Téma: Anime chAArt: 2019 tavaszi szezon
Offline
|
|
A téli szezonból kevés animét nézek, de a tavaszi választék igen kedvező, és vannak, amikkel szemezgetek:
AOT 4: Mivel láttam az első 3 évadot, ezért ezt is megnézem, mert ha későbbre tolom, nem lesz kedvem bepótolni. (amúgy nem vagyok nagy AOT fan) Bungou Stray Dogs 3: Ugyanaz a helyzet, mint az AOT 4-nél. Kimetsu no Yaiba: Nekem nagyon bejön a karakterdizájn, és most valamiért kedvem támadt shounen-t nézni, úgyhogy majd belelesek. Carole & Tuesday: Ezt várom a legjobban. Nagyon érdekes szerintem az alapkoncepció. Még ilyesmivel nem is találkoztam. Fairy Gone: Elég komolynak tűnik, meg darkosnak, és ez tetszik. Shoumetsu Toshi: Az előzetes annyira nem fogott meg, de mégis belepillantok. Senryuu Shoujo: Szeretem az ilyen bad boy x good girl animéket, úgyhogy várom. Ao-chan: Viccesnek tűnik. Jimoto ga Japan: Másik nagyon várós. Ezt látnom kell. |
|
2019.03.14 20:42 / utoljára módosítva: 2019.03.14 20:43 00 / | |
|
|
Akkor már én is gyorsan összeszedem a tavaszi felállást:
Fruits Basket: Gyerekként és kezdő animésként láttam az eredeti animéjét és nagyon szerettem, szóval már csak a nosztalgia kedvéért is megnézném. A jó seiyuu gárda meg csak hozzátesz az "élvezethez". Igen, macskakörmök, ugyanis ismerve a manga spoilereit, nagyon sok kínlódás és sírás lesz benne XD Kono Oto Tomare!: Mindent Uchida Yuumáért! Komolyan, ha ő nem lenne benne, nem foglalkoztatna az anime, mert valami olyanféle soujonak tűnik, amire én most nem vagyok vevő. Viszont remélhetőleg tényleg sokat foglalkoznak majd a zenéléssel és a szereplők személyes drámáival, nem csak a románcolással. Shingeki no Kyojin 3. évad (2. felvonás): A legjobb arc volt a mangában, szóval várós. Ha nem cseszik el, az eddigi legbrutálabb évad lesz. Bungou Stray Dogs (2019): Ha már láttam az első két évadot, akkor nézem ezt is. Viszont a második annyira lehangolóan béna lett így utólag, hogy efelé sincsenek nagy elvárásaim. Remélem pozitívan csalódok. Namu Amida Butsu! : Én és a totálisan pozitív gondolkodásom azt mondatja velem, hogy elég pocsék anime lesz, de a szép bishikért és a seiyuukért megpróbálom. Valami sokadik Touken Ranbu copy-nak tűnik. Cuccok, amikbe belenézek: RobiHachi: Nem tudom, Takamatsu ide meg oda, engem egyelőre annyira nem hozott lázba. Az se tiszta még, hogy miről fog szólni, szóval lesz egy kis meglepi. Mayonaka no Occult Koumuin: Ah, a seiyuu gárda! És FukuJun a főszerepben! Viszont kicsit tucat animének tűnik, aminek ha lesz is valami átfogóbb sztorija, majd jóval később fog előjönni. Kabukichou Sherlock: Hasonló, mint az előző. Érdekelnek a krimis meg nyomozós cuccok, de az eddigi próbálkozások nem voltak túl jók, szóval nem merek reménykedni. Aztán folytatódik a One Punch Man is, de arról már eldöntöttem, hogy nem fogom nézni. Az első évadra se voltam annyira rákattanva, és úgy tudom teljesen elhagyja a paródia jellegét és sima shounen lesz belőle, ami viszont nem vonz. |
|
2019.03.15 17:48 00 / | |
|
|
