Téma: J-drama
munkatárs
|
|
Ha az Ouranhoz hasonlót keresel, akkor én a Nodame Cantabile live-ot ajánlom, azon megint nagyon lehet szakadni. ^^
|
|
2011.09.23 13:06 00 / | |
|
|
Én hol szeretem valamelyik doramat hol pedig útálom.
Sok csaj kedvence a Hana Kimi így gondoltam megnézem. Az első két rész szinte kínszenvedés volt. Utána már nem volt rossz. Az Oscar nevű karakter volt a legellenszenvesebb, ilyen "túljáccott" karaktereket mindig is utáltam. Meg az ilyen animés szerű dolgokat a filmben. Még animében csak csak jól néz ki és vicces is, na de egy élőszereplős sorozatban? Bénának és túl komolytalannak tűnik.. A Densha Otoko-t én is megnéztem, az szerintem jó volt, meg voltam vele elégedve. A Moteki!-re ez szintén igaz. Na de ami a kedvencem lett az a LIFE c. sorozat. Szinte egyszerre néztem végig az egészet. Ettől jobban még sosem láttam.Az első rész még nem volt egy nagy durranás,azthittem vmi nyáladék csajos sorozat lesz, de utána...úgyhogy azt ajánlom mindenkinek. |
|
2011.09.23 13:34 00 / | |
|
|
Mariko írta: Ha az Ouranhoz hasonlót keresel, akkor én a Nodame Cantabile live-ot ajánlom, azon megint nagyon lehet szakadni. ^^Télen majd jön a Skip Beat live action,de tajvani így nem nagyon fűzök hozzá túl sok reményt:( |
|
2011.09.23 13:48 00 / | |
Offline
|
|
Én már ki se merem írni miket láttam, annyi van. De megpróbálom felsorolni legalább a japánokat:
Koukou kyousni 1993, Koukou kyoushi2003, Gokusen, Great Teacher Onizuka, Kimi wa Petto, Ace wo Nerae, Attack No.1, 14 sai no haha, 1 liter no namida, Attention Please, Iryu Team Medical Dragon, Kurosagi, Bokura no Yuuki, Cat Street, A sleeping forrest, A million stars falling from the sky, Ai no uta, Akihabara@Deep, Antique Backery, At home dad, Bambino, Beautiful Life, Anego (utáltam), Boku Dake no Madonna, Boku to kanojo no XXX, Buzzer Beat, Clone Baby, Code Blue, Deep Love - Ayu no monogatari, Densha Otoko, Dragonzakura, Engine, Enka no Joou, Glass Mask, Hanakimi (utáltam), Hanayome to Papa, Hana Yori Dango, Heaven's Coins I-III. szezon, Hikari to tomo ni, Himitsu no Hanazono, Holyland, Iguana no Musume, Itazura na kiss, Jigoku Shoujo, Jotei, Kaibutsu-kun, Keizoku, Keizoku2, Zettai Kareshi (dobtam három rész után), Koishite Akuma, Pretty Guardian Sailor Moon, Lunch Queen, LIFE, Lair Game, Last Christmas, Long Love Letter, Love Generation, Maid in Akihabara, Majo no jouken, Minami-kun no koibito, Mother, My Boss My Hero, Nobuta wo Produce, Nodame Cantabile (dobott), One Missed Call, Orange Days, Tatta hitotsu no koi, Papa to musume no nanokakan, Orthros no Inu, Star no koi, Otomen, Pride, Princess Princess D, Proposal Daisakusen, Remote, RH Plus, Sapuri, Sexy Voice and Robo, Sh15uya, Strawberry on the shortcake, Summer Snow, Taiyo no Uta, Ringu Saishusho, Tokyo Ghost Trip, Trick, Tsubasa no oreta tenshitachi, Ushi ni negai wo, Uta no onii-san, Yamato Nadeshiko Shichi Henge, Yamada Taro Monogatari, Yasha, Yukan Club (dobott), GARO, Yakusha Damashii, Yoiko no Mikata, Beach Boys, Dekichatta Kekkon, Cutey Honey, Seija no Koushin, 15 sai no Blues, Renai Shindan, Jin I-II. szezon, Atashinchi no Danshi, To heart, Sukeban Deka, Marks no yama, Hi wa mata Noboru, ISI - Otoko demo nai Onna demo nai Sei, Bull Doctor, Zenkai Girl, Barairo no Seisen, Jyouou Virgin, Yanpapa. 2003 óta doramázok, bár eleinte csak japánokat nézek. 2005 környékén szoktam rá a koreai és taiwani doramákra is. A dobottak és utáltak kivételével mind nagyon tetszett. ^^ |
|
2011.11.01 19:18 / utoljára módosítva: 2011.11.01 19:21 00 / | |
Offline
|
|
Én kb 2 éve láttam a Densha Otoko-t, nagyon tetszett, bár volt benne pár pillanat amikor már én éreztem kellemetlenül magam a TV előtt, olyan tipikus japános dolog, tudjátok. De egyébként vicces, romantikus.
Most kezdtem el a Rich man, poor woman-t. Hát így az első rész után elég darabos. Remélem jobb lesz a következő résztől... |
|
2013.08.29 20:42 00 / | |
|
|
K-dorama ügyben jöttem.
MDL listám Mostanság megint beindultam, és minden héten letudok 3filmet kb. Tudnátok valamit ajánlani? Mert már kifogytam az ötletekből... Mondhattok sorozatot is, mit pl. a Iris, Ghost, 3Days stb. Ha lehet azért legyen hozzá magyar felirat is, mert még egy horrort megnézek feliratosan de egy Berlin File-t már nem néznék meg amit még feliratosan is alig értettem XD |
|
2014.10.31 8:54 / utoljára módosítva: 2014.10.31 8:56 00 / | |
Offline
|
|
Bár láttam egy-két J-doramat nekem valahogy a K-doramak jobban bejönnek, bár van kivétel is pl az Acu hercegnő az egyik kedvencem.
|
|
2015.01.01 22:55 00 / | |
|
|
finalfantasy7 írta: K-dorama ügyben jöttem.... |
|
2015.01.03 17:47 00 / | |
|
|
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani valami jó J-dorama-t? Amit eddig láttam ( LIFE, 1 Litre no Namida ) az nagyon tetszett is. Téma inkább slice of life. Fegyveres/akció jelentek ne nagyon legyenek benne. Hossz: max 150óra (15x1óra, 30x30perc) felirat: legalább angol felirat legyen, de a magyar jobb lenne Előre is köszönöm. |
|
2015.05.26 9:13 00 / | |
|
|
szivacs1987 írta: Tudnátok ajánlani valami jó J-dorama-t?Boku no Ita Jikan Koizora Ouran Koukou Host Club |
|
2015.05.26 10:36 00 / |