- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: Anime chAArt: 2020 nyári szezon
Offline
|
|
Megmondom az őszintét, én teljesen elfelejtkeztem a nyári szezonról. Bár igazság szerint azzal se voltam teljesen képben, hogy épp milyen hónap van pontosan. Szóval érdekesen alakulnak a dolgok. És, a koronavírus miatt esélyes, hogy az egyébként is szegényes (számbeli) szezon még jobban csökkenjen, így igazából sok értelme amúgy sincs összeírni a listát, de azért összerakom, legfeljebb egy része kiesik. Azt tudom, hogy jó pár tavaszi is restartolni fog ebben a szezonban, de azokat magától értetődően kihagyom.
Maga a szezon nem csak mennyiségben, de felhozatalban is elég gyengusnak ígérkezik a számomra. Chou Futsuu Toshi Kashiwa Densetsu - A szokásos rövid részes cuccnak tűnik. Talán pozitívan csalódok. Belenézek. Deca-Dence - Maga a koncepció nem tűnik nagy durranásnak, a szokásos poszt-apokaliptikus cucc, és mivel original is, bőven vannak kétségeim. Viszont ha megnézzük milyen nevek dolgoznak rajta, azért az embernek felcsillan a szeme. A Mob Psycho 100 rendezője és forgatókönyvírója, valamint a Death Parade animációs rendezője. Az openinget pedig az a csaj adja elő, aki az NGNL és a Tasogare Otome openingjét is. DAMN. A PV alapján se hiszem, hogy csalódni fogok, szóval nagy reményeket fűzök ehhez a címhez. Dokyuu Hentai HxEros - Ebben a szezonban 2 db biztosan dobós cím van. Ez az egyik. Még Ai Kayano főszerepe sem tud meggyőzni arról, hogy én ebből 1 résznél többet megnézek. Ochikobore Fruit Tart - Oh, és az újabb elmaradhatatlan, dögunalmas idol anime, aminek az első részét se bírom majd végignézni. 'Nagyon várom'. Fire Force S2 - Élvezni fogom ezt az évadot is. De nálam ez már egy végleges hatos kategória. Ezerszer ismétlem, de a Soul Eater írójától ez a középszerű cucc, egyszerűen kínos. Gibiate - Elolvasva a leírást és ránézve a staffra, azt gondoltam ,,Na ez". De aztán megnéztem a PV-t és rájöttem, hogy csak egy középszerű horror lesz, ocsmány CGI szörnyekkel.. Great Pretender - Netflixes Lupin III. Érdekes. Ikebukuro West Gate Park - Olybá tűnik a Doga Kobo elkezdett a komfortzónáján kívülre is kaccsintgatni. Először egy romantikus-dráma, most pedig egy gengszter cucc. Amiből ha jól láttam, már egy élőszereplős sorozat is készült. Érdekesnek tűnik a leírás alapján. Lapis Re:Lights - Hoppá. Ebben a szezonban két dögunalmas idol cucc is lesz. Ráadásul játékadaptáció. Kiváló kombináció. Monster Musume no Oisha-san - A szegény ember Monster Musume no Iru Nichijou-ja. Nem várok túl sokat. Sanszosan egy erőlködés lesz, az előbb említett cím árnyékában. Muhyo to Roji S2 - Az első évadból mindössze 3 részt láttam, noha anno a szezonjában követtem, ami lássuk be, nem ma volt. Mindenesetre szeretném majd megnézni, mert emlékeim szerint nem volt rossz. Oregairu S3 - Keserűségemre, elhalasztották, így a tavaszi szezonról átkerült a nyárira. Remélhetőleg ezúttal marad, és végre végignézhetem a finálét. No Guns Life S2 - Szintén a halasztottak között volt. Annyira nem sajnáltam ugyan, mint az Oregairu-t, de azért sajnálatos volt. Peter Grill to Kenja no Jikan - A szezon második biztosan dobós címe. Aminél a dobás mellett egy erőteljes egyes is becsúszik majd. Re:Zero S2 - A szezon mazochista címe lesz számomra. Csak azért fogom végignézni, hogy rányomhassam az egyest. Ámbár... Az lehetséges, hogy a Peter Grill-el is hasonlóan fogok eljárni.. Még nem tudom.. Kanojo, Okarishimasu - A mangából olvastam pár fejezetet és az alapján nekem bejött, mondjuk az Oresuki-s (Nem a NAZ) csalódásom óta, már nem bízok az ilyen "beleolvastam" típusú kijelentéseimben. Szóval majd elválik. Legfeljebb addig fogom nézni, mint ameddig a mangát olvastam. Úgy, mint az Oresukinál. XD Mondjuk azért van két bevonzó név a kedvenceim közül, szóval valószínű végigfogom nézni. The God of High School - Én imádóm az ilyen bunyós/harcos cuccokat. A Kenichi is nagy kedvencem volt, és a Belzeebub (manga), ezen részét is kedveltem. Nemrég kezdtem el olvasni a Sugarless-t (amiből rohadtul megnéznék egy anime adaptációt, btw), szóval nagyon hangulatban vagyok. Remélhetőleg nem okoz csalódás, mint a Tower of God. Mivel ez is hype cím, ezért kicsit aggódom. Pláne mivel, múltkor mikor ránéztem a másik MAPPA animére, láttam, hogy ezt is a Garo-s csávó rendezi. Maou Gakuin no Futekigousha - Egy furcsa gondolattól vezérelve, beleolvastam a mangájába. Az első fejezet után azt mondtam, na ez végre jó lesz. Aztán persze a szokásos középszerűség volt végig. De egyszer nézhető lesz. Azt viszont nem értem, miért kell ennyire tucatosítani a karakterdesignet folyton. Egyszerűen ronda. Sugoi Dekai (mert ez a címe) - A szezon legvártabbja. A mangát olvasom és imádóm. Uzaki szinkronja (aki nem mellesleg Satania szinkronjai is volt), pedig már most megvett kilóra. A studió második animéje lesz. Az előző elég gyengus volt, magától értetődően. Viszont elvileg jól szerepelt, mint adaptáció, szóval bizakodó vagyok. OVA-k, movie-k, speciálok amik érdekelnek Cells at Work! Movie - Mindenképp. Shika no Ou - A Seirei no Moribito ugyan nekem egyenlőre kimaradt, de mivel ugyanaz az írója, így mindenképpen megakarom nézni. Kabukichou Sherlock OVA - Miután befejeztem a sorozatot, mindenképp. Murenase Seton Gekuen Special - Majd biztosan. Josee to Tora to Sakana-tachi - A Chart szerint most nyáron lesz a premier, szóval beírom. De mindenféleképpen megnézem. |
|
2020.06.10 2:14 00 / | |
|
|
Máris félúton vagyunk. De gyorsan telik az idei év. Eddig semmi maradandó vagy kiemelkedő sem volt igazán, igaz ez köszönhető a Covid-nak is. Viszont ha nem tolják el újra Re:Zerot, SAO-t és Yaharit, akkor az nekem már nyert ügy.