Gokuhill írta: Vagy esetleg a Mix is az?Én úgy tudom, hogy igen, az is erősen romantikus kategória, mondjuk az pont nem tervezett nàlam. Lassan nekem is össze kellene szedni, mit tervezek. (♡ω♡ ) ~♪ |
|
2019.03.15 18:04 / utoljára módosítva: 2019.03.15 18:04 00 / | |
|
|
Nya, ha már mondtam, hogy össze kéne szedni xD
Carol & Tuesday: Original zenés anime a BONES-tól. Az előzetes nagyon tetszett, hangulatos volt, de nem tudom, hogy az a romantikus jelzés vajon mire fog vonatkozni. Létezik, hogy a két főhősnő között lesz valami vagy lesz férfipárjuk? Kicsit ez riaszt, mert mint mondtam, nálam ez hit or miss. Meglátjuk. Fruits Basket: Az eredetivel úgyis régóta meg akartam ismerkedni, de valahogy soha nem jutottam oda. Mivel remake lesz, ez lesz a jó alkalom rá, hogy végre szemügyre vegyem ezt a talán nevezhető klasszikusnak, bár ezzel is óvatos vagyok, mert hallomásból elég sok minden van benne, amitől látatlanban is ver a víz. Minden esetre a seiyuu gárda tetsztős. Kono Oto Tomare!: És itt a harmadik romantikus is. Mondom, hogy ebben a szezonban kicsit telileszek velük xD A mangáról eddig jókat hallottam, de őszinte leszek, magamtól szerintem jegeltem volna kicsit. Azonban Iguchi Yuuichit olyan régen nem hallottam animeszerepben, hogy így lett kell kategóra. RobiHachi: Takamatsu-sensei, úgyhogy miatta muszáj legalább belenéznem. Sarazanmai: A MAPPA és Ikuhara összefonódása miatt már mindenképpen elég magas elvárásokkal ülök neki. Sajna a mangára, amiben a két rendőrúr a főszereplő még nem volt engergiám - fordítják azt angolra?- Hachigatsu no Cinderella Nine: Sportos csajok. Egy-két részt szeretnék adni neki, mert olyan kevés a női sportolóról szóló anime, aztán meglátjuk, hátha kellemes meglepetés lesz. Hitoribocchi no Marumaru Seikatsu: Érdekesnek tűnik, azt hiszem ez lesz a szezonos cuki lányok cuki dolgokat csinálnak sorozatom. Mayonaka no Occult Koumuin: Első látásra engem valamiért a Hakata Tonkotsu Ramens-re emlékeztet. Talán a hangulata miatt. Minden esetre ha másért nem Toki-kunért és Kazuért a seiyuu stában muszáj neki adni egy esélyt. Ráadásul Toki-kun első szólólemeze ennek az endingjeként mutatkozik be, szóval Toki-kun fighto! Namu Amida Butsu! : Hátha jobb lesz, mint a lövöldözős srácok xD Lesz két folytatás is. Nyilván a One-Punch Mant én nem hagyom ki, mivel az első évadát tökre megszerettem. És itt a Daiya no Ace! Huh, ha van viszony, ami megérdemli a hullámzó cimkét, akkor az a mienk. Az elején nagyon nem szerettem, a végére megszerettem, de csak olyan tisztes távolságtartással, és tudom, hogy az Act II elejét utálni fogom a túlzásba vitt Furuya imádás miatt. De közben meg nem tudom rávenni magam, hogy ne nézzem, mert.... Nem tudom, tényleg. Ennyire felemás viszonyom egyedül az A3!-vel van még, szóval ez az utállak, de szeretlek, ki nem állhatlak, de ne hagyj el. Azt hiszem, ilyen tsunderének lenni. xD Amit még meglátok, az a Senryuu Shoujo. Ha jónak tűnik a visszajelzések alapján, akkor esetleg még képbe jöhet, negyedik, kissé romantikusabb darabként. |
|
2019.03.19 20:25 / utoljára módosítva: 2019.03.19 20:33 00 / | |
Offline
|
|
Mindjárt itt van..
