Téma: Anime chAArt: 2016 tavaszi szezon
adminyon
|
|
Nem igaz, hogy a Sword Gait is el**** cgi-vel, pedig ezt is úgy vártam. Hányok már ettől a sok rusnya animációtól (tudom, ennek még egész tűrhető például a Berserkhez képest). De legalább ne a legjobb címeket csesznék el folyton folyvást ezzel a grafikával. Lassan Pixar lesz az animékből.
Akit érdekel, itt a videója: SPOILER! |
|
2016.03.01 14:48 00 / | |
munkatárs
|
|
Tegyük hozzá, hogy ez a videó 2.5 éves,
és még a Digital Frontier készítette a mangához. A TV-animét (amiről továbbra sincs semmi hír, hogy tényleg bemutatásra kerül-e tavasszal) másik stúdió, a DLE készíti majd - ami még rosszabb, mert ők meg flash animéket gyártanak (Eagle Talon, Thermae Romae) |
|
2016.03.01 15:11 00 / | |
|
|
Nos egy hónap, akkor én ezekre leszek kíváncsi.
Egyedüli ami biztos az a Super Lovers, mert az anime bejelentése előtt is szerettem nagyon olvasni a mangát. Ja és az Ushio to Tora 2.évad. Mayoiga:Reménykedhetek valami jó drámában? Gyakuten Saiban:egy kis rendőrségi-bírósági(?) anime, a sínpadi változatából láttam egy-egy jelenetet, és az egész tetszett. Boku no Hero Academia:belenézek, de nem tudom, hogy az én ízlésem-e. 12-Sai. Chiccha na Mune no Tokimeki: az OVA-ja tetszett, cuki volt így erre is vevő leszek. Joker Game:Production I.G. és a 30-as években játszódik, na meg az előzetes is egész jó. Bungou Stray Dogs:BONES és az előzetes szól ismét csak mellette, majd első rész dönt. Koutetsujou no Kabaneri:jóhet az Attack on Titan kettes számú verziója is, kíváncsi vagyok rá. Endride:Brains Base-től rég láttam animét, de eddig amiket készítettek nagyrészéről csak jókat tudok mondani. Kiznaiver KuromukuroMacross Δ Sakamoto desu ga?:Nem kedvelem a mangát, de az One Punch Man-nel is így volt, hátha ebben is meganimálva hatalmas pozitív csalódás ér. Bár szóljon mellette, hogy Hikaru Midorikawa a szinkron Shounen Maid:Nem is tudom mit várok ettől. Azt hiszem semmit, de mégis belenézek. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge:Ezt viszont várom, mert már most magam előtt látok egy teljesen nyugis animét, amit valóban csak kikapcsolódás gyanánt nézel. Sousei no Onmyouji és Sword Gai:Első epizód dönt. Bár ennek min 1/3 megint csak kukázom hanem a felét. |
|
2016.03.01 18:50 00 / | |
|
|
Ami engem érdekel egyelőre:
Shounen Maid: Remélhetőleg valami jópofa vígjáték lesz belőle. Bungou Stray Dogs: A mangájába belelapoztam és az alapján tetszik. Ha a BONES ad neki valami jó kis hangulatot, akkor szeretni fogom. Minden esetre a seiyuukre semmi panasz nem lehet, elég nívós összeállítás. Endride: Főleg Tori-san és a gyönyörű karaktere, meg a fantasy téma miatt. Remélem KonoSuba féle kellemes meglepetés lesz és nem Grimgar féle hatalmas pofáraesés. Flying Witch: A PV-je nagyon hangulatos volt. Kumamiko: Girl Meets Bear: Mert szeretem ezt a témát Sakamoto Desu ga?: Takamatsu rendezést nem hagyok ki. Midorin főszerepet sem nagyon. Együtt meg pláne nem. Joker Game: Remélhetőleg valami nagyon ütős darab lesz belőle. Kiznaiver: Kou-chan miatt leginkább. Magi: Adventure of Sinbad: Szeretem a Magi univerzumot és Sinbadot is, egyértelműen nézős. Boku no Hero Academia: Kíváncsi vagyok tud-e még újat mutatni a szuperhős téma. A Rin-Ne2 megint csak egyértelmű Super Lovers: Bár Minagawa Junko orbitális csalódás, és megbocsáthatatlan baklövés, de mégiscsak BL és a többi seiyuut meg nagyon szeretem. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge: Ennek is olvasgatom a mangáját, és annyira cuki. Ono Kensho pedig egyszerűen tökéletes lesz Tanaka-kunnek. És végül de nem utolsó sorban a Gakusen Toshi Asterisk második évada, az első a végére egész izgalmas lett, szóval kíváncsi vagyok mi sül majd ki belőle. Ami kérdőjeles az a Koutetsujou no Kabaneri, mert az az igazság, hogyha az SnK második évadát akarnám nézni, megvárnám azt, szóval lehet inkább kivárom, mennyire lesz egyszerű nyerészkedés. |
