Téma: Anime chAArt: 2018 nyári szezon
Offline
|
|
Most már kialakul a lista nálam mik lesznek a kedvencek.
Isekai Maou to Shoukan Shoujo no Dorei Majutsu - Abszolult favorit végre egy Isekai ami felér a Konosuba és a Re:zeroval. Island - érdekes, és rajzolás nagyon jó, meg lányok is. Harukana Receive - minden részben bikinis lányok Tenrou: Sirius the Jaeger? Még csak 1 részt láttam, de valószínű jó lesz. Shoujo☆Kageki Revue Starlight Szezon meglepetése. Sunoharasou no Kanrinin-san Jobb mint gondoltam. Satsuriku no Tenshi - csak nézem, de nem tudom miért Yuragi-sou no Yuuna-san - 2. rész már jobb. Hyakuren no Haou to Seiyaku no Valkyria - csak a jó csajok miatt. Shichisei no Subaru - szintén, a Loli csaj aranyos benne. Asobi Asobase - év legbetegebb animéje... Chio-chan no Tsuugakuro - jobb stúdióval jobb lenne... Jashin-chan Dropkick - beteg, de más mint a manga. Folytatásokat nem írom le. |
|
2018.07.21 18:55 / utoljára módosítva: 2018.07.21 19:04 00 / | |
Offline
|
|
A zombis cuccal végre beértem saját magam, persze csak a szezont illetően. Kicsit fárasztó lenne mindegyikhez hozzáírni, így inkább összefoglalóm, hogyan dobtam a szezonosaim felét már az első részek után...
Amiket biztos végignézek, tetszési sorrendben: Asobi Asobase - A szezon legjobbja eddig. Mindkét részén szakadtam a röhögéstől. Overlord III - Eddig nem sok minden történt, de még így is elég jó ahhoz, hogy végignézem. Az ln olvasók szerint ez lesz az eddigi legjobb évad, remélhetőleg nem fogok csalódni. Cells At Work - Szórakoztatóan kreatív. A nosztalgia maxon. Sirius the Jaeger - Az első része nagyon jó volt kivitelezésileg. Várom a következő részeket. How Not to Summon a Demon Lord - Tetszik, a karaktereket is könnyen megkedveltem. Chio-chan's Way to School - Gyengébb lett, mint vártam. 2-3 hetente nem vészes. Aguu: Tensai Ningyou - Meggyőzőtt a horrorisztikus atmoszférájával és az alapkoncepcióval. Yuuna and the Haunted Hot Springs - Hozta amit vártam, egész szórakoztató eddig. Bár nem hiszem, hogy rendszeresen fogom nézni. Baki - Ledaráltam az évadokat, miután kiderült, hogy folytatás. XD Ugyanaz, mint eddig. Nem rossz a franchise, de nem is leszek a rajongója. Főleg a dizájn az ami nagyon akadályoz ebben. Miss Caretaker of Sunohara-sou - Egész aranyos, 2 hetente 2 rész belefér. DropKick on my Devil - A manga egész aranyos. Az anime.. 2-3 hetente nem lesz annyira vészes. Ami azonnali dobás volt, a nézhetetlen kategóriák: Planet With - Egy összefüggő mondat nincs benne, lenyűgöző mennyire gyatra a kivitelezése. Végignézni se voltam képes, és már-már fizikailag szenvedtem rajta. Hanebado - A szezon legrosszabbja. Valami undorító amit ez leművelt egy rész alatt. Ugorjanak le egy hídról, ne tollasozanak.. Nézhetetlen. Ha nem lenne a Darling, simán kikiáltanám az év legrosszabbjának is. De eddig ezüstérmes a veremben. Angels of Death - Az elején tetszett, aztán rájöttem, hogy egy gyenge és klisés shoujo. Horror beütéssel. Happy Sugar Life - Mirai Nikki pedofil kiadás. Back Street Girl - Ha az év eddigi összes animéjének animációját rangsoroljuk, kb egy és fél kilométeres különbséggel az utolsó előtti mögött, bagyóg. Haldokolva. Az év csalódása ez a cím (bár ezt már írtam az adatlapnál) Grand Blue Dreaming - Gyenge, lapos, olcsó, bugyuta. Shoujo Kageki Revue Starlight - Meh. Harukana Receive - Ezt csak felfüggesztettem. De nem hiszem, hogy újra aktuálisra rakom valaha. Full sablon az egész. A karaktereket meg tényleg nem tudom megkülönböztetni. Hyakuren no Haou - Gyenge és bugyuta. Nézni is megterhelő volt. Seven Senses of the Re'Union - Ha AnoHanát akarok nézni, megnézem. Music Girl TV - ... Island - Látványilag rendben volt, minden másra ott a mastercard. Holmes at Kyoto Teramachi Sanjo - Átlagos shoujo. Misztikus körítéssel. Az Ovákon és a movie-ken kívül még 2 anime van, ami még nem kezdődött el. De azért elég gyengus ez a szezon. |
|
2018.07.22 21:21 00 / |