Akkor nézzük mit tervezek.. Isekai Quartet - érdekes lehet ha elég kreatívak lesznek Bungou Stray Dogs 3rd Season - alap Kimetsu no Yaiba - brutális animáciok lesznek itt. Kenja no Mago - Op isekai románccal. Fairy Gone - P.A. Works megint nagyon szép animét alkot, történet jó lesz az más kérdés. Nande Koko ni Sensei ga!? - majdnem hentai manga kap animét.. Shoumetsu Toshi - pv alapján lehet jó lesz Midara na Ao-chan wa Benkyou ga Dekinai - aranyos lesz Gunjou no Magmel - látványos shounen Nobunaga-sensei no Osanazuma - szintén kemény ecchi manga az alapja Joshikausei - nem dumálnak a mangában.. amiében sem fognak Araiya-san!: Ore to Aitsu ga Onnayu de!? - hentai valojában Amit lehet még nézzek: Kono Yo no Hate de Koi wo Utau Shoujo YU-NO - island után már 26 részes lesz Senryuu Shoujo - aranyos románc Sewayaki Kitsune no Senko-san - fox lolis románc Carole & Tuesday - hypolják, de majd kiderül Bokutachi wa Benkyou ga Dekinai - ocsmány rajzolása lesz, de lehet attól még jó lesz. Fruits Basket (2019) - nagyon szép rajzolás és remake lesz tehát bárki nézheti One Punch Man 2nd Season - legjobban gyűlölt anime lehet, előzetes óta csak a fujolás megy Shingeki no Kyojin Season 3 Part 2 - csak 10 részt josolnak |
|
2019.03.26 14:46 00 / | |
|
|
Egy erősnek ígérkező, de gyengébb teljesítményt nyújtó szezon után (azért voltak jó produkciók is), egy gyengébbnek ígérkező, de talán a mennyekben köttetett orgia lesz a képernyőn áprilistól... A nevek nagyok, így a mézesmadzagot elhúzták előttem, node magyar vagyok, voltam én már a "nyalóka" szőrös felén eleget. Magamhoz képest későn kaptam észbe, de azért összeszedtem azt, ami érdekelhet!
Most nem mondok olyat, hogy ezt nagyon várom, azt meg pláne... Nesze semmi, fogd meg jól, ez a listám: Shingeki no Kyojin 4 - a második évad után ugyan kénsavval borogattam a szememet, de a harmadik évad visszaadott valamit a csillogásból... Jöhet az új évad! Gunjou no Magmell - izgalmas koncepció annak a lehetőségével, hogy tucatshounen művé lehessen alacsonyítani. Sanszos, hogy nálam megbukik, de a fejem verném a falba, ha igazam lenne! Az ötlet jó, remélem komoly háttérmunka és elképzelés lesz mögötte! Dia no Ace: Act II - Az összes közül talán ez mozgatta meg leginkább a fantáziám. A Black Clover hamarosan véget ér, a széria első két évadát pedig imádtam, így ölbe kaphatok egy újabb éves projectet. Azon kevés sorozat egyike, mely nem zavar, ha komolytalan! Fairy Gone - volt egy gyenge pillanatom, amikor ezt listába tettem... Igazából semmit nem várok ettől. Talán elfogadható minőséget fog produkálni, mely után nem kívánja meg az ember fia a friss betont... Senryuu Shoujo - Minden szezonban kell, hogy legyen egy érzelmileg vagy szellemileg visszamaradott kis pondró akit meg KELL sajnálnom, így ránézek az első pár részben, de... Az utóbbi időben jó eséllyel nyúltam szarba, így felkészülök a legrosszabbra! Seishun Buta Yarou wa Yumemiru Shoujo no Yume o Minai - Az elmúlt szezonok undergound sikertörténete folytatást kap (jóllehet, csak EGY film), de megérdemelt folytatást! Csak annyit, mint eddig... Shoumetsu Toshi - egyre több gyenge pillanatom van, nem is értem, hogy miért jelöltem be magamnak... Már most tudom, hogy szar! Mayonaka no Occult Koumuin - Jöhet az ön!CENZÚRA!, miszerint: a PÉLÓ se tudja mi ez, de meglátjuk... Édes Uram mit vétettem?! 7SEEDS - A Netflixnek voltak már jó dolgai, de amondó vagyok, hogy nem minden arany ami fénylik, avagy szarból építettek már várat. Majd kiderül, hogyan végződik ez a történet... Kono Oto Tomare! - Az egyetlen olyan történet, amit biztosan tudom, hogy nem fogok utálni! Nem biztos, hogy szeretni fogom, de az ehhez hasonló sztorik rendszerint pozitív előjellel keltenek csak bennem erős érzelmi reakciókat. Ezzel a sorozattal kapcsolatban bizakodó vagyok! Nem repdesek, de lesz amit nézni fogok! |
|
2019.03.27 2:15 00 / | |
|
|
Általában rossz szezonból csak 6-7 dolgot nézek ki, de 12-14 a jellemző.
