Téma: Anime chAArt: 2016 tavaszi szezon
|
|
Érdeklődésem soványsága ellenére tovább bővítettem a tudásomat zombiológusként a Koutetsujou no Kabaneri síkján. Középszerű, de vannak elemei ami miatt még mozdúl hat a cucc, de ez még odébb lesz. Nézek egy másikat is ami humoros formában tálal tanúlságos szituációkat és ráadásúl uniszex módon. Ez pedig a Sakamoto Desu ga?. Ez még érdekes, de hetente nem követem. A többibe meg nem fogtam bele.
|
|
2016.05.15 19:16 00 / | |
|
|
Nálam minden maradt egyelőre, amit elkezdtem (pl. a Mayoiga már ránézésre az Anotherre emlékeztetett, ezért bele sem kezdtem -- és a spoiler topikba bele-belepillantva nem is bántam meg :'D)
Boku no Hero Academia: kicsit lehetne jobb a pacingje, mert eléggé be van lassulva (mintha nem is 13 részes animének készülne, hanem neverendingnek), viszont cserébe borzasztó aranyos. Először nem is akartam elkezdeni, csak aztán tumblr-ön láttam cuki fanartokat Dekuről, úgyhogy mégis belenéztem, és nagyon örülök, hogy megtettem. Bungou Stray Dogs: számomra ez a szezon egyik legnagyobb meglepetése. Első blikkre valami fanservice animének néztem, de marha szórakoztató. A története meg a humora is egész jó, Miyano Mamoru pedig valósággal lubickol Dazai szerepében. Flying Witch: öö... nem tudom. Úgy érzem, nem én vagyok a célközönség, mert nem mondanám rossznak, de... jónak sem. Valamiért folyton azt érzem, amikor nézem, hogy valami nem stimmel, de nem tudom megmondani, hogy mi az. Ami viszont határozottan zavar, hogy az opening végén a rendező nevénél tapsolnak a szereplők. Hol a japán szerénység, kérem szépen? Joker Game: nagyon tetszik a témaválasztása, anime terén hiánypótlónak érzem. Kicsit olyan, mintha valami kémes BBC-sorozatot néznék. Viszont kellene hozzá a BBC-sorozatok epizódjainak időtartama is, mert az a húsz perc nagyon kevés egy-egy karakterre. Szégyen, nem szégyen, de az opening alapján pl. nem tudnám megmondani, hogy melyik srácnak volt már saját epizódja, és melyiknek nem. :'D Kagewani Shou: a maga műfajában továbbra is egész jó, bár keveslem Banba szereplését. Koutetsujou no Kabaneri: ízléstelen SnK-utánzat, közepesen ostoba karakterekkel. Ja meg vannak benne fénylő combú lányok. De az SnK már mindenkinek ciki, ez meg szezonkedvenc. Kit érdekel, hogy annak legalább van egy értelmes mangája. Kuma Miko: másik meglepetés -- meglepően jópofa. Volt pár rész, amin hangosan felröhögtem itt-ott. Ja és Yasumoto Hiroki se semmi ezzel a tőle szokatlanul barátságos, "mackós" hanggal. Magi: Sinbad no Bouken: még csak két részt láttam, nem nagyon tudok róla érdemben nyilatkozni. De szeretem az univerzumot, és szeretem Szindbád karakterét, úgyhogy kíváncsian várom, mit tud még felmutatni az OVA-hoz képest. Sakamoto desu ga: haláli. És őszintén szólva nem számítottam rá, hogy a humora mellett időnként tanító jellege is lesz, ráadásul még jól is csinálja. Sailor Moon Crystal II: magasan felülmúlta az elvárásaimat -- remélni sem mertem, hogy az elcseszett első szezon után ez ennyire jó lesz. Szép a karakterdizájn, szépek a támadások, vannak arckifejezések, visszatért a humor, Mitsuishi-san sokkal kevésbé visít, Haruka genderfluid, I'm amazed. A gyenge pont az opening. De az nagyon. Shounen Maid: szerencsére nem valami perverz shotacon cucc, mint amire a cím alapján számítottam, hanem egy igazán bájos kis sztori, de valamiért minden történetszálnál azt érzem, hogy én ezt már láttam valahol. Csak nem tudom, hol. Super Lovers: ebbe itt nem megyek bele, de ez a cucc annyi szinten wrong, hogy magamra haragszom, amiért még nem dobtam. Tanaka-kun wa itsumo kedaruge: azt hiszem, ez a szezonkedvenc. A legutóbbi részen akkorát röhögtem, hogy a macska felébredt, és rosszalló pillantásokat vetett rám. XD Tanakával kapcsolatban meg néha van ilyen spirit animal érzésem. :"D |
|
2016.05.15 23:37 00 / |