Téma: Anime chAArt: 2018 őszi szezon
Offline
|
|
Megint lement a szezon fele....
Már közel van az őszi szezon, csak úgy tervezgetéskép egy kis lista. Nem hiszem hogy már nagyon bővülne. Folytatásokat nem írom le. Goblin Slayer - Nem is kérdés hogy a legjobban várt anime októberben, az már más kérdés menyire lesz LN, mangahü.... Kishuku Gakkou no Juliet - románc akció. Tensei shitara Slime Datta Ken - Iskai furcsa főszereplővel... 24-26 részel (Ami ritka a isekai cuccoknál) Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume wo Minai - furcsa románc anime. Ore ga Suki nano wa Imouto dakedo Imouto ja Nai . Eromanga 2.0 Ulysses: Jehanne Darc to Renkin no Kishi - Pv alapján elég durván ecchi lesz. Senran Kagura: Shinovi Master - Tokyo Youma-hen - Új anime, de most originál történet lesz. Normális ecchivel. AT-X csatorna szerint r18 lesz mint a DxD. Release the Spyce - Pv alapján nagyon király lesz. Yuki Yunna írója írta a sztorit ráadásul. RErideD: Tokigoe no Derrida - Terminátor szerű anime Itt meg a belenézek azt majd eldöntöm lista: Irozuku Sekai no Ashita kara - 10/10 látvány, de nagyon tinidrámának tünik Yagate Kimi ni Naru - ugyan az. Radiant - shounen francia manga alapján. Uchi no Maid ga Uzasugiru! - Lolicon yuri anime Conception: Ore no Kodomo wo Undekure! - valami isekai, de sok info nincs rola Tonari no Kyuuketsuki-san - vámprioros moe cucc. Anima Yell! - Moe pomponlányos cucc. Hangyakusei Million Arthur - fantasy de nincs több info. Akanesasu Shoujo - pv alapján jó is lehet. Zombieland Saga - nincs infó. |
|
2018.08.19 14:02 / utoljára módosítva: 2018.08.19 14:05 00 / | |
Offline
|
|
Hűha mit is nézek majd ebből a szezonból?
Ami tuti: A Certain Magical Index 3 - Pár szereplő miatt. Pont a kettő főbbszereplő irritáló, de leküzdöm. Egy próbát megér: Zombieland Saga Goblin Slayer Radiant Irozuku Sekai no Ashita kara Gaikotsu Shotenin Honda-san Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume o Minai Conception: Ore no Kodomo wo Undekure! Gakuen Basara Voltak ami elsőnek jól néztek ki, de elrettentem pár ok miatt. Előzetes... brr |
|
2018.08.25 13:11 00 / | |
|
|
Már meg is terveztem a kövi szezont, így fog állni nálam kb:
- Fairy Tail 3 (alap) - SAO 3 (szintén) - Tokyo Ghoul:re 2 (már csak azért is megnézem, mivel elvileg ez lesz az utolsó évad) - Goblin slayer (legvártabb szezonos nálam) - Kishuku Gakkou no Juliet (kíváncsi vagyok mit hoznak ki belőle, első pár rész után kiderül - Ore ga Suki nano wa Imouto dakedo Imouto ja Nai (Eromanga 2.0 ) - Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl-senpai no Yume wo Minai (belenézek, majd kiderül) - Ulysses: Jeanne d'Arc to Renkin no Kishi (lehet jó lesz, csak ne legyen belőle hárem kérlek, inkább legyenek jó kis fightok ) Aztán még lehet beugrik 1-2, de ez fordítva is megeshet. |
|
2018.08.25 13:57 00 / | |
Offline
|
|
Inkább körülnézek a régebbi animék között. Nem az én ízlésem a felhozatal sajna megint.