Ebből most kettőt találtam, amibe belenézek, pedig ha valaki akkor én nem szoktam előre temetni egy-egy új szezont (kivéve talán a télieket). |
|
2019.03.30 17:58 / utoljára módosítva: 2019.03.30 17:59 00 / | |
Offline
|
|
Úgy döntöttem összeszedem, így a szezon félidejénél, azokat a cuccokat amiket néztem, hogy hogyan alakultak a dolgok. Mit ne mondjak, ez a legegyedibb szezon az én esetemben, hiszen sose volt még olyan, hogy az első részek után ne kukázzak legalább 4-5 címet, ráadásul itt egy sem került selejtezésre. Bár a Shoumetsu volt annyira borzalmas, hogy majdnem betett ennek a kijelentésnek. Természetesen azért a fél idei selejtezés most sem maradt el, és sikerült megválnom pár címtől. Ellenben voltak lehengerlő sorozatok is a szezonban. Főként kettő (plusz egy). Mindenesetre pontoztam is őket, így mivel épp ehhez volt kedvem, csökkenő sorrendben írtam össze a listám, független attól, hogy dobtam-e vagy nem.
Senryuu Shoujo - A Carol and Tuesday mellett a másik cím, amire egyetlen negatív tényezőt sem tudok ráaggatni. (Az egyetlen negatívuma a sorozatnak az tényleg csak a rövidsége. De az nagyon. Alapanyag volt bőven, ezért nem is tudom megérteni.) A látvány baromira szép, és letisztult. A szinkronok kiválóak. Az op/ed páros is baromira aranyos és kellőképp illik az animéhez. Mint adaptáció is erősen ötcsillagos. Remekül áthozták a humort, és azt a kellemes légkört. Külön pozitívum, hogy a kiegészítések sem mentek az adaptáció kárára sőt, az előnyévé váltak. Mondhatjuk, hogy egy újabb ékkővel bővült a yonkoma adaptációk száma. 10.0 Sajnálatos, hogy ennyire alul van értékelve, a hazai fanok között. Nem meglepő, csak sajnálatos. Carol and Tuesday - Ha egyetlen szóval kellene leírnom, azt mondanám "Stílus". És ez. Komolyan mondom, a világ nem baszott még ilyen magával ragadó zenés cuccot. Legalábbis nálam még sosem volt olyan, hogy lélegzet vissza fojtva, kitágult pupillával hallgassam a karakterek/szereplők éneklését. És ez. Basszus. Ez. Ez hiányzott a Beck-ból és a Sakamichi-ből is, hogy valami ennyire letaglózó és gyönyörű legyen. Félreértés ne essék, azok is remekművek, de ez. Ez egy teljesen más szint. Rohadjak meg. Animáció és hangulat terén viszi a szezont. És igazándiból, ha objektíven nézzük, ez a szezon legjobbja. OBJEKTÍVEN! Noha nálam a romcom fagságom okán, a második helyre szorult, az egyébként műfajában szintén kimagasló Senryuu Shoujo-val szemben. A karakterek, az animáció, a hangok, a cselekmény.. Minden kimagasló. Ezek együttese alkot egy tökéletes egészet. Zseniális. A szezon és az év legnagyobb meglepetése lett ez a sorozat. Mily meglepő, hogy a magyarok részéről nem kapta meg azt a figyelmet amit érdemel. Kárpótol a tudat, hogy legalább rajtunk kívül mindenhol máshol értékelik. Sajnos a magyar fanbase nagy többségének nem adatott meg az ízlés. És most geci vagyok, de ez akkor is így van. Az op/ed páros is stílusos lett, nekem ugyan Sumika openingje egy picit jobban bejött. De ha az op/ed párosítást nézzük, ez azért jóval felette áll. Mindent összevetve, simán a szezon és akár az év legjobbjának is hívhatnám. Ritka egy alkotás, annyi szent. 10.0 Mix - A szezon, és igazából az év legalulértékeltebb cucca. A magyarok részéről elengedtem, hiszen ahhoz kéne egy minimális ízlés is de, tényleg sokkolt a tudat, hogy még a nyugati fanok között sem kapta meg azt a figyelmet amit érdemelt. Szerencsére, az odafigyelőbb - bár kritikusabb - magja a fórumoknak elég jó véleménnyel van róla, ami legalább egy minimálisan enyhíti azt a szégyent amit érzek a fanbase irányába. Az pedig bónusz, hogy a japcsiknál topos. Maga a sorozat az igénytelen és kiábrándító kivitelezését leszámítva, mindenben jeleskedik. A