A CrunchyRoll nemzetközi animeforgalmazó portál a múlt héten osztotta meg az A-1 pictures animációs stúdió új, Shelter című anime zenés videóját, amit a zenei producer DJ Porter Robinson azonos című számához készített a stúdió.
A leírás szerint
A Shelter anime zenés videó a 17 éves Rin történetét meséli el, aki végtelen és gyönyörű magányában éli az életét egy futurisztikus virtuális szimulációban, amit a táblagépe segítségével bármikor újrateremthet. Majd Rinnek lassacskán eszébe jut a múltja és hogy hogyan került ide.
Műfajok/témák: dráma, lélektani, sci-fi, zenés, jövő, magány, virtuális valóság
A videót Akai Toshifumi (Magi: The Kingdom of Magic, Toradora!, Kokoro Connect) rendezte, míg Kouno Megumi (The IDOLM@STER Cinderella Girls) a kulcsanimációért és a karakterrajzok elkészítéséért felelt A főszereplő Rin szinkronhangjának Misawa Sachika (Accel World - Kuroyukihime) szinkronszínésznőt kérték fel.
Robinson, és a dalszövegíró Madeon még augusztusban jelentette meg a Shelter című számukat.
Téma: [2016.10.24] Shelter anime zenés videó az A-1 stúdiótól
|
|
A videó tetszett a zene meg tucat.
|
|
2016.10.24 22:28 00 / | |
|
|
Subinator írta: Bocsi de ez nem önfeláldozás csak sima kínzás amivel elnyújtat egy gyermek szenvedését. De persze nekem pont ez tud szép lenni,hogy emberenként mást mond egy ilyen történet. Akkor lenne önfeláldozás ha lenne esély a meg mentésére. De ügye mindenki azt mondta,hogy nincs. Akkor meg csak kínzás.Szóval "kínozza" a lányát azzal, hogy lehetővé teszi számára, hogy megtapasztalja az emberi létezés szépségét, hogy létrehoz számára egy teret ahol kreatív és boldog lehet néhány évig az azonnali halál helyett. Azt hiszem ott lehet a gond, hogy te nem ugyanazt a kisfilmet láttad mint én. Őszintén szólva feleslegesnek tartom ennek a vitának a folytatását, olyan gyengék az érveid. De mint mondtam korábban semmi gond nincs azzal, hogy nem kedveled, csak próbáld összeszedni magadban, hogy valójában miért is. |
|
2016.10.24 22:31 / utoljára módosítva: 2016.10.24 22:56 00 / | |
Offline
|
|
Igen kínzás. Talán néz egyszer utána milyen állapotba kerültek azok a gyerekek akik hosszú ideig nem kerültek kapcsolatba senkivel. Többen közülük teljesen leépültek szellemileg. Sorolhatnék példákat még miért kínzás a magány de nem hiszem,hogy hajlandó lennél megérteni. Viszont mint írtam csak akkor kínzás ha nem lehet megmenteni a lányt.
Valószínűleg nem túl figyelmesen olvastad el amiket írtam csak simán trollkodsz. A vitát szerintem sincs értelme folytatni hiszen nem vagy képes,vagy direkt nem akarod megérteni amit írok. |
|
2016.10.25 3:49 / utoljára módosítva: 2016.10.25 3:54 00 / | |
|
|
Hihetetlen figura vagy Miközben kapálódzva keresed a fogódzkodókat, hogy mi is vele a bajod, megint sikerült kiemelned a történet egy sarkalatos pontját, aminek az ábrázolása valójában széppé és különössé teszi, és amit ha figyelmesebb lennél, megtalálnád magának a sztorinak a műfaji elemei között is. Igen, ez a történet a szélsőséges magányról is szól (milyen meglepő), és ha Porter Robinson azt akarta volna, hogy ez az érzés ne legyen jelen, akkor akár egyetlen jelenettel is jelezhette volna számunka, hogy a lánynak vannak AI barátai a virtuális téren belül, de tudatosan kerülik azt, hogy ilyennel könnyítsék a befogadó érzéseit. A záró képsor ereje pont abban van, hogy a néző még ha nem is fogalmazza meg magának, de rádöbben arra, hogy Rin milyen végtelenül egyedül is van az univerzumban, hogy milyen törékeny is létezése és hogy ennek ellenére az apja a saját erejéből telhetően mindent megtett, hogy még ha csak egy virtuális valóság formájában is, de biztosítson számára egy "menedéket", ahol kiteljesedhet, ahol megtapasztalhatja a létezést és mintegy isteni lényként uralhatja saját környezetét, de ennek ellenére mégsem lehet teljesen boldog, hiszen egyedül van (itt már majdnem hogy egzisztencialista kérdéseket súrol a történet, de nem akarlak terhelni az ebből következő képzettársításaimmal mert eléggé durván megszaporodna a szöveg mennyisége). Amúgy az apja is tisztában volt vele, hogy magányos lesz, és reméli, hogy megbirkózik ezzel - megint ajánlom figyelmedbe a levél elolvasását amit néhány oldallal korábban idéztem, mivel az teszi teljessé a történet megértését. Rin szenvedne, meg a téboly szélén táncolna? Nem hiszem, sokkal inkább hálás és szeretettel gondol az apjára (amúgy ha introvertált személyisége van akkor nem is feltétlenül érzi magát olyan rosszul, a levél azt mondja „knowing you, you'll be okay”, és az apjánál ki ismerhette volna jobban, szóval akár ez is elképzelhető) Ha esetleg hatvan-nyolcvan évet élne akkor tényleg jelenthetne az ez miatt kiteljesedő pszichózis egy egyre jobban súlyosbodó problémát, de ahogy a második hozzászólásomban is írtam, nem lehet több számára hátra mint néhány év.
