Téma: Anime chAArt: 2016 nyári szezon
Offline
|
|
Ami biztos:
91 Days Amaama to Inazuma Amanchu! Battery Berserk Binan 2 Mob Psycho 100 Nanatsu no Taizai: Seisen no Shirushi Orange Shokugeki no Souma: Ni no Sara Handa-kun Amibe belenézek: ReLIFE Ami nem érdekel: HxH ecchi LL Sunshine!(nem láttam a LL sorozatokat) Active Raid 2 Ozmaffia! Ígéretes szezon lesz. |
|
2016.06.20 10:57 00 / | |
Offline
|
|
Ami biztos:
Tsukiuta (csak is a dalok és a karakterek+ a hozzájuk rendelt seiyuk miatt) B-project (a dalok jók, grafika is jobb lett, szerintem ebben le akarják nyomni a Tsukiutát de még meglátjuk) DAYS (humor, mangát elkezdtem olvasni, jó >a poénok miatt ajánlom is, ha valaki nevetni akar) ne ítéljétek el már az elején Cheer Boys (grafikában nekem is nagyok az elvárásaim + itt is nevetni akarok) Nanatsu no taizai (fantasy, poénos, jó a story egyértelmű a folytatása) Lehet???? Orange még nem tudom belenézek de ez inkább a kiviteltől fog függni, de a story érdekel de még meglátjuk mit hoz a jövő |
|
2016.06.20 11:38 00 / | |
Offline
|
|
Szezonos rövidek~ (Már amibe merészeltem belenézni... khm khm Onara Gorou)
Ozmafia!!: Nem hiszem, hogy sokáig marad a nézősök közt, mert nagyon nem érdekel, még az a heti 4 perc sem. Chibi bishikkel teli otoge adaptáció, de az amnéziás főszereplő csaj még fel se tűnt?! *sigh* minek nézek én minden szart Fudanshi Koukou Seikatsu: Jobbra számítottam, de egyébként nem rossz. Bananya: (greatest anime of all time) Heti cukoradag, aztán nehogy cukorbeteg legyek tőle. Saiki Kusuo Psi-nan: Ez mondjuk tulajdonképpen nem rövid cucc, mert heti 5 rész van, amit hétvégén egybegyúrnak egy normál hosszúságúra, de a minősége a béka segge alatt van, ami jellemző a rövidekre Sz'al erre se jutott sok büdzsé, hiába van ott a J.C.Staff a háttérben. A szétvagdosás meg egyébként jól is jön neki, mert elég fárasztó a humora. De egyébként rossznak nem rossz, bár a hírnevéhez nem ér fel (itt mondjuk a valszeg. gyér adaptációt okolnám, de nem ismerem a mangát). Nem biztos, hogy kitartok a végéig. Honobono Log: Ez pedig már véget is ért, 10 résszel. Nagyon édes, cuki kis sorozat volt. Szívesen elnézegettem volna még tovább is. A Tabi Machi Late Show-hoz hasonlítanám, csak sokkal rövidebbek a szösszenetek és jobban tetszettek. |
|
2016.07.07 1:52 00 / | |
|
|
Na, eddigiek alapján itt van, hogy én miket nézek, miket dobok.