slice of life hangulat teremtés, topos. A karakterek is érdekesek, külön pozitívum, hogy az interakciók és a párbeszédek sincsenek túlspirázva, teljesen lazára vannak véve, nem érezni rajtuk azt a megkötést, hogy ez márpedig egy sport anime. A szinkronok kiváló munkát végeznek, igaz, néhol kicsit úgy éreztem, mintha kizökkennének a karakterükből. Az opening, best of the season. Nem is meglepő, hiszen Sumika. Imádóm. Az ending már nem állt annyira a fülemre. Mindent összevetve, ha nem lenne ez az igénytelen és ingadozó karakterábrázolás és mozgásanimáció, simán max pontszámos lenne, a Senryuu Shoujo és a Carol and Tuesday mellett. Nyolc és fél - kilenc között ugrál. Jóindulattal, és amiért nagyon Touch, megadom neki a kilencest. 9.0 Bokutachi wa Benkyou Dekinai - A mangát a legjobb háremnek tartom ever, emiatt magasan voltak az elvárásaim és a helyenként zavaró olcsó kivitelezést leszámítva, pozitívan csalódtam. Maga az adaptáció, számomra kicsit tömörre sikerült. Rengeteg viccesebb dialógust kihagy, ami nem vesz el az élményből egyáltalán, ha az ember nem olvasta, de ha olvasta akkor egy kicsit azért zavarja az összképet. Takemoto szinkronjától viszont feleslegesen féltem. Kezdő szinkronszínészhez képest igencsak remekkel, mint Takemoto hangja. Teljes mértékben elégedett vagyok az adaptációval. 8.8 Kimetsu no Yaiba - A látvány és a hangulat majdnem hogy vetekszik a Carol and Tuesday-éval, de sajnos a story és a karakterek ehhez mérten kicsit átlagosak, vagyis inkább nem valami kiemelkedőek. A brutalitás és a humor szintén nem működik valami jól, mondjuk ki, nem egy Golden Kamuy. Próbálkozik, de csak nem. Ennek ellenére, egy baromira izgalmas és hangulatos cselekményt kapunk, ami elég addiktív ahhoz, hogy meg se érezzem azt a 20 percet. Az op/ed páros baromira jó, ami elvárható volt, hiszen LiSA-ról van szó. Ugyan túlzásnak érzem a ,,Szezon Legjobbja" megnevezést, de teljesen megértem. 8.5 Isekai Quartet - Azt leszámítva, hogy elég közömbösen álltam hozzá, valamint azt, hogy az Overlord és a KonoSuba kivételével, a másik két címet egy merő förtelemnek tartom, kellemes csalódásnak bizonyult. Teljesen el van engedve az egész, nincsenek ott a világok megkötései, mégis karakterhűek maradnak a szereplők és ezeknek a különböző világokból származó egyéneknek az összeütköztetése elég erős poénokat szül. A Carol and Tuesday mellett, a másik hatalmas meglepetés a szezonból. Nem vártam volna, hogy ennyire élvezni fogom. Egyetlen negatívuma az, hogy megint rákényszerítették Aoi-t erre egy ocsmányságra. RIP Aoi Yuuki. 8.3 Sarazanmai - Egy egy kicsit érdekes, mivel egy rész után dobtam, mégis ilyen magasra raktam. Aminek az az oka, hogy nem azért dobtam, mert annyira nézhetetlen. Sőt.. Kifejezetten remek darab. A hozzászólásoknál már leírtam mit gondolok róla, és igazándiból nincs sok kedvem tetézni, meg nem is tudnék mit mondani már szerintem, szóval ennyi. Ha valakit nem rettent el a shounen ai, vagy alapjáraton kedveli a műfajt akkor mindenképpen nézze meg. Részemről ez offos. 8.0 Hitoribocchi - Még mindig teljesen elégedett vagyok a sorozattal, bár a humorfaktor már nincs annyira magasan, mint az első részben. A karakterek hangját még 5 rész után se voltam képes megszokni. Hol illenek, hol elütnek a karakterektől. Maguk a karakterek viszonylagosan' kedvelhetőek, noha számomra valahogy Bocchi is elvesztette az átérezhetőségét. Az animáció is ingadozik néha, nem mintha egyébként olyan színvonalas lenne. De mindent összevetve, egy teljesen élvezhető vígjáték, kellő moefaktorral megspékelve. 7.4 Senko-san - Wholesome meg minden, de valahogy nekem ez már nem elég. Azt hiszem a Yuru Camp túl magasra tette a lécet, és már nem elégszem meg azzal, ha valami csak nyugtat. Mindenesetre ez egyéni szocproblem, így egész kellemes kis kikapcsolódást nyújthat. 