Téma: Anime chAArt: 2018/2019 téli szezon
Offline
|
|
Nem sok anime lesz most. De nem is baj.
Annak a fele is olyan anime amit itt alig néznek. A kis listám: Mob Psycho 100 II ? - Majd meglátom Kakegurui×× - Egyik legjobban várt. Tate no Yuusha no Nariagari - legjobb isekai Yakusoku no Neverland - horror shounen... Boogiepop wa Warawanai (2019) - remake, nagyon jó rajzolás várható. Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen - ha a A1 nem cseszi el akkor jó lesz. Dororo - újabb remake ráadásul a mappátol Domestic na Kanojo - cenzus manga adaptáció lesz... Mahou Shoujo Tokushusen Asuka - Katonai magic girl anime, talán legjobb ami eddig volt. Probát megérnek: Girly Air Force - Gotoubun no Hanayome - hárem powa Endro~! - fantasy parodia Grimms Notes The Animation - talán Pastel Memories - csajos anime, de nem tünik jonak Circlet Princess - esetleg. |
|
2018.12.02 11:43 / utoljára módosítva: 2018.12.02 11:43 00 / | |
|
|
kitől írta: Boogiepop wa Warawanai (2019) - remake, nagyon jó rajzolás várható. |
|
2018.12.02 16:53 00 / | |
|
|
Atya ég! Mi a franc! Ilyen még sose volt! Már vagy 7-8 éve nézek szezonos animéket, de egyszer se esett még meg velem, hogy konkrétan semmi ne érdekeljen a kövi szezonból! Amit mondjuk nem fogok fel negatívumként, mert akkor legalább tudok régebbi cuccokkal haladni, de azért durva.
Jó, túloztam, igazából van 1-2 kinézett cím, de ezeket tényleg úgy kapartam össze. Dororo: Alapvetően nem érdekelne, de ha már mindenképp elő kell valamit túrni, szinte ez tűnik az egyedüli érdekes animének. Az alapsztori kicsit beteg, de érdekes, mégiscsak egy Tezuka Osamu adaptáció (ami egyből vonja maga után, hogy befejezett művel lesz dolgunk) és mindezt megfejeli a MAPPA. Ez van, sose voltam "márka hű" ember, de mostantól ami MAPPA és kicsit is érdekesnek tűnik nekem, azt nézni kell. Kiérdemelték a bizalmam. Csak el ne veszítsék! Mob Psycho 100 2: Igazából az első évadot se láttam, de terveim szerint december folyamán megnézem, úgy pedig nézős lesz. Ha ez mégse valósulna meg, úgy tolódik a megtekintése. Fukigen na Mononokean 2: Még egy folytatás, aminek tökre bírtam az első évadát, de közben remekül megvoltam folytatás nélkül és most nem igazán érzem úgy, hogy van hangulatom egy ilyen lassú, youkaios, békés aniéhez. Valószínűleg nézem majd, de tényleg nem érzem még a lelkesedést. B-Project 2: Dettó ugyanaz, mint a Mononkean, csak még annyira sincs kedvem hozzá. Bírtam a fiúkat, aranyosak voltak meg minden, de azért nem volt akkora durranás, hogy kelljen neki egy folytatás. Erősen gondolkozok azon, hogy egyelőre kihagyjam. Hát nem tom. Majd Gouchin eldönti. Yakusoku no Neverland: Gyakorlatilag csak az anime miatt kezdtem el olvasni a mangát szóval most nagyon hülyén fog kijönni, ha nem nézem meg csak azért, mert Rey-nek női hangja van XD És az egy dolog, de BORZALMAS! Miután Rey-t bírom legjobban ebből a cuccból nem tudom képes leszek-e úgy megnézni az animét, hogy végig az arcomról kaparom a bőrt a katasztrofálisan szar hangja miatt. Ah, pedig a manga eleje olyan jó, erre ez fogja elcseszni. |
|
2018.12.03 2:01 / utoljára módosítva: 2018.12.03 10:16 01 / | |
|
|
Én is nézegettem a minap a kövi szezont és nálam amit mindenképp várok az a Dororo és a Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue.. A régi Dororo első epizódját kíváncsiságból meglestem, és még ha az animáció nagyon kezdetleges is, a történet így elsőre jónak tűnt.