Biztosan nézős Amanchu Ez volt a szezon meglepetése eddig számomra, nagyon élveztem. Grafika, hátterek, zene, karakterdizájn, hangulat, színek, egyszerűen minden nyerő benne Amaama to Inazuma Mikor megnéztem, nagyon élveztem, kellemes hangulatú volt, de azóta telnek a napok, és valahogy nem hagyott mély benyomást, de szerintem élvezni fogom, mert szeretem az ilyen sorozatokat. Arslan Senki 2 Az első évad végén rá kellett jönnöm, hogy valószínűleg csak én vagyok ennyire fanja ennek az animének, de én egyszerűen megveszek az ilyen klasszikus fantasy-kért, így a 2. évad nyitányát is szerettem, és már most baromi sok kérdést felvetett a későbbiekhez. Kár, hogy ilyen rövid lesz. Berserk Nagyon szeretem a mangát, de valahogy sosem vágytam animére belőle, így akkora csalódás nem ért. Nem lesz favorit, de szívesen nézem hétről hétre. Fukigen na Mononokean Szegény ember Natsuméja? Nem tudom, de annyira nem volt nagy szám, bár nem is volt rossz. Adok még egy részt neki, aztán döntök. Tudva, hogy jön a kövi Natsume évad, annyira nem vagyok kiéhezve ilyesmire. Tenkyou no Alderamin Erről se tudtam semmit, csak képek alapján megállapítottam, hogy mindenkinek darazsak csípték a száját, de ez volt a szezon második kellemes csalódása. Több animére is emlékeztet, vannak sejtéseim, merre fog menni az anime, de eddig egész ígéretes. Nem vagyok fantasy híján a szezonban. Tales of Zestiria the X Első rész jó volt a játékhoz képest, de nem fűzök sok reményt hozzá (így remélhetőleg pozitív csalódás lesz). Opening viszont eszméletlen jó. Kihagyom (de nem minősíthetetlen) Days Ha nem néznék ennyit a szezonból, talán még nézném is, de első rész meg opening alapján nem érzem, hogy az átlagnál többet nyújtana. 91 Days A krimit és rejtélyt imádom, de az akciós maffiás sztorikat annyira nem, inkább a nyomozós-detektíves vonal híve vagyok, így ez engem annyira nem nyert meg. New Game Cuki lányok cukin dolgoznak a játékkészítő melóhelyen, ahol csak csajok vannak. Nem az én stílusom, de ehhez képest egész jópofa volt. Orange Most valahogy nincs kedvem tinirománcos cuccokat nézni, de talán még a napokban előveszem. ReLife Ugyanaz, mint az előzőnél, meg talán az, hogy olyan kényelmetlen volt nézni a főhőst. Kuka mélyére Handa-kun Az utóbbi idők legrosszabb vígjátéka, amihez balszerencsém lehetett. Barakamon kedvelői is kerüljék. Taboo Tattoo Ez az a szokásos irritáló shounen cucc, amit max 12 éves hiperaktív fejjel lehet élvezni. Egyetlen a listáról, amit felénél kinyomtam. Irritált az egész. Servamp Ugyanaz, mint felette, csak ez volt annyival jobb, hogy végig tudjam nézni az első részt. Amiket még várok: Battery, Danganronpa 3-ak, Hitori no Shita(?), Mob Psycho 100, |
|
2016.07.10 18:02 00 / | |
|
|
Nagyjából végleges a listám, már csak maximum a Danganronpa kerülhet le, ha rosszul teljesít. Az Amaamát és a Mononokeant dobtam, Battery-t szintén, Mob Psycho-t is, Hitori no Shita meg rémes volt, szóval összesen hetet nézek. Fentről lefelé a legjobbtól a kevésbé jóig (nagyjából):
