A Forma-1-be jövőre, a McLaren gyári partnereként visszatérő Honda szerdán nyilvánosságra hozta az első képet a fejlesztés alatt álló turbómotorjáról. Létrehoztak egy minihonlapot is, amelyen a hibrid hajtáslánc működését mutatják be.
A Honda F1-es projektjét irányító Jasuhisa Arai azt mondta, a Tocsigiben zajló fejlesztés már az „elsődleges fázisában" tart. „A szimulációk lebonyolítása mellett a következő szakaszba léptünk, azaz megkezdtük a teljes értékű próbapados teszteket a turbófeltöltőhöz és az energiavisszanyerő rendszerekhez csatolt motorral" – magyarázta.
„Eközben a sportprogramunk Egyesült Királyságban, Milton Keynesben létesített bázisa teljesen működőképessé vált" – tette hozzá. „Az egész stábunk a fejlesztéssel foglalkozik, hogy hat hónapon belül készen álljunk az F1-es részvételre."
A Honda azt ígérte, a tulajdonában lévő szuzukai pályán megrendezésre kerülő Japán Nagydíj hétvégéjén hangmintát, majd egy videót is fog közölni a motorjáról. Amellyel egyébként iparági pletykák szerint nem állnak igazán jól: úgy hírlik, a teljesítmény terén egyelőre el vannak maradva, viszont túl magas fogyasztással küszködnek.
Forrás: ORIGO GPhírek
A Honda F1-es projektjét irányító Jasuhisa Arai azt mondta, a Tocsigiben zajló fejlesztés már az „elsődleges fázisában" tart. „A szimulációk lebonyolítása mellett a következő szakaszba léptünk, azaz megkezdtük a teljes értékű próbapados teszteket a turbófeltöltőhöz és az energiavisszanyerő rendszerekhez csatolt motorral" – magyarázta.
„Eközben a sportprogramunk Egyesült Királyságban, Milton Keynesben létesített bázisa teljesen működőképessé vált" – tette hozzá. „Az egész stábunk a fejlesztéssel foglalkozik, hogy hat hónapon belül készen álljunk az F1-es részvételre."
A Honda azt ígérte, a tulajdonában lévő szuzukai pályán megrendezésre kerülő Japán Nagydíj hétvégéjén hangmintát, majd egy videót is fog közölni a motorjáról. Amellyel egyébként iparági pletykák szerint nem állnak igazán jól: úgy hírlik, a teljesítmény terén egyelőre el vannak maradva, viszont túl magas fogyasztással küszködnek.
Forrás: ORIGO GPhírek
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
Téma: [2014.10.09] A Honda F1-es motorja
|
|
Hír dátuma: 2014.10.09. 19:45
|
|
2014.10.09 19:45 00 / | |
Offline
|
|
Újra McLaren Honda, ezt is megéltem.
|
|
2014.10.09 19:57 00 / | |
Offline
|
|
Kíváncsi vagyok, jövőre beszállnak-e a forma-e motorgyártóiként.
|
|
2014.10.10 6:58 00 / | |
Offline
|
|
Remélem sikerül Hamiltont leszerződtetni.Az maga lenne a tökéletes párosítás.
|
|
2014.10.10 12:35 00 / | |
Offline
|
|
Szerintem Alonsonak nem fog már összejönni a 3. cím, addigra kiöregedik mire a Honda olyat csinál alá amivel nyerni is tud. Jövőre esélyes lesz újra a RedBull Ricciardoval szóval kemény lesz a konkurencia. Remélem Vettelnek azért meglesz jövőre az 5. is a Ferkánál. #ForzaVettel
|
|
2014.10.10 15:39 00 / | |
|
|
Én személy szerint Raikkönen úgymond "felébredésére" várok. Amikor visszatért és a Lotusznál foglalt ülést akkor megütötte azt a mércét amire szüksége van ha világbajnoki címet akar még nyerni, akkoriban a Renault motor fogta vissza a teljesítményét. Azonban most nem vagyis nem csak erről van szó a Ferrárinál. Remélem a 15-ös idényre feltámad hamvaiból ^^
|
|
2014.10.10 17:45 00 / | |
Offline
|
|
Hát remélem összejön végre a Ferrarinak valami... 2007 óta nem igazán tudtak jót mutatni, egész végig Alonso cipelte a hátán a csapatot, remélem jövőre sikerül alkotni valamit és világbajnokot csinálni. Örülnék újra egy világbajnoki címnek. Főleg, hogy a két kedvencem lesz egy csapatban. Még azt se bánnám, ha nem Vettel lenne a világbajnok(azért jobban örülnék ha Vettel lenne >.>), hisz Raikkönen is megérdemelné. Reméljük gatyába rázza magát a Ferrari 15-re.
|
|
2014.10.10 20:34 00 / | |
|
|
Személy szerint örülök a Hondanak f1-ben a helyük korábban 11 vb címet nyertek a f1-ben ebből 8-at a McLaren partnereként és 3-at a Williams-el, úgy hogy szerintem ez a visszaút a McLarenhez, ráadásul sikerült visszacsábítani Adrian Newey jobb kezét a Red Bull-tól, aki kitünő aerodinamikai szakember, ez jót jelent a csapatnak hisz ezen a téren vannak elmaradva igazán.
Räikkönen-el semmi gond nincs, csak új környezetbe került, egy nehezen vezethető autóval, Alonso azért van előrébb, mert ő már évek óta itt fizet, és az autót is rászabják. Amúgy kiöregedés azért nem úgy van. Mansell majd 40 évesen lett világbajnok, és 40 felett még futamot is nyert, ezzel a modern érában ő legidősebb akinek sikerült futamot nyernie. Én azt tartom kizártnak, hogy Alonso a McLarenhez kerüljön hisz ott megzsarolta a saját csapatfőnöket, ha visszafogadnák azzal saját magukat köpnék szembe. 2009 óta van gödörben a Ferrari, 2008-ban ők nyerték gyártó vb címét, és az egyéni vb címük egy kanyaron múlott. |
|
2014.10.10 21:08 / utoljára módosítva: 2014.10.10 21:15 00 / | |
Offline
|
|
Nem mondasz hülyeséget. Mondjuk tényleg el is felejtettem azt a brazil nagydíjat. Pedig csak 1 ponton múlott az egész. Eléggé sajnálom ezért Massát. Szerintem meg Alonso visszamegy a McLarenhez, más választása nagyon nincs, max Lotus vagy kihagy egy évet. Lotus amúgy is jövőre Merci erőforrással indul, lehet nem is lesznek olyan rosszak mint idén. Mondjuk Maldonadot mindenképpen lecserélném egy Vergnere vagy Kobayashira vagy akkor Alonsora. Persze Alonsot szívesen látnám Marussiánál vagy Caterhemnél is. xD Ki tudja mit hoz még a jövő? Majd lesz valahogy.
|
|
2014.10.10 21:32 / utoljára módosítva: 2014.10.10 21:35 00 / | |
Offline
|
|
Azt hittem a disznósajtos vb cím után elegük lett az egész f1-nek nevezett mocsokból.
|
|
2014.10.14 11:13 00 / |
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7