Szóval ő mindenféleképp érdekel. A Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue. pedig cukiság a köbön. Mob Psycho 2.évad: Az első évadot elnézegettem, a szívem csücske, de el lehet nézegetni. Yakusoku no Neverland: Fogalmam sincs, hogy ez mi csak annyit tudok róla, hogy valami árvaházba játszódik és nagy hype van a mangája körül. Majd kiderül alapon elkezdem. Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Renai Zunousen: Ennek sem olvasom a mangáját, de erről sokat hallottam. Revisions: Ez már iszonyat rég bejelentették talán 2-3 éve, már azt hittem nem is lesz belőle semmi. Az alap felállás nekem tucat animének tűnik, de hátha pozitívan csalódok. New Type-Moon Anime: Erről nulla ismét az infóm, de tetszik a borító xD Ami még kérdőjeles talán az a Meiji Tokyo Renka és a Tate no Yuusha no Nariagari. Ja és még marad a Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru . |
|
2018.12.06 14:31 00 / | |
|
|
Nem is tudom, érdemes-e nekem írnom ide a két kemény sorozatommal. Még soha nem volt, hogy ennyire ne legyen semmi, ami minimális szinten érdekel.
Fukigen na Mononokean 2 egyértelmű mivel az első évadát is nagyon szerettem. És ez a Flying Babies, hogy meglegyen a szezonos cuki lányok cukiskodnak sorozatom is. Illetve régóta szemezgetek a Mob Psychoval, szóval a második évad közeledte most már elég motivaló lesz talan, hogy elkezdjem az elsőt. És ennyi. Hát, az őszi szezonnal úgyse tudtam haladni semmit, majd most pótolom, azt hiszem. |
|
2018.12.06 17:36 01 / | |
Offline
|
|
Istenem, nem unják még ezt a "józsi-sensei szerelmes juli-sanba, de nem kaphatja meg, ezért összegabalyodik kitérdekel-channal. Másnap HIHETETLEN, MEGLEPŐ, KOLOSSZÁLIS hírre ébred. Az édesapja összeházasodott egy nővel, akinek két lánya van. Na kik azok..
Amúgy én most kinéztem magamnak 2 animét, imádom a pszichológiát, szóval be is került a listámba a Boogiebop és a Kaguya-sama. |
|
2018.12.07 9:40 00 / | |
Offline
|
|
Én most elég sok mindennel szemeztem, magamhoz képest legalábbis biztosan...
Új sorozatok Boogiepop wa Warawanai: Ez az új sorozat rendesen adaptálni fogja a light noveleket, míg a régi sorozat többnyire original volt, úgyhogy nyugodtan bele lehet vágni a régi ismerete nélkül is. Yakusoku no Neverland: Egyike azoknak a shouneneknek, amik kifejezetten érdekesnek tűnnek és nem egy tucat-valaminek. Kíváncsian várom. Dororo: Hát, mikor először bejelentették, akkor nem olyasmire számítottam, mint ami a PV-ben van. Végül is ez is csak egy shounen, de a 60-as évekből, meg Tezuka tollából, egy próbát biztosan megér. Doukyonin wa Hiza: Cuki macskás slice of life -> i'm in. A folytatások közül meg kettő érdekel, bár egyiknek az előzményét se láttam egyelőre, ezek a Mob Psycho és a Piano no Mori. |
|
2018.12.07 14:43 / utoljára módosítva: 2018.12.07 14:44 00 / | |
Offline
|
|
Általában 15.-e után szoktam összeírni a listám, mert kb onnantól nem szokott történni bejelentés, szóval még szerintem várható lesz legalább egy, de azért összeírtam mikbe fogok belenézni. Persze megint a fél szezont összeírtam.