Tenkyou no Alderamin 2. rész engem meggyőzött, imádom az ilyen katonai fantasy sorozatokat, és kifejezetten jól van megírva. Amanchu Ugyanazt tudnám írni, mint múltkor. Arslan Senki S2 3. rész is jó volt, ezúttal kinézetre is. Berserk Már nem emlékszem annyira a manga cselekményeire, de egy kicsit gyorsnak érzem a cselekményt, de ha nem nézzük a kinézetét, elvagyok vele. Tales of Zestiria the X Magát a játék cselekményét is eddig jobban adaptálják, mint ahogy maga a játék bemutatta, szóval eddig örülök. Két évadra bontást kíváncsi vagyok, miként oldják meg. Danganronpa 3 Mirai-hen Jó nyitány volt, a rész vége meg különösen jóra sikerült. Danganronpa 3 Zetsubou-hen Már első rész alapján nagyon a dobás szélén volt, de a vége azért megmentette. Nem szeretném dobni, mert aztán nézhetek, ha a Mirai-henben olyat hoznak fel, amit csak ebből tudhatok. |
|
2016.07.17 16:29 00 / | |
Offline
|
|
No, én eddig így állnék:
91 Days: Egész szórakoztató, igazat megvallva nem nagy eresztés, de egyre jobban tetszik. Neveket már végre valahára tudom azonosítani. Viszont Shuka gyúrhatna egy kicsit a néha szemet szúró animáción, itt-ott nagyon elnagyolják. De még így is szezon egyik legjobbja. Amanchu!: Hát... Elmegy, minden szép és az ost is kellemes, de semmi nagy különlegesség, ami arra késztetne, hogy folytassam. Pár részt még be kell pótolnom, de valamiért mindig valami fontosabb dolgom akad ^^' Battery: 3 rész után már fizikai fájdalom lett volna továbbnézni, kínkeservesen erőltetett melodráma. Pedig ez is a várósak között volt :/ Cheer Boys: Itt is még van pótolnivaló, de meglepően okés kategóriás, egynek elmegy. Days: Ez még az utóbbinál is okésabb kategória, mondhatni egész jó. Vannak jó pillanatai, de szegény kis Tsukamoto még mindig állati cringe. Handa-kun: Valamelyik univerzumban vígjátéknak készült ez, de csúnya lett a vége. 2. részt már végig se néztem. Mob Psycho 100: Az elején voltak erős hullámvölgyei, de mostanra... wow. Hands down, a szezon kedvence nevet büszkén viseli. Merész húzás volt az eredi stílus használata, de nagyon jól működik a kiváló rendezés és szinkronszínészek mellett. Az OP nálam valami drogként működik Orange: Nagyon ígéretes és érdekes alapkoncepció köré épü(ne), ha nem rontana el mindent az a rengeteg shoujos sablon, nagyon átlagos és unalmas így. Amaama to Inazuma: Ez is a várósak közüli, adott minden egy nagyszerű kis apa-lánya sztorihoz... De ott van a főzés, amit szükségtelenül beletömködnek minden rész háromnegyedébe, tönkrevágva az egészet. Gasztronómiai animének is nagyon gyenge, nincs benne semmi érdekfeszítő plusz, ahogy pl. a Shokugeki-nél. Tales of Zestiria the X: Nos... A látvány az megvan. Garantáltan. De azon kívül nem sok említésre méltó dolog van benne, hogy is mondjam... Nagyon meh az egész. Az egyszerű karakterek és a világ sorsa ennyore nem tud érdekelni. Látszik, hogy mindent a kinézetbe öltek bele. |
|
2016.08.14 14:29 / utoljára módosítva: 2016.08.14 17:43 00 / | |
Offline
|
|
Amit ebből a szezonból nézek
Amanchu! Mindig is érdekelt a búvárkodás és eddig nem találkoztam olyan animével ami foglalkozott volna vele így természetes hogy elkezdtem. Kicsit a flying witchre hajaz. Nyugis lassú de szórakoztató és +pont hogy az első 2 részt leszámítva eddig minden részben foglalkoztak a búvárkodással az alapoktól kezdve és nem lett alibi "sztori" És így ennyi : DDD Ezenkívül csak a re zerot nézem + amaama-ból láttam 1 részt |
|
2016.08.14 14:41 00 / | |
Offline
|
|
Így most,hogy a szezon(majdnem) véget ért és én is már majdnem mindent amit terveztem megnéztem nekem az Amanchu! lett szezon kedvenc egy szolid 8-as ponttal.(persze még ott van a 91 Days félrerakva illetve a új Soma szintén félrerakva a felénél,de kétlem,hogy bármelyikük is beelőzné az Amamnchu!-t)
|
|
2016.09.29 18:28 00 / |