Nézzük is akkor mik lesznek. Amiket tuti nézni fogok: Uzaki-chan wa Asobitai! - Takagi-san 2.0, így nem kérdés, hogy tuti nézős lesz, persze egy kis ecchi-vel megspékelve. Ikebukuro West Gate Park - Doga Kobo idén nagyot mehet. Ráadásul a manga be van fejezve, ami összvissz 36 chapter, tehát ez pont az az anime, ami kiváló darab lehet, vagy valami "okos" ember nagyszerű módon elszúrja. Fire Force 2 - 1.évad is tetszett, így a kiváló hangeffektek és rajzolás miatt várós. Sztori ha jól tudom most indul be igazán, szóval sokat várok tőle. Great Pretender - Igaz már japán Netflixen kint van nem is tudom hány rész, de nagy valószínűséggel ebből dara lesz, hiszen WIT. The God of High School - Még egy Webtoon kap adaptációt. Őszintén szólva nekem egyelőre tetszik a Tower, igaz nem olvastam belőle a manhwtát, így ezért nem is tudom hozzá hasonlítani. MAPPA eddig idán számomra egy 0, tehát remélem ezzel most változnak a dolgok. Jöjjenek a "megnézem, de nem igazán várok el tőle semmit se" animék listája: Peter Grill to Kenja no Jikan - Jajj... De... Miért?.... Ishuzoku-t néztem, merthát "korszakalkotó" volt, de a japánok nem tanultak az előzőekből? Na mindegy, elnézegetem, néha talán felnevetek, de igazából valószínű, hogy a trash szinten végzi. Monster Musume no Oisha-san - Bokuben stúdió, tehát csak azért is végig fogom nézni. Az már más kérdés, hogy mivel Monster Musume 2.0, így mennyire fog lekötni, de ha nem megy át túlzottan ecchibe, hanem kapunk azért "orvoslási részeket is", akkor még nézhető is lehet. Dokyuu Hentai HxEros - A manga szét van cenzúrázva, ráadásul hárem, tehát a szezon 2. trash animéjét köszönthetjük itt. Nem tudom, hogy végig akarom-e nézni, de ha szép lesz a grafika, akkor talán. Kanojo, Okarishimasu - Nem értem miért kell ilyen béna témájú animéket feldolgozni. Már az alap szitu is gázos. Amiket eddig olvastam spoilerben róla, mindenki egyhangúan azt írta, hogy az MC egy igazi trash, így nehézkes lesz élvezni. Ezt az animét max a csajok húzhatják fel. Reménykedjünk a legjobbakban, hogy TMS kihozza belőle a maximumot. Amit biztos elkerülök: Maou Gakuin no Futekigousha - Mondhatjuk úgy, hogy amit előzetesből láttam, ez egy Assassins Pride + Arifureta kombináció is lehetne, így köszönöm, de nem kérek belőle. |
|
2020.06.13 18:12 00 / | |
|
|
Előre bocsájtom, hogy a jelenleg még futó évaddal csúnyán el vagyok maradva, bár biztos vagyok benne, hogy nem én vagyok az egyetlen aki a munkája megtartása érdekében szétstresszelte az agyát... Ez van, rosszul tűröm a kilátástalanságot!
Azt biztosan tudom, hogy nagyon gyenge szezon következik az én szempontomból, valahogy minden cím érdektelen! Ez van, ezt a fél évet át kell vészelni valahogy, utána jobb lesz! En'en no Shouboutai: Ni no Shou - A szezon headlinere... Ócsó shounen, de az első rész előtt még ez is dícséret lett volna. Remélem erre is jön majd egy Coldrain féle opening és hozzák azt a minimálisan szutyok színvonalát a sorozatnak, ami valamelyest fogyaszthatóvá tette... JA! Ha ilyen a top, milyen a többi? Deca-Dence - Ismerős koncepció, ismerős társadalmi berendezkedés... Nincs igazam? Utolsó emberek megmaradt csoportja, elszigetelten egy erődben: Koutetsujou no Kabaneri, csak itt egy léghajón menekülnek nem vonaton... Rögtön vegyünk mellé egy jól ismert címet is, mint mondjuk azt, hogy Shingeki no Kyojin... Nem kapunk semmi újat, de legalább olyannal etetnek, amit szeretünk. Ezt sem mondhatja el mindenki magáról! Chou Futsuu Toshi Kashiwa Densetsu - A világ legegyszerűbb receptje: végy egy hülyét, egy prűdet, egy kimértet, egy cukit és egy perverzet (a recept hozzávalói változhatnak), és dobd be őket egy olyan élethelyzetbe, ahol mindenki tud viselkedni csak ők nem! Egyszerű de nagyszerű! Sok nagy kedvencet