Téma: Anime chAArt: 2016 tavaszi szezon
|
|
Sword Gai:
Andusia írta: Nem igaz, hogy a Sword Gait is el**** cgi-vel, pedig ezt is úgy vártam.JoJo!!! Boku no Hero Academia: Majd meglátom... Bungou Stray Dogs: Majd meglátom... JoJo!!! Joker Game: Száz éven belül tuti sorra kerül... Sakamoto Desu ga?: Oké, vígjáték, szal nézős lesz! JoJo!!! Magi: Sinbad no Bouken: Előbb megnézem a korábbi sztorikat, utána... Ushio to Tora 2: Túl jó volt az első széria, hogy ezt ne nézzem meg... Terra Formars: Revenge: Lásd Magi Amúgy említettem már a JoJót??? Ha nem, akkor: JOJO!!!: Nincs az a pénz, amiért kihagynám!!!!! |
|
2016.03.30 22:40 00 / | |
|
|
Nekem csak annyi a bajom ezzel a listával, hogy az előző szezonosokat már nem láthatom
|
|
2016.04.01 16:38 00 / | |
adminyon
|
|
Öööööö, ott a balra-jobbra lapozó.
|
|
2016.04.01 17:13 00 / | |
|
|
ÉS tessék, mégse néztem eléggé szét
|
|
2016.04.05 23:49 00 / | |
|
|
Első részek alapján én egyelőre így állok:
Biztosan nézem: Gyakuten Saiban A 2. rész alapján, ha nem veszem figyelembe a rémes külsőt, egész jó adaptáció. Magát a játékot meg imádom, szóval ezt sem hagyom ki. Re: Zero kara hajimeru isekai seikatsu Az első dupla rész második fele egyelőre meggyőzött. Amúgy sincs igazán fantasy a szezonban, szóval kifejezetten jól jön. Kuma Miko & Tanaka-kun & Flying Witch Még sosem volt szerintem olyan szezon, amiben három ennyire hasonló stílusú anime lett volna. Mindhárom egyszerű, vicces és hangulatos, mindennapi életet bemutató anime. Ebből kettő vidéki, egyik egy mikóval és beszélő medvéjével, másik meg egy boszorkány, harmadik meg egy középiskolás srác. A háromból talán a Kuma Miko tetszett a legjobban, de a Flying Witch is nagyon jó volt, csak itt már ismertem a mangát. A Tanaka-kun kicsit gyengébb volt, de remélem, hogy mihelyst több karaktert bevonnak, kicsit "felpörög" az anime. Amik 1-2 részen belül eldőlnek: Joker Game Ez nagy valószínűséggel marad, mivel elég meggyőző volt az első rész, még ha nem is annyira a stílusom az anime, de egy 2. részt kivárok, mielőtt még biztosat mondok. Mayoiga Remélhetőleg a harmadik részben történik is valami, hogy végre biztosra meg tudjam állapítani, hogy érdemes-e időt fecsérelni rá, mert kezdek afelé hajolni, hogy nem. Kabaneri Látványra gyönyörű volt, de a többi nem győzött meg. És itt most nem arról van szó, hogy Titán koppintásnak érzem, mert az nem zavar, hanem szimplán az, hogy egyelőre élettelennek éreztem az egészt, mintha tényleg csak menőnek tűnő elemeket és jeleneteket mutogatnának, de semmi dinamikát nem érzek magában az animében. De még a 2. részt megnézem, hátha változik. Egy rész alapján azért nem ítélem el. Dobottak: Kiznaiver Én ebből a szerencsétlen bandából nem kérek. A sztorit sem díjazom, de már a karakterektől is feláll a szőr a hátamon. Sousei no Onmyouji Ezzel nincs bajom, csak nem az én korosztályom. Tipikusan az a 8-12 éves fiúknak szóló anime. Nekem ez már nem kell. Kuromukuro Első rész alapján egy szimpla tucatmechának tűnik. De ha jókat olvasnék róla, ennek még talán adok egy esélyt, mert még lehet jó is, csak nem reménykedek benne. Sakamoto desu ga Én leszek az első szerintem, de egy rész elég volt belőle. Értem, miért szeretik, és poénnak tartom az egészet, nem is találtam benne kivetnivalót, de valahogy megmosolyogni is csak néha-néha tudtam a jeleneteket, nevetni meg egyszer sem. Valószínűleg azért, mert kiszámítható a legtöbb dolog, a végkifejlet meg előre látott, és nálam a poénforrás a váratlanból ered, amit ez az anime nem ad. Bungou Stray Dogs Agyaltam, mi legyen vele, de inkább hagyom. Nem mondom, hogy rossz volt, de nem jön be ez a fajta karakterábrázolás. Olyan tucat "14 éves lányoknak készült" stílusa van kinézettől kezdve a jellemig mindenkinek. Azt hiszem, ennyi lenne. Majd félúton biztos írok, ha sok dolog változik. |
|
2016.04.09 21:49 / utoljára módosítva: 2016.04.09 21:52 00 / | |
Offline
|
|
Flying Witch = a szezon, legalábbis nálam, csak cseréljék le a csávó seiyuuját, mert arra én is képes vagyok, hogy felolvassam a papírról a szövegemet.