7.3 Miru Tights - Nem mondanám félidőnek, mivel eddig csak egy rész jött ki, de gondoltam belerakom már. Fétis animének remek. A szinkronok pedig tökéletes wholesome hangulatot szolgáltatnak mellé. Osztálypéldája annak, hogyan kell fétis animét csinálni. Nem olyan szánalmas és tartalmatlan módon, mint a Nande Koko. 7.2 One Punch Man 2 - A ,,J.C Staff szar" féle intelligens kommentek mellőzése mellett, meglepődtem, mert a cselekmény sokkal élvezhetőbb animálva, mint a mangában. Persze ettől függetlenük, ugyanolyan szutyok marad. De teljesen élvezhető. Számomra azonban erős csalódás volt a manga, midőn egy fasza paródiából, egy tucat shounené változott, a rosszabbik (vontatottabb) fajtából. Kiábrándultam, méghozzá eléggé. Kicsit érdekes, hogy ha ONE egy nagyobb kiterjedésű cselekményt akar, akkor mennyire nem tudja megfelelően kontrollálni azt. 6.5 Hachigatsu no Cinderrela Nine - Aranyos kis sport cucc, külön pozitívum, hogy mellőznek mindenfajta fanservice-t és drámát. Nem egy Anima Yell, de azért kellőképpen eltud szórakoztatni. Igaz, néha kicsit soknak érzem azt a 20 percet. 6.4 Magmell - Az íróra ráférne egy oktatás a természettudományokból. Nyilván egy fantasyról beszélünk, melyben egy lényegében' alternatív valóságot figyelhetünk meg, ettől függetlenül ez tipikusan az az eset, amikor az ember nem tud elmenni a logikai bukkanók és gecinagy lyukak mellett, amikbe már az első percben beleesik, majd várja mikor szúródik dárdaélre. Egy fészbukós csoportban, egy csaj elég hosszan ecsetelte azt, saccra olyan 200 sorral (tuti többel), hogy milyen változásokat hozhat egy ekkora mérető 'új kontinens' felbukkanása. És basszus. Elég lett volna szerintem egy gyors wikipercek ahhoz, hogy legalább egy minimálisan felépítése az adott világot. Mindegy. Elengedem. Szóval az anime maga, igazándiból egy epizodikus-kaland cucc, shounenbe áztatva, ami mondhatjuk, hogy újdonság. Legalábbis nekem nem rémlik ehhez hasonló, történetívek és cselekményvonalak nélkül futó shounen. És ennek rendben is van. Vannak unalmasabb, semmitmondóbb részek. Van néhány, izgalmas és epikus is. Igazándiból ennyi. Az animáció baromira ingadozik. Hasonlóan, mint a színvonal. A design jól néz ki, viszonylagosan. Élvezhető cucc. Bár nem különösképp érdekes sorozat. Az epizodikus cuccok kedvelőinek, mint amilyen én vagyok, teljesen okés. 6.1 Joshi Kausei - Roppant szórakoztató és aranyos kis szösszenet. Érdekes, mert még nem találkoztam, néma rövid-részes cuccokkal, emlékeim szerint. Azonban egy kicsit csalódtam is benne, mert az első részben felvezetett combkommunikációval egyáltalán nem foglalkozik a továbbiakban, pedig én támogattam ezt az ötletet. 5.8 Ao-chan - Michiko Yokote ellenére, elég felületesre sikerült adaptáció lett, aminek nem nagyon sikerült áthoznia a humort és a karakterek jellemét. Néha-néha átcsusszan egy kevés poén, pár jelenetnél, de úgy egészében, csak egy fapofára elég. A tinipopos opening sem lett épp a kedvencem.. Tehát összegzésben, csalódás. 5.5 Yatogame-chan - A gyenge első rész után, egészen szórakoztatóvá, bár nem túl érdekessé vált a dolog. Egy-két poénnal úgy éreztem, hogy én ehhez túlságosan gaijin vagyok, arról nem is beszélve, hogy sokszor túlságosan fel lett vezetve egy-két poén. Ezektől függetlenül, ha nem is annyira vicces, de azért szóra..nézhető. A első részt négy pontra értékeltem. Így a félidőnél szerintem, egy teljesen átlagos yonkoma adaptáció lett. 5.0 Nobunaga-sensei - Az első rész után nem nagyon tudtam belőni, hogy mi is akar majd lenni pontosan, de az elmúlt részekben ez nagyjából körvonalazódott. Egy magamutogatós hárem-fanservice. És ennek teljesen okés is. Részemről rendben van. Bár néha soknak, néha pedig kevésnek érzem ezt a 8 percet. Tehát a színvonal elég ingadozó. 