|
|
2018.08.25 14:50 00 / | |
|
|
kitől írta: Inkább körülnézek a régebbi animék között. Nem az én ízlésem a felhozatal sajna megint.Ezt kicsit nehezen tudom elhinni a listádat és a szezonos listát elnézve, de ha így gondolod hát legyen. Bár én ilyet a szezon kezdése előtt nem tudnék kijelenteni.^^ Hát én most listát biztos nem írok, de az biztos, hogy a szezon nagy része érdekel és bele fogok nézni, a kisgyerekeknek szólókat kivéve. Egy kérdésem viszont van: A Nidome no Jinsei o Isekai de animén nem törölték? Mert itt még benne van a listában, meg adatlapja is van? |
|
2018.08.25 15:45 00 / | |
Offline
|
|
_Kiira_ írta: Egy kérdésem viszont van: A Nidome no Jinsei o Isekai de animén nem törölték? Mert itt még benne van a listában, meg adatlapja is van?Hivatalosan törölték. Mind az hivatalos oldalát, mind a twitter fiókját. De az adatlapokat nem törölte egyik oldal sem, csak lenullázták. Csak itt AA-n nem lett még editelve. Jelezni kéne az állapotváltásnál. |
|
2018.08.25 16:22 / utoljára módosítva: 2018.08.25 16:24 00 / | |
Offline
|
|
2010-ben regisztráltam az oldalra, de előtte is animéztem, szóval nem biztos ugyanúgy tetszik az, ami 8-10 évvel ezelőtt... olyat sem szeretek nézni, amit már min. 3x láttam csak más köntösben. Elnézve a leírást és a képeket eltudom dönteni, hogy nekem mi tetszik. Már a leírás sem fogott meg egyikben sem, szerintem elég lapos a felhozatal, de kinek mi.
|
|
2018.08.25 17:07 00 / | |
|
|
Nálam most egész sok lesz megint a kinézett darabok száma.
Ezek közül, ugyancsak rövid részes lesz, de a legjobban várt a Side M: Wake Atte Mini! Egyszerűen imádom a Side M fiúkat és sok is kevés belőlük, ebben a minisorozatban ráadásul nem csak a hat alapcsapat, hanem az összes megjelenik. Jaj, helló Cafe Parede és Alte, Isten hozott Saki-chan és Kei-san Nagyon kíváncsi vagyok a Tsurunére. Nincs túl sok íjászkodós anime, pedig gyönyörű sport, ráadásul a KyoAni mesteri grafikájával lesz megtámogatva. Csak egyet kérek, hogy ne legyen műdráma, ami az utóbbi időben sajna nagyon jellemző KyoAni fogás, hanem inkább egy hangulatos, csendes és nyugodt sportos sorozatot készítsenek, ami illik ehhez a sporthoz és amiben a barátság és az íjászat kapja a főszerepet. A másik sportos a Kaze ga Tsuyoku Fuite Iru. A kitételem erre is áll, hogy ne legyen nagyon drámai a dolog, és remélem, hogy nem a Dive!! féle vonalon fog mozogni, vagyis hogy érdektelenek lesznek a szereplők. Beelzebub-jou no Oki ni Mesu Mama: Fantasy romcom, hát kíváncsi leszek. Remélem tényleg humoros lesz leginkább, plusz kíváncsi leszek Yasuda Rikuyára főszerepben. A Happy Kissben, mint Taishi ügyes volt, szóval mindent bele, drága fiam! Gaikotsu Shotenin Honda-san: Hát ez elég nagy őrültségnek néz ki, az meg mindig jöhet. xD Tonari no Kyuuketsuki-san: Aranyosnak látszik Jingai-san no Yome: Whitey Minden animének örülünk, amiben benne van. xD Khm.. de egyébként is aranyosnak látszik. Akárcsak a Hora, Mimi ga Mieteru yo!, ami a mostani tervek szerint szintén rövidrészesnek ígérkezik. A magányos művész meg az ő cicája És a két LBGT sorozat. A Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu-val őszintén szólva nem szimpatizálok. Olvastam a mangáját, ismerem a Drama CD-jét és halálom napjáig csak azt fogom tudni mondani, hogy alapvetően középszerű, és lenne egy csomó sokkal jobb manga is, ami feldolgozást érdemelne ehelyett, de legalább erotikus, így hátha az animében is lesz pár intimebb jelenet és nem vágják ki őket, mint mostanában van pofájuk a BL-nek csúfolt sorozatokból. A Yagate Kimi ni Narut egy darabig olvastam, na ez a tipikus, lassú, ráérős, érzelmes cucc nekem. Engem kicsit a Maria-samára emlékezetezett, ami lehet nagyon jó, de lehet némileg unalmas is. Remélhetőleg a rendező érteni fogja a dolgát. |