szült már az ilyen hozzáállás! Dokyuu Hentai HxEros - Nagy hirtelen a Keijo!!!!!!!! jutott eszembe, amit anno azért néztem végig, mert kihívásként éltem meg, hogy azt valyon végig lehet-e nézni! Nem hiszem, hogy ennek neki fogok állni, de ha szellemi fertőre vágyok, akkor ehhez bátran lehet nyúlni! Gibiate - Ha egy ilyet láttál, láttad az összeset... Mikor tanulom már meg végre? Yahari Ore no Seishun Love Come wa Machigatteiru: Kan - Előző szezonra már beterveztem, csúsztatva lett... Rossz OMEN! Kanojo, Okarishimasu - A szezon egyik legérdekesebb koncepciója... Nem vagyok bizakodó, mert ezek a történetek butácska és ostoba lovestoryba fordulnak (és itt nem a lovestory rész a baj, hanem a mellette "elrejtett" jelzők)... Ígéretes lehet, bár meglepődnék, ha képes lenne hozni a benne rejlő lehetőségeket... Hasonlóan érdekes koncepciót legutóbb talán a Seishun Buta Yarou wa Bunny Girl Senpai no Yume o Minai volt, mely messze túl is szárnyalta akkor az elképzeléseimet... Meg lehet mutatni! Erre a szezonra mindössze egy filmmel készülök: Umibe no Etranger - Ha filmet keresek mindig jó okom van rá, itt kevés húzta el előttem a mézesmadzagot és mindössze egyre sikerült csak ráharapnom... Ígéretes darab, bár talán sorozatként ígéretesebb lenne! Érezhető, hogy, mint aki MÁR lekésett valamiről, nagy ilyedségemben összeszedtem pár címet, ezek javarésze már most tudom, hogy az első rész megkezdéséig nem fog eljutni nálam... Mik lesznek a kövi szezonban? Shingeki no Kyojin The Final Season Haikyuu!! To the Top 2nd Season CSAK ÉLJÜK TÚL ADDIG! |
|
2020.06.24 1:44 10 / | |
|
|
Karcsúnak tűnik ez a nyári szezon, de még így is bőven elég számomra. Hiszen a Re:Zero 2.évada az egyetlen, mely kiemelkedően érdekel.
Ami még érdekesnek tűnik: Deca-Dence érdekesnek tűnik, bár így előzetes alapján eléggé hajaz a Ragadozó városok című filmre, de ez nem zavar. Kanojo, Okarishimasu: erről a bér családtag/szerető jelenségről láttam már egy-két dokufilmet, szóval kíváncsi vagyok mennyire fog foglalkozni a társadalmi problémákkal. Persze emellett remélem poénos lesz ha már vígjátékról beszélünk, viszont nagyon remélem, hogy nem valami bugyuta ecchi fos lesz. Bűnös élvezet kategória? Monster Musume no Oisha-san: kíváncsi vagyok mennyire lesz pofátlan kopija a Monster Musume no Iru Nichijou-nak Maou Gakuin no Futekigousha: a kategóriájában már láttam jó pár hasonlót, így semmi érdemlegeset nem várok tőle. |
|
2020.06.28 17:07 / utoljára módosítva: 2020.06.28 17:09 00 / | |
Offline
|
|
Kevés cím, de végre Oregairu, ReZero és Fire Force *-*
|
|
2020.07.09 21:03 00 / | |
Offline
|
|
Ahogy már egy korábbi hozzászólásomnál is írtam és be is igazolodott, hogy ez a szezon nem csak mennyiségben, de felhozatalban is igen gyenge. Így a félidőnél konkrétan csak 3 címet tudok kiemelni, és kiemélés alatt azt értem, hogy 6 pont felé értékeltem. Ez a három cím pedig
Sugoi Dekai - Ami szezon kedvenc is lett. Great Pretender Oregairu S3 Ezeket leszámítva egyetlen említésre méltó anime sincs a szezonban. Amikbe még nem kezdtem bele azoknak az első évada is stabil 5-6 pont között mozog, kivétel a Re:Zero, mert az egy. (Muhyo and Ruji S2, Fire Force S2, No Guns Life S2). Ráadásul a Deca-Dence és a God of Highschool leívelése után, egyetlen anime sincs aminél félidő után nemhogy 6-nál, de még 5-nél többet adtam volna.. Szóval ez a szezon igazán elkeserítő. Bár egyrészről érthető. Másrészről viszont tényleg szomorú, hogy pont ezek a gyenge címek maradtak. Bár a fentebb említett 3 cím engem részben kárpótol. Mert, bár nem kiemelkedően jók, mint mondjuk a Nami yo Kiite Kure vagy az Eizouken, de attól még szórakoztatóak jók. |
|
2020.08.22 2:46 / utoljára módosítva: 2020.08.22 2:47 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7