HaiFurit dobtam, way too KanCollish for my taste (a japánok mondjuk nagyon durván rákattantak). Illetve, amit nézek még, az a Mayoiga, bár ez leginkább a lulz miatt. Döbbenetesen rossz az egész, szinte már burleszkbe illő. |
|
2016.04.11 9:05 00 / | |
|
|
Végre mindre volt egy kis időm, szóval
Mayoiga: A hangulata és a történet egy jó thrillerhez adott, viszont a karakterek hozzáállása, és naiv személyiségük baromi idegesítő, nagyon sokat ront az egészen, az előtte felsorolt kettő nem tetszene, menne a kukába mint a huzat. Szegény sofőr az egyetlen épeszű ember, erre a nyáj összefog és lehurrogja -.- Ushio to Tora 2.évad: Ugyanaz mint az első, nincs mit róla írni. Talán annyit, hogy ez még jobban pörög mint az első. Az opening bejön Gyakuten Saiban: eddig csak egy epizódot láttam, de nem volt nagy durranás, semmi extra, de hátha később lesznek bonyolultabb ügyek. Endride: elég középkategóriás első három rész alapján ez is. Viszont maga a fantasy látványvilág szép. Boku no Hero Academia: el sem akartam kezdeni, de teljes mértékben pozitív csalódás. A főhős megdolgozik a szuperőért, és a vicces jelenetek átjönnek, a dráma is, de ami igazán jó benne, hogy legyen a néző akár gyerek, akár felnőtt, mindenki talál benne olyat ami miatt jól szórakozhat rajta, és az openingről még nem is beszélt az ember, jó kis zenéje van. Nekem spec a BONES-tól a szezonálisban ez jobban bejön mint a Bungou. Macross Δ: Valahogy egy két szezonosra tudok itt tippelni. A zenék nagyon jól sikerültek így elsőre is meghallva, a történet még nem tudom mire fog kimenni, de eddig jó. Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu: Jó karakterek, érdekes történet, szép látvány, és fantasztikus zenék, eddig minden jó A szezon egyik legjobbja. Joker Game: Még csak az első részre volt időm, de olyan hideg meleg fogadtatást kap tőlem. Bármerre billenhet még, mert meg van benne a lehetőség. Super Lovers: Shounen ai ide vagy oda, ez POCSÉK! A spoiler topicban kifejtettem, hogy kb annyi az egész, hogy kiherélik a mangát. Egy erős átlag feletti fantasztikus hangulattal megáldott mangából, és erősen átlag alatti animét készítettek, amiben nem csak, hogy a zene és az animáció is gyenge, de még a lényeg sem jön át. Ez egyszerűen úgy rossz ahogy van!! Szegény mangát csak sajnálni tudom. A lényege Haru és Ren kapcsolata, amire épül a manga, de itt abszolút semmi nem jön át belőle, a poénok gyengék, nem viccesek. Aki pozitív csalódást akar a mangát olvassa. Bungu Stray Dogs: Hát ez valahogy szerintem túl lett hypeolva, mert egy jó anime nincs vele gond, de spec a Kekkai Sensen sokkal jobb volt. Ez egy szinte átlagos cuccnak tűnik csak szép animációval. [b]Koutetsujou no Kabaneri[/b]: Kapásból Attack on Titan kopi észrevehető, de az animáció gyönyörű, és a karakterek sem idegesítőek, a történet is érdekesnek látszik, ez még jó is lehet. [b]Sakamoto desu ga?[/b]:Még mondom az igazat, a mangáját nem bírtam két fejezetnél tovább a csávó tökéletessége annyira kihúzta nálam a gyufát, hogy hagytam a fenébe, de a One Punch Man-ből tanulva adtam neki egy esélyt, és milyen jól is tettem, mert csak azt vettem észre, hogy nevetek és az epizód végére is értem. Animeként jó. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge: Ő az a kategória amit nem tudok hová tenni. Azt le lehet szögezni, hogy semmiről nem szól, csak Tanaka mereng egy sort, bealszik, vagy épp közömbös( de ember legyen a talpán aki ez alapján az arckifejezés alapján észreveszi, hogy ez a közömbösség lenne xD). De maga ez a nyugis slice of life hangulat, ilyet a Kimi to Boku óta nem éreztem, az pedig már jó pár éve futott. Fantasztikus a hangulata, és a zenéje, az oepning- ending páros is idetartozik. Kiznaiver: Teljesen pozitív csalódás, és egyelőre szezonos kedvencem. Az openingje vizuális orgia legyen az animáció vagy zene. A történet lassan folyik lefelé, de ebből tetszik nagyon az alapötlet, és a karakterek is. Nekem nagyon bejön. Big Order: Ameddig nem láttam, hogy a mangaka ugyanaz mint a Mirai Nikki-é, addig nem tulajdonítottam neki figyelmet, de az első rész egész jól kezdődött. |
|
2016.04.20 20:01 / utoljára módosítva: 2016.04.20 20:02 00 / | |
|
|
Nálam most úgy néz ki, hogy
Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge: Egyértelműen a kedvencem a szezonból. Mivel a mangáját már korábban olvastam, így volt egy elképzelésem a hangulatáról, amit a készítők egyszerűen csodálatosan elkaptak. Annyira bájos, nyugodt, kedves, Tanaka és Outa imádnivalóak, nekem is egy az egyben hozza azt amiért a Kimi to Bokut is nagyon szeretem. Shounen Maid: A szezon meglepetése számomra és egyelőre a Tanakával holtversenyben van. A shouta és maid együttesen kicsit riasztó volt, de egyáltalán nincs benne semmi természetellenes vagy taszító, sőt. A kisfiú valóban kisfiú, semmi félreérthető jelenetbe nem viszik bele, Madoka meg egy tüneményes srác, aki tényleg nagybátyjaként gondoskodik Chi-chanról rengeteg szeretettel. Ráadásul a főhőnő is egy aranyos és bájos hölgy, amiért különösen is hálás vagyok. Sakamto desu ga? : Takamtsu Shinji rendezés, ergó fantasztikusan jó. Takamatsu-sensei a tőle elvárható érzékkel nyúlt az eredetihez, és a jó eredetit még jobbá tette. Tudtam, hogy nem lehet benne csalódni. A DEEN megfogta vele az isten lábát, és a Shouwa után még egy remek sorozatot hoztak Super Lovers: Bárcsak ilyen jól muzsikálna a SL rendezője is. Minagawa Junkoval meggyalázták, mint BL-t, a rendezéssel meg minden mást,ami értékelhető és jó volt benne. Hála Istennek csak tíz részes lesz. Remélem bukik akkorát, hogy ezt a rendezőt az életbe többet BL közelébe se engedjék, és nem barmolhat szét egy másik jó mangát. Minagawa kisasszonyt meg soha többet ne lássam BL castban. Női szereplőként sem. Bungou Stray Dogs: Nekem nagyon bejön. Atsushi fejei, Dazai hülyeségei, a hangulat meg az erősen shpire utaló ed (mármint a cuki rosszfiú x Dazai páros, ami mozgatja a fantáziám xD) egyértelműen bejövőssé teszi. Endride: Hát nem egy matyóhímzés. Annyira ....béna. A párbeszédek rémesen suták, a cselekmény szörnyen sablonos, a két főhős állandó szájkaratéja roppant fárasztó, de még Tori-san miatt kicsit nem akarom feladni. Re:ZERO - Kara Hajimeru Isekai Seikatsu - : Ez viszont tök kellemes meglepetés, eddig nagyon élvezem, és ez azon ritka darabok egyike, ahol remélem, hogy fog valami romantikus kapcsolat alakulni Subaru és Emilia között, mert olyan helyesek lennének együtt párként Boku no Hero Academia: Ez is tetszik, jól adagol minden érzelmet és helyzetet. A