|
2016.03.01 20:08 00 / | |
munkatárs
|
|
Amit várok
Big Order - újabb apokaliptikus őrület a Mirai Nikki írójától Kabaneri of the Iron Fortress - az Attack on Titan nálam cselekményben megbukott, de a koncepcióra ugyanúgy vevő vagyok. Macross Delta - folytatódik az éneklős űreposz Flying Witch - nyugis vidéki slice of life (+boszik)? Kihagyhatatlan. My Hero Academia - a szuperhős témát kedvelem, a Bonest még inkább. A humoron múlik, hogy nézem-e Sakamoto Desu ga? - a mangája halálos, de akárcsak a Dagashi Kashi, ebből is elég lenne 8-12perces részek, mert nagyon agyzsibbasztó darab Ami folytatás, ezért nézem tovább Terra Formars: Revenge Ushio to Tora 2 Gakusen Toshi Asterisk 2 Amikbe belenézek Ace Attorney - megnézem már, mire fel ez a nagy Objection!! mánia Bakuon!! - cuki csajok motoron Anne Happy - moe kislányok aranyos dolgokat csinálnak #1 Netoge no Yome - ecchi hárem #1 Bungou Stray Dogs - kap egy esélyt, de valószínűleg ugyanolyan rossz lesz, mint a Hamatora. Mivel osztott szezonos, ezért ez is kihúzva a listáról. Majd a második fél előtt pótolom, ha érdemes lesz rá. Endride - a világkoncepció tetszik, de az alapszitu eddig nem valami kreatív. Ha a Garo szintjét hozza, akkor végignézem. Girl Meets Bear - a másik vidéki vígjáték Hai-Furi - moe kislányok aranyos dolgokat csinálnak #2 Hundred - ecchi hárem #2 Joker Game - csak ne legyen olyan dögunalmas, mint a Night Raid Kiznaiver - a koncepció tetszik, csak aztán ne drámázzák túl Kuromukuro - erről még semmit nem tudni, de P.A.Works anime, és a jelenben felébredő, mechát irányító szamuráj elég LOL Manaria Friends: Rage of Bahamut - moe (démon)kislányok aranyos dolgokat csinálnak #3 Mayoiga - egy új Higurashit kihozhatnának belőle, kellene már egy újabb tömeggyilkolós sorozat Onigiri - ecchi hárem #3 Pan de Peace! - moe kislányok aranyos dolgokat csinálnak #4 Re: Life In a Different World From Zero - megint egy "fantasy világba kerültem" sorozat de mert nem az A-1 csinálja, ez talán még jó is lehet. Sansha Sanyou - moe kislányok aranyos dolgokat csinálnak #5 Seisen Cerberus - erős Chaos Dragon érzetem van, de ne legyen igazam Tanaka is Always Languid - csak ha nem viszik túlzásba a bemelegítést Twin Star Exorcists - a stúdió nem túl biztató, de a manga állítólag jó, így kap pár epizódot Usakame - moe kislányok aranyos dolgokat csinálnak #6 Wagamama High Spec - ecchi hárem #4 Ami ránézésre sem érdekel Aikatsu, Age12 - ezek nekem túl kislányosak kártyacsatás gyereksorozatok, lesz vagy öt!!! Boy Maid - mert crossdresing Sword Gai - ha el is indul, úgyis valami igénytelenül megrajzolt anime lesz Super Lovers - no komment Concrete Revolutio - az első évadot is dobtam Rinne 2 - szintén dobtam az első évadot, pedig már a felén is túl voltam, de olyan unalmas volt, hogy többet nem bírok belőle megnézni |
|
2016.03.01 20:14 / utoljára módosítva: 2016.03.02 11:57 00 / | |
Offline
|
|
Már elég közel van a szezon...
