Téma: Anime chAArt: 2018 őszi szezon
|
|
Rég volt már, szép is volt... Utoljára talán a téli (de lehet, hogy az előző őszi szezon) idején vettem a fáradságot, hogy gyűjtsek és úgy veselkedjek neki egy új évadnak, és ne csak egy-egy folytatásos sorozat oltárán adózzak... A fele úgyis el fog felejtődni, de azért...
Zombieland Saga - Highschool of the Dead fílinget várok, talán kevesebb csöccsel, tehát nem támasztok nagy elvárásokat a sorozat irányába (igen ezt viccnek szántam) Tsurune - Nem tudom mit várok tőle... Talán valami melankólikus dolgot, megfűszerezve a Prince of Stride vagy a Free hangulatával Kaze ga Tsuyoku Fuite Iru - Lásd: előző, kevesebb melankóliával Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume o Minai - A szezon zsákbamacskája... Remélem valami olyasmit kapunk, mint az Arakawa under the Bridge Jöjjön a ponyva (vagy jó, vagy nem... Black Clover helyett nézni fogom valamelyiket TALÁN): Radiant Irozuku Sekai no Ashita kara Egy éve még a nyakam törtem volna egy Tokyo Ghoulért (most is), csak nem ezért: Tokyo Ghoul:Re 2 - Az előző évad elvesztett, nem kell ez a folytatás... Eddig nem mondtam ilyet, de ez egy gyenge évad, mert egyik sorozat sem érdekel igazán, inkább időtöltés... Nem baj, talán a következő! |
|
2018.09.19 22:57 00 / | |
Offline
|
|
Nos nekem így az animés felhozatalból a Fery tail és a SAO-t várom a tokeyo ghulnak adok eséylt de ha olyan gagyi lesz mint a re akkor dobom.
|
|
2018.09.19 23:06 00 / | |
Offline
|
|
Lazulós szezon lesz (megint).
Bepróbálós: Bloom Into You Karakuri Circus Radiant Run with the Wind Ulysses: Jeanne d'Arc to Renkin no Kishi Alap: Fairy Tail 3 Ingress JoJo's Bizarre Adventure: Golden Wind (ÚRISTEN, DE VÁRÓS!!!!) Sumo of the Rising Sun Sword Art Online: Alicization (mert a legutáltabb animém) Tokyo Ghoul:Re 2 (majd az 1-vel) |
|
2018.09.27 16:47 00 / | |
|
|
Részemről:
Ami továbbmegy a következő szezonra: Banana Fish és Attack on Titan 3 (?). Amiket kinéztem: -Seishun Buta Yarou -Irozuku Sekai no Ashita kara -Ulysses: Jeanne d'Arc to Renkin no Kishi -RErideD: Tokigoe no Derrida -SSSS.Gridman -Zombieland Saga -Ingress the Animation -Karakuri Circus -Tsurune -Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru -Double Decker! Doug & Kirill -Sono Toki, Kanojo wa. -Jingai-san no Yome -Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. -Hora, Mimi ga Mieteru yo! -Uchuu Senkan Tiramisu II Az utolsó kivételével nálam az összes kérdőjeles. |
|
2018.09.27 17:03 00 / | |
|
|
Részemről eddig így állok:
Megjelenés szerinti sorrendben: Akanesasu Shoujo Double Decker! Doug & Kirill Tensei Shitara Slime Datta Ken Kaze ga Tsuyoku Fuite Iru Jingai-san no Yome Hora, Mimi ga Mieteru yo! Seishun Buta Yarou... Zombieland Saga RErideD: Tokigoe no Derrida Yagate Kimi ni Naru Hinomaru Zumou Kitsune no Koe Bakumatsu: Ren'ai Bakumatsu... Tonari no Kyuuketsuki-san Uchi no Maid ga Uzasugiru! Gakuen Basara Toaru Majutsu no Index III Dakaretai Otoko... Irozuku Sekai no Ashita kara Radiant Kishuku Gakkou no Juliet Sono Toki, Kanojo wa. Goblin Slayer Anima Yell! Sword Art Online: Alicization Fairy Tail 3 Release the Spyce Ulysses: Jeanne d'Arc to Renkin no Kishi SSSS.Gridman Otona no Bouguya-san Ore ga Suki nano wa Imouto Karakuri Circus Beelzebub-jou no Oki ni Mesu Mama. Merc Storia Még tervezett: Hashiri Tsuzukete Yokattatte. Tokyo Ghoul:Re 2 Tsurune Ingress Han-Gyaku-Sei Million Arthur Dobás gyanús, második rész dönt: Conception Sora to Umi no Aida |
|
2018.10.12 11:20 00 / | |
Offline
|
|
Na lássuk...