Mióta animézek ez lesz számomra a legerőteljesebb szezon. Több várt folytatás, jó pár kedvenc manga adaptáció, valamint pár olyan darab amiktől sokat várok. So.. Hell Yeah! Az évvel kicsit le vagyok maradva, bár az őszi szezont viszonylag aktívan követtem. És, tényleg. Lenyűgöztem saját magam. Ezt a szezont megelőzve sincs igazából akkora kihagyásom kb 15 anime vár még befejezésre. Ebből egyet pedig csak azért fogom végignézni, mert még nem voltam elég g*ci. Akkor.. 5-toubun no Hanayome - Nem mondom, hogy kedvenc manga. Viszont miután bejelentették az adaptációt, beleolvastam (3 fejezet) és kifejezetten szórakoztató. Bár magáról az animéről még egy trailer se jött ki. Amit kicsit furcsállok, de legalább a karakterrajzokról van némi fogalmunk. És a studió is egy elég jó jel. Yeah! Colorful Pastrale - Hát.. Nem tudom. Egy újabb hamar dobós darabnak tűnik. A rendező mostanában nincs a toppon. A studió pedig nemigazán a jó animéiről híres. Valamint a karakterdesign is elég rondának tűnik a promo alapján. Belenézek aztán elválik. Boogiepop wa Warawanai - Nagyon rég láttam az eredetit így sok mindenre nem emlékszem, emiatt örülök is, hogy remake. A Madhouse fogja készíteni, akik mostanában kezdenek szétcsúszni, szóval majd kiderül milyen lesz. Várom. Yeah! Circlet Princess - Játékadaptáció. A Silver Link miatt belelesek. Date A Live 3 - Érett már a folytatás. Igaz a botrányos második évad után senki sem csodálkozott azért amiért nincs. Miután a jogok a csődbe ment studió után szabaddá váltak, felcsillant az emberek szeme. A J.C Staff pedig önmagához hűen, túlvállalja magát és elhozta nekünk. Remélhetőleg lesz olyan jó, mint az első évad. Az ln-t pedig folytatnom kéne, bár szerintem ideje újrakezdenem. Az egyik kedvenc háremem, szóval örülök, hogy végre megélte a folytatást. Hell Yeah! Domestic Kanojo - Újabb "idiótaszűrő". Már várom a ,,Ezt baromira realisztikus" vagy ,,Több ilyen valósághű romantikus anime kéne" típusú kommenteket, mint a School Days, NTR vagy a Kuzu esetében. Istenem, hogy mennyire jót fogok röhögni megint azokon akik ezt dicsérni fogják. Btw, egy újabb 2 pontos fostenger lesz, amit tényleg csak az "aljanép" fog felmagasztalni. Már látom is a hype-ot. Én pedig már megint úgy fogom kezdeni az évet, hogy végignézek valamit, hogy szidhassam. Egy szezonnyi szüntet azért adhatnának ezek a japcsik. Dororo - Nagyon érdekel miféle lesz ez a remake. Bőven nem ismerem az eredetit, és semmit se hallottam róla, viszont nagy elvárásaim vannak az íróját illetően. A studiónál jó kezekben van. Szóval nagyon várós. Yeah! Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue. - Nagyon MOOD. Az egyik kedvenc mangám. Külön örülök, hogy ugyanolyan felépítése lesz, mint a mangának. Fuh, hogy én ezt mennyire fogom imádni. Hell Yeah! Egao no Daika - Tucat idol karakterdesign, mecha, közepes animáció. A trailerből ennyi jött le. A story sem valami sokat mondó. A szinkronokról pedig még mindig semmit se tudni. Nice. Belenézek, de csak mert original. Endro~! - Moe Moe Kyun~. Original moefaktor. Belelesek. Zéró cukor. Zéró kalória. Zéró elvárás. Flying Babies - Belenézek. Fukigen na Mononokean 2 - Nagyon sokat váratott magára az első évad megtekintése. Meglepő mód, nagyon élveztem, szóval várom érdeklődve a folytatást. Ezúttal nem 1 évvel később nézem meg. Girly Air Force - Egy újabb Darling? Belelesek. Nem tűnik többnek egy tucatstory-nál. Grimms Notes: The Animation - Egy újabb fantasy játékadaptáció. Nem tűnik rossznak, de remélhetőleg nem olyan lesz, mint az őszi szezonos Arthur. Kaguya-sama - Oh, fucking.. Hell Yeah! A legkedvencebb mangám. Az A-1-es karakterdesign kicsit (nagyon) aggasztó, de ha mangahű lesz akkor egye fene megszokom. Egy erős nyolcas elvárással fog indítani. Elvárom, hogy tartsa is. Már most esélyes a szezon kedvencére. Kakegurui 2 - Mondanám, hogy ,,Hell Yeah!", de őszintén szólva, kettős érzéseim vannak. A mangát