánérzéssel! Araburu Kisetsu no Otome-domo yo. - Tipik olyan sorozat, amiből bármi lehet, ellenben kíváncsivá tett! Toaru Kagaku no Accelerator - Egy gyenge pillanatom, majd valamikor megbosszulja magát! AZ EGYRÉSZESEK: Violet Evergarden Gaiden: Eien to Jidou Shuki Ningyou - A sorozat a legjobbak között van, holott egyáltalán nem mondható harsánynak. Az utóbbi évek egyik titkos favoritja, valami, amit mindenki imád, ennek dacára könnyen elsiklunk felette. Talán mert nem több, mint egy magasztos történet! Várni fogom! Totsukuni no Shoujo - Bármi lehet belőle... Fele ilyen jó cuccoknak is adni szoktam egy esélyt, majd pont ezt hagyom ki! Tenki no Ko - Zsákbamacska! Ni no Kuni - Ez a fantasy dolog elbizonytalanít, de majd meglátjuk! Mob Psycho 100: Daiikkai Rei toka Soudansho Ian Ryokou - Kokoro Mitasu Iyashi no Tabi - Az első évad óta követem, eddig nem kellett csalódnom! Hello World - Hosszú ideje a legerősebbnek tűnő, különálló (nem fojtatás) film ami elém került! Látatlanban is azt mondom, hogy szeretném MAGYAR MOZIBAN is látni! |
|
2019.06.24 1:28 00 / | |
Offline
|
|
Elég ígéretes a nyári szezon, de a fő shounenek elfogják nyomni a többi animét.
Lesz mit nézni: Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka II: jön a folytatás, majd kiderül milyen lesz.. Dr. Stone: ez nem akció shounen lesz hanem inkább ilyen felfedezös Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou: Tate 2.0 csak itt löfegyverekel harcol majd a MC. Vinland Saga: anime tronok harca Enen no Shouboutai: pv alapján szuperül animált és látványos lesz kb Hero Akadémia, és Black clover keveréke lehet Karakai Jouzu no Takagi-san 2: Szegény srác megint szívatva lesz... Isekai Cheat Magician: Kenja 2.0? csak itt a csaj is op lesz? majd kiderül. Tsuujou Kougeki ga Zentai Kougeki de Ni-kai Kougeki no Okaasan wa Suki Desu ka?: ez inkább vígjáték lesz, egy op anyukával. Dumbbell Nan Kilo Moteru?: pv nagyon jó lett, rajzolás nagyon jó, kérdés hosszútávon nem lesz e majd uncsi. Kawaikereba Hentai demo Suki ni Natte Kuremasu ka?: ecchi hárem furcsa rajzolással, furcsa sztorival.. Maou-sama, Retry!: overlord 2.0 rem 2.0 val Tejina-senpai: perverz ecchi Uchi no Ko no Tame naraba, Ore wa Moshikashitara Maou mo Taoseru kamo Shirenai.: kawaii kislány nevelös fantasy Kanata no Astra: ür anime elég ritka, és manga is díjat kapott és be is van fejezve... Araburu Kisetsu no Otome-domo yo.: furcsa tini dráma.. Cop Craft: Bersek alkotói visszatérnek, most jobb lesz? Katsute Kami Datta Kemono-tachi e: akció shounen, és mappa, a gond hogy elölte volt egy fary gone és most mérgesek minden ilyen animére... Sounan Desu ka?: csajos túlélős anime Granbelm: csajos mecha anime Re:zero dizájnnal. Hát ez durva menet lesz... |
|
2019.06.24 10:57 / utoljára módosítva: 2019.06.24 10:59 00 / | |
|
|
Érdekes, a Carol&Tuesday Anichart szerint 10- a Given 11 nap múlva adja a következő részét. Erről tud valaki valamit, hogy miért? A hivatalos oldalaikon nem találtam semmit, csak a Carol-nál, de ott meg Aug. 3-ára írja a 15. részt, ami meg ráadásul szombat!
|
|
2019.07.20 21:44 00 / | |
Offline
|
|
Én mindig megtalálom,ami nekem tetszik.Hálaistenek illetve a készítőknek:)
Toaru Kagaku no Accelerator Karakai Jouzu no Takagi-san 2 Araburu Kisetsu no Otome-domo yo. Re:Stage! Dream Days Dumbbell Nan Kilo Moteru? Shoujo Kyouiku RE Hime-sama Love Life! Bár engem nem zavar,de az az őszinte igazság,hogy senkit nem érdekel mit nézek.:D |
|
2019.08.10 19:05 00 / | |
Offline
|
|
Nah, nézzük ezt a csodálatosan borzalmas és csalódásokkal teletömött szezont, így a szezon vége fele. Melyben alig egy maréknyi címről tudok pozitívan nyilatkozni. Sok reménnyel várt sorozat okozott számomra csalódást, köztük az év legvártabbja is. Először arra gondoltam, hogy összefoglalva leírom, mit gondolok, de aztán rájöttem, hogy semmi kedvem hozzá, szóval csak listába szedem.
A szezon 'legjobb' címei Maidens of the Savage Season Takagi-san S2 BEM A szezon 'jó' címei Vinland Saga Cop Craft Fire Force Joshikousei no Mudazukai Naka no Hito Genome [Jikkyouchuu] Cannon Busters A szezon átlagos vagy valamivel jobb címei Machikado Mazoku Maou-sama, Retry! Danmachi S2 Kanata no Astra Amiket dobtam, de nem annyira rosszak. Granbelm Dr. Stone Tejina-senpai Will You Please Like Hentai If It's Cute? UchiMusume Dumbbell Nan Kilo Moteru? Végül, amiket nem ajánlanék senkinek se. Do You Love Your Mom and Her Two-Hit Multi-Target Attacks? Arifureta Shokugyou de Sekai Saikyou Sounan Desuka? Isekai Cheat Magician Kengan Ashura Re:Stage! Katsute Kami Datta Kemono-tachi e Ennyi. Ez egy kifejezetten rossz szezon volt számomra. De ahogy elnézem a következő bőven kárpótolni fog. |
|
2019.09.02 19:04 00 / |