4.6 YU-NO - Elég semmitmondó még ennyi rész után is. Rengeteg benne baki, arról nem is beszélve, hogy cselekmény fele is csak monoton dobálózás. A srác karaktere egy pozitív dolog, az egyébként nem túl érdekes karaktergárdában, de nemigazán tudnak vele mit kezdeni. Innentől kezdve pedig, az egész egy improduktív semmi. Nézhetőnek, nézhető, de semmi különleges nincs benne. Valószínűleg a végére még nagyobb katyvasz lesz, mint most. 4.5 RobiHachi - Mivel erről nem írtam semmit. Pontosabban az oldalra. Ezért ide írom az első három rész alapján a véleményem. Az elvárásaim béke segge alatt voltak, ahhoz képest, mondhatjuk, hogy félig-pozitív csalódás ért. A story egy átlagos, epizodikus kaland cucc, amikért oda vagyok btw, és hát ez egy ideig tartotta is bennem a lelket. És még reménykedem is, ezért csak felfüggesztem. A karakterdesign elég silány. A szivárvánnyal megerőszakolt, low budget képi világ, sem éppen egy látványorgazmus. Maguk a karakterek, sima tucat karakterek. Nincs semmilyen érdemleges tulajdonságuk vagy jellemük. A sorozat, a humorával, erősen a Gintamát próbálja majmolni. Kevesebb sikerrel. Nagyon kevés, nem fapofás poén van benne. De nem különösebben zavaró. Ha nem lenne benne az a mecha (gondolom valami régebbi mecha sorozat utalása lehet, vagy nem tudom), akkor nem vesztettem volna el a sorozattal kapcsolatban azt a minimális érdeklődésemet, amit fenntartott. Külön vicc, hogy minden epizódba beleerőltetik, pár jelenet erejéig. Két pozitívuma van a sorozatnak, azon kívül, hogy az epizodikus felépítése miatt, számomra igen bejövős. Az egyik a szinkronok. Valamennyi ízt adnak, ezeknek a sótlan karaktereknek. Külön pozitívum Robi szinkronja, nagyon ismerős a hangja, ha tippelnem kéne, ő adja a hangját Hijikatának, de lehet hülyeséget mondok. Mondjuk annyira nem érdekel, hogy megnézem. lol A másik pedig az op/ed páros. Az opening-től rendesen elkapott mindig a Sket Dance feeling. Összegzésben, egész nézhető. Látványilag egy fertő. A erőteljes színhasználat, okosan való használatának a tökéletes ellenpéldája. Kicsit irónikus, hogy ugyanebben a szezonban a Sarazanmai, remekül operált a színekkel. A story is csak az epizodikus-kaland kedvelőknek jön be. A mecha fanok nem kapnak kellő kielégítést. Viszont a hozzám hasonló mecha gyűlölőknek pont eleget ahhoz, hogy elkedvtelenítsen. A 3. rész után felfüggesztve. Talán egyszer előveszem még, mondjuk ez kétséges. 4.2 Chou Kadou Girls - Ugyanazt tudom elmondani, mint az első rész kapcsán. Alapjáraton nézhető, bár a humorfaktor bőven a minimál alatt van. Igazából egy fórumozó tökéletesen leírta, ez egy gyengébb verziójú Toys Story. Japcsi edisőn. Nem különösebben rossz, de nem is üti az átlag kategóriát se nagyon. 4.2 Kono Oto Tomare - Nézhető meg minden, de ritka egy ötlettelen kliséhalmaz. Meg sem próbál kezdeni valamit a kliséivel és a sablon karaktereivel, úgy forognak a saját tengelyük körül, hogy kínos nézni. Az egész tényleg leírható annyival, hogy klisés. Az általános kliséken kívül semmi és tényleg semmi sincs benne. Még jóindulattal se vagyok képes, még csak egy ötöst se adni rá. 4.0 Magi's Grandson - Durván, de tényleg durván túl van értékelve. Ha két szóval kellene jellemeznem azt mondanám "Rém egyszerű". Tényleg, borzasztóan egyszerű. Sok tucatanime van ami nem tud semmit se kezdeni a sablonokkal, sem az esetleges potenciálokkal, de ez még csak meg sem próbálja. És, igen. Ez ebben az esetben egy negatívum. A cselekmény kimerül két szóban. A karakterek ennél