Lányok az állatkertben
A régi Saki Matsuga és Misa Ono
Így sajnos megnőnek a karbantartási és bővítési költségek. A kiotói metrónál több mint kétszer annyiba kerülne, mint egy hasonló méretű, történelmileg kevésbé jelentős városnál. Tehát azzal a céllal, hogy segítsen felhívni az emberek figyelmét a problémára, és a szükséges bevételek növelése érdekében a kiotói metró üzemeltetői ki máshoz is fordulhattak volna, mint az aranyos anime lányok segítségéhez.
"Annak érdekében, hogy a kiotói metró ismét nyereséges legyen, azt szeretnénk elérni, hogy napi szinten +50.000 fő vegye használatba a két metróvonalat" – nyilatkozták a cég vezetői. Ezért különböző marketing fogásokat találtak ki, mint például: ha egészségesen, tudatosan akarsz kalóriát égetni, ne használd a mozgólépcsőt; vagy eldöntheted a Kiotói állatkert mely lakosa legyen a közeli Keage állomás tiszteletbeli állomásfőnöke.
Ami telitalálat volt és a legtöbb figyelmet kapta, az a Moe Moe Challenge Squad ötlete: ha igazán nagy figyelmet akarsz, akkor használj aranyos, iskolás animelányokat reklám céljából. Mondjuk ez nem meglepő, hisz japánokról van szó. Így
A lányok új dizájnja
2011-s Moe Uzumasa
A karakterek megjelentek brosúrákon, metrójegyeken, reklámtáblákon, plakátokon, a népszerűségük tényleg kezdett szárnyalni, hála a kiotói illusztrátor, Kamogawa terveinek, amivel jobban összhangban hozta őket a mostani kortárs animékkel.
Nana Hasegaw – Moe Uzumasa
Yui Tsukada – Saki Matsuga
Mimori Tanigake – Misa Ono
Mindhárman együtt voltak nyertesei a
Miyu Karasuma-val a manga múzeumban
Ráadásul most csatlakozott hozzájuk Miyu Karasuma is, a Kiotói Nemzetközi Manga Múzeum kabala lánya is. A manga múzeum Nakagyo-ku kerületben található, a Tatsuike Általános Iskola helyén. A múzeum 2006-ban nyílt meg és közel 300.000 manga található benne, köztük sok ritkaság is. A közös poszter számos metróállomáson és a múzeumban megtalálható, és ha egy ilyen posztert szerzel (a mérete B1 vagy B2) és bemutatod
Moe Uzumasa jegy
Szóval Moe, Saki és Misa megmentette a Kiotói Városi Metrót? Ezt még túl korai lenne megmondani, de a legutóbbi időszakból rendelkezésre álló, mért statisztikák szerint az utasok száma nőtt. Eléri akár a napi 348.000 utast is. A célkitűzés viszont, hogy 2018-ig 375.000-ren használják a városi metrót. Addig is, ha szeretnél Moe karrierjével lépést tartani, megteheted a személyes Facebook oldalán, vagy ha csak csacsognál vele, ott azt is megteheted. És Ő válaszol minden kérdésre az otthonából, ami természetesen közel van a metróhoz.
A lányok kartonposztere
Jegyvásárlás az automatából
Forrás: rocketnews24.com
Téma: [2015.03.05] Kiotói metró és az anime lányok
munkatárs
|
|
Jó rég utaztam metrón de egyszer láttam olyat, hogy a falra fel voltak festve kép kockák. és ahogy haladt a metró mozgásban volt a kép is Ilyen anime reklámot is lehetne Nekem marhára tetszett. Igaz azóta se láttam.
|
|
2015.03.05 21:29 00 / | |
Offline
|
|
A témában mint közlekedéshez, közlekedésszervezéshez értő ember írok, nemzetközi szállítmányozási és logisztikai szakügyintéző, valamint logisztikai műszaki menedzserasszisztens a végzettségem szerint.