De tudod mit, játszunk el mégis az általad leírt gondolattal– képzeljünk el egy jövőbeni állapotot, ahol Rin teste a végtelen és hideg űrben sodródik, miközben a tudata egy VR fogságába zárva küzd a magányából fakadó súlyos téboly démonaival. Azt hiszem Stanley Kubrick is megnyalná a tíz ujját, egy ilyen erős felütéssel indító történettől. Amúgy a te hozzáállásod alapján ha Rin apja az általad elképzelt „tökéletes” boldogságot akarta volna megadni a lánynak akkor VR helyett morfiumadagolót épített volna neki és akkor megkapnád a boldog happy endet amire vágysz |
|
2016.10.25 7:45 / utoljára módosítva: 2016.10.25 17:12 00 / | |
Offline
|
|
Gyönyörű az egész klip, ráadásul a kis történet is könnyeket csal a szemembe. És a zene nagyon találó (mégiscsak egy zenei videóklipről beszélünk).
Porter Robinsont és Madeont (róla se feledkezzünk meg, hisz ő is részt vett a zeneszerzésben!) eddig is bírtam, Porter Robinsonban pedig nagyon bírom, mennyire Japán-rajongó Még ha a korai partyhard műveiben nem is, de a Worlds albumon már érződik ez, mint pl. a Flicker és a Sad Machine számokon (utóbbiban egy Vocaloid, AVANNA adja az énekhangot!). |
|
2016.10.25 17:06 00 / | |
|
|
Rabit-junk írta: A videó tetszett a zene meg tucat.Komolyan? Tényleg annyit tudtál hozzáfűzni, hogy a "zene meg tucat" ?:D |
|
2016.10.25 17:44 00 / | |
Offline
|
|
Mentségére, a zene tényleg tucat.
A videó egyébként szép, de teli van logikai bukfencekkel, amiből talán azt emelném ki, hogy ha már a világvége egy várható esemény volt, és meg volt a technológia, hogy alkossanak egy olyan teret, miért csak Rin apja csinált ilyet? |
|
2016.10.25 17:57 00 / | |
|
|
Ingonyama mivel ez a dub-os nekem egy az ezerböl ezért tucat. Mit fűzzek hozzá még. a bass lapos asynt meg halvány? Az ilyen zene most fölkapott pedig 2003-ban senki nem pattogott a Bar 9-re. Ennyit erröl. Ezt a zenét meg nem is szeretem.
|
|
2016.10.25 18:45 00 / | |
|
|
sanzenin írta: A videó egyébként szép, de teli van logikai bukfencekkel...Bizony az van benne jópár. Én olyanokon is eltűnődtem, hogy ki vágja a mentőkabinban a körmét, ki tűrte a füle mögé a haját, miért ül meggörnyedt testtartásban és lóg le a haja miközben nullgravitációs térben van stb... és még sorolhatnám hosszasan. De ez olyan mint az a bizonyos mikrosütő amivel banánokat és SMSeket küldtek a múltba - vagy túllépsz rajta, hogy ez mekkora marhaság, vagy soha nem fogod élvezni az utána következő történetet. Ezek azok a tipikus esetek ahol a hatás kedvéért fel kellett áldozni a realitásokat. A zene amúgy tényleg nem az erőssége |
|
2016.10.25 19:13 / utoljára módosítva: 2016.10.25 19:28 00 / |