egydimenziósabban nem is lehetnének. Tisztára olyanok, mint egy előre beprogramozott MI. Vicc. A szinkronok sem javítanak ezen semmit, annyira átlagosak, de szerintem nem is próbálkoztak. A szövegkönyvek ennél tömörebbek és üresebbek aligha lehetnének. Az op/ed páros, tartalmilag igen, hangulatilag olyan szinten nem kapcsolódik az animéhez. Az egész tényleg leírható annyival, hogy Rém Egyszerű. Az animáció pedig az olcsó és az igénytelen között ugrál, kevesebb-nagyobb sikerrel az olcsó szinten maradva. Elmegy, ha az ember leöblíti colával, de szárazon nemigazán csúszik le. Olyan három és fél, négy és fél között. Jó szándékúan, kiegyezésképp megadom neki a négyest. 4.0 Fairy Gone - Ahogy az várható volt, a látványra és a hangulatra nem lehet panasz, ellenben a történetvezetés és a script már több sebből vérzik. A potenciál kihasználása sem épp a studió erőssége, emiatt bár izgalmas, de jelentéktelen cselekményt kaptunk. Kiszámítható volt, ezért mondhatni nem csalódtam, de igazság szerint még a gyenge elvárásaimat is alul teljesítették. Az első rész viszonylag korrekt volt, ellenben a második résztől fokozatosan épült lefele a színvonal. A 3. rész katasztrofális volt. A 4. részben nagyjából visszarázódott az a minősíthetetlenség ami volt, és ez volt az a pont ahol én megváltam tőle. Ha az ember csak a hangulatra koncentrál és rá szar minden másra, akkor teljesen nézhető. Más esetben elég durván megakad az ember torkán. De legalább kerüli a Sirius féle, karaktererőszakot és a régi, lerágott, és egyébként is szar klisék túlerőltetését. Összegzésben, súrolja az átlagon aluli kategórián, olykor-olykor, de alapjáraton csak a nézhető kategóriából keresi a kijáratot. Persze nem találja. Dobva. 3.8 Nande Koko ni Sensei ga?! - Ritka nagy csalódás. Kínosan üres, softcore ecchi az egész. És nem is akar ennél több lenni. Az interakciók inkább röhejesek, mintsem aranyosak. A szinkronoktól dobhártya repedést kapok. A karakterek irritálóak. Egy picit kíváncsi vagyok a többi karakterre, de ebből a kettőből kiindulva, inkább mégse. Dobva. 3.0 Shoumetsu Toshi - A szezon legrosszabbja. Ennél nagyon erőlködnöm kellett, hogy végig tudjam szenvedni az első részt, a második azért könnyebben ment, egyrészről mert tudtam mire számítsak, ami miatt inkább úgy döntöttem telefonozok a nézése közben, a másik pedig, hogy egy nagyon, de nagyon kicsivel jobb volt, mint az első rész. Ettől függetlenül, minden tekintetben borzalmas egy anime. Kana Hanazawának pedig F. 2.1 Tehát amiket kukáztam: Nande Koko Shoumetsu Toshi Fairy Gone Sarazanmai RobiHachi Ami még haladgat, de esélyes a dobásra: Chou Kadou Girls Magi's Grandson Kono Oto Tomare! YU-NO Ami még hátra van a szezonból az a Bungou S3, aminek ledaráltam a második évadát, de inkább megvárom még végigér. Valamint a Fruits Basket, ami eldöntöttem, hogy megnézem, de előtte szeretném ledarálni az eredeti' sorozatot, hogy legyen viszonyítási alapom. |
|
2019.05.18 21:24 01 / | |
Offline
|
|
OPM-et és AOT-t nézem heti szinten. Egyéb nem érdekel annyira, hogy rászánjak az időmből. A Bungou-t és a Magmellt biztosan bepótolom.
|
|
2019.05.24 3:49 00 / | |
|
|
Elég érdekesen alakultak az eladások. Ez elvileg a legfrissebb, végleges lista.
12084 Nande koko ni Sensei ga 8254 Cinderella Girls Gekijou 6509 Kiratto Pri☆chan 5826 Kimetsu no Yaiba 5429 Shingeki no Kyojin 3048 World Witches 2684 Isekai Quartet 2195 Bungou Stray 2130 One Punch Man 2115 Fruits Basket 1936 Sarazanmai 1502 Hachigatsu no Cinderella 1352 Sewayaki Kitsune 1206 Bokutachi wa Benkyo... 1191 Hitoribocchi 998 Kono Oto 839 Mayonaka no... 791 Kenja no Mago 767 Nobunaga-sensei 641 Dia no Ace 527 Chou Kadou Girls |
|
2019.06.23 14:25 00 / |