- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Anime chAArt: 2022 nyári szezon
Offline
|
|
Viszonylag jól állok magamhoz képest. Mind a téli, mind a tavaszi szezonnál félidőzőm, így elkezdtem a tavalyi cuccokat is bedarálgatni. Mindenesetre, most tisztában voltam vele, hogy jön a nyári szezon, szóval összedobom a cuccaimat.
Isekai Meikyuu de Harem o - Meh. Csak egy újabb kötelező isekai-hárem szemét. Sanszosan 1 rész után dobom. Kuro no Shoukanshi - Még egy op főhős isekai. De azúttal amnéziával. Bruh. És, mi volt az az ocsmány CGI a trailerben. Jesus. Mindenesetre a rendező egy elég nagy név. Ettől függetlenül, nem győzőtt meg. Yofukashi no Uta - Újabb edgy cucc. Ráadasul vámpíros.. A Dagashi Kashi írójának tollából, a Monogatarikat jegyző rendező kivitelezésében. Nem nagyon mozgat meg. Még annak ellenére sem, hogy elvileg Eri a gárdában lesz. Szóval.. Belenézek, de szerintem néhány perc után kifogom nyomni. Engage Kiss - Elég középszerű tűnik. De a zenék talán jók lesznek. Őszintén a trailerből még azt se mondanám meg, hogy tényleg az A-1 csinálja.. Valószínűleg nem kaptak rá túl nagy büdzsét. Soredemo Ayumu wa Yosetekuru - A Takagi-san mangakájának újabb cucca kap animeadaptációt. A mangaka biztos nagyra veri most az állát. Főleg, hogy ugyanoda lépett ahova ONE is, hiszen egy éven belül két cuccát is adaptálják. (Igaz ONE esetében két folytatásról volt szó, 2019-ben). Nekem nagyon bejön a munkája amúgy, bár a Kunoichi nem annyira bejövös eddig, de nem kifejezetten rossz. Szóval ezt cuccot is várom. KanaHana is a gárdában. Bár a rendező korábbi munkája enyhén szólva is borzalmas volt.. Meglátjuk. Extreme Hearts - Újabb idolos cucc, amit biztosan kukázok egy rész után. Konkrétan egy original cucc a Dog Days alkotóitól. Meh. Fuuto Tantei - Nemigazán tudom, hogyan álljak ehhez hozzá. Alapvetően imádom a detektíves cuccokat, de ez valamiért szörnyen taszít. Ráadásul ahogy nézem tele lesz tömve bishounen és bishoujo fanservicel is, amihez nekem végképp nincs hangulatom. De ettől eltekintve is inkább egy rossz műfaj paródia érzetét kelti, mintsem egy legit detektív story-ét. Danmachi S4 - Ezt inkább így csak idehányom, tekintve, hogy a harmadik évadot felfüggesztettbe raktam. Meg amúgy se emlékszem már semmire belőle. Szóval lehet soha nem kerítek sort rá. Kakegurui Twin - Oh, YES! A szezon legvártabbja. Egy spin-off, központban a Kakegurui legjobb karakterével. YES! A manga első néhány fejezetét olvastam, nekem az bejött, szóval eszméletlen mód várom ezt a cuccot. Hoshi no Samidare - Egy viszonylag régi, 17 évvel ezelőtti mangát adaptálnak, ami meg is látszik, nem kicsit változtatták meg a designt, az akkori középszerű trendről, a mai középszerű trendre. Kiábrándító, így is, úgy is. A koncepció is sablonos. De amire felkaptam a fejem, az a studió. NAZ is back. Oh, god. Mondjuk az a krimis cuccuk nem volt rossz, bár én néhány rész után elengedtem. Talán ez se lesz annyira rossz.. Lycoris Recoil - A leírástól kicsit megborultam. Original cucc az A-1-től. A Ben-To alkotójától. Nem meglepő, hogy a koncepció ennyire elborult. Mindenesetre engem megvettek. A PV-ből sok minden nem derült ki. Lehet tényleg valami szörnyen elborult cucc lesz, de az is lehet, hogy csak egy újabb Blend S-t kapunk. Mindenesetre, kiváncsian várom. Made in Abyss S2 - God. Damn. 5 years. Overlord S4 - Nem mondanám, hogy kifejezetten várom. Amit a Madhouse leművelt az S2-vel és S3-mal. Én inkább nem várok semmit. Prima Doll - Ránézésre, egy újabb cím a dobott listámon. Mindenesetre, belenézek. Shadows House S2 - Egyszerre várom és nem is. Kiváncsi vagyok, hogyan folytatják, mivel az első évadban konkrétan minden kiderült, amit én nagyon sajnáltam. Ettől függetlenül viszont, még érdekes lehet. Várom. Shine Post - Újabb idolos cucc. Belenézek. Teppen!!!!!!!!! - Egy komikus szakmát célzó anime? Ilyen még nem nagyon volt, bár nem fűzők hozzá nagy reményeket. Egy generic CGDCT