Jók eddig, vagy legalábbis tuti végignézem: Goblin Slayer - eddig nem rossz Tensei Shitara Slime Datta Ken - kellemes meglepetés Toaru Majutsu no Index III Meglátjuk: Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai Irozuku Sekai no Ashita kara Golden Kamuy 2nd Season Inkább hagyjuk: Zombieland Saga Radiant Jingai-san no Yome Még ezután jön nekem: Karakuri Circus Kishuku Gakkou no Juliet SSSS.Gridman Kaze ga Tsuyoku Fuiteiru Beelzebub-jou no Okinimesu mama. RErideD: Tokigoe no Derrida Merc Storia: Mukiryoku Shounen to Bin no Naka no Shoujo Tsurune: Kazemai Koukou Kyuudou-bu Hinomaru Zumou Gaikotsu Shotenin Honda-san |
|
2018.10.13 17:40 00 / | |
Offline
|
|
Lassan vége a szezonnak. Én pedig a végre a végére értem a szezonos betekintéseknek, és a legtöbbnél már aktívan nézem a részeket. Kivéve azoknál amik egy kicsit sem érdekelnek. Vagy csak most kezdtem. Ez a szezon sokkal jobb lett, mint az előző, de még így is akadt néhány durván nézhetetlen cucc, és pár baromira szórakoztató darab is. Amiket eddig nem dobtam, már nem is fogom, viszont volt pár darab ami elég hamar kuka vagy felfüggesztés lett.
Kezdem a legjobbakkal. Persze nem sorrendben. Nem feltétlen nagyon jók, de ezeknek a részeit várom hétről-hétre. Bloom into You - Az utóbbi évek legjobb romantikus és legjobb shoujo ai díját, valamint a szezon animéje díját nyerte. Hello. Talán ennek köszönhetően végre feléled, régóta tartó álmából ez a már-már halott műfaj. A Citrus meg NTR imádók pedig belefulladhatnak a sötétségükbe. Slime - Viszonylag mangahű, csupán pár apróbb jelenetet hagy ki. Lazán, ráérősen követi a manga eseményeit. Egy újszerű megközelítése az isekai műfajnak, bár erősen hajaz a Re:monster féle koncepcióra. Golden Kamuy 2 - Az év érzése. Ez tudnám mondani, emellett az év legunderratedebb cucca a magyaroknál. Valaki fészen írta, hogy ez az anime tökéletesen példázza a magyarok ízlését. Ez azért vicces, mert igaz. Ez egy legit gondolatmenet. Hozza az első évad színvonalát, noha az animáción érződik, hogy nem telt el sok idő. Karakuri Circus - A szezon legunderratedebb cucca. Nem is értem. Egy kibaszott jó shounen, egy szórakoztató, mégis mély cselekménnyel. Konkrétan nem tudja eldönteni, hogy most shounen vagy seinen akar-e lenni. Nagyon jól átadja a 90-es anime élményt. Hinomaru Zumou - Jó kis shounen. Honda - Lehetne népszerűbb is. Tökéletesen kihasználja a 10 perces játékidőt. Roppant mód szórakoztató. Double Decker! - Oda meg vissza vagyok az ilyenekért. A cselekmény pedig meglepően jól kigondolt. Anima Yell! - Meglepődtem. Nem annyira rossz, mint vártam. A CGI mellőzése pedig egy külön bónusz. Témájában egyedi az animék között. Menten beakarok lépni a chairleaderek közzé. Bunny Girl - Az év legjobban megírt dialógusai. Ez már hiányzott. Nagyon hozza az Oregairu érzését. (Speciel Mai-t jobban kedvelem, mint mondjuk Yukinon-t.) Sajnos azonban észrevehető, hogy a főszereplő páros "megtervezése" után, kifogyott az ötletekből az író és előhúzta a tucat karaktereket a tucat szövegkönyvükkel. Mindegy is. Erősen a legjobb school-psychology mostanában. Két remek, egymással tökéletes szimmetriát alkotó karakterrel. A cselekmény maga, pedig elgondoltató. Több ilyen kéne. Juliet of Boarding School - Az első rész szar volt, de egész jó romcom lett belőle. Radiant - Nem annyira rossz, mint vártam. Hetente elszórakoztat és igazából várom is a részeket. Aztán a nem annyira jók, de azért jók. A részekhez kell egy kevés kedv. As Miss Beelzebub Likes. - Eddig egy részt láttam. El lehet nézegetni, bár ezt a settinget szokni kell. Néhol unalmas, de viszonylag kellemes kikapcsolódás. Tonari no Kyuuketsuki-san - Átlagos moe-slice of life, egy kevés shoujo ai körítéssel. Jó pár héttel ezelőtt, még szezonkezdéskor beraktam a mangát tervezettre, abba majd beleolvasok előbb-utóbb a műfaj miatt, viszont az anime nem különösebben köt le. Voice of Fox - Zene központú cucchoz képest kifejezetten élvezem, bár érezhetően nem az én műfajom. My Maid is too Annoying! - Csak engem zavar a pedofil humor? Ha egy férfi karakter lenne, már el is kaszálták volna.. Meglepően szórakoztató amúgy, túlteljesítette az elvárásaim. Csupán percek alatt kínossá válik. Merc Storia - A szokásos szórakoztató, de kreativitást mellőző