főhősnek van motivációja, és bár alkalmatlannak tűnik, makacsul ragaszkodik az álmaihoz és hajlandó áldozatot hozni érte, ez pedig nagyon bejön nekem. Kumamiko: Girl Meets Bear: Kicsit szoknom kellett, de három rész után egyelőre pozitív véleményem van róla. Nem fetrengek rajta és nem is ezt várom a legjobban, de egynek elmegy. Sousei no Onmyouji: Ez ugyanaz, mint fentebb, elvagyok vele, nem töröm kezem - lábam érte, de nincs is ellene különösebb panaszom. Átlagshounen, én meg úgyis csak a Murata Taishi x Hanae Natsuki páros miatt nézem. Flying Witch: Kellemes hangulat, nem túl bonyolult, de kedvelhető szereplők és történet, szóval kis relaxációnak tökéletes. Kiznaiver: Ezzel még szeretnék várni kicsit, nem tudom mi lesz belőle. Az első rész alapján nem voltam lenyűgözve, de a második mintha jobb lett volna. Meglátjuk. Koutetsujou no Kabaneri: Akkora másolat mint a ház. Lazán egybegyűrték a Shingekit és a GC-t. Ha valamiért végignézem, az az lesz, hogy ezúttal a GC írója milyen elszállt magyarázatot talál a vírusra, és hogy az fogja-e majd überelni Inoriék hülyeségeit. De ha nagyon bosszantani fog, akkor lehet kukában végzi. Kyoukai no Rinne 2: Ezt ugyanúgy szeretem, mint az első évadot. Nem lett sem rosszabb, sem jobb, pont ugyanazt nyújtja, mint az elődje. Gakusen Toshi Asterisk 2: Úgyszintén, ott és úgy folytatódik, ahogy abbamaradt. Mivel engem az előző évad nem bosszantott különösebben, így ennél sem akadok fent a hülyeségein, így egészen élvezhető. xD Magi: Sinbad no Bouken: Sinbad karakterét nagyon bírom, így örülök a sorozatnak, de remélem, nem lesz igaza a MaL-nak és nem csak 8 részes lesz, hanem folytatják tovább és nem csak az OVA fér bele kicsit kibővítve. Amit dobtam, az a Joker Game. Nem örökre, de most nincs hozzá hangulatom. Majd egy lazább szezonban visszatérek rá. |
|
2016.04.20 20:31 00 / | |
|
|
Így, hogy minden túl van a felén, nálam így néz ki a nézettek rangsorolása:
Re: Zero Kara = Tanaka-kun > Flying Witch >> Boku no Hero Academia >> Kuma Miko >> Joker Game >> Gyakuten Saiban >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ;>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 2;> Mayoiga Zero Kara továbbra is tartja a szintet, míg Tanaka-kun egyre kellemesebb, egyre jobban kedvelem a karaktereket. Flying Witch is jó, Hero Academia szintén szórakoztató. Kuma Mikor viszont részről részre gyengébb. Egynek elmegy, de nem azt hozza, amit vártam. Joker Game tök jó lenne, ha a 2. résztől rendesen ment volna tovább a sztori, nem pedig ilyen epizódikus lenne. Azt se tudom, ki kicsoda. Gyakuten Saiban szimplán egy lusta adaptáció, Mayoiga meg leírhatatlanul rémes, de már látnom kell a végét. |
|
2016.05.15 11:09 00 / | |
|
|
Re: Zeroból tudom,hogy mit akarnak kihozni,de nekem annyira önismétlése a részeknek az egész.. Pedig biztatóan indult. Joker Game nekem is elég zavaros,Sakamoton néha lehet nevetni,nem olyan rossz. Boku Academiát is elnézegeti az ember,nem remekmű de szórakoztató. Mayoigától még mindig várok valamit amitől be fog indulni,pedig már lehet látni mit akarnak kihozni belőle,az pedig eléggé átlagos sajnos. Koutetsujou no Kabaneri szerintem a tavasz legjobbja,akciódús. (bár szerintem nincs olyan magasan a mérce)
|
|
2016.05.15 18:57 00 / |