animének tűnik. Hataraku Maou-sama! S2 - Jó hosszú idő után kapott folytatást. Én speciel semmire se emlékszem belőle. Főleg, mivel konkrétan az első animéim között volt. Mindenképp megfogom nézni, de előtte rewatcholom az első évadot. Shoot! Goal to the Future - Ugyan ez egy folytatása egy '90-es sport animének, amit én még nem láttam. Azért felírom. Majd ha megnéztem valamikor az eredetit, ennek is neki leselkedem. Bár azt nem tudom, hogy mennyire kötödik az előzményéhez. Mamahaha no Tsurego ga Motokano Datta - Újabb középszerű anime, a középszerű studiótól. Isekai Yakkyoku - Elég középszerűnek néz ki, de a trailer nem volt rossz. Belenézek. Tensei Kenja no Isekai Life - Újabb op főhős isekai. Mert szezononként mindig kell legalább 3, ha nem több. Tokyo Mew Mew New - Mindenképp belenézek, de előtte ledarálom az eredetit. Warau Arsnotoria - Egy generic játékadaptációnak néz ki, belenézek. Isekai Ojisan - Bejön a koncepció. Mintha az isekaik kiparódizálása lenne. Aoi Yuuki a gárdában. Esélyesen jól fogok rajta szórakozni. Bucchigire - Original cucc a Geno-tól. Magasak az elvárasaim, nem csak azért mert Geno, hanem mert nemrégibben elengedték a Golden Kamuy-t. Merem feltételezni, hogy ezen projeckt miatt. A trailer nem győzőtt meg. Elég genericnek tűnik. Nagyon remélem, hogy a studio nem mozdul el a shounenek irányába, mert hatalmas csalódás lenne. Jelenleg a Geno testesíti meg a kreativitást és a bevállalosságot az animeiparban olyan cuccokkal, amiket jobbjára senki sem csinálna. Ha most átfordulnak, én elfordulok. Saikin Yatotta Maid ga Ayashii - A Jahy-san alkotójának másik műve. Ami ilyen Nagatoro-san után szabadon cuccnak tűnik. A két főszereplő hangja Rie és Saori. Már csak ezért is, belenézek. Kinsou no Vermeil - Belenézek. Utawarerumono: Mask of Truth - Még egy cím, aminél egyáltalán nem emlékszem a korábbi évadokra. Ez is megy a majd egyszer megnézem, ha rewatcholtam, listára. Cyberpunk: Edgerunners - A Trigger készít egy játékadaptációt?! Kiváncsian várom. Kami Kuzu Idol - Egy idolos cucc, viszont a koncepció maga, mondhatni érdekes. Nem várok sokat, de azért belekukkantok. Kumichou Musume to Sewagakari - Még egy gyereknevelős cucc, amiről nem tudok nem rosszat feltételezni.. Mindenesetre adok neki egy esélyt. A többi cucc ami érdekel. Yuru Camp Movie - Hell yeah! One Piece Red Movie Yaneura no Rudger Natsu e no Tunnel, Sayonara no Deguchi Tsurune Movie Bakuten Movie Drifting Home |
|
2022.06.10 15:07 10 / | |
|
|
Ez a nyári szezon jól meg lesz pakolva címekkel. Konkrétan el vagyunk kényeztetve xd. Lássuk is miből gazdálkodunk.
Folytatás van dögivel, kezdjük azokkal. Overlord IV: a 3.évados CGI trágya volt, de imádom a történetet, szóval várom. Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e 2: 1.évad számomra zseniális volt, MC egy remek karakter. Kíváncsi vagyok az átírás hogyan fog hatni 2.évadra, főleg hogy 3.évad is be van jelentve. Made in Abyss: Retsujitsu no Ougonkyou: Szerintem aki látta S1-et és Moviet, elmondható, hogy mind tűkön ülve vártuk. Kötelező darab. Hataraku Maou-sama!!: 1.évad jó volt, szép animációval volt ellátva. 2.évad új stúdió, új rendező, ki tudja mit hoznak ki. Bár LN endinget ismerem, simán jó lehet még ez az évad. DanMachi 4: Nekem különösebben nem volt gondom a 2. és 3. évadokkal, nem követem az LN-t, így nem tudok teljes összehasonlítást végezni. Én szeretem a történetet és a szereplőket, szóval várom mi sül ki belőle. Kakegurui Twin: Bár ez spinoff, inkább ideveszem. 2.évad nem volt annyira jó, de Mary jó karakter, megérdemli a saját sorit. Kanojo, Okarishimasu 2: Ez a sorozat még abban a stációban van, hogy nézhető kategória. A manga egy igazi szemét, nagyon durván elhúzzák, 0 karakterfejlődéssel. Jöjjenek az új, érdekes címek. Yofukashi no Uta: Szezon egyik leghypeoltabb cucca lesz, szép rajzolással, Sora Amamiya vámpírjával. Érdekel, de LidenFilms-et utálom. Engage Kiss: A1, új játékot fog adaptálni, mint takt op. Rossz lesz, nem kérdés. Hogy nézem-e? Persze, mert sasuga animation lesz. Soredemo Ayumu wa Yosetekuru: Takagi újabb barátja. A stúdiót egyszerűen nem tudom szeretni. A rajzolás szerintem rossz, bluros lesz nagyon. A sztori remélem ki fog tartani. Hoshi no Samidare: Egy kiváló, régi manga adaptációja, borzalmas staffal és stúdióval. Kár érte. Saikin Yatotta Maid ga Ayashii: Az utolsó cím pedig a seiyuu gárda miatt lesz érdekes, Rieri és Saori együtt, sotakonos animében. Perfect. Nagyjából így ennyi. Filmek terén Yuru Camp az egyetlen értékelhető. |