viszonylag aktívan olvasom. Viszont az tuti, hogy a MAPPA nem tervezett be egy folytatást, legalábbis abból kiindulva, hogy original lezárást kapott, mikor a manga ezen szakaszának lezárása bőven jobb volt szvsz. Mindenesetre ez a végkimenetel semmiben sem fogja befolyásolni a cselekményt, de azért engem zavar egy kicsit. Mindenesetre a kettős érzéseim nem ebből, hanem a mangához való viszonyulásomból fakadnak. Mivel az első 30 fejezetet (amit az anime is feldolgozott, bár igazából csak 27-et) baromira hangulatos és adrenalin dús volt. Addig az azt követtő 24 fejezet (amit olvastam, tehát 54. fejezet vot az utolsó. Egy havonta megjelenő mangáról beszélünk!) egy cseppet alább vitte a lelkesedésem, és már nem olvastam akkora izgalommal, mint az előzőeket. Lehet, hogy az adaptáció ezen sokat fog dobni, nem tudom, éppen ezért reményeket is fűzök ahhoz és így legyen. De félek, hogy még jobban el távolodom majd az egyik legkedvesebb mangámtól. Mindenesetre várom és remélem megint annyira felpörgök, mint egy becukrozott orrszarvú. (?) Kemurikusa - Mintha olvastam volna valami olyasmit, hogy a rendező a Twitter fiókján közzétett egy nulladik epizódot ebből, és az alapján sokan azt mondták nem tűnik rossznak, de hogy ez mennyire legit arról fogalmam se nincsen', szóval mindegy. Kíváncsian várom ezt a darabot, mert a forgatókönyv író, az eredeti szerző, valamint a rendező is egy és ugyanaz a személy. Szóval nagyon kíváncsi vagyok erre a cuccra. Kouya no Kotobuki Hikoutai - Egy újabb olcsó CGI anime. A varázs GEMBA studió egy erős negatívum. () A rendező miatt máris kuka az egész. Nos érdekes lesz. Főleg mivel originál. Meglátjuk. Mahou Shoujo Tokushusen Asuka - Hogy őszinte legyek a főképp keltette fel leginkább az érdeklődésem, persze a promo és az alapkoncepció miatt sem tűnik rossznak. A cselédlány ruhás főszereplő pedig egy erős indok a nézése mellett. A Mahou Shoujo ellenére, kíváncsian várom. Ha másért nem is, az várhatóan ütős soundtrackokért érdemes lesz nézni. Mob Psyco 100 2 - Legjobb tudomásom szerint (majd valaki kijavít, ha tévedek).. Az első olyan mangaka, akinek két adaptációt kapott műve is ugyanazon évben kapott folytatást. ONE büszke lehet. Az OPM mangájával ellentétben ezt nem kezdtem el olvasni, csak aktuálisra raktam, hogy majd, de mivel már véget ért, ezért lehet, hogy teljes adaptációt kapunk. Nagyon várom mindenesetre és reménykedem egy hasonlóan fülbemászó, baszó openingre is. Pastel Memories - Egy újabb moe-moe játékadaptáció. Mondjuk azt nem értem, hogy miért mindig az ilyeneket adaptálják, ha pedig egy fantasy játék kap adaptációt azt pedig a történet 50 százalékánál kezdik. Ha pedig nagy ritkán egy másféle játék kap adaptációt a kelleténél jobban elbasszák. Mindenesetre belelesek, már csak azért is, mert ahogy látom Hanekawa a Monogatarin kívül más szerepet is elvállal. Revisions - Nagyon tucatstory szaga van. Tömény CGI. Bár a rendező egy erős pozitívum. Belenézek. Rinshi!! Ekoda-chan - Nem tudom pontosan mit is várok ettől, de a leírás alapján baromira érdekesnek tűnik és remélem, hogy kap majd fordítást, mert nagyon érdekel. Tate no Yuusha no Nariagari - Ígéretes isekainak tűnik és a mangáról is sok jót hallottam, de a GB után félek, hogy egy komoly fantasy helyett, egy újabb slice of life-ot fogunk kapni. Legfeljebb megint le kell majd vetkőznöm az elvárásaim az első rész után, hogy élvezni tudjam. Várom. Ueno-san wa Bukiyou - Az egyik ismerősöm egekbe magasztalja ennek a mangáját és, hogy őszinte legyek az előzetes alapján ezt pont nekem találták ki, még hogyha az animáció kicsit szegényes is. Nagyon várom. Erős a gyanúm, hogy egy újabb mangát fogok elkezdeni majd elfelejteni imádatomban. lol W'z - Egy újabb zenés cucc ami a dobott és/vagy felfüggesztett listámat fogja gyarapítani. Watashi ni Tenshi ga Maiorita! - Nem tudom miért mindig az ilyen közönséges moe shoujo ai-kat kell adaptálni. Az isten