Ime a kis listám most: Ami azt jelenti hogy biztos megnézem az első 1-2 részt . Gakusen Toshi Asterisk 2nd Season (első fele uncsi volt de második már egész jó volt) Bungou Stray Dogs (nem is tudom miért ) Koutetsujou no Kabaneri (legjobb rajzolású anime lesz ?) Magi: Sinbad no Bouken (5 ova alapján legjobb fantasy lesz) Kiznaiver (Tigger készítői miatt ) Joker Game (nagyon jó történetet várok ) Big Order (ova alapján várom) Netoge no Yome wa Onnanoko ja Nai to Omotta? ( Kezdö történet ismereös minden MMO-s nak) Flying Witch ( érdekes lehet ) Sousei no Onmyouji (talán jó lesz, de studia miatt lehet nem ) Hundred (sok elözetes alapján jó kis Echi harcolós hárem lehet) Sakamoto desu ga? (manga alapján nagyon laza kis anime lesz) Endride (fantasy miatt ) Wagamama High Spec (csak 5 perces lesz) ... Seisen Cerberus: Ryuukoku no Fatalités ( tetszenek a karakter rajzok meg a MC is) Bakuon!! (kis motor sport aranyos lányokkal ) Kuromukuro (talán jó lesz) Sansha Sanyou ( nagyon nagyon cuki anime lehet..) Pan de Peace! (szintén cuki faktor magasan ) Onigiri (ez is lehet hogy csak 5 perc lesz ) Macross Δ |
|
2016.03.05 10:33 00 / | |
|
|
Én valószínűleg ezeket fogom nézni:
Big Order - annyira nem érdekel, de belenézek, hátha tetszik. Boku no Hero Academia - nem hiszem, hogy sok újat tud majd mutatni, de kikapcsolódásnak jó. Endride - az alapsztori tetszik, ha nem cseszik el nagyon, akkor akár még jó is lehet. Joker Game - sokat gondolkodtam, hogy felvegyem-e a listámra, de úgy döntöttem, kap egy esélyt. Kiznaiver Koutetsujou no Kabaneri - még nem biztos, mert valószínűleg folyton az SnK-val hasonlítgatnám össze. De ha azt mondják, hogy jó, akkor belenézek. Mayoiga - érdekesnek tűnik, talán ezt várom legjobban ebben a szezonban. Seisen Cerberus - csak mert szeretem a sárkányos dolgokat |
|
2016.03.06 14:53 / utoljára módosítva: 2016.03.06 14:57 00 / | |
Offline
|
|
Na, gondoltam én is összeírom a listámat. Kifejezetten várom a szezont és elég sok mindent szeretnék nézni ismét.