|
2022.06.15 21:50 00 / | |
|
|
Egy pillanatra azt gondoltam nem lesz mit nézni nyáron, mert új címekből alig két darab van, amit esetleg nézek:
Isekai Ojisan: nem a történet hanem a remény egy jó vígjátékért fogott meg. Illetve a főszereplő hangját kölcsönző Takehito Koyasu is bizalomra add okot. Am neki lesz másik animéja a szezonban ami meg kifejezetten érdekel, de erről majd kicsit később. Fuuto Tantei: az előzetes nem tűnt rossznak, remélem egy jó kis nyomozós anime lesz. Aztán megnyugodtam mikor láttam, milyen folytatások jönnek most és így már érthető, h miért nem lesz sok értelmes új anime a szezonban. És akkor a folytatások ami kifejezetten érdekelnek: Hataraku Maou-sama!!: az első évada az egyik kedvenc animém, fergeteges egy vígjáték. Örülök, hogy folytatást kap, bár annak nem, hogy a stúdió váltás miatt új karakter design-t használnak. Shadows House 2nd season: az első évad tetszett, kifejezetten érdekes és rendhagyó történetet vezetett fel. Made in Abyss: Retsujitsu no Ougonkyou: az első évad anno nagyon bejött. Lehet nem ártana ez előtt újra néznem, illetve bepótolnom a filmet. Overlord IV: szinte hihetetlen, hogy már a 4. évad jön. A 3. évad szerintem volt olyan jó mint az első és a végére grandiózus irányt vett a történet. Egyetlen bajom vele csak annyi volt, hogy a megvalósítás egy párszor kritikán aluli volt. Remélem a folytatást nem fogja ez a probléma sújtani. DanMachi 4th Season: sajnos az előző évadok elég hullámvölgyesre sikeredtek. A legutóbbi évad kifejezetten ígéretesen indult és volt is az egy darabig, csak a végére sikerült szétbarmolni mindazt amit felvezettek és eléggé az ember kedvét szegte attól, h folytassa tovább. De még adok egy utolsó esélyt a sorozatnak. Aztán vannak itt olyan folytatások amiknek bírtam az első évadát, csak aztán vhogy a 2.-ba már nem kezdtem bele, így egyelőre a majd valamikor bepótlom kategóriába esnek: Kakegurui Twin és Jashin-chan Dropkick X. |
|
2022.06.20 10:24 / utoljára módosítva: 2022.06.20 10:28 00 / | |
|
|
Összességében nem pörgök a hátamon, hogy miként fogok magamnak szabadidőt teremteni... Annyira nem tűnik erősnek a termés!
Youkoso Jitsuryoku Shijou Shugi no Kyoushitsu e 2 - Röviden a szezon sztárja! Szerettem az első évadot, ez nálam mindig egy nyerő recept! Köszönöm a készítőknek a folytatást! Kakegurui Twin - Újabb nagy kedvenc, ismételten nagy dobásra számítok! Isekai Yakkyoku - Újabb isekai, újra sokat várok a versenyműtől... Mostanság nagyon erős a műfajon belüli felhozatal. Kumichou Musume to Sewagakari - Az évad titkos favoritja! Mamahaha no Tsurego ga Motokano Datta - Láttunk már hasonlót (lásd: Domestic na Kanojo), mely a maga nemében és műfajon belül meglepően nagyot ment, bátor volt és hozott egy erős közepesnél talán még jobb szintet is. Ezt a szintet kéne hoznia ennek, de szerintem nem fog megtörténni! Made in Abyss: Retsujitsu no Ougonkyou - Ismételten erősen várós... Mást nem igazán tudok rámondani! Mostantól jön a ponyva, szimplán felsorolva... Vagy tetszik, vagy nem tetszik, vagy rá se nézek! Isekai Meikyuu de Harem o Lycoris Recoil Kuro no Shoukanshi Yofukashi no Uta Prima Doll Végül maradt egy darab szólófilm: Dr. Stone: Ryuusui - Naná, hogy város! Mindenkinek kitartást és jó mozizást a soron következő három hónapra! |
|
2022.06.30 15:41 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7