A fenti adatokból látható hogy jelenleg annyian használnak "átlagban" egy metró vonalat mint nálunk a 4 -es metrót a Déli pu alagútjának beomlása előtt. A budapesti négy metró vonal közül (a szakmailag ún. kéregvasútnak számító Kisföldalattit is annak vettem most) a négyes metró a legkihasználatlanabb. A pályázat írásakor a legutóbbi ismert adat háromszorosát!!! jelezték előre Brüsszelnek. Nem hiába építették le a felszíni közlekedést (Járatritkítások, járatrövidítések és járatmegszüntetések)De ez is kevés volt a megfelelő utasszám eléréséhez! A metró építése a megalománia egyik mintapéldája volt. Ezt a pénzt nem csak metróra lehetett volna költeni. Kötött pályára lehetett volna költeni, de nem kizárólag metróépítésre (Lásd Fogaskerekű felújítása, mindkét irányban történő hosszabbítás/Normafa - Széll Kálmán tér/, villamosforgalom visszaállítása a Kossuth Lajos utcába valamint kivezetés a Nyírpalotai útig, stb... Másik dolog az, hogy Budapest határát átlépve a budapestihez képest drasztikus a járatsűrűség csökkenése (Lásd Volán és MÁV menetrendek) A munkahelyek nagy részénél, olyanoknál is amelyeknél nem indokolt, elvárás a saját autó és jogosítvány... http://index.hu/belfold/budapest/2015/02/24/masfelszeresere_nott_a_4-es_metro_forgalma A cikk végén már sajnos olyan feltételezések vannak az alagútról, amit mint szakember, sajnos nem tartok alaptalannak, de jelenleg bizonyíthatónak se.... Mindezek fényében,szerintem, Magyarországon egy ilyen reklám csak a sokadik lépés lenne, amit a közlekedést szervező Intézeteknek megkéne rendelniük... Üdvözlettel: András Ui.: Az animált reklám esetén azért jó lenne, ha a munkákat magyarok végeznék, hiszen régen világhírű volt a magyar rajzfilmipar... |
|
2015.03.05 22:02 / utoljára módosítva: 2015.03.05 22:06 00 / | |
munkatárs
|
|
bandi0717 írta: A metró építése a megalománia egyik mintapéldája volt.Ugyan, dehogy. Egyszerűen csak kétszer kilopták belőle az összes pénzt, azért került 3x annyiba mint valójában Az a vonal nem is lesz soha nyereséges. A felénél vissza kellett volna temetni |
|
2015.03.05 22:07 / utoljára módosítva: 2015.03.05 22:08 00 / | |
Offline
|
|
Pontosan ezért került csak az ún. első szakasz 452 mrd Forintba....
Ebből még a magyar szokás szerinti nepotizmus és protekció mellett is el lehetett volna értelmesen költeni ezt a pénzt afelszíni közlekedésre. A hármas metrót pedig dalolva felújíthatták volna az oroszok az államadosságuk fejében, de hát... Megjegyzem, hogy az oroszok már réges régen fizettek és persze annak apénznek is "nyoma" veszett.. |
|
2015.03.05 22:18 / utoljára módosítva: 2015.03.05 22:21 00 / | |
|
|
A magyarok úgysem sok eséllyel fogják így reklámozni a cuccaikat,mivel nálunk elnyomó többségben élnek animések,a tévében is alig adnak animét.
Ha meg valami más rajzfilmtípussal próbálnák felkelteni az érdeklődést,akkor meg csak a 12 év alatti korosztály figyelne fel rá. A cikkhez hozzászólva nagyon jó lett,érdekes. |
|
2015.03.06 7:20 00 / | |
|
|
A Mézga Családot a 4-es metróba!
|
|
2015.03.06 8:49 00 / | |
|
|
Érdekes! Hamarosan megyek Kiotóba, majd meglesem a lányokat és metrózok, ha az apanázs engedi ,bár szerintem muszáj lesz, ha körül szeretnék nézni rendesen.
|
|
2015.03.06 9:26 00 / | |
|
|
Az a baj a kiotói metrókkal, mint a 4-es Bp-i metróvonallal. Sőt, a helyzet még rosszabb. A 4-es metró legalább a tervezőasztalon klappolt annakidején, és akkor még értelem is lett volna megépiteni. A kiotói metróvonalak viszont mind feleslegesek. A cikkben is irt okok miatt a legfontosabb látnivalók legalább felétől még mindig 5-15 perc gyalog a metrómegálló. Ráadásul a Tozai vonal nem érinti a központi pályaudvart, igy ahelyett, hogy ott hoztak volna létre egy közlekedési központot, 2 km-el odébb találkozik a két vonal. Arról se felejtkezzünk el, hogy egyik vonal sincs befejeve valójában, a Tozai nyugatra, a Karasuma délre nem húzódik végig a lakott területeken, magyarán aki abból az irányból jön busszal, az már nem száll át a metróra.
De Kiotó, mint egykori császárváros nem lehetett meg a presztizsmetró nélkül. Pénzkidobás japán módra. |
|
2015.03.06 9:29 00 / | |
Offline
|
|
Néha a hozzászólások érdekesebbek, mint maga a cikk.
Amúgy tényleg állomásonként kerül ennyibe, vagy ez egy vonaljegy ára? |
|
2015.03.06 14:55 00 / | |
|
|
Laja76 írta: Amúgy tényleg állomásonként kerül ennyibe, vagy ez egy vonaljegy ára?A rendszer úgy működik, hogy az állomásnál, ahol felszállsz, megnézed egy térképen, hogy hol akarsz leszállni. Ott ki van irva az állomás neve alatt, hogy mennyibe kerül az út. Ez a térkép illetve a rajtuk szereplő árak tehát minden állomáson eltérőek. A pénz bedobod egy automatába, az kiadja a jegyet, amire rá van irva, hogy mennyibe került. A jegyet bedugod a metrókapunál egy résbe, és a kapu beenged, a jegyet pedig visszaadja. Kimenetelkor a jegyet szintén bedugod a résbe, de már nem kapod vissza (nincs szemét). |
|
2015.03.07 11:25 00 / |