Legjobban vártak: Flying Witch - Hangulatosnak tűnő slice of life vidéki anime az egyik kedvenc stúdiómtól Kuma Miko - Szintén vidéki cucc, csak ebben van egy beszélő medve. Joker Game - én mindig készen állok egy komolyabb seinen-re, csak nehogy nagyobb legyen a füstje, mint a lángja Ace Attorney - Rengeteg jót hallottam a játékról, de még sosem jutottam oda, hogy kipróbáljam. A téma és a műfajok alapján nekem való. Sakamoto Desu ga? - A szezon vígjátéka?? Amik még szintén érdekelnek: Boku no Hero Academia - Érdekesebbnek tűnik a szokásos szuperhősös animéknél Bungou Stray Dogs - Nyomozós akciósorozat bejövős karakterdesign-nal és színvilággal Koutetsujou no Kabaneri - SNK-s koncepció, eye-candy grafika, noitaminA blokk, hátha. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge - Szombati/Vasárnapi pihentető sorozat Amikbe belenézek: Bakuon!! - Tetszik az egyik csajnak a karakterdesign-ja lmao Big Order - Nem érdekel különösebben, de nem akarok lemaradni egy újabb Mirai Nikki-ről Kiznaiver - Nem érdekel különösebben, de nem akarok lemaradni egy újabb Kill la Kill-ről a Triggertől Kuromukuro - Mert P.A.Works-től sosem tudni, mit kapsz. Mayoiga - Mert mystery Re:Zero - Mert White Fox + valamelyik CGDCT, valószínűleg a Haifuri |
|
2016.03.07 17:15 / utoljára módosítva: 2016.03.07 17:15 00 / | |
munkatárs
|
|
Akosss írta: Kuromukuro - Mert P.A.Works-től sosem tudni, mit kapsz.Ha tartják az elmúlt évek munkarendjét, vagyis egy nézhetetlen műdrámát egy jó anime követ, akkor a HaruChika után most ismét valami jót kellene alkotniuk |
|
2016.03.07 17:27 / utoljára módosítva: 2016.03.07 17:28 00 / | |
|
|
Amiket egyelőre várok:
Re:Zero Kara Leírás alapján még bármi lehet belőle, de a manga besorolása felkeltette az érdeklődésem (az LN-nél kevesebb volt): Adventure Comedy Drama Fantasy Mature Mystery Romance Seinen Tragedy Létezik ennél jobb kombó? Mayoiga Leírás alapján ezt tartom eddig a legérdekesebbnek. Várom már, mi sül ki belőle. Gyakuten Saiban Kedvenc DS játéksorozatom, évek óta várok már az anime adaptációjára, de egyelőre inkább félek így, hogy A-1 kezébe jutott. Ahogy nézem, kb ugyanaz a felosztás lesz, mint a Magic Kaitou-nál. Olcsó költségvetés, néhol nagyon ronda lesz. A hangok újak, nem tartották meg az eredetieket. De remélem, hogy sikerül jól adaptálniuk. Nagyon örülnék neki. Joker Game Sokat nem tudok róla, de trailer alapján jöhet. Flying Witch Ez biztosan nézős. Kell a heti nyugiadagom. Itt nem hinném, hogy bármi probléma lenne. Manga kellemes, az ilyenek meg animében még jobbak szoktak lenni. Tanaka-kun wa Itsumo Kedaruge Trailere meggyőzött. Főként a gyönyörű háttérzenének köszönheti, ami bizts az opening lesz. Kellemes hangulatúnak tűnik. Flying Witch mellett ez is egyelőre jónak tűnik. Sakamoto Desu ga? Trailer alapján oké. Mivel sima vígjáték, első résznél kiderül. Ha jókat olvasok róla, ezekbe is belenézek: Bungou Stray Dogs, Kuromukuro, Sousei no Onmyouji, Koutetsujou no Kabaneri Szerk.: Úgy érzem, kicsit válogatósabb vagyok a legtöbbeknél Hét animét kinéztem, szerintem nagyjából ennyit is fogok nézni, még ha alakul is a listámhoz képest. |
|
2016.03.17 20:07 / utoljára módosítva: 2016.03.17 20:09 00 / |