tucatstory. Run with the Wind - Meglepően jó, ráadásul azon kevés sportok közzé tartozik a témája amit kedvelek. Azon a csokeszen viszont meglepődtem. Merész húzás. Nem a szokásos gengszter és/vagy kemény fiúként sztereotipizált karakter. Nagyon adom. Release the Spyce - A részek elszórakoztatnak, a karaktereket és a cselekményt is kellő érdekeltséggel figyelem. De még sincs meg benne az, ami rávenne a részek megnézésére. Már-már kényszerítenem kell magam. JoJo Part 5 - Kicsit gyengébbnek érzem, mint az előző évadokat, sőt jóval laposabb a cselekmény. Nem azt mondom, hogy nem élvezem a részeket, csupán nincs meg az a borzongás, mint mondjuk a part 2, 3 és a 4 esetében. Az első részben még megvolt a színvonal, aztán elköltözött máshova. A szezonos társa, a Karakuri Circus, sokkal jobban JoJo, mint ez. A végigdöcögőm, de nagyon nyögvenyelős cuccok. Goblin Slayer - Heti egy részben rendben van. Gyenge ötös teljesítmény. Ha az első rész színvonalát követi, egy roppant erős dark fantasy lehetett volna. Viszont ebben a formájában ez így egy alsó kategóriás, edgy hulladék. Iroduku - Egy újabb túlértékelt tinidráma. Bár azt elismerem, hogy a jobbik fajtából. Komolyan magamra kell erőszakolnom a részeket hétről-hétre. SSSS.Gridman - A TRIGGER újra normális. Mondják a japcsik. Végül is ez true. Midőn ez az anime csak akkor egy céltalan fos, ha gaijin vagy. Fairy Tail 3 - Annyira se szórakoztat, mint gondoltam, hogy nem fog. Akanesasu Shoujo - Ingadozó. Főként az első részt követően. A 2. résztől 4 és 6 pont között ingadozik a minőség. Az első rész meg azért lazán kihozott magának egy nyolcast. Az animáció és a CGI pedig csak még inkább ront az összképen. Zombieland Saga - Az első rész első 5 percén és a rapcsatán kívül az egész borzasztóan fárasztó, céltalan és semmilyen. Próbál ez minden lenni, csak sajnos nem őszinte magához. Csak egy tucat idol, anime necrofíliával. Tsurune - Amennyire dicsérték az első részek után, annyira íztelen lett a számomra, miután megnéztem az első részt. És, ez a későbbiekben sem változott. A sablonoktól duzzadó, de azért elviselhető cselekmény és karaktergárda. Ingress - Akár még egy jó kis story is kerekedhet belőle. Az eddig látott egy rész alapján. A felfüggesztettem, talán majd egyszer folytatom kategória. Armor Shop - Kicsit átlépi a fáraszthatósági határt. Jingai-san no Yome - Leginkább ahhoz a prefektúra reklám cucchoz tudnám hasonlítani, annyi különbséggel, hogy míg annak volt célja, ez még reklámnak is harmatos. Sono Toki, Kanojo wa. - Az első rész tetszett, de aztán meghalt az érdeklődésem. Egy csöppet fárasztóvá vált. És most jöjjenek a dobottak, melyeket kénytelen voltam két kategóriára osztani. Az első, a dobtam mert rossz volt. Himote House - Még mindig nem tudom mit láttam és miért. Ken en Ken - Nekem túl kínai. Ugyanannyira semmilyen, mint a többi. Sora to Umi no Aida - Idézném saját magam. ,,Minden szezonban van legalább egy olyan anime, amiben csak csajok vannak és csak 3, legfeljebb 10 percig bírom fejfájás nélkül. Na ez is pont olyan. 10 percet bírtam ki." Arthur - Az Elsword animeadaptációjához tudnám hasonlítani. Gondolom a játék ismeretében szórakoztató, anélkül viszont olyan, mint egy pizza feltét nélkül. RErideD - Jó szar a forgatókönyv. Dobtam, mert egy nézhetetlen fostalicska. Ore ga suki nano - A valaha volt legigénytelenebb és legborzalmasabb kivitelezési mű amit valaha láttam. De komolyan, ez már túlmutat az animéken. Egy rendes vágás nincs benne, a rendezés borzalmas. Érezni lehet, hogy ugrál a cselekményben bármilyen meggondoltság nélkül. A szinkronok egyszerűen nem tudnak mit kezdeni magukkal. Az animátorok, a rendező, a forgatókönyvíró és a vágok, és igazából mindenki aki ezen a szaron dolgozik szégyent hoz a munkájára. Eddig is tudtam, hogy a NAZ szar, de ezután merje azt mondani valaki, hogy nem. Ulysses: Jeanne D'Arc - Egy újabb kretén studió próbálkozása. Conception - Talán a legszánalmasabb softpornó amit eddig láttam. Az egyetlen ami várat magára a szezonból az a Hashiri Tsuzukete Yokattatte. Valahogy még nem sikerült rávennem magam. Pedig csak 4 részes. De a szezon vége előtt ledarálom. Bárki bármit mond, ez egy remek szezon. A következő, téliben is lesznek nagyon várós címek. |
|
2018.11.22 9:34 00 / |