szerelmére, kinek ilyen rothadt az ízlése?! #GirlFriendsanimesorozatadaptációt Mindenesetre belenézek, már csak Rika miatt is. Yakusoku no Neverland - Az animeadaptáció bejelentése után olyan hype-ot kapott, hogy nagyon kíváncsi lettem vajon milyen. Azt mondják egy nagyon velős shounen lesz, várom már. Bár a CloverWorks kicsit aggasztó ebből a szempontból. Igaz a Bunny Girl-el nagyon odacsaptak. Manaria Friends - Nem tudom pontosan miért, de ha a Bahamut franchise meglovagolásai is, nagyon érdekel. Még a rövid részes mivolta ellenére is. Érdekel pár film és OVA is a szezonból, főleg egy darab OVA. Ashita Sekai ga Owaru to Shite mo - Nem tudom mi ez a terjedő CGI dolog, de el lehetne felejteni. A story nem tűnik rossznak, bár nem is az az kreatív ötlet. City Hunter (2019) - A Francia élőszereplős verzió mellett még egy City Hunterhez köthető cucc ami érdekel. Princess Principal (movie) - Város. Psycho Pass filmek - Várósak. Honda-san OVA - A sorozat után? Mindenképp. Golden Kamuy OVA - Hell Yeah! High Score Girl OVA - Hell Yeah! Kíváncsi vagyok vajon folytatás lesz-e vagy egy gyors finish. It's my Life - Ezt várom a legjobban az OVA-k közül. Eredetileg az őszi szezonra volt bejelentve, de valamiért eltolták. A mangába beleolvastam és elég hamar a kedvencem lett. Kár, hogy csak egy OVA-t kapott, de még így is nagyon várom. Reménykedem ezután egy sorozatban is, de kétlem, hogy annyira felkapott lenne. Hiszen köztudott, hogy ízlés az ezen a téren nemigen van a Japcsiknál. Wotakoi OVA - Mindenképpen! Ebben a szezonban majdnem nincs olyan amit majd később tervezek. Igazából mindkettő folytatás amire majd egyszer valamikor sort kerítek. Az egyik a Kemono Friends 2, a másik pedig a Piano no Mori 2. A legjobb szezon eddig. |
|
2018.12.09 23:19 / utoljára módosítva: 2018.12.09 23:27 00 / | |
|
|
Meglepően ígéretes szezon (már most sajnálom, hogy ekkorát kell csalódnom)! Az előző szezon (tehát a mostani) kilóra megvett, pedig nem sok elvárást támasztottam irányába... ADD, HOGY NE KELJEN CSALÓDNUNK!
A lista: PSYCHO-PASS mozifilmek első második harmadik- (három is) ráadásul folytatások?! Ennél ígéretesebb mézesmadzagot kívánni sem lehetne! Mob Psycho 100 második évad - kilóra vett meg a széria első éve, kilóra megvehet a második is Oushitsu Kyoushi Haine Movie - Cuki volt a sorozat, megérdemli a folytatást Revisions - Egy az újak közül, afféle zsákbamacskaként. Igazi akció-sci-fi, amely jópár gagyit kitermelt már az évek során, de remélem a legjobbakat. Ami pedig az év kérdése: Kapunk egy újabb Drifterst? Doukyonin wa Hiza, Tokidoki, Atama no Ue.- Nem tudom mire számítsak, de ígéretes... Dororo - Kapunk egy újabb Claymoret? Domestic na Kanojo - Újabb zsákbamacska sorozat előre nem sejthető minőségbeli liftezéssel megspékelve... Könnyen meglehet, hogy a szezon rajtját produkálva indul és öt rész után közutálat tárgya lesz! Reméljük produkál annyit, mint most a Bunny Girl! Amibe még belenézek: Kemurikusa - Semmit nem tudni róla, de talán... Girly Air Force - Tucat Xanax-sorozatnak tűnik, jellegében pedig talán Full Metal Panicra és a Girlz und Panzerra hajaz. Ja, jól látod, fogalmam sincs, hogy mi ez! Cannon Busters - A grafika régi klasszikusokat idéz, legutóbb a Megalo Box volt, ami ilyen vagy ehhez hasonló és az be is talált, bár számomra elsőre a Basquash! jutott eszembe. Az első pár rész majd választ ad! Kaguya-sama wa Kokurasetai: Tensai-tachi no Ren'ai Zunousen - Elsőre olcsó tucatsorozatnak tűnik... Hátha! 3D Kanojo: Real Girl 2 - Ez még nem igazi jelölt, de belekezdtem az első évadba és ha kitart a lelkesedés, akkor realtimeban fogom követni a fejleményeket... Sok sikert nektek! NEKEM MEG PLÁNE! |
|
2018.12.10 1:34 00 / | |
Offline
|
|
Szerencsére nem sok érdekel, így tudom pótolni az előző szezont.
Boogiepop wa Warawanai Mob Psycho 100 2 Revisions The Promised Neverland The Rising of the Shield Hero |
|
2018.12.14 22:34 00 / |