|
2018.08.25 19:21 / utoljára módosítva: 2018.08.25 19:22 00 / | |
|
|
Hál istennek megint egész barátságos mennyiséget tudtam összeszedni, úgyhogy jelenlegi állás szerint ezek mennek majd nekem a Banana Fish meg a Shingeki 3 mellett:
Tsurune: Ha úgy vesszük a Free! óra az első csak férfi karaktergárdával bíró KyoAni cucc lesz, plusz bizonyos fokig az íjászkodás is érdekel, szóval belenézek. Remélem inkább a Free! első évadára fog hangulatilag hasonlítani, nem a mostanában divatos Hibike-féle "foglalkozunk mindenféle pitiáner műdrámákkal és amúgy semmi érdemleges nem történik" stílust veszik elő. Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu: BL, szóval szinte kötelességem nézni, még ha valószínűleg nem is lesz jó. Mondjuk abban reménykedek, hogy valamilyen guilty pleasure cuccnak jó lesz, amiben majd az enyhe erotika elviszi a hátán az anime nagy részét. Yagate Kimi ni Naru: Hátha lesz végre egy normális yuri animénk. Szinte csak jót hallottam róla, de erős a gyanúm, hogy nagyon unni fogom. (És most egy perc néma csend a 10 Dance-nek, ami megnyerte azt a bizonyos szavazást és fújoltak rá, amiért egy BL került az első helyre, míg szegény YagaKimi "csak" harmadik lett, aztán közben ez kap animét.) Zombieland Saga: Kb. semmit nem tudni róla azon kívül, hogy MAPPA és a cím alapján valószínűleg zombis anime lesz. Hiányolom a zombis animéket, MAPPA pedig egyre jobban belopja magát a szívembe, úgyhogy mindenképp listás! Uchuu Senkan Tiramisu II: Jó volt az első évad, szóval jöhet a folytatás. Aztán azért van pár cucc, ami érdekelne, de valószínűleg egy részt lecsekkolok és már állok is tovább, vagy az se lesz belőle. Conception: Igazából csak azért érdekelne, mert egy Spike Chunsoft játékadaptáció, akik a Danganronpát is csinálták, de OMG, olyan butának tűnik a sztori! Ráadásul a Caligula se sikerült jóra, ahogy hallom, szóval asszem jobb, ha nem pazarlom ezzel az időm. Gaikotsu Shoten`in Honda-san: Ez viccesnek tűnik, de valószínűleg csak egy rövidsorozat lesz. Karakuri Circus: Mostanában tényleg rákaptak a klasszikusok feldolgozásaira. Érdekel, mert mégis egy '90-es években indul mangának a régen várt adaptációja, de a sztori nem tűnik túl érdekesnek + 30 valamennyi részes lesz, a manga meg olyan 40 kötet. Ha a 19 kötetes Banana Fish rohanva fér bele 24 részbe, ennél mi lesz majd? Hacsak nem kap második évadot, úgy szét fogják szabdalni az eseményeket, hogy ihaj! Kaze ga Tsuyoku Fuite Iru: Eh... két baj van vele. 1.) túl sok ehhez hasonló alaphelyzettel rendelkező anime készült az utóbbi években 2.) nem voltak jók. Szóval szkeptikus vagyok és nem biztos, hogy most lenne hozzá idegzetem. |
|
2018.08.25 22:17 00 / | |
Offline
|
|
Nos, egy totálisan kaotikus augusztus után, ahol 100 pluszról, 200 pluszra nyomtam az aktuálisom, a mangáknál pedig simán 70+ mangában belekezdtem, természetesen hozva a formám és könyvjelzőzve, így teljesen elveszítve megint, hogy mivel, hol járok.. A szezonosokkal, és úgy kb az évvel is teljesen lemaradva. Nem hiszem, hogy jó gondolat összeírni és belekezdeni az új szezonba, de azért mégis..
Ahogy látom az elmúlt héten nem történt új bejelentés, csak új infókat tettek közzé, mint a készítők, szereplők vagy a pontos dátumok.. Plusz, ahogy láttam végre az Anichart is kipótolta a hiányzó darabokat. (Jó sokáig tartott.. Mondjuk egyszerre ennyi bejelentés egymás után, nem csoda..) Szóval remélve, hogy nem érkezik az utolsó pillanatban még több cucc, bár még néhány webes darab várat magára szerintem, de mindegy.. Összeírom én is gyorsan. Ismét 20-nál több tervezettel. Az előző szezon messze a leggyengébb volt az utóbbi időkhöz képest, szóval remélhetőleg a mostani szezont nem fogom azonnal dobni néhány rész után.. Fairy Tail Finálé - Nos, a mangát végigolvastam, szóval a semmi és a semmi között lesz a dolog. Nem várok semmit. Bár tudva kik adják elő a dalokat, ennyi pozitívuma lesz. Plusz megnézhetem animálva a pocsék zárást. ,,Jee" Goblin Slayer - Az lightnovelt 3 fejezet után felfüggesztettem. Valahogy nem jött át az egész. A manga spoileretől hányingerem lett. Szóval kíváncsi vagyok milyen lesz az adaptáció. Valószínű nem jutok vele messzire. 4-5 részt jósolok. Mondjuk a studió miatt bizakodó vagyok. És, a design is bejövős. JoJo's Bizarre Adventure Part 5 - Hol a part 6? Nem értem. 3 hosszú év. Mi tartot eddig Dávid? Hallod, Dávid? Sokat várok ettől, mondjuk a design nem éppen bizalomgerjesztő. És a rendezők előző munkáit elnézve is aggodóm egy cseppet. De Dávid jó fiú, szóval sokat várok. Főleg a part 6-7-8 bejelentéseket illetően. Tensei Shitara Slime Datta Ken - Egy újabb Isekai cucc, de egy egész érdekes koncepcióval. Egy próbát megér. Bloom Into You - Nos.. Végre egy olyan művet adaptálnak, ami nem szarja telibe kb az egész műfajt és/vagy ássa el teljesen (khm NTR.. khmm Citrus..) Beleolvastam a mangába és nekem kifejezetten tetszik ez a vonal. Nem kizárt, hogy a kedvenceim közé kerül. Márcsak azért is mert tökéletesen példáza azt, hogy miért szeretem én ezt a műfajt. Tehát az adaptációtól is sokat várok. Sőt.. Elvárom, hogy jó legyen! Különben tényleg ki lehet jelenteni, hogy a shoujo ai/yuri műfaj az animeiparban HALOTT. De pozitívum, sőt megnyugvás, hogy a forgatókönyvet ugyanaz írja, mint a Sora Yori-ét. Tehát rossz már nem lehet. Ráadásul Ai Kayano is a gárdában van, noha csak mellékszereplőként. Irozuku Sekai no Ashita kara - Nos a trailer először elég lagymatag érzelmeket keltett bennem, de az alapkoncepció miatt belefogok nézni. Az animáció és a design nagyon szépnek tűnt az előzetes alapján. Mondjuk a P.A.-tól ez nem meglepő. Érdemesnek tűnik belelesni. Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume o Minai - Mert minden szezonba kell egy baromi hosszú című cucc.. Viccet félretéve, jónak igérkezik és nagyon várom már. Bár az alapkoncepció elégé egy igen sokszor eljátszott klisés plottwistet sejtett.. Mindenesetre én egy erős cselekményre számítók, megfűszerezve egy kis romantikus szállal. És mivel A-1 Pictures, mármint Cloverworks. Így egy kicsit bizakodó vagyok. Meglátom. Kishuku Gakkou no Juliet - Egy romantikus komédia, megfűszerezve egy kevés háremmel és a tipikus elit sablonokkal. A mangát aktuálisra raktam, a sorozat előtt bele fogok olvasni, de igazából nem várok sokat. Főleg a hárem vonal miatt (ami nincs feltűntetve, de a trailerből elég erősen lejön.) A studióra elég nehéz jó szemmel nézni azóta, hogy konkrétan 30-70 százalékos arányban vannak jó-rossz műveik. Ami kissé elkeserítő. (Itt viccesen megjegyzem, hogy ANN-n a mű rendezőjének lapján, a mangánál is meg van jelölve, mint rendező. Nem tudom, ki hogy van vele, de én még nem láttam olyan mangát amit rendezni kellett. XDD) Ore ga Suki nano wa Imouto dakedo Imouto ja Nai - Nos.. 1. Ezerszer votmá'! 2. Nem is olyan régen. 3. Olcsó 4. NAZ 5. Ugyanaz a rendezője, mint a Hajimete no Gal-nak. Tehát egy baromira szétszabdalt, olcsó és összefüggéstelen cselekménnyel átítatott semmit fogunk kapni. És, tekintve, hogy önmagában sem 'tűnik' valami 'maradandónak', így 1-2 pont között fog ugrálni az egész. Mondjuk én egy rész után dobom valószínű.. Jah, és ronda is. Szóval vannak elvárásaim. Sokat várok ettől a remekműtől. Radiant - Az összefoglaló és a promo amit láttam elég semmitmondó. Szóval csak Aoi miatt fogok belenézni. Ulysses: Jeanne d'Arc to Renkin no Kishi - Egy kezdő studió próbálja magát népszerűvé tenni. Hogy is volt ez tavaly a NAZ-al? Ja igen. Már emlékszem. Golden Kamuy 2 - Hell Yeah! A szívem, mintha megint dobogna. Tsurune - Nem az én világom, de felirom. Mert nem tűnik rossznak. Release the Spyce - Ez ilyen Totally Spies féle cucc, japcsi köntösben. Mert akkor adom. A design és az animáció viszont borzasztóan egyszerű és átlagos. És, nem is értem ezt a tipikus idolos karakterdesignet. Viszont a trailer zenéje az vitt mindent. Akció filmes zene keverve a Crazy Frog-al. XD RErideD - Az alapkoncepció és az előzetes baromira egy hollywoodi érzést ad. Nagyon elkezdett érdekelni így. Mondjuk az ilyen típusú műveknél, rendszerint túlságosan felizgatom magam, és végül egy középszerű cuccot kapok. Egy kezdő studió fogja csinálni, de azért reménykedem. Ingress - CGI cucc lesz, ráadásul játékadaptáció.. Hát.. A leírás olyan, mintha a GiTS és egy akció film összegyúrása lenne. Belenézek. Double Decker! Doug & Kirill - Ugyan tőlem távol áll a Tiger & Bunny franchise, de baromira hangulatosnak tűnik, és az alapkoncepció is érdekes. Noha nem egyedi. Ráadásul van egy kevés nosztalgikus érzésem is tőle. Belelesek. Uchi no Maid ga Uzasugiru! - Komédia cucc lesz, erősen kiélveze a pedofil poénokra. Mondjuk nem tudom honnan vette a MAL a shoujo ai tag-et. De biztos úgy van. XDD Márcsak Masahiko miatt is belefogok nézni. Tonari no Kyuuketsuki-san - Aranyos kis slice of life-nak ígérkezik. Már a studió miatt is érdemes lesz belenézni. Mondjuk az AXsiZ keze is benne van, így ez hagy némi kivetni valót.. De bízom benne, hogy csak segédmunkálatokat végeznek. Conception - Nos az alapkoncepció. Szóval ez egy Isekai és.. Ilyet se láttam még. Érdekes lesz. Viszont a studió, mint tudjuk nem jeleskedik az adaptálásban. Sajnos azóta se sikerült a Gonzonak javítani ezen gyengeségén.. Így 50-50 arányban lehet jó vagy rossz. Mivel egy játékadaptációról van szó, így valószínű már most elkönyvelhetjük egy bukásnak. Azért belenézek. Hinomaru Zumou - Hello, Gonzo. Ezúttal egy nem szokványos témájú shounent adaptálnak. Bam. Talán sikerült legalább ebből kihozni valamit? A trailer alapján lehet. Mivel még mindig "nyúzom" a sport animéket, így ebbe is belelesek. Sora to Umi no Aida - Belenézek. As Miss Beelzebub Likes. - A studio miatt ennél is van egy kevés kétségem, hasonlóan a Juliethez, de a koncepció egész érdekes. Ráadásul elég nagy vízhangja van, pedig még el sem kezdődött. A design is tetszik. Szóval belelesek. Gaikotsu Shotenin Honda-san - A szezon legnépszerűtlenebb cucca lesz valószínű. Párszáz nézővel nyugaton. De nekem felkeltette az érdeklődésem, már csak azért is mert (ugyan nem néztem utána egy kicsit sem) erős a gyanúm, hogy az író saját magáról mintázta a karaktert. Legalábbis abból kiindulva, hogy a írói neve egyezik a karakterével. Vagy csak pusztán lusta volt még egy saját nevet is kitalálni. Ahogy láttam Riczék fogják vinni, szóval lehet hamar elterjed itt'magyarhunban' is, mert lesz felirat. Anima Yell! - Pomponlányos anime? Szerintem ilyen még nem volt. Megér egy próbát. Nem tűnik rossznak. Ez lesz a rendező első munkája a székben. Kíváncsian várom. Karakuri Circus - Elég régi mangát adaptálnak. Kíváncsian várom milyen lesz. A koncepció is elég érdekes. Kíváncsian várom. Kaze ga Tsuyoku Fuite Iru - Belenézek. Han-Gyaku-Sei Million Arthur - Biztos népszerű lehet a játék, ha már az első évad kezdése előtt egy hónappal bejelentik a 2. évadot. Fene tudja.. Mindenesetre emiatt nőttek az elvárásaim. Mivel egy játékadaptációról beszélünk így ezek is minimalisták. Kitsune no Koe - Belenézek. Akanesasu Shoujo - A koncepció nem volt valami sokatmondó. A trailer elején azt mondtam, ,,Meh.." Aztán beindult és kihozott egy ,,Hát.." Belenézek. Merc Storia - Nos.. Nem tűnik érdekfeszítőnek, de rossznak sem. A rendező pedig ahogy nézem tapasztalt ebben a műfajban. Szóval belelesek. Zombieland Saga - Alapjáraton nem nagyon keltette fel az érdeklődésem, de a nemrégiben közzétett új trailer azért rendesen dobott rajta. Ebből akár még egy egész fasza dolog is kisülhet. A MAPPA fogja csinálni, ráadásul original, így lesznek látványos és kevésbé látványos jelenetek is. Bakumatsu: Ren'ai Bakumatsu Kareshi Gaiden - Belenézek. Ken En Ken: Aoki Kagayaki - Játékadaptáció lesz. Érdekesnek tűnik. Belenézek. Himote House - Aranyos kis szösszenetnek ígérkezik, belelesek. Jingai-san no Yome - Fuh.. Belenézek. XD Sono toki, Kanojo wa - Érdekes. Belenézek. Amiket nem fogok nézni, vagy majd csak később. Sword Art Online 3nd - Az alternatív verziót elítéltem, mégis a szezon jobbjai közé tartozott és nagyon élveztem. De nem lettem naív. Talán egyszer. De nem kérek a folytatásból. Toaru Majutsu no Index 3 - Láttam az évadokat, de lusta vagyok rewatcholni, meg nem is érdekel. És, mivel nem emlékszem semmire belőle, így részemről felejtős a folytatás. Senran Kagura 2 - Majd egyszer. Gakuen Basara - Majd egyszer. Bár a franchise ismerte után sem biztos. Souten no Ken 2 - Talán. Egyszer. Valamikor. Gurazeni 2 - Talán egyszer. Inazuma Eleven: Orion no Kokuin - Talán egyszer. Valamikor. Uchuu Senkan Tiramisu 2 - Majd sort kerítek rá. Pingu in the City 2 - Majd. Majd. Ebben a szezonban egy movie vagy OVA sincs ami érdekelne. Vagy mind valamihez kapcsolódik. Monogatari-s cucc - Lassan neki kéne állni a franchisenak. Eureka Seven film - Ennek is. Godzilla 3 - Majd. Tényleg. Haikara-san ga Tooru 2 - Sort kerítek rá. Valami Garo film - Nem tudom még. Uchuu no Hou - Egyszer. YuYu Hakusho Special - Amint végzek a sorozattal. |
|
2018.09.11 18:46 / utoljára módosítva